misselijkheid heb ik geen last van, wel steeds pijn/krampjes in mijn buik. maar dat kan ook zijn omdat ik het wil. waarom is wachten nu zo moeilijk!
Hallo dames! Na 120 dagen hangt ook hier de rode vlag uit! EINDELIJK!!!! Ik heb 3 dagen primolut geslikt en ben sinds gisteren ongesteld! Ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi! Het is nog niet heel hevig en veel bruin, maar alles is mooi meegenomen! Hoe staat het met de dames hier?
Gefeliciteerd met je ongi, nu hopen dat het over 4 weken weer raak mag zijn, of niet natuurlijk... Wat is primolut? en hoe kom je hieraan?
linda -> gefeliciteerd, maar met primolut is het toch geen echte ongi. het is toch een opwekker. hier nog steeds niets!
Hoi Linda, Gefeliciteerd! Geweldig meid! Ik zit op dag 60 vandaag en nog niets...denk wel dat het gaat gebeuren een dezer dagen, mijn temperatuur is vandaag voor het eerst weer omlaag en de zwangerschapstest was negatief, spannend dus. Saffie, echte misselijkheid is vaak toch wel een teken van zwangerschap hoor...ik hoop het voor je meid!
@ Linda: GEFELICITEERD! Ik kan me goed voorstellen hoe blij en opgelucht je nu bent. Nu hopen dat je vanaf nu regelmatige cyclussen krijgt. Daar hoop ik voor mezelf ook op. Ik hoop dat de rest die nog steeds op het wachtbankje zit, gauw mag volgen! [-o<
hallo allemaal! 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben (beetje raar opschrijven, maar jullie weten wat ik bedoel toch?) ik lees op ander topics regelmatig de tekst: 'geen bloed geeft moed' en als je een regelmatige cyclus hebt, is dat natuurlijk ook zo. maar niet voor mij! (en ik denk voor nog wel meer meiden hier...) ik vraag me af hoe jullie ongi was toen jullie nog aan de pil waren. de eerste jaren van mijn pilgebruik (ik ben 10 jaar aan de pil geweest) was ik altijd netjes ongeveer 5 dagen ongi in de stopweek. het laatste jaar werd dat steeds minder...voor ik stopte in december, duurde mijn ongi nog maar 2,5 dagen. daarom ben ik bang dat er toch iets niet goed is. ik geef mezelf tot volgende week om ongi te worden, en dan ga ik naar de dokter. ik kan in ieder geval mijn twijfels voorleggen, toch? ik heb een vrouwelijke huisarts, dat is wel fijn. wat een verhaal he? sorry, maar wilde t ff kwijt! groetjes Ellen ps: testen jullie wel eens? of niet?
Hoi Ellen, Ik moest laatst mijn verhaal hier ook even kwijt. gewoon doen hoor, daar is het forum voor. En zo fijn dat iedereen het begrijpt. Ikzelf was steeds heel licht ongi tijdens mijn pilgebruik. Voordat ik ermee begon was ik het zeer regelmatig en heel heftig. Op dit moment wacht ik nog steeds, al 55 dagen. Een paar dagen misselijk geweest, pijnlijke buik, wat wit slijm, maar verder niks. Heb nog nooit zo verlangd naar de . Ik weet het, sommigen wachten veel langer, maar ook ik ben zo'n angsthaastyp... Suuces allemaal!
Ik ben 8 jaar aan de pil geweest, hoe het daarvoor ws, weet ik niet meer. De pilbloedingen duurde bij mij meestal 5 dagen. De twee keer dat ik ongesteld ben geweest zonder pil duurde ook zoiets en was bijna hetzefde. Af en toe doe ik een test, maar altijd negatief. Ga denk ik vrijdag weer naar de HA. Dan zit ik bijna op 80 dagen, heb dan wel weer lang genoeg gewacht.
ik test ook af en toe, tot nog toe iedere keer negatief. voor de pil onregelmatig ongesteld met de pil altijd erg netjes, maar dat is logisch, nu gestopt en helemaal niets meer. geen bloed geeft mij toch echt geen moed meer hoor!
Hey Suhe, ik wacht nog af tot 1 maart en dan ga ik ook naar de dokter. Ik ben nu 3 maanden en 4 dagen overtijd. Heb drie keer getest waren alledrie negatief en voel me zwanger en me buik begint zelfs op te bollen. Maar weet precies hoe jeje voelt dus.. wat een onzekerheid ik snap zelf niet hoe ik ermee omga eerlijk gezegt. Als ik erover nadenk word ik zooo onzeker van de hele situatie. Succes.. en groetjess..
Hallo meiden! Primolut is een opwekker inderdaad. Normaal gesproken maakt je lichaam zelf het hormoon aan wat je ongi opwekt, maar dit heb ik nu door dit pilletje gekregen. Het is dus geen echte ongi, maar vaak pakt je lichaam het dan zelf weer op! Het verwijderd namelijk je baarmoederslijm, zodat dit weer opnieuw kan worden opgebouwd! Door dit kuurtje is alles weer even schoon daar! Maargoed, mijn ongi is dus alweer voorbij en ik ben maar 1 dag een klein beetje bloed verloren.. Volgens de doktersassistent hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik dit wel zien als een menstruatie. Als mijn cyclus nu weer zo lang gaat duren dan moet ik terug komen en zal ik een doorverwijzing krijgen! Ben ik elk geval blij dat ze me serieus nemen! Maar uiteraard hoop ik dat ik straks mijn eisprong heb en meteen bevrucht ben! Haha! Succes meiden!
2 dagen enorme pijn gehad in mn onderbuik.. Ik dacht: zal het nu eindelijk?! Helaas, het heeft niet doorgezet. Ik word moe van het wachten. Ben er ook te veel mee bezig.
ik ben zelf nu bijna 2 maanden met de pil gestopt maar word ook maar niet ongesteld de dokter zegt wel dat ik wel zwanger kan raken maar tot nu toe weet ik dan niet wanneer ik vruchtbaar ben en alles. Heb vorige week nog een onderzoek gehad en toen was ik niet zwanger jammer genoeg. groetjes danielle
Hier ook. Dag 61 van de tweede ronde alweer. Ik word er moedeloos en wanhopig van. Gelukkig heb ik last van zere tepels hihi en dat had ik de vorige keer ook dus ik heb nog niet helemaal de hoop verloren. En op dag 53 had ik heel veel slijm en op dag 54 een hele dag flinke buikkrampen dus hopelijk was dat de eisprong.