Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik laat het wel weten.

Hopen dat het goed gaat Linda!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha Suhe, succes bij de dokter vrijdag. Hoop voor je dat je doorverwezen wordt. Ik heb sinds vanmiddag weer enorme pijn in mijn onderbuik. Ben benieuwd of het doorzet.

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, ik ben een beginner zoals hier werd gezegd, en ik heb echt bewondering voor jullie!mijn cyclus duurt nu 68 dagen... het is de eerste ronde.
    misschien is t raar zeggen, maar ik ben gewoon jaloers op die meiden die maandelijks naar een testdatum toe kunnen leven! tuurlijk hoop ik dat ze snel zwanger raken, maar ik wil ook een NOD!
    voelen jullie dat ook zo?
    ik ga volgende week naar de dokter, ik weet dat ze waarschijnlijk niks zal doen, maar dat zien we dan wel.
    succes allemaal!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Ellen,

Ik begrijp je helemaal hoor! Ik heb nu totaal geen idee of ik wel een eisprong heb of dat mijn lichaam uberhaupt wel werkt :( Hoewel het me ook niet leuk lijkt om elke ronde een negatief resultaat te hebben, dan ga je je toch ook afvragen waarom je niet zwanger raakt..

Al met al geeft het heel wat stress en onzekerheid! Maar kop op! We gaan er gewoon voor!

Succes! XXX

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    je hebt helemaal gelijk LindaS!
    ieder lichaam is anders... we wachten maar af.
    groetjes Ellen

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    De ha had mij verteld dat je na ongeveer een half jaar weer regelmatig ongi moet worden. Dus ik zou nog maar rustig even wachten en dan over een paar weken naar de ha gaan, om het in ieder geval te melden as het nog niet zover is. Hij geeft dan wel aan wanneer je weer terug kunt komen.

7. Lady1983

Lady1983 Lid

29 jan 2008
    28
    0
    0
    Hoera, na 135 dagen ben ik eindelijk goed ongesteld geworden!
    Nooit gedacht dat ik dit ooit eens zou schrijven, haha. :)

Ik zou eigenlijk vrijdag naar de dokter gaan en daar door verwezen worden naar de Gynaecoloog... zal je net zien. Maar gelukkig heeft mijn lichaam het zelf gedaan en kan ik dit afzeggen. Hopelijk gaat het nu sneller!

Ik heb dinsdag een afspraak voor acupunctuur, daar gaan ze gaan prikken voor een eisprong en een regelmatige cyclus. Ik heb er zelf veel vertouwen in omdat ze de vorige keer zo positief reageerde op dit probleem. Nou hopen dat dit de laatse keer is dat ik ongi ben en misschien dit jaar nog een kerstkindje.... hoop het zo! :D

Succes allemaal! Groetjes Lady

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey, dat is geweldig nieuws! :) Haha!

Ben blij dat je lichaam het zelf heeft gedaan! Nu maar hopen dat je lichaam het wat regelmatiger oppakt! :D

Ben blij voor je! :D

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ lady1983: gefeliciteerd! 135 dagen, da's nog langer dan dat ik moest wachten (124 dagen). Soms moet je inderdaad veel geduld opbrengen, helaas. En dan ben je eenmaal ongi en dan moet je nog maar afwachten hoeveel regelmaat er in gaat zitten.... Zucht.....
    Ik hoop maar voor mezelf en voor ons allen die inmiddels ongi zijn geworden, dat we niet weer zo lang op onze volgende ongi moeten wachten (als we niet zwanger zijn).

Voor diegenen die nog wachtende zijn: houd vol! Het is inderdaad erg vervelend en je gaat je erg veel zorgen maken, maar in veel gevallen is er niks aan de hand; het duurt gewoon irritant lang voor je lichaam weer zijn werk gaat doen. En, even ter geruststelling, ik ken ook verhalen dat je desondanks gewoon zwanger kunt worden hoor. Het is alleen zo vervelend dat je je cyclus niet weet en je eisprong moeilijk kunt bepalen.

Overigens was ik, toen ik eindelijk na 124 dagen ongi werd, vrij hevig ongi. Het heeft wel 8 dagen geduurd, toen werd het langzaamaan minder.

Een ding weet ik zeker: ik ga nevernooitnietmeer aan die rotpil!

Liefs en groetjes van mij!

10. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lady gefeliciteerd! Dat het nu maar regelmatig mag komen, of de komende 9 maanden helemaal niet meer natuurlijk;)

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha Lady,
    Wat heerlijk voor je zeg! Ik hoop dat je lichaam de hint nu te pakken heeft en het zelf verder goed regelt. Ben benieuwd!

Ik heb al dagen buikpijn, alsof ik ongi word, alleen word ik het niet. Lekker vaag en niet prettig. :(

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou hier gebeurd ook wat hoor. Het meeste is bruine smurrie :oops: Maar beter iets als niets toch. Hoop dat het door zet. Maar hoe moet ik nu rekenen dan? Gister waren het net 3 druppels helder rood met slijm en nu bruin maar ook weer rood :(: :(:

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb wel eens gelezen dat je moet tellen vanaf het helder rode. En dan maakt het niet zo uit of het nu veel of weinig is. Lastig he. Maar wel fijn dat er nu eindelijk iets gebeurt daar beneden.

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Sinds vanmiddag is het weer gestopt. Wou zou het dan toch zijn? Voel wel wat krampje links rechts het midden. Ik snap er niks meer van ](*,)

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Dar is mooi balen dan. Wanneer ga je naar de dokter?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    s1986; ik had ook maar 2 daagjes bruin en 1 keertje iets roods.. :( VOlgens de doktersassistente moet ik het wel als ongi rekenen :(

Ik had gisteren opeens weer 2 druppels bloed... Raar joh! Nu is het weer over [-X

17. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou het heeft toch doorgezet gelukkig en nu hopen dat het goed blijft gaan. Succes voor de gene die nog ongi moeten worden.

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Moet ik nu rekenen vanaf eergister dan dat waren echt maar 3 drupjes. Gister ook en toen niks meer. En vannacht nou toen leek het wel een overstroming. ;)

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb geen idee. Ik zou gewoon regelmatig gaan klussen dan zit je zeker goed.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lastig hoor. Maar wel fijn dat het goed is doorgezet. Ik wil ook!

Deel Deze Pagina