Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    daar ben ik weer, ben een paar dagen weggeweest, maar hier nog steeds geen ongi te bekennen hoor.

we wachten nog af....

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoe lang wacht jij al?

3. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    deze eerste cyclus is begonnen op 26 oktober. dit was de eerste dag van mijn laatste pilbloeding.
    dus reken maar uit!

in april ga ik naar de ha als ik dan nog niet ongi geworden ben.

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi hoi

Ik ben ongesteld geworden! Misschien heb ik wel een ongi overgeslagen.

Nu jullie nog, maar dat komt goed. Ik had niet meer verwacht ongi te worden en ineens was het er en niet zo'n klein beetje ook. Dus op et moment dat je het en beetje opgeeft, komt het vanzelf!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ suhe, gefeliciteerd!
    ik voelde vandaag ook een 'druk'onderin mijn buik en wat steekjes, dus ik denk (en hoop) dat het er eindelijk aan zit te komen!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee Suhe, wat fijn! Geef eens wat van die positive vibes aan ons :D
    Ik wil ook zo graag!

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja, ik wil ook wel weer de duivels. Zit nu alweer op dag 67 *zucht*

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0

Pak ze, misschien helpt het iets

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    vandaag ook weer wat pijntjes in mijn onder buik, maar verder niets, we wachten verder af

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vaak pijntjes, irri. Je gaat je ook meteen van alles in je hoofd halen. Word ik ongi? Ben ik misschien zwanger? Zucht, wat duurt wachten soms toch lang. Ach oefenen zonder een week pauze is ook wel weer erg leuk! :)

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, ik had gisteravond wel 2 druppels bloed bij t afvegen, maar verder niks... ben echt teleurgesteld!
    het is nu ruim een week geleden dat ik getest heb, maar moet mezelf gewoon dwingen om niet weer te testen...ik voel van alles!
    vandaag zit ik op dag 73...

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Houd moed, het komt vanzelf. Er zijn hier zelf al meiden geweest die na 128 dagen pas ongesteld werden, maar ze werden het wel!

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Ellen1983: ik had een week vantevoren ook last van een paar druppels (bruin)verlies. Toen niets meer en een week later werd ik dus ongi. Het kan bij jou dus nog alle kanten op. Het kan ook nog eens een innestellingsbloeding zijn..... Irritant inderdaad als je niet weet waar je aan toe bent.

Ik heb tot op heden mijn ei nog niet gespot. Sinds mijn ongi ben ik aan het temperaturen, maar een eitje? Ho maar.... Zucht.... Ik hoop niet dat ik nu weer zo'n ellenlange cyclus heb. Ik word er een beetje bang van eerlijk gezegd. Zit steeds te wachten tot mijn temp omhoog gaat. Dan weet ik namelijk dat mijn ei is geweest.

In elk geval zijn wij wel flink aan het klussen geslagen. Maar ja, geen eitje is ook geen kans op zwangerschap....

Wat zit een vrouwenlichaam toch ingewikkeld in elkaar..... :(

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ be happy: ik hoop voor je dat je snel een normale cyclus hebt! ik zie dat je wel een banner hebt, baseer je dat op je cyclus van voor je pilgebruik?

van klussen komt hier niet veel, jammer genoeg. en het heeft er niks mee te maken dat ik nog steeds niet ongi ben, maar we zijn gewoon druk druk druk en daardoor veel moe...
    maar ja, je moet wat als je zwanger wilt worden!hihi

15. Be Happy

@ Ellen1983: nee, ik heb de banner gebaseerd op hoop..... Op de hoop op een cyclus van 31 dagen. Het is dus meer een gok geweest, hahaha. 28 dagen vond ik te mooi voor woorden, daarom heb ik er maar 31 dagen van gemaakt. We moeten maar afwachten wanneer ik weer ongi word.

En wat betreft het klussen.... Hier ook ups en downs hoor. De laatste week hebben we voor ons doen veel geklust (om de twee dagen). Normaliter doen wij het hooguit 1x per week. Wij werken namelijk allebei (ik 32 uur en vriendlief 40 uur), daarnaast heb je de huishouding nog, 2 katten en je sociale leven. Maar we proberen nu toch meer tijd vrij te maken voor onze kinderwens. Scheelt tegenwoordig trouwens ook dat er maar bar weinig op de TV te zien is.

Maar we gaan er geen "moeten" van maken hoor. Vriendlief kreeg daar laatst al last van namelijk. Toen kon hij zijn erectie niet behouden. Dus het komt er op meer dat we het klussen gewoon leuk willen houden. Wil het niet? Dan niet. Zijn we te moe? Dan niet.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik hoop dat je ei gauw komt! En ondertussen moeten we het klussen leuk houden. Gisteren ook geklust, maar vriend kwam iets te snel klaar en zat nog niet in me :oops: . Ik dacht meteen, help, zaad verspilt, maar dat heb ik maar niet gezegd, anders voer ik de druk wel erg op.. Je moet het samen toch echt heel fijn houden.

17. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    hier nog steeds niets te merken van een ongi, klussen blijft gelukkig nog steeds leuk. er zit voor allebei geen druk of moeten achter. we genieten gelukkig volop van elkaar.
    nu maar afwachten of het zinvol is of anders wil ik gewoon morgen ongi zijn.

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goh be happy, ik herken ontzettend veel van jullie! wij werken evenveel als jullie (vriendlief 40, ik 33) hebben ook 2 katten en een druk sociaal leven! het is bijna eng, hihi!
    ik ga even kijken of er nog wat te klussen valt hier! haha
    groetjes

19. Be Happy

@ Ellen1983: da's wel grappig ja.... hahaha. Toch hoop ik niet dat je al te veel op mij lijkt, want dan zou je ook 126 dagen op je eerste ongi moeten wachten. En dat gun ik niemand!

Gisteren mijn laatste ovulatietest gebruikt. Afgelopen vrijdag had ik er ook nog eentje gedaan. Toen was het 2e streepje erg licht. Gisteren werd hij al een stuk donkerder. Dus ik denk toch (tenminste daar hoop ik op) dat ik een dezer dagen mijn ei krijg.

Straks in elk geval maar even een nieuwe voorraad ovutesten bestellen.

20. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    @be happy, ik hoop echt dat je één dezer dagen inderdaad je ei krijgt, dan hoef je niet weer zo lang te wachten. hopenlijk is je lichaam nu wakker.

ik ben nog steeds aan het wachten ondertussen is het echt niet leuk meer :(

Deel Deze Pagina