Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Chebu van harte meid zo zie je zo kan het ook gaan ;)

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Chebu; GEWELDIG! Zo kan het dus ook! Super joh! Gefeliciteerd! We hebben weer hoop!

@Custo; Welkom hier! Ik ben zelf 4 maanden niet ongesteld geweest en heb heel wat zwangerschapstesten versleten.. Het kan dus inderdaad wel even duren, maar je kan ook net als Chebu direct zwanger zijn.. Er zit niets anders op dan even af te wachten! Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Chebu: VAN HARTE GEFELICITEERD! Geweldig zeg! Goed voorbeeld doet goed volgen.... Hopelijk zijn wij hier allemaal net zo gauw zwanger!

@ Custo: net als mijn voorgangster LindaS heb ook ik tijden moeten wachten op mijn eerste echte menstruatie na het stoppen met de pil. Ik ben in oktober 2007 gestopt. Na het stoppen heb ik een halve week later nog een onttrekkingsbloeding gehad (zo'n bloeding die je normaliter dus in je stopweek van de pil krijgt). Sindsdien heel lang niet ongi geweest. Tot na 126 dagen: joepie! Daar was het dan! Ik hoop niet dat het bij jou zo lang gaat duren. Anders gewoon weer naar de huisarts gaan hoor! Bij mij is de ongi uiteindelijk, na veel (on)geduld vanzelf losgebroken (da's niet helemaal waar: met behulp van Monnikspepercapsules, soort van homeopatisch middel verkrijgbaar bij de Tuinen). LindaS heeft van haar huisarts Primolut voorgeschreven gekregen. Dat helpt ook bij het opwekken van een menstruatie. In elk geval veel succes!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dames, dank jullie wel! Ik sta echt nog steeds paf! Staat wel een beetje gek, een banner met 4 weken en 4 dagen, maar goed, ik heb mezelf ook maar twee weken cadeau gegeven. Eisprong was mij bij uiteindelijk op dag 53 of dag 54 dacht ik en we hadden toevallig daarvoor geklust (ik was ook tussendoor op vakantie naar Rome. Bezoek aan de paus heeft toch geholpen hihi).
    Moraal: HOU VOL!

Dames, hopelijk zijn jullie allemaal snel ongi of zwanger want het lange wachten is echt heeeeeel vervelend!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

[quote="Be Happy met behulp van Monnikspepercapsules, soort van homeopatisch middel verkrijgbaar bij de Tuinen).[/quote]

Dit moet zijn Eenhoornwortelcapsules. Had ook een potje Monnikspepercapsules geprobeerd (schijnt je cyclus te reguleren), maar dit hielp niks.

6. Custo

Custo Lid

6 mrt 2008
    10
    0
    0
    @ Chebu: van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor je!

@ alle anderen: bedankt voor het warme welkom!

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Net een testje gedaan: negatief helaas :( . Maandag bel ik de huisarts.

8. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    vanmorgen weer gestest en uiteraard negatief....had niets anders verwacht :(

het (on)geduldig wachten gaat weer verder.

p.s. ben al door mijn eerste potje foliumzuur heen.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goed nieuws! De vlag mag uit! Een dag na het testen ben ik ongesteld geworden. Wat heerlijk! De eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil na een cyclus van 66 dagen. Het was wel flink wachten, maar ik vind het zo fijn dat mijn lichaam het wel kan. :whistle:

10. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    kheb ook zo'n probleem 8 oktober me laaste prikpil gehad nu 5 maanden later geen druppie bloed te herkennen :(

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sucre, joepie! Gefeliciteerd met de Rode Duivels! Met goede moed naar de volgende ronde!

12. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    kleine ik ken het gevoel van lan moeten wachten, ik wacht ook al sinds oktober 2007.
    ook nog geen enkele tekenen van een ongi, ga volgende maand maar eens naar de dokter, begin het wachten nu behoorlijk beu te worden

succes met wachten!

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Yes sucre gefeliciteerd!
    ben je nu ook echt 'goed' ongesteld? of is t maar een beetje? ik zit vandaag op dag 80, t duurt erg lang!
    @kleine en noa1980, zijn jullie nog niet bij de dokter geweest? ik ga morgen naar mijn ha, gewoon even vragen hoe en wat, dan weet ik waar ik aan toe ben.
    groetjes ellen

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ben echt goed ongesteld hoor! Met alle vervelende kwaaltjes die erbij horen.

Succes bij de ha, hoop dat jullie allemaal ook snel iets zien gebeuren daar beneden :p .

15. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    nee, nog niet bij de ha geweest ik ga in april, dan heb ik braaf een half jaar gewacht

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hoi meiden!
    Jezus wat een lange cycli zie ik hier :eek: !
    Ik zit nu op dag 33 en ben het al beu :(

Twee jaar geleden ben ik ook een keertje gestopt met de pil, mijn eerste cyclus was toen 45 dagen, bij de volgende had ik op dag 55 getest en was ik zwanger! (helaas MK) toen ben ik maar weer met de pil begonnen en nu sinds 6febr ben ik pilloos!

Ik vind het lange wachten en de onzekerheid zo erg! heb zat getest en was negatief. nu wil ik gewoon ongi worden !

Maar hier zie ik sommigen met een cyclus van 100 of zelfs meer! Dat maakt me echt bang!

Hopelijk worden jullie gauw ongi od helemaal niet natuurlijk met een posi test erbij ;) !

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik heb een nieuwe banner gemaakt! heb ipv 28dagen 46 dagen aangehouden.. Nu zou ik pas over 12 dagen ongi moeten worden! Ben benieuwd! Over 14 dagen ging ik zoiezo testen..

Hoe gaat het met jullie? al krampen ofzo?

18. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    hier helemaal niets te bekennen, soms wat steekjes, krampjes in mijn onderbuik, maar weet niet zeker of ik dat voel of dat ik dat wil voelen.

maar verder niets...helaas

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hello ladies!

@Noa; balen.. Nog steeds niets :( Om gek van te worden he?! Op welke dag zit je nu?

@Tascha; inderdaad, het is niet fijn! Hier schreeuwen vrouwen om niet ongesteld te worden, maar op dit topic willen wij juist heel graag ;) Haha! Vreemd toch?!

Ik hoop voor jullie dat het snel gaat gebeuren! Hoop dat het deze maand ook bij mij gaat gebeuren, want mijn laatste ongi is natuurlijk ook hartstikke nep! Ik hoop dat mijn lichaam het nu zelf gaat doen!

20. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik zit op dag heel erg veel, 26 oktober mijn laatste pilbloeding gehad, kan nu die ene maand ook nog wel wachten dus in april (na een half jaar) naar de ha

Deel Deze Pagina