Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    vieze vraag aan de deskundige dames hier: kan je eerste echte ongi na de laatste pilbloeding ook bestaan uit alleen donkerbruine afscheiding (oud bloed?)?
    ik ben nu na 35 dagen 'ongi' maar het is heel anders dan de pilbloedingen die ik altijd had... is het dit dan wel?

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ lien, misschien zet het nog door? ik ben dus nog niet 'deskundig' maar ik kan me zo voorstellen dat je lichaam na een poos niet ongi te zijn geweest, eerst de 'rotzooi' eruit werkt...
    vanmorgen wilde ik een afspraak maken met de HA, maar die is afwezig omdat ze bijscholing krijgt. alleen noodgevallen kunnen terecht bij de vervanger. dus nu heb ik een afspraak voor volgende week dinsdag. zit nu op dag 81, dus ze zal nog wel niks ondernemen. we zien het wel!

@ noa: ik vind t knap van je dat je nog een maand gaat wachten! maar stel nou dat de dokter je nu ook al zou willen helpen? een maand is toch weer een maand...

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    nou, probleem opgelost: ben harstikke ongesteld! dit was dus 35 dagen na begin vd laatste pilbloeding. ben benieuwd of m'n cyclus zo lang blijft. 35 dagen is best lang, toch?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik doe een moord voor een cyclus van 35 dagen haha! :)

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ja, sorry, het is bij sommigen natuurlijk zo dat ze amper of geen cyclus hebben. dat lijkt me niet leuk; je weet dan niet waar je aan toe bent.
    als ik meiden voor het hoofd heb gestoten nu: oprecht excuus, niet de bedoeling geweest!

hoor daarentegen veel verhalen van 'strak om de 28 dagen' en dan heb je op een jaar gekeken gewoon meer kans...

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Of geloof in een 'lucky strike!' :p

7. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    gisteravond in bed behoorlijke buikkrampen maar nu weer niets te merken.
    ik dacht gister hehe eindelijk komt er iets maar helaas, weer vals alarm.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Lien; ik voelde me niet aangevallen hoor, don't worry! Ik ben ook wel een uitzondering op dat gebied! Ik ben eigenlijk officieel niet ongesteld geworden! Ik had er zelfs pillen voor nodig! haha! :)

@Chebu; Ik wil ook een lucky 'strike' deze maand! :D

@Noa; Hopelijk gaat het snel doorzetten bij je! Ik duim voor je! XXX

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik hoop het ook , probeer er ook niet zo veel aan te denken, maar dat is lastig.

thnx voor het duimen

10. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Een cyclus van 35 dagen is best netjes! Is maar een week langer dan 'normaal' en normaal bestaat toch al niet :)
    Het belangrijkste is dat je cyclus regelmatig is, dan weet je wanneer je vruchtbare dagen zijn.

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo lieverds,

Ben nog steeds ongi. Ik hoop dat jullie dit ook gauw beleven en dat we dan net als Chebu de roze wolk op kunnen klimmen.

Ik wens iedereen sterkte, ik weet hoe je kunt verlangen naar die ene dag...

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Help, wie kan me helpen.

Ik las nu dat bij sommige vrouwen die na een erg lange cyclus toch ongesteld worden, het niet automatisch betekent dat je ook een eisprong hebt. Wie weet hier meer van?

13. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven Sucre.

ik wil wel even melden dat ik nog steeds last van mijn buik heb en ik heb goede hoop dat mijn ongi nu echt eindelijk begint te komen.
    willen jullie voor me duimen?

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mijn duimen draaien zich helemaal misselijk in de rondte. Succes en hoop dat je gauw de rode vlag uit mag hangen.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *duimen draaiend voor Noa* :)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik duim ook voor je!

Enne... Je mag die van mij ook wel hebben..... Want ik ben ze liever deze ronde kwijt (en zwanger) dan dat ik ze krijg.

Ik stuur ze jouw kant wel op!

:D

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik duim ook voor je!

@Sucre, in mijn eerste cyclus had ik geloof ik geen eisprong. Dan wordt op een gegeven moment je baarmoederslijmvlies toch afgestoten. Al begin ik nu weer te twijfelen want als ik zo nalees (ja ik heb al mijn symptomen acribisch opgeschreven elke dag) had ik op dag 36 datzelfde trekkerige gevoel wat ik op dag 54 van de 2e cyclus had......

18. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    Hallo, ik heb ook zo'n lange cyclus namelijk 47, 50, 53, en nu in de 4de
    cyclus al weer op dag 47.
    Ik ben ook bij de huisarts geweest,
    en mag in april terug komen,
    ben gerustgesteld dat er meer
    dames zijn hier met ook van die cyclussen.

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee meiden ik zit nu op dag 38 ondertussen.
    Nog geen bloed, geen pijn, geen klachten..
    Volgende week zaterdag ga ik testen, al heeft het weinig zin want zoals ik zei: heb geen enkele klachten ;)
    Pff ik hoop zooo dat ik rond dag 46 ongi ga worden! (of vroeger natuurlijk) want ik ben het wachten meer dan zat!
    Hoe gaat het met de rest? al krampjes?

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daarom ben ik toen ik ein-de-lijk ongi werd na 126 dagen direct begonnen met tempen en heb deze temperaturen ingevuld op www.fertilityfriend.com. Op een gegeven moment hebben zij mijn ei gespot waar ik natuurlijk erg blij mee ben!

Ben nu in afwachting van mijn eerstvolgende ongi... Of niet natuurlijk. Misschien ben ik wel gewoon lekker zwanger! :D Vanochtend negatief getest trouwens, maar dat wil natuurlijk niks zeggen. Voor hetzelfde geld is deze cyclus 32 dagen (of meer :( , laten we dat maar niet hopen!).

Deel Deze Pagina