Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Be Happy; we houden de hoop hoor, ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!

Ik ga als ik ongi word ook beginnen tempen, dat geeft toch n beetje zicht op een onregelmatige cyclus!

2. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    meiden, bedankt voor al het duimen, het heeft alleen tot nu toe nog niets geholpen. ik baal dus nog even verder.
    mijn humeur zakt regelmatig beneden nulpunt.

liefs voor jullie allemaal

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier ook nog geen ongesteldheid te bekennen.
    Ben ruim een jaar nog niet ongesteld geworden, ondanks de medicijnen die ik vanaf november slik.

Dus hier zit er nog niet veel schot in de zaak.

Groetjes Taby.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een jaar? Jeetje....

5. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    Taby, een jaar dat is wel heel erg lang, maar doet me ook stiekem wel een beetje goed om te horen, dacht dat ik echt de enige was die zo lang moest wachten. iedereen hier in dit topic werd op een gegeven moment ongi en ik zit nog steeds te wachten.

wat voor medicatie slik je nu als ik vragen mag. na hoeveel tijd ben je naar de dokter gegaan.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wow, een jaar :confused: , dat ik wel heel erg lang. Ik voel me bijna schuldig dat ik na 60 dagen al verschrikkelijk ongeduldig werd.

Bij mij heeft tempen niet veel zin, aangezien ik wisselende diensten heb. Maar wie weet dat ik dat toch ga proberen als het na een paar maanden nog zo gaat..

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hoe gaat het hier met jullie?

Hier op dag 40.
    Vandaag 'n beetje misselijk geweest en last van mn maagzuur, ook felle steekjes in mn onderbuik. Oja en mn borsten daar lopen dikke aders op en er is een soort donkere lijn rond mn tepels :s
    Maar ik denk dat dit allemaal ontpillingsverschijnselen zijn ;)
    Ben trouwens ook flink verkouden dus daar kan het aan liggen.
    Mijn baarmoedermond ligt overigens wel héééél hoog en is hard en gesloten, geen ongi die eraan komt dus vrees ik :( Nog een lange tijd wachten :(
    Heb ook niets van slijm/uitscheiding/ :s

Er zit niets anders op dan te wachten dus!

Succes meiden ik duim voor jullie!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik ben ongeveer na 4 maanden naar de huisarts gegaan, die heeft toen een bloedtest laten doen om te kijken hoe mijn hormoonhuishouding in elkaar zat en dat was volgens hem goed en moest ik na een half jaar maar terug komen.
    En heb na dat halfjaar een verwijzing voor de gyn. gekregen.
    Slik nu vanaf november Dostinex.
    Met helaas nog weinig resultaat.
    Gek he, je zit nu onderhand meer te denken aan wanneer word ik nou eens ongesteld dan dat je druk bezig bent zwanger te raken.

Groetjes Taby.

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    zwanger worden staat inderdaad inmiddels op de tweede plek, daar geloof ik al niet meer in. test af en toe meer weet toch al dat ze negatief zijn.
    ik wil inderdaad geen ongesteld worden, had niet verwacht daar nog eens zo naar uit te kunnen kijken.
    hier is het ondertussen weer rustig, de krampjes zijn weer afgenomen en nog steeds geen ongi gezien.
    ik word er zo langzamerhand knap moedeloos van, nog een paar weekjes wachten en dan is het april, dan ga ik naar de dokter.
    hoop op een wonder en dat ik voor die tijd nog ongi word.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Noa, ik hoop voor je dat je in april niet naar de huisarts hoeft te gaan.

Sterkte.

Groetjes Taby.

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Noa: ik hoop ook dat je ofwel gauw je ongi hebt, ofwel gauw een posi test! Het moet verschrikkelijk zijn zo lang te wachten! Sterkte!

Hier nog steeds geen bloed ofzo, BMM nog steeds enorm hoog en gesloten, geen ongi vrees ik dus. Verder enkele vage klachten die wss ontpillen zullen zijn :)

Zaterdag doe ik voor de gein een testje, heb er toch genoeg besteld :D En dan de week nadien weer :D Tot ik ongi word, hihi.

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ taby, mag je binnenkort nog weer terug naar de gyn, als t medicijn niet helpt? hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
    ik zit inmiddels op dag 89, gister naar de HA geweest. zoals ik verwachtte doet ze niks. over 2 maand mag ik terug komen. (als ik dan nog niet ongi ben) ze heeft ook even gevoeld en ze zei dat mijn baarmoeder gekanteld ligt. dit maakt niet uit voor een zwangerschap. ik heb er nog nooit van gehoord, jullie?

13. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    bedankt voor alle lieve berichtjes.
    ik kan ondanks alles nog wel positief blijven, het enige wat ik erg moeilijk vind is dat er in mijn omgeving nu vele mensen zwanger zijn.
    maar zoals Taby in haar onderschrift schrijft...
    onze tijd komt nog wel

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63

Moet vrijdag eerst terugkomen bij de neuroloog ivm de tumor op mijn hypofyse. En daarna moet ik weer terug komen bij de gyn.
    Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

Groetjes Taby.

15. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Joehoe! Ik ben ongi geworden :D !
    Op dag 43! Hopelijk duurt de volgende ronde minder lang!
    Maar als ik jullie cycli zie dan heb ik helemaal nog niets te klagen :(..
    Veel succes iedereen en hou de moed erin!

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi,
    ik heb iets gehoord wat ik jullie niet wil onthouden:
    op mijn berichtje op het topic 'nod maart' kreeg ik een reactie van iemand die bij de reformwinkel 'agnus castus kruiden tabletten' had gehaald. zij was 2 weken later ongi geworden. dat kan natuurlijk toeval zijn, maar ik ga t wel uitproberen! etos zwanger worden heb ik geprobeerd, omdat dat ook zou helpen voor een regelmatige cyclus, nu is het tijd voor iets anders.

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ellen; Thanks! Die ga ik ook maar even uitproberen als ik nu weer niet ongi ga worden :)

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die Agnus Castus = Monnikspeper en dat zit ook in de Etos Zwanger Worden-capsules! ;)

Bij mij hebben Eenhoornwortelcapsules (ook verkrijgbaar bij o.a. De Tuinen) erg goed geholpen. Toen werd ik na 2 weken ook eindelijk ongi (na 126 dagen).

Tevens ben ik ook aan de Etos Zwanger Worden, met als resultaat dat mijn cyclus nu 29 dagen is!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee Tascha, eindelijk ongesteld, wat fijn!

Misschien werken die pillen wel, maar ik hoop het eerst zonder te kunnen.
    Ik wacht nu op mijn ei. Ik hoop dat ik hem tegenkom, of al tegen ben gekomen ;) .

Succes iedereen!

20. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    vandaag heb ik even dipje, ben soms gewoon zo bang dat ik geen kinderen kan krijgen....ben het wachten nu echt beu.
    weet gewoon niet meer wat ik moet doen

Deel Deze Pagina