Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    iemand vroeg op welke dag ik zat nou ik ben gestopt met tellen hoor, dat is alleen maar frustreren. ik heb op 23 oktober mijn laatste pil geslikt, toen op 26 oktober een ontrekkingsbloeding gehad en daarna helemaal niets meer!

inderdaad binnenkort maar eens met de huisarts praten.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, volgens mij ben ik ongi... op dag 95! vond begin van de avond wat rood/bruin in mijn onderbroek, hoop zo dat het doorzet! het is nu 3 uur later en mijn maandverband is nog schoon... (beetje veel details, sorry)
    moet ik nou deze dag wel tellen als dag 1 van de volgende ronde? of morgen? (als t doorzet)
    wel heel toevallig dat er 2 meiden zijn die zere tepels hebben voor hun ongi, ik heb namelijk ook al 1,5 week last van zere tepels. wist niet dat dat een voorteken kan zijn voor aankomende ongi!
    ik lees geregeld op andere topics dat zwangere meiden HCG 'strooien', bij deze strooi ik wat 'ongi-korrels' voor diegenen die dat willen!

ik duim voor jullie!
    liefs Ellen

3. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ellen ik hoop voor je dat het doorzet en ik heb wat van die ongi korrels van je gepakt hoor...ik wil ook!

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Linda: wat spannend seg, ga je morgen weer testen :D? Ik hoop het zoooo voor je! Veel succes!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hoi,

Ellen wat jij hebt had ik midden februarie ook, dat duurde 3 dagen..in augustus was ik al gestopt met de pil!
    Nu weer 38 dagen later ben ik echt ongesteld geworden. Ik heb dat in feb dus wel als een menstruatie geteld, maar ik denk dat ik geen eisprong had gehad nog ofzo.

Maar ja .. ik heb al met al dus 7 maanden moeten wachten op een ongi :rolleyes: pff
    Ik was dus heeeeeeel blij gister dat ik ongesteld was haha ik ga genieten van de buikpijn :)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *houdt haar mandje in de lucht voor de ongi-korrels*

Super Ellen! :) Hoop dat het door gaat zetten of misschien wel een innestelingsbloeding! :) In elk geval gebeurd er iets in je lichaam en dat is positief toch?!

Ik heb gisteren getest en zag weer eens een schaduw.. Maar volgens mij wil ik het tweede streepje gewoon TE graag zien! :) Dus ik hou het op negatief! Als ik over een week niet ongi ben, dan ga ik nogmaals testen en anders nog een weekje wachten en weer terug naar de dokter!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ow lindaS ik hoop t zo voor je! een schaduw is altijd nog meer dan niks... ik ga duimen!
    de ongi heeft toch niet doorgezet, alleen nog wat gelig slijm...
    ik ga direct weer twijfelen, hoewel ik weet dat ik niet gek ben, t was echt bloed gister!
    toch een innesteling? durf het niet te hopen...wanneer zou ik dan weer moeten testen? is dat zo`n 14 dagen na de innesteling? of eerder? mijn laatste test was zaterdag.
    sorry voor de dames die 'ongi-korrels' hebben opgevangen, ben een beetje te snel geweest...

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb trouwens verder nergens last van, geen krampen, extra vermoeidheid ofzo, de pijn in mijn tepels is sinds vanmorgen ook verdwenen...

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ellen misschien was het je eisprong?

hier ook nog niets te merken

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ellen; volgens mij kan je na 5 dagen testen :) Anders moet je even je cyclus aanpassen in de calculator, totdat je de innestelingsbloeding op de datum van gisteren hebt (even puzzelen, maar dan heb je ook iets) dan geeft ie vanzelf aan wanneer je moet testen :) Snap je het nog? Haha!

Ik heb 17 maart onwijze buikpijnen gehad en misschien is dat mijn eisprong is geweest. Dus even gaan puzzelen in die calculator en hupsa.. 31 maart testen! :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Voila! :)

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goh bedankt voor jullie snelle reactie!
    ik heb even op de calculator gekeken, als gisteren mijn eisprong was, dan kan ik 8 april testen. ik zou dan 30 maart mijn innesteling hebben. ga ik even in de gaten houden dit weekend!
    en wie weet is juist de eisprong al geweest en was het gister mijn innesteling. ik wacht zowiezo tot eind volgende week met testen.
    het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam zich voorbereid op een ongi...
    linda, ga je dit weekend testen? ik duim voor je!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    25 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    17 Maart 2008 Een beetje vruchtbaar
    18 Maart 2008 Vruchtbaar
    19 Maart 2008 Erg vruchtbaar
    20 Maart 2008 Eisprong
    25 Maart 2008 Innesteldag
    3 April 2008 Vanaf hier kun je testen
    11 December 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum

Voila! Voor Ellen, van Linda! :)

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    linda thnx! gisteravond weer wat oud bloed, dus wie weet gaat t doorzetten. dan ben ik nog superblij hoor! het broek-loeren is in volle hevigheid terug gekomen, daar was ik eigenlijk al een poosje mee gestopt.
    nu moet ik nog even zien welke dag ik reken als dag 1 van ronde 2. gister verloor ik meer bloed dan dinsdag, maar nu heb ik echt de druk in de onderbuik die ik ken van beginnende menstruatie.
    even afwachten dan maar!
    bedankt voor alle reacties! ik duim voor jullie.
    liefs!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Er gebeurd in ieder geval 'iets' in je lichaam Ellen, dus ik snap dat je blij bent! :) Hopelijk zet het snel goed door, zodat je er weer tegenaan kunt! :D

Ik snap mijn lichaam helemaal niet meer.. Ik heb ook het idee dat ik ongi ga worden, maar had gisteren voor het eerst in mijn leven rekbaar slijm! Ik kon er draden mee trekken! JIHOE! Maargoed, dat zou betekenen dat ik mijn eisprong nu zal hebben terwijl ik het gevoel heb ongesteld te gaan worden.. RAAR! Grrrr, dat stomme vrouwenlichaam ook! ;)

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey linda, dus direct geklust? succes meid!
    spannend!

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Linda, super! Ik had bij mijn eisprong opeens ook van dat slijm. Ik had het alleen de dag ervoor. En de eisprong ging ook gepaard met veel pijn. Ik zou zeggen: gebruik je dagen! ;)

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik had het alleen gisteren! Nu niet meer! Heb gisteren als een idioot geklust, hahahah! :D Ik heb nu wel echt pijn in mijn onderbuik, dus wie weet! :D Heb echt het idee dat mijn ei inmiddels SUPER groot is, hahaha :)

En Chebu, na hoeveel tijd heb jij kunnen testen?

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ LindaS: dat is grappig! :D ..... Als dat inderdaad je ei is geweest, was dat op exact dezelfde dag als mijn ei.... :D Ook ik had gisteren last van rekbaar slijm. Ook ik kon er erg lange draden van trekken. Had dat nog nooit eerder zo gezien. Ik dacht echt: dus zo ziet vruchtbaar slijm eruit.... Wij hebben dinsdagavond voor het laatst geklust. Toen had ik er ook al last van, maar gisteren was het het ergst. Ach, ze zeggen dat zaad wel 72 uur kan overleven. Vanaaf voor de zekerheid ook nog maar even aan de klus.

Overigens... :oops: ... Ik merk ook dat ik in de vruchtbare periode zit doordat ik dan zo'n zin heb in klussen.....Kan er niks aan doen! Lieffie is er in elk geval erg blij mee! :p

Nu on-topic:
    @Noa: heb je al contact gehad met je huisarts? Volgende week is het april.... Ik vind dat je lang genoeg gewacht heb meid. Ga naar de huisarts, dan weet je straks ook waar je aan toe bent!

@ Ellen: heeft het nog doorgezet? Zodra je echt rood bloed gaat verliezen, is dat dag 1 van je cyclus (alhoewel ik dat zelf ook niet consequent als dag 1 reken trouwens.... Bij mij begint het altijd met een lading donkerbruinrode derrie....).

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ja ja ja! het heeft doorgezet! en ik ben toch wel errug blij. ik reken vandaag als dag 1. heb een banner gemaakt van 38 dagen, langer kon niet. dus we zien wel wat het wordt...

Deel Deze Pagina