Hallo dames! Ik heb zelfs twee keer een posi test gehad, vandaag weer! Maar vanmiddag werd ik opeens ongi! Het is nu weer gestopt, heel raar! Kwam helemaal uit het niets.. Vanmiddag voor alle zekerheid een Kruidvattest gedaan en zag een soort van schaduw, maar volgens mij negatief.. Ben aan de ene kant wel blij als ik nu ongi ga worden, maar had liever niet getest.. Wat een teleurstelling.. Aan de andere kant, eindelijk naar ronde 3 (als het gaat doorzetten) @Noa; Jeetje, 13 juni pas Hopelijk voor die tijd wel ongi of zwanger hoor! Maar blij dat hij je doorstuurt!
Noa, jeetje zeg dat is balen dat het zo lang duurt voordat je daar terecht kunt. Ik ga voor je duimen dat je voor die tijd je menstruatie hebt gehad of dat je zelfs zwanger bent. Het schiet nu niet echt op he voor je gevoel. Sterkte meid! Groetjes Taby.
het schiet nu zeker niet op, ik hoop inderdaad dat er nu ook eindelijk iets gaat gebeuren. vind het nu ook nog moeilijk om te accepteren dat zwanger worden bij ons dus waarschijnlijk niet vanzelf gaat.
Lieve Noa, ik geef je een hele dikke knuffel. Wat rot dat je zo lang moet wachten en dat moeder natuur het niet wat makkelijker maakt. Ik hoop dat jullie gewoon zwanger worden voor juni. Linda, die testen zijn ook vaag zeg. Daar word je zeker erg onzeker van. En dan ook nog bloedverlies. Laat je even weten hoe het afloopt? Sterkte en ook jij een knuffel.
Dames! Ik ben ongi! En ben er blij mee! Nu heeft mijn lichaam het eindelijk zelf gedaan! Ik hoop dat mijn volgende cyclus wat korter zal zijn, maar ik ben toch wel blij dat het eindelijk zover is
Linda, gefeliciteerd zeg. Wel heel erg fijn dat je lichaam het zelf heeft opgepakt. En nu je lichaam weet wat te doen, word je gewoon heel snel zwnager. Ga je door met ovutesten en slik je die pillen nog?
@linda, da's geweldig meid! Je lichaam kan het dus wel! Super. Vol vertrouwen naar de volgende ronde!
@Noa, da's een tegenslag zeg. Zo lang nog wachten! Ik ga heel hard voor je duimen dat je tegen die tijd alsnog ongi bent geworden!
gisteren en vandaag vooral buikpijn en ook totaal geen trek in eten, ik geef nu de schuld aan spanning. zit totaal niet lekker in mijn vel. hoop dat ik voor juni ongi of misschien zelfs wel zwanger ben, maar volgens mij is dat wishfull thinking. ga ook nog even een ander zh bellen of ik daar misschien eerder terecht kan. liefs voor jullie allemaal!
vandaag de hele dag gewerkt, dus niet kunnen bellen. doe het na het weekend wel. voel me nog steeds niet top en loop mezelf gek te maken met allerlei gedachten.
Ha Noa, al gebeld? Ik weet niet wat mijn cyclus deze keer gaat doen. Of ik ben zwanger en anders is die gewoon weer langer dan normaal. Ik hoop op het 1e.
Hoi hoi Ik kom hier ook maar weer even kijken. Ik zit nu op 38 dagen. Ik hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt. Mocht ik volgende week nog niet ongi zijn, dan ga ik maar eens naar de ha.
hallo meiden, ik kom ook maar weer eens kijken en lezen hier. ik ben al volop aan het klussen in mijn nieuwe huis, maar blijf zo nu en dan langskomen hoor! ik duim voor een ongie of zwangerschap voor jullie! liefs Ellen
Hallo meiden ik heb net besloten dat ik mij ook maar bij jullie aansluit, ik val ook bij alle overige topix buiten het bootje ik zit nu al weer op cyclus dag 67 bah bah, ik weet niet of ik een eisprong heb mijn temp gaat namelijk op en neer de hele cyclus door groetjes
Hoi Muurbloem, Wat vervelend zeg! Welkom hier trouwens! Mijn eerste ongi na de pilstop kwam pas na 126 dagen, daarna na 29 dagen (netjes dus). Ik moet afwachten wat deze cyclus doet. Ergens heb ik de hoop dat ik zwanger ben. Nog een paar dagen afwachten. Ik hoop in elk geval niet dat ik weer onregelmatig ga doen... Dat kan namelijk ook nog eens na pilgebruik... Helaas..... Ik zie trouwens dat je in april naar de huisarts moet? Ben je al geweest?