Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Muurbloem, welkom hier. Helaas dat jij je ook hier moet aansluiten hoor.

Ik ben ook al weer over tijd als je van een cyclus van 28 dagen uitgaat. Ik voel me enorm zwanger, maar ik denk dat mijn lichaam mij weer voor de gek houdt. Ik ga overmorgen een testje wagen, dan zullen we het wel zien.

Succes allemaal, dat er bij ons ook snel iets positiefs mag gebeuren..

2. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Be happy en sucre ik zal voor jullie duimen. Het zou el erg leuk zijn.

Verder vroeg iemand of ik een eiprong heb en ik weet het niet. Ik en vorige mand begonnen met tempen, maar mijn temp is ook niet altijd hetzelfde. Ik had al gehoord dat anaal tempen beter is, maar daar wilde ik nog niet aan beginnen. We gaan straks eerst op vakantie en daarna ga ik naar de dokter mocht ik nog niet ongi zijn geworden of als het weer zo lang duurt.

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik zit vandaag aan dag 41 en ook nog steeds niks. Schiet niet op zo he

4. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nee is gewoon erg irritant

5. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik heb net een ander ziekenhuis gebeld en daar kan ik gelukkig al op 29 april terecht. dut scheelt een hoop dus.

ondertussen is er hier nog steeds niets gebeurt, op wat buikkrampen na maar die heb ik al 3 maanden ofzo dus ik reken nergens meer op.

maar gelukkig komt er nu een beetje schot in de zaak, ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat.

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee meiden, hoe gaat het hier? Ik zie dat er al enkelen op het wachtbankje zitten! Veel succes!

Noa: fijn voor je dat je toch redelijk snel terecht kunt! ik ben heel benieuwd hoe het verder verloopt, succes!

Ik zit nog maar op dag 22 vandaag en er bestaat een kleine kans dat ik dit weekend mn ei heb gehad. Ik had 2 x een beetje 'vruchtbaar slijm' gevonden, al kan dit helaas ook verloren zaad zijn van mn hubbie :D Maar dat had ik nog nooit eerder gezien dus vond ik het raar ;)

Ik ga er maar vanuit dat ik mn ei nog niet gehad heb en we wachten netjes nog 21 dagen af tot ik een testje probeer. Maar stiekem hoop ik op een kortere cyclus of een ZS natuurlijk :)

Maar jullie hebben het véél zwaarder dan ik dus mijn steun en succes hebben jullie! Hou de moed erin!

7. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    weer een dag voorbij met wachten.......word er zo moedeloos van

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kom op noa! houd de moed erin, en tel de dagen af tot je naar het ziekenhuis mag! ik duim voor je!
    liefs ellen

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Noa: inderdaad, net zoals mijn voorgangster zegt: tel de dagen af tot je naar het ziekenhuis mag! Misschien kun je ergens een leuke aftelbanner op internet vinden waar je kunt vermelden: tot naar het ziekenhuis ofzo. Dat verzet je gedachten een beetje. 29 april is over een paar weekjes! Nog een paar weekjes volhouden en dan krijg je hopelijk te horen wat er aan gedaan kan worden! Niet de moed en de hoop verliezen hoor. Er kan tegenwoordig een heleboel gedaan worden om zwanger te raken. Het duurt misschien alleen wat langer. Als je een normale regelmatige cyclus hebt, moet je soms ook wel langer dan een jaar wachten tot je eenmaal zwanger bent. Dat geeft ook geen garantie op een snelle zwangerschap. Kop op meid!

10. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    thnx voor jullie lieve berichtjes, ik bedoelde het niet zo wanhopig als het er staat hoor.
    ik hou moed en inderdaad voor ik het weet is het 29 april.
    zie er ook wel een beetje tegen op, maar zie er gelukkig ook het positieve van in. de onzekerheid die ik nu heb is namelijk behoorlijk gek makend.
    ik voel van alles, maar er gebeurt verder niets zichtbaars.

voor diegene die ook aan het wachten zijn succes!

11. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    hallo, volgende week kan ik naar de huisarts ben
    benieuwd wat hij zal zeggen ik heb nu 3 maanden
    mijn temp moeten op schrijven maar ik zie er niets in,
    mijn 4e cyclus heeft 67 dagen geduurt maar echt
    ongesteld ben ik niet geweest, maar ik ga er wel
    vanuit dat ik weer met een nieuwe cyclus ben begonnen
    hoe zit dat bij jullie na zo'n lange cyclus worden jullie dan
    wel mormaal ongesteld ik bedoel met rood bloedverlies?
    ik dus niet nog geen een keer gehad.
    Allemaal sucses meiden groetjes.

12. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    muurbloem, ik kan je helaas geen antwoord geven, heb al een half jaar geen ongi meer gehad.

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi muurbloem, toen ik eindelijk ongie werd, was t eerst wat bruinig bloedverlies, daarna werd het echt rood. dit duurde maar twee dagen en toen verloor ik weer 'oud bloed'.
    ben benieuwd wanneer en hoe ik weer ongie word!
    groetjes Ellen

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Muurbloem, ik werd wel goed ongesteld. Dit duurde ook wat langer dan toen ik de pil nog gebruikte.

Op dit moment echter nog geen ongi te bekennen. Mijn lichaam neemt dus weer een loopje met me.

Veel succes!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Na 41 dagen eindelijk ongi geworden. Is alweer een stuk korter he!

Hoe is het verder hier?

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ben ik ook wel benieuwd naar sucre!

Ik zit op dag 31 en nog niets van ongi te bespeuren (duh) :D ben echt benieuwd hoelang die nu gaat duren, heb het gevoel dat ie nog langer gaat duren nu!

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Misschien duurt ie nu wel langer dan 9 maanden voor je ;) . Zou wel heel gaaf zijn :)

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Sucre, sjonge, dat is een stuk sneller zeg! Super, misschien komt er nu regelmaat?

Hoe is het met Be Happy, met Linnepin, met Noa?

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen?

Met Be Happy is het (nog) wel goed.... Ik ben nu over tijd, maar ik vrees dat ik weer een langere cyclus heb :x :x :x .... De vorige keer had ik een keurige cyclus van 29 dagen. Nu ben ik dus nog niet ongi.... Zit nu dus op dag 34. Zwanger of niet? Afgelopen zondag (op mijn NOD) heb ik getest: negatief. Nu ga ik morgen weer testen. Ik hoop dat er een tweede (duidelijke) streep verschijnt [-o< [-o< [-o< .....

Het gekke is echter dat ik op dag 11 van mijn cyclus zeer rekbaar slijm had (ik weet nog dat ik daar zeer verbaasd naar zat te kijken toen ik op het toilet zat). Op dag 22 dacht ik: laat ik eens gek doen. Ik had nog wat ovulatietestjes (die gebruik ik eigenlijk niet meer) liggen en ik dacht: laat ik even testen.... Ik kreeg meteen een duidelijke dikke tweede streep (dikker dan de controlestreep). Op dag 23, de dag daarna dus, weer zo'n testje gedaan met exact hetzelfde resultaat.

Nu snap ik het dus niet meer. Of ik had op dag 11 zeer rekbaar slijm, erg veel zin om te klussen, maar geen ei :eek: ... Of ik had op dag 22 / 23 mijn ei, (voelde me toen absoluut niet lekker en had geen zin in klussen) maar geen rekbaar slijm :eek: ...

Ik vrees het laatste. En dan zou ik in theorie dus (als je er 14 dagen bij op telt) zondag / maandag ongi moeten worden. Ik hoop maar dat dat wegblijft.

Ergens hoop ik dat ik op dag 22 een innestelling heb meegemaakt, waardoor ik een positieve ovutest had en waardoor ik me niet lekker voelde.

Vanmorgen meende ik echter een piepbeetje bruin slijm te hebben verloren (na de grote boodschap). Ik hoop maar dat dat niks te betekenen heeft, maar meestal is dat een teken dat mijn ongi eraan komt.

Verder heb ik zachte boobs (voor ongi meestal boobs die aanvoelen alsof er harde schijven inzitten....) en af en toe steken in mijn tepels. Verder zien ze er niet anders uit ofzo. Ook ben ik meer moe dan anders.

Als ik niet zwanger ben, hoop ik uiteraard wel weer snel ongi te worden.

We wachten af!

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Tja... gewoon nog even afwachten.

Ik zit alweer op dag 50. ga woendag eerst op vakantie en daarna maar weer langs de HA. Ben er nu wel een beetje klaar mee.

Deel Deze Pagina