hier nog steeds niets hoor.......probeer hier wat minder vaak te komen en er niet te veel mee bezig te zijn. maar zodra er veranderingen in de situatie zijn laat ik dat natuurlijk weten. liefs allemaal!
Be Happy: Wat spannend he! Ga je morgen testen dus? Ben benieuwd, heel veel succes alvast! Suhe: Veel plezier op reis en hopelijk krijg je gauw zekerheid! Sucre: hihi, ja wie weet Maar ik vrees ervoor Heb enorm pijnlijke tepels en dat had ik vorige ronde ook na mn ei tot mn ongi .. Noa: Balen meid, je hebt wss gelijk dat je nu een beetje afstand neemt, hopelijk krijg jij ook heel gauw zekerheid
Hoi allemaal! @ Tascha: die laatste weken voor NOD zijn altijd vreselijk spannend! Ik duim voor je dat het raak mag zijn! Ik ben inmiddels in de volgende ronde aanbeland. Heb toch goed aangevoeld dat mijn cyclus weer wat langer was. Ik hoop maar dat die deze ronde niet nog weer langer wordt! Liefs en groetjes van mij.
hallo allemaal! tacha, ik hoop dat je snel ongie bent meid, of een posi test in handen hebt! noa, nog 1,5 week, dat duurt niet lang meer! hoe is t toch met Linnepin? ik lees nog steeds met jullie mee! ik ben momenteel druk aan t klussen in ons nieuwe huis (dus niet in bed... hihi) en heb volgens mij vorig weekend mijn vruchtbare dagen gehad. heel rekbaar, dik slijm. ook halverwege de week een paar keer steken gehad onderin mijn buik, dus wie weet de eisprong? ben benieuwd wanneer ik ongie word! van klussen komt niet veel, we gebruiken geen voorbehoedsmiddel. en vorig weekend was ik een paar dagen weg met mijn vriendinnen. over 2 maand, als we hopelijk in ons nieuwe huis wonen, gaan we er weer volledig voor. en mocht ik daarvoor toch zwanger raken, dan is dat natuurlijk helemaal super! het staat nu wel echt op de tweede plaats. we zijn veel moe, zijn `s avonds en in het weekend ook altijd in t nieuwe huis. het voelt wel gek. hoe druk ik er eerder ook mee was, ik weet dat het nu verstandiger is om ons even helemaal op het nieuwe huis te richten. liefs ellen
hallo damens ik wil ook wat kwijt. ben de laatste week van febr gestopt met de pil en gelijk folium zuur geslikt. heb mijn laatste ong dag gehad op 6mrt tot op heden heb ik nog geen ong dag gehad , ik dacht ja ben zwanger hellaas 2 testen gehaald en nog niks. ik heb me voor genomen om als in de 2e week van mei nog niks is dat ik dan na de huisarts ga om te kijken wat er aan de hand is en misschien ong dag kan opwekken . wie o wie heeft dit ook gehad
Ik denk wij allemaal wel. Het ontpillen kan echt nog even duren en waarschijnlijk zal je huisarts dat ook zeggen. Heel veel succes met afwachten.
dank je wel voor je reactie hoe lang duurt zoiets dan ? ligt natuurlijk aan hoe lang je de pil geslikt heb of niet. bestaat er ee ntabletje er voor om het sneller te laten komen
Etos zwanger worden, teunisbloemoliecapsules. Kijk maar eens op desbetreffende fora. Of het echt werkt weet ik ook niet. Ik wacht nu eerst tot mijn lichaam weer helemaal ontpilt is. De een krijgt er wel last van, de ander niet, dat weet je nooit. Sommigen die de pil heel lang hebben geslikt, hebben er totaal geen last van en anderen die maar kort slikken juist weer wel. Lekker vaag dus en vantevoren weet je het nooit. Als het echt heeeeeeel erg lang duurt voor de ongi komt, kan je huisarts je wel pillen geven, maar dat heeft nu nog niet zo veel zin denk ik.
jammer dat het bij de ene wel is en bij de andere niet ( ontpillen ) heb zelf 2 vriendinnen die gelijk zwanger waren ben daar best jaloers op. weet niet binnen welk tijdsbestek ik na de huisarts daarvoor ga ,misschien wel / niet
chantal, ik wil je niet ontmoedigen maar ik wacht al bijna een half jaar op mijn eerste ongi na de pil. waarschijnlijk doet de huisarts ook niets voor die tijd hoor. dus afwachten is het enige wat ik kan zeggen
he lees ik dat nou goed ben jij al ee nhalf jaar niet meer ong geworden ? ach meid toch , dan wordt je toch hellemaal gek van
Een half jaar is inderdaad erg lang. Voor zover ik weet zijn dat eerder uitzonderingen hoor. Maar de eerste 6 maanden en soms zelfs langer, kan je nog gewoon aan het ontpillen zijn. Blijf wel positief en blijf vooral lekker klussen!
dat zal ik zeker doen jij veel plezier op je huwelijksdag en misschien op je honeymoon raak voor je ik zal duimen
ik bleef nog steed redelijk positief hoor, heb natuurlijk af en toe wel een flinke dip, maar dat hoort er bij. mag de 29ste naar het zh en dan zullen we wel verder zien. ennuh dat klussen zit ook wel goed hoor
hoi ik ben nieuw hier maar wou ook ff vermelden dat mijn menstruatie me 70 dagen heeft laten wacht was ook naar de huisarts geweest en die zei: als je over een half jaar nog niet ongie ben dan verwijs ik je pas door naar de gync! ik heb zelf 11 jaar de pil gebruikt! vraag me nu af hoelang ik weer moet wachten liefs gaby
thanks jah ik vraag me af waneer ik nu precies ken gaan testen d8 dat ik 2 weken geleden me eisprong heb gevoelt en heb wel klachten hihi ken bijna niet wachten mja ... en hoelang zijn jou cylusen dan ?
Noa, hoe gaat het joh? Nog steeds niks? Ik vind echt vervelend voor je! HEY LICHAAM VAN NOA, GA EENS AAN DE SLAG! wie weet helpt het
o jee om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord om eerst te ontpillen voor dat je zwanger zou worden. mijn huisarts is een goede vent.ik denk dat mijn huisarts me wel eerder doorstuurt naar zkh toe ligt aan je huisarts de ene doet het eerder dan de andere succes ermee
hallo ik denk dat het aan de huisarts zelf ligt wanneer hij /zij jou doorstuurt qua tijd. ik heb een lieve goede huisarts die zou mij wel vast en zeker eerder doorsturen naar gyn