Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even van pagina 7 afgeplukt... :D

Vanmorgen met de huisarts gebeld. Kreeg een assistente aan de telefoon die erg goed is in "mensen afschepen". Had begin december ook al eens gebeld, toen liet ik me inderdaad afschepen. Ik heb vanmorgen tegen haar gezegd dat ik graag een afspraak met de huisarts wil, omdat ik sinds oktober nog steeds niet ongesteld ben geworden. Ze kwam weer met het gebruikelijke verhaal aanzetten ("je niet zo druk maken, het komt vaker voor dat het langer duurt" enz.). Pas toen ik zei dat ik me gezien mijn leeftijd (33) en onze kinderwens me wel druk maakte, zei ze opeens dat ze dat wel goed kon begrijpen..... :( ...Nou ja... Gelukkig mag ik volgende week woensdag langskomen.

Ik slik nu 2x daags Etos Zwanger Worden en 1x daags een monnikspepercapsules. Die laatste zijn bijna op. Hierna stap ik over op tarwekiemoliecapsules. Die zijn veel goedkoper en bovendien zit die monnikspeper al in die Etos Zwanger Worden-capsules. En maar even afwachten wat de huisarts volgende week woensdag zegt.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi! Ik was dit forum eventjes vergeten! En ben helemaal blij dat ik hier even mij ei kwijt kan (had ik maar een ei ;) ) Zit er helemaal doorheen zeg! :(

Zit vandaag op dag 89 van mijn cyclus! Door een onverwachte ziekenhuisopname ben ik wel meteen door een echo gegaan en zijn mijn bloeduitslagen prima in orde. Ik ben dus helemaal gezond, maar wordt gewoon niet ongesteld en ben ook niet zwanger! Ik heb stiekem de hoop dat ik vorige week in mijn vruchtbare dagen zat, had andere afscheiding en wat lichte krampen in mijn onderbuik. Daarom heb ik mijn NOD op 31 januari gezet, want ook ik wil weleens aftellen tot mijn NOD!

Ook ben ik teunisbloemolie en tarwekiemolie gaan slikken en als ik einde van de maand nog niet ongi ben, ga ik toch aan de dokter vragen of hij me iets kan geven, ik ben het wachten echt ZAT! Jakkes!

Heel veel succes lieve meiden! Hopelijk zijn we snel ongi, of beter nog, ZWANGER! :)

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    als ik dit zo lees heb ik nog niks te klagen... wist niet dat ontpillen zo lang kan duren! 22 dec. begon mijn onttrekkingsbloeding, daarna de pil voor het eerst in 10 jaar laten liggen...zit dus vandaag op dag 32.
    heb gister al een test gedaan :oops: omdat ik dacht dat ik misschien wel zwanger kon zijn. hoop zo dat ik snel ongesteld word, dan weet ik tenminste dat t werkt hierbinnen!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ellen; ik hoop voor jou dat je niet lang hoeft te wachten, want geloof me, het is geen pretje.. Heb zo'n 6 testen gedaan, als het er niet meer zijn :eek: Succes in elk geval!

5. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    ik heb volgens mij dan ook nog geluk.. Ben in december gestopt met de pil en na 32 dagen ongesteld geworden..Hoop dan ook dat dit zo blijft.. Dus op na de volgende ronde.. Meiden die nog niet ongi zijn hoop dat de duivelin maar snel komt zodat jullie ook naar de volgende ronde kunnen.. Of liever dat jullie zwanger zijn!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks Sammiej! :) Ik hoop ook dat ik snel meer duidelijkheid heb! :)

7. Be Happy

@ LindaS: gebruik je ook ovulatietestjes? Ik heb ze van sensitest besteld laatst. Meteen getest en twee even dikke streepjes (en gelijk geklust). Ik dacht mijn ei gespot te hebben....Dat was op 11 januari. Op 17 januari weer een ovutestje gedaan. Weer twee duidelijke streepjes, maar teststreepje was wel iets lichter dan controlestreep. Afgelopen zondag uit de gein nog eens zo'n testje gedaan.... Weer twee duidelijke streepjes (teststreep iets lichter dan controlestreep). Hier snap ik niks van.....

Heb ook even gegoogled en ik hoop niet dat ik PCOS ofzoiets heb.... :( Dan wordt je ook niet ongi (of onregelmatig), heb je vaak last van acne (heb ik nu dus ook erg) en volgens mij ook constant positieve ovutestjes.....

Gelukkig mag ik volgende week woensdag naar de huisarts met mijn zorgen... Hopelijk is alles gewoon goed.

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschien ben je wel zwanger. ik heb een paar keer gelezen dat je ovu test dan ook positief is. Succes woensdag bij de dokter.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Be Happy; Meid, ik denk dat jij zwanger bent hoor! Ik hoorde pas dat als je zwanger bent je ook posi ovulatietesten hebt! :) Als ik jou was zou ik er toch even een zwangerschapstest tegenaan gooien! Ik duim in ieder geval voor je!

En ja, was al wel van plan om ze te gaan bestellen! Ga ik meteen doen! :)

Succes meid!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes bij de huisarts volgende week Be Happy. Ik mag gelukkig over twee daagjes naar de fertiliteitsarts. Ben echt aan het aftellen. Meiden ik hoop dat voor jullie het wachten niet te lang meer duurt.

Liefs Zora

11. Be Happy

Hoi allemaal,

Tja, het zou kunnen..... Alhoewel ik twee weken geleden op 12 januari, de ochtend na mijn 1e positieve ovutest, een zwangerschapstest heb gedaan. Die was negatief... Dus nu durf ik niet meer goed eigenlijk. Want straks test ik met de zwangerschapstest weer negatief.... En dan word ik bang dat er toch iets anders aan de hand is....

Maar goed, ik stel het testen uit tot zaterdagochtend. Dan gooi ik er wel weer een zwangerschapstestje tegenaan. Mocht die weer negatief zijn, dan kan ik me altijd bedenken dat ik woensdag naar de huisarts mag.

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Be Happy, ben mijn duimen druk aan het draaien voor je! :)

Hou ons op de hoogte :D

13. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    hier nog iemand die op het wachtbankje zit...ben de 100 dagen inmiddels voorbij....wachten duurt lang. Mag van mezelf naar de ha in april dan ben ik een half jaar gestopt met de pil. Ik heb trouwens eerst microgynon geslikt en daarna ministat..
    ik houd jullie op de hoogte

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zo noa1980, ik weet niet of ik t 100 dagen zou volhouden... maar eerder doet de ha toch niks ofwel?ik hoop dat je snel ongi wordt!(of zwanger natuurlijk!)het lijkt misschien een teleurstelling als je toch ongi wordt, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent. heb je trouwens al een keer een test gedaan in deze tijd?
    groetjes

15. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    meerdere keren test gedaan...ha doet volgens mij eerder toch niets...was voor de pil ook altijd al onregelmatig ongi...daarom juist aan de pil.
    denk niet dat ongi nu een teleurstelling is hoor eerder een teken dat het toch allemaal werkt van binnen.

16. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    even een vraagje aan mensen die ook al lang op het wachtbankje zitten....hebben jullie ook zo'n last van chagrijnige buien? Nou ik dus wel ik kan zomaar opeens strontchagrijnig worden en dan weet ik zelf niet eens waarom. Super vervelend. Ook heb ik de laatste dagen dat het rommelt in mijn buik hopelijk komt de ongi er nu echt aan.
    succes met wachten allemaal

17. Be Happy

Hoi Noa1980: ik las dat je de 100 dagen ook al voorbij bent? Ik zit nu zelf op dag 101 na onttrekkingsbloeding. Had dus gisteren de ha gebeld. Met pijn en moeite een afspraak kunnen regelen voor volgende week woensdag. Wil in elk geval mijn bloed laten testen.

Chagrijnig ben ik nog niet. Voel me verder wel vrij goed. Ik probeer positief te blijven. Alhoewel ik ook erg graag zwanger wil worden natuurlijk en ook haast niet kan wachten tot mijn cyclus op orde is. Daarom probeer ik ook van alles. Ik slik nu bijvoorbeeld Etos Zwanger worden en tarwekiemoliecapsules (1x per dag, ben anders bang dat ik teveel vitamine E binnenkrijg).

Heb jij trouwens de ha al gebeld? Ik zou hem anders gewoon even bellen hoor, of in elk geval je verhaal even bij de assistente neerleggen. Je weet nooit. Misschien kun je er wel eerder terecht en anders maken ze er wellicht een aantekening van in je dossier in hun computer. En dan bel je gewoon over een paar maanden weer.

18. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik heb nog niet gebeld, denk dat ze gezien mijn leeftijd, 27, ook nog niets doen. Ben druk aan het twijfelen of ik ook capsules zal gaan slikken, maar ik kan niet zo goed pillen slikken en die dingen van de etos zijn zo groot!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Noa; Hier nog eentje, zit op dag 90 vandaag! Ik heb ondertussen wel al mijn bloed laten testen en dit is allemaal in orde! Eigenlijk maakt dat het nog frustrerender (is dit wel een woord, haha).. Ik wacht nu nog even af, omdat ik het idee had dat ik vorige week mijn eisprong had, vandaar mijn banner! :) Daarna bel ik met de huisarts om pillen te krijgen wat het boeltje op gang brengt, dit had hij me namelijk al eerder voorgeschreven!

Succes ermee!

20. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik ben " bang" voor wat de ha zal gaan zeggen, stel dat er wel iets mis is....dan stort mijn wereld zegmaar toch een beetje in, misschien dat ik het daarom zo lang uit stel. Heb voor mezelf gesteld dat ik pas na een half jaar naar de ha mag, maar ondertussen ben ik het wachten ook wel zat hoor.
    ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en om me heen lijkt iedereen maar gewoon zwanger te worden dat maakt het er ook allemaal niet makkelijker op.
    sorry voor dit depri berichtje!

Deel Deze Pagina