ik hoop ook dat er nu iets gaat gebeuren, eerst morgen beginnen met 10 dagen primolut en daarna op dag 3 t/m 5 clomid dan op dag 12 naar het zh voor een echo en we weten meer. ben nu toch wel een beetje opgelucht en blij dat de ha ons nu al doorgestuurd had, want anders had ik nog een half jaar langer kunnen wachten en was er toch niets gebeurd.
@Noa, hehe, fijn! Nu weet je eindelijk waar je aan toe bent! En misschien werkt clomid wel heel goed voor jou! Ik denk dat het je nu ook een stukje rust geeft, niet waar?
Noa, wat fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik hoop dat de pillen snel hun werk gaan doen! Sterkte met alles.
hey noa, spannend allemaal! ik duim voor je dat je snel ongie bent! ik heb heel benieuwd hoe t verder gaat. liefs ellen
ik zal jullie allemaal op de hoogte houden. vandaag de eerste 3 pillen primolut....eindelijk het gevoel dat ik ergens mij bezig kan. het klinkt misschien raar maar voel me eigenlijk wel opgelucht
Hey meiden! Heb vandaag op dag 43 posi getest met cb digitaal! Dus het kan wél, een lange cyclus en zwanger worden! Veel succes allemaal!
Tascha, wat super zeg! Heb je ook ovutesten gebruikt of heb je je eisprong gevoeld? Ga lekker genieten!
trouwens, ik ga gewoon volgens mijn banner testen. om toch maar wat te proberen. maar wie weet ben ik dan al wel ongie, voel wel van alles...
ellen, dat herken ik wel continu van alles voelen. dat heb ik nu nog steeds. iemand van jullie ervaring met primolut, word je na die 10 dagen slikken ongesteld of kan het ook al tijdens komen?
hey noa, sorry geen ervaring met medicijnen... toen ik de vorige keer na 96 dagen ongie werd, had ik al een paar dagen hele gevoelige tepels. (ik dacht eerst dat t nu misschien al raak zou zijn, maar ik werd dus ongie) en nu heb ik weer gevoelige tepels. maar ja, het zegt natuurlijk niks... we hebben echt heel weinig geklust de afgelopen tijd, maar het kan natuurlijk in 1 keer raak zijn! noa, hou ons op de hoogte! ik duim voor je. liefs ellen
Dankje meiden! En nu jullie nog Ik heb gewoon zo vaak mgl geklust, opeens zag ik iets wat leek op vruchtbaar slijm, dus vanaf toen heb ik een week elke dag geklust! Gebruikte geen ovu testen ofzo, gewoon zo vaak mgl klussen Hopelijk mogen jullie binnekort ook zon mooie banner neerzetten ! succes!
@Tacha; GEFELICITEERD! Super! Geniet ervan! @Noa; Wat goed, eindelijk wat duidelijkheid en meteen een oplossing! Ik werd trouwens pas zo'n 5 dagen na de kuur ongesteld, helaas was het maar heel weinig, terwijl ik een hele heftige menstruatie had verwacht.. Succes in elk geval! Ik krijg morgen de uitslag van mijn uitstrijkje en bloedtest, spannend!
linda en noa, hou ons op de hoogte! ik heb vanmorgen tegen beter weten in toch maar een testje gedaan, niet zwanger natuurlijk... ik laat mijn banner gewoon staan, hopen dat ik snel ongie word! liefs ellen