@MrsMia, klagen mag hier hoor. Ik was ook erg onzeker. Nog steeds trouwens. De onzekerheid wordt alleen maar groter. Ben er bij ons nog steeds van overtuigd dat het puur geluk was. @Noa, hoe gaat het met die pillen? Al resultaat? Moet je dan halverwege de cyclus ook naar het ZH voor een meting? @Sucre, met baby alles prima. Afgelopen dinsdag weer een echo. Een beweeglijke baby met alles erop en eraan. Ik gun jullie allemaal van harte ook zo'n leuke echo en zo' n gevoel! O ja...en klus er lekker op los want als je zwanger bent, vooral de eerste maanden, komt er niks van..
chebu, morgen de laatste pillen van de primolut daarna moet ik inderdaad het zh bellen voor een echo afspraak op cyclus dag 10/11/12 dit om te kijken of de clomid zijn werk doet en hoe ik er op reageer. spannend hoor, ben benieuwd of en wanneer ik nu ongi word door de primolut
Noa, ik heb ff een paar vraagjes, uit niewsgierigheid: Hoe lang na het slikken van primolut hoor je ongesteld te worden? Of kan dat erg verschillen? En moet je dan drie dagen achter elkaar terug komen voor die echo, of een van die dagen? Ik duim voor je dat je snel ongi wordt (dit geldt voor alle anderen ook natuurlijk) Ellen, zet het al een beetje door? Chebu, geniet er maar van Enneh: met dat klussen zit het wel goed gelukkig! (wij proberen het om de dag te doen, want je weet maar nooit of er toch nog een keer een verassings-ei komt ) Groetjes van Mia
op de bijsluiter van de primolut staat dat je binnen 2 tot 3 dagen na de laatste pil een bloeding moet krijgen. en ik moet inderdaad dan op 1 van de 3 dagen terugkomen, nee gelukkig niet alle drie de dagen. moet ook nog gewoon naar me werk!
Gelukkig is het maar een van de drie dagen, ik dacht ook al: "dat is veel". Nu maar hopen dat de snel komen, dan kun je tenminste voor het echie beginnen! Succes.
hallo! hier heeft t gelukkig wel doorgezet, gisteren al wat beter dan woensdag, maar vandaag pas echt goed. ik tel gisteren gewoon als dag 1. dan heeft ronde 2 dus 43 dagen geduurd. noa, ik ben zo benieuwd wanneer je ongie wordt! liefs ellen
Fijn dat het goed is doorgezet! Als de volgende cyclus nu weer een stuk korter is, dan begint het er echt op te kijken!
vanavond de laatste pil van de primolut dus nu is het afwachten wanneer de ongi komt. dan kunnen we inderdaad eindelijk eens een stapje verder. ik houd jullie op de hoogte!
Ellen, Gefeliciteerd met je cyclus! Lekker een ronde verder... Noa, en de rest, succes ermee! Hou ons maar op de hoogte. Hier nog steeds geen ei te zien op dag 44, nog ff geduld dus Liefs Mia
jaja ik ben vannacht dan eindelijk ongesteld geworden na de primolut dus... nu mag ik de clomid gaan slikken en dan weer terug naar het zh voor een nieuwe echo... ik houd jullie weer op de hoogte! voor iedereen hier weer veel succes
He Noa, Wat goed zeg! Van Harte Gefeliciteerd met je Kun je eindelijk beginnen met de clomid. Hier ook nog nieuws: heb, na vele dagen testen, dan eindelijk een positief streepje op de ovulatietest gevonden! Op zondag was ie licht positief, op maandag heel erg positief (ik had nog nooit zo'n donkere lijn gezien, hi, hi). Gister was ie alweer minder, maar had ik wel de hele dag last van krampen in mijn buik. Ik heb dan dus ook goed geklust de afgelopen dagen Nu maar afwachten en hopen.... Iedereen succes! Liefs Mia
bedankt voor alle felicitaties en liefje berichtjes ik heb nu op 22 mei weer een echo in het zh, ben benieuwd of er dan al wat te zien is. maar ik reken nergens op dan kan het alleen maar allemaal meevallen. @mia, fijn zeg zo'n positieve ovu test, hopen dat het klussen succes gehad heeft!
Fijn Mia, en klussen met dit weer was vast geen straf! Noa, knap dat je zo gereserveerd blijft, is denk ik ook wel het beste. Ik hoop en duim voor je dat jouw eitje snel zal rijpen en dan ook zal springen.
ik wil mezelf beschermen tegen grote teleurstellingen, vandaar dat ik nergens vanuit ga. maar moet zeggen dat mijn berichtjes hier misschien heel koel overkomen, maar het kost me wel moeite om zo te blijven denken hoor, maar het moet al is het maar uit zelfbescherming. vind het fijn om jullie berichtjes te lezen!
Ik begrijp je helemaal. Je typt vrij cool, maar van binnen voel je van alles. Gaan de emoties van links naar rechts. Het ellendige is ook gewoon dat je niet zoveel kan doen. Afwachten en geduldig zijn. Maar dat is juist zo moeilijk! Wijze woorden, alleen helpen ze ook niet... *knuf*