Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Noa, ik vind je ook erg sterk, knap hoor!
    Probeer het positief te zien: wees blij dat ze er achter zijn wat er mis is en er zijn er zat die met de clomid zwanger zijn geworden. Dat gaat jou dus ook lukken!

We duimen allemaal mee voor je.

Liefs Mia

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey noa
    Gefeliciteerd nu weet je toch iets al dat wachten schiet niet op he. Ik ben een poosje weg geweest omdat we verhuisd zijn. Ik kom weer wat vaker kijken hier.
    Ben 2 of 3 weken geleden even bij de h.a geweest maare hij doet pas wat met een jaar omdat ik het wel een keer geweest ben. Dus wat minder vaak een eisprong zegt tie dan he. Nouja we wachten het allemaal weer af voorlopig gebeurd er weer nhelemaal niks.

3. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    s1986 balen zeg dat jou ha niets doet, misschien over 2 maandjes weer eens heen en dan flink lastig gaan doen. wat vaak helpt is zegen dat het je leven beheerst. mijn ha had ook als beleid na een jaar doorsturen, maar stuurde mij ook na een half jaar door. succes!

thnx weer iedereen voor alle lieve berichtjes

4. s1986

s1986 Niet meer actief

NOu ik wacht het wel af joh. Hij pakte er een boekje bij en daarin stond dat er twee jaar voor stond dus ik gelijk dat ik dat echt te lanmg vond..... Dus vandaar werd het een jaar. Ik denk er maar niet te veel aan. Meer aan de dingen die hier in huis nog moeten gebueren. Badkamer en dat soort dingen. Maar voor je het weet is het ook weer oktober hopen we dan

5. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hallo,
    ik ben al ruim 28 dagen overtijd en niet zwanger[al 2x negatief getest].weet iemand hier misschien wat dat betekend?ik ben al ruim 9 maanden van de pil af dus ontpillen kan het niet zijn,ik word hier helemaal gek van.hebben hier meer mensen dat meegemaakt dat je ongie zomaar opeens uitblijft?
    groetjes

6. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    vlindertje helaas kan ik geen antwoord geven op je vragen, mijn menstruatie bleef namelijk uit na de het stoppen met de pil. hoop dat het snel komt en anders toch maar eens naar de ha voor meer duidelijkheid succes!

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi Vlindertje,

Ook ik kan je niet helpen. Bij mij is de ellende ook begonnen na het stoppen met de pil. Maar.... we hebben nog hoop dat het goed komt!

Groetjes van Mia

8. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi meiden

Het is alweer eventjes geleden dat ik hier een berichtje achter liet. Ik zit er inmiddels aardig doorheen. Vriend en ik zijn vorige week naar de ha geweest. Hij stuurt ons nu dor naar de gyn. Binnen een week zou ik gebeld worden, maar heb tot op heden nog niets gehoord.

Ik heb inmiddels weer getest, omdat ik mij niet zo lekker voelde, maar het was weer niets.

Noa jij bent al bij de gyn geweest toch? Hoe gaat het eerste gesprek? Moet vriend dan meteen zijn sperma laten testen en moet ik ook meteen met mijn benen wijd? Ik zie daar best wel tegenop. We kunnen er gelukkig ook wel om lachen, maar dat wordt ook steeds moeilijker.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Suhe, kan me voorstellen dat je er flink doorheen zit. Aan de andere kant toch wel fijn dat je nu naar de gyn kan. Volgens mij ga je niet meteen met de benen wijd, maar zeker weet ik dat niet. Ik wens je veel succes!

S1986, stort je inderdaad maar even op de andere dingen, het huisje, de inrichting, de eventuele tuin. Dan gaat de tijd ook snel. (Is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet he.)

Vlindertje, ik denk niet dat het ontpillen is, maar dat je lichaam even een loopje met je neemt. Ik heb wel eens gehoord dat sommige meiden opeens een cyclus overslaan. Geen idee waarom dat gebeurt.

Over mezelf. Ik ben vandaag ongi geworden. De etospillen werken dus echt voor mij! Als dit zo doorgaat ben ik gauw niet meer ongi!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden!

Hoe is het hier?

Ik zag dat Noa ongi is geworden! Super! Nu aan de Clomid en dan hopen dat je snel zwanger mag zijn!

En Sucre ook ongi geworden? Ik ga toch ook maar aan de Etos-pillen, zit nu alweer op dag 44 :(

Suhe; Snap dat je erdoorheen zit, is ook balen! Ik mag ook naar de gyn, heb zelf gebeld! :) Misschien kun jij ook gewoon zelf bellen om een afspraak te maken?

Succes girls!

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Wauw Sucre, dat doe je goed! Gewoon een cyclus van 27 dagen.... Gefeliciteerd, wij zijn jaloers op je.

Suhe, ik snap dat je er wat doorheen zit. Maar bedenk dat het goed is om naar de gyn te gaan, want nu kunnen ze onderzoeken wat er mis is en dan stappen ondernemen. De onzekerheid zal vanaf nu alleen maar afnemen denk ik. Ik ben zelf nog nooit bij de gyn geweest, maar volgens mij zullen ze jou wel onderzoeken en hem nog niet. Daarvoor moet hij een afspraak maken. Daarnaast zulen ze veel vragen stellen. Als je getempt hebt o.i.d. neem je resultaten dan mee.

Succes ermee, we zullen duimen voor je dat het goed gaat!

Liefs van Mia

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Suhe, jeetje, ik kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit! Die cyclussen zijn echt wanhopig!
    Ik moest trouwens ook gelijk bij de gyn met de benen wijd. Nu elke maand trouwens. Vind het nog steeds een beetje genant.

@Sucre, 27 dagen, da's netjes! Heel netjes. Nu volgende keer helemaal niet meer he

@Linda, zit jij nu ook weer op zo'n lange cyclus? Wat vreselijk balen. Ik zie dat je naar de gyn gaat. Hopelijk geeft die wat duidelijkheid!

@Noa, spannend zeg!

Meiden hou vol! Hier alles prima. Vandaag de uitslag van de nekplooi- en bloedtest met een kans van 1 op 21000. Prima dus!

13. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    suhe, het verschilt volgens mij erg per gyn, maar ik moest dus wel gelijk met mijn benen wijd, kreeg een inwendige echo en daarna bloed laten prikken.
    mijn mannentje hoefde niet meteen sperma in te leveren, daar zag de gyn nog geen medische aanwijzingen voor. spannend zeg! als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.

vandaag de eerst clomid genomen nu afwachten of het werkt.

mijn beste vriendin is vandaag bevallen! ben super blij voor haar

14. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    En hoe heet het kindje?

Bedankt voor jullie snelle reactie!

15. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    de ongi is hier gelukkig weer zo goed als afgelopen, en ik weet nu ook weer wat ik niet heb gemist in de tijd dat ik er op moest wachten.
    ben nu bezig met de clomid gelukkig nog geen last van de bijwerkingen en nu maar hopen dat het wat doet.

succes weer iedereen

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    He Noa,

Ja, eigenlijk moeten we blij zijn met zo'n lange cyclus , dan hebben we veel minder vaak last van PMS en zo :D Maar goed, als je zwanger wilt worden dan schiet het niet echt op...
    Succes met je clomid! Hou je ons op de hoogte? Ik ben erg benieuwd of er nog bijwerkingen komen.

En Chebu: wat fijn dat alles goed gaat met het kindje! Geniet er maar van.

Liefs van Mia

17. s1986

s1986 Niet meer actief

Vanaf een vrijdag heb ik wat last van mn onderbuik denk mn eierstoken. Nou ben benieuwd als ik nou over zo'n 2 weken ongi word of zwanger weet ik wat ik moet voelen van te voren.

18. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    s1986, hoop voor je dat je gevoelens inderdaad iets betekenen, ik heb de afgelopen periode zo vaak gedacht iets te voelen, maar ongi worden of zelfs zwanger, bij mij allemaal niet hoor.

hier inmiddels klaar met de clomid, maar inmiddels ook last van de bijwerkingen, vooral slapeloosheid, dus ben erg moe!
    donderdag naar het zh en dan weten we of de clomid is aangeslagen.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    s1986, ik hoop het ook voor je! Ik hou gewoon iedere dag bij wat ik voel (heb ik de vorige ronde ook gedaan) en dat is best handig. Kun je achteraf terugkijken wat je voelde op welk moment.

Noa, wat vervelend van die slapeloosheid! Ik wist niet dat dat een bijwerking was van clomid.
    Ik zal donderdag voor je duimen.

Hier verder rustig. Had volgens mij een week geleden mijn ei, maar ik voel nog steeds vrij weinig. Zal dus wel niet gelukt zijn.... Maar we wachten nog ff af.

Liefs van Mia

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    s1986 Ik hoop dat je je ei hebt gevoeld. Nog even afwachten. Ik hou ook een dagboekje bij waarin ik schrijf wat ik voel en wanneer we hebben geklust. Is achteraf heel handig.

Mia, hoop dat er voor jou ook snel wat gebeurt in je lijf. Succes!

Noa, ik hoop dat de clomid zijn werk doet, dan heb je in ieder geval niet voor niets zo veel last van de bijwerkingen. Ik hoop ook dat de gyn een (of meer) mooie eitjes bij jou ziet donderdag. Veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina