Hoi 24 Juni moeten we naar de gyn. Is weer een stapje vooruit. Nou Noa hopen dat het deze maand raak is!
He Suhe, Wat fijn dat je eindelijk een afspraak met de gyn hebt! Kom je snel iets meer te weten. Hou je ons op de hoogte hoe het is gegeaan? Groetjes van Mia
Hey noa succes morgen. Ik denk wel dat het mn eitje is . Voel al maanden niks en nu dagen achter elkaar. We zullen zien geduld krijg je vanzelf wel
Hallo allemaal ik vroeg mij af of jullie met jullie lange cyclussen wel gewoon ongesteld worden, ik ben nu 9 maanden met de pil gestopt maar nog nooit echt ongesteld geworden alleen wat roze of licht bruin verlies afgelopen week heb ik uitslag van het bloedprikken gehad dit was allemaal wel goed. maar ik vind het zo raar dat je niet ongesteld wordt dan moet er toch iets niet oke zijn ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Hoi Muurbloem, Ik pen pas een keer ongesteld geweest sinds ik eind januari gestopt ben met de pil. Toen had ik (rood) bloedverlies, maar het duurde wel maar twee dagen. De derde dag was eigenlijk niet veel meer (zo was het met de pil altijd op dag 5). Ik heb die eerste ronde ook getempt en toen zag ik wel een verhoging 13 dagen voordat ik ongesteld werd. Deze ronde (ik zit nu op dag 57) heb ik getempt en ovulatietesten gebruikt. Heb, als het goed is, een ei gevonden vorige week maandag/ dinsdag. Nu is het dus nog een halve week wachten op mijn ongesteldheid (liever niet natuurlijk ) Ik heb echter wel het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, want verder voel ik niks geks/ anders aan mijn lijf. Ik ga er maar van uit dat het niks is. Het is wel heel lastig zo'n lange cyclus. Waar andere al 3 of 4 rondes verder zijn zit ik nog steeds in ronde 2. Je krijgt dus maar weinig kansen en de vraag is nog steeds: werkt het allemaal wel zoals het moet? Als ronde 3 ook zo lang duurt ga ik naar de huisarts. Bij jou hebben ze dus niks gevonden in je bloed? Dat had ik wel verwacht als ik naar de lengte van jouw cyclussen kijk. Kan het nog iets anders zijn of moet je gewoon afwachten? Succes ermee in ieder geval! En Noa: ik zal voor je duimen dat het goed gaat vandaag! Liefs Mia
Mrs mia dank je wel voor je reactie, tja mijn bloed hebben ze niks afwijkends in gevonden, maar gelukkig mag ik begin jullie weer bij de huisarts komen om te kijken hoe verder, omdat ik toch wel rare klachten heb, ik temperatuur dus ook maar bij mij is het geen dag hetzelfde het gaat op en af en nog nooit een eisprong ontdekt, elke dag heb ik wel rare steken of een soort krampen en nu al weer 2 weken rozige afscheiding zal wel een spotting zijn omdat ik niet ongesteld wordt, vroeger was wel alles goed maar ja ik ben ook 10 jaar aan de pil geweest. Wat goed Mia dat jij een eisprong hebt ontdekt, hopen dat jouw cyclus nog gewoon gaat verlopen, ben blij dat ik hier men ei kwijt kan hahaha. Iedereen veel sucses en sterkte verder groetjes
Muurbloem, klinkt inderdaad wel een beetje vreemd al die klachten. Fijn dat je in juli terug mag naar de huisarts. Ik zelf ben ook 13 jaar aan de pil geweest en verwachtte eigenlijk een gewone cyclus terug te krijgen, maar ja, je weet dus maar nooit met al die hormonen... In ieder geval suuces met je cyclus... en de rest Noa, wat ontzettend vervelend voor je! Ik kan me helemaal voorstellen dat je je down voelt. Je had gehoopt op een vooruitgang. Ik neem aan dat je snel weer terug naar de gyn moet? We duimen gewoon nog even door voor je. En voor iedereen: zoals Muurbloem al zei: "ei of geen ei, je kunt hem hier altijd kwijt!" Liefs van Mia
ik moet nu inderdaad woensdag weer terug voor een nieuwe echo. zit er echt even doorheen, ben bang dat ik nooit kinderen zijn krijgen
He Noa, een kleine peptalk: Ik begrijp dat je je erg rot voelt, maar waarschijnlijk ziet het er woensdag al een stuk beter uit! En anders verhogen ze de volgende keer de dosis clomid en dan gaat het zeker lukken. Ik heb al veel verhalen gelezen van vrouwen die dankzij de clomid gewoon zwanger zijn geworden, dus dat gaat jou ook lukken! Je moet maar zo denken: ze houden nu erg goed bij hoe jouw lichaam reageert op alles. Straks kunnen ze ook precies zeggen wanneer je moet gaan klussen. Beter kun je dan toch niet mikken? Die kinderen gaan er bij jou zeker ook komen (met behulp van een beetje clomid). Want als het anderen lukt, kan jij het ook! Heel veel sterkte meid. Ik zal voor je duimen woensdag. Liefs Mia
dank je wel mia, ik weet ook wel dat er genoeg kansen zijn, maar ik lees ook de verhalen van meiden bij het niet lukt met clomid, weet dat ik het moet lezen maar je doet het toch. sorry voor al mijn ego berichtjes maar moet het ff allemaal van me af schrijven. succes voor iedereen
Lieve Noa, ik kan me zo goed voorstellen dat je het allemaal even niet meer ziet zitten. Probeer niet te veel naar de negatieve verhalen te kijken. Jij bent jij en iedereen heeft een ander lichaam. De artsen houden je nu heel goed in de gaten en kijken hoeveel clomid jij nodig hebt. Het gaat misschien niet zo makkelijk als je zou willen, maar daarom is de vreugde straks des te grter als jij je wonder in je armen hebt liggen. Die tijd komt zeker, blijf er in geloven! Hele dikke knuffel voor de komende tijd.
He Noa, Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Sucre. En vergeet vooral niet: ego berichtjes mogen juist hier! Daarom is dit forum zo fijn. Dus schaam je niet en blijf gewoon lekker je hart luchten. Ook een knuffel van mij erbij. Liefs Mia
Zo noa dat is dan weer even een tegenvaller...Het kan naturlijk altijd zo zijn dat het iets langer duurt voor het aanslaat, maar ik kan je angst goed begrijpen. Ik moet 24 juni naar de gyn. Duurt wel ang allemaal, maar het is een begin. Bij mij nog geen teken van een ongi, zit inmiddels rond de 85 dagen. In plaats van korter wordt het dus telkens langer. De neiging om weer een test te doen is groot, maar ik prober me te beheersen omdat ik weet dat het toch niets wordt. De andere meiden raad ik aan om zeker even lngs de ha te gaan, dan heb je het in ieder geval vast gemeld en voordat je eventueel doorgestuurd wordt naar de gyn, dan ben je ook zo weer een paar weken verder.
@Noa, misschien zien ze de volgende keer veel meer? Maar ik kan begrijpen dat je er depri van raakt. Maar geef de moed niet op! @Suhe, hopelijk komt daar wat uit, bij de gyn en kunnen ze er wat aan doen!
Noa geef niet op kom op hoor het komt helemaaal goed misschien duurt het wat langer. Maar het komt er wel. Ze kunnen zoveel tegenwoordig.
bedankt weer voor alle lieve berichtjes, vandaag ging het al weer een stukje beter met me. woensdag weten we meer!
Nou vandaag voelde ik de hele dag wat lichte krampjes bij mn baarmoeder. Niet dat je ongi word maar anders. Zou er dan toch weer wat gebeuren?
s1986, misschien gebeurt er inderdaad wel wat! Ik heb de hele tijd met ovulatietesten gewerkt en toen mijn ei gevonden (13 mei). Ik had tijdens mijn ei 2 dagen last van allerlei krampjes. Dus wie weet komt jouw ei er ook wel aan.... Ik zou maar gewoon hard aan de klus gaan Hoe gaat het met de rest? Voel je je alweer een beetje beter Noa? Nog 2 daagjes he... Ik hoop dat je nu wel beter nieuws krijgt. Suhe, nog steeds niks? Ik heb zelf vanaf mijn ei niet zo veel gevoeld, tot aan afgelopen weekend. Toen had ik heel erg veel last van krampen (het leek alsof ze wat hoger zaten dan gewone ongikrampen, ze zaten nu meer rond mijn navel). Ik kreeg dus wat hoop... maar vandaag voel ik eigenlijk niet veel meer, dus het zal wel niks zijn. Het rare is alleen dat ik ook niet voel dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen. Dat heb ik nog nooit gehad, want ik krijg altijd zwaardere borsten en een hardere buik en dat heb ik nu niet. Beetje vreemd dus Maar goed, als ik morgen niet ongesteld wordt ga ik er een testje tegenaan gooien, dan is het 14 dagen na mijn ei. Iedereen succes ermee! Liefs Mia
Nou mn ei is al geweest denk ik niet afgelopen weekend maar het weekend ervoor. Maar zeker weet ik het niet. Ik zat zaterdag bij de kapper. Nou werd me toch een partij misselijk niet normaal. Is later wel gezakt hoor ik heb het vaker de laatste dagen en hoofdpijn. Probeer er niet op te letten maar toch is het er. Maarja we zullen zien he. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan