Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Nou, wie weet..... nog ff wachten dus, wel spannend.
    Ik zal voor je duimen!

Groetjes Mia

2. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Hee Meiden,

Wat een gedoe he.. vroeger mocht die ongesteldheid zo lang wegblijven als je wilde en nu kan hij niet vlug genoeg komen... het duurt elke keer zo verschrikkelijk lang.. bah bah..

Ben zo ongeduldig als het maar zijn kan.. zit nu op dag 31 van mijn cyclus... heb al 2 weken gruwelijk zere en grote (.)(.)... Maar durf niet te teste, de laatste keer was het ook teeds negatief..

Veel succes jullie allemaal...

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zit alweer op dag 55... Pffff...Gelukkig volgende week maandag naar de gyn! Vind het wel spannend hoor! :) Nu maar hopen dat er niets mis is.. :(

Succes girls!

xxx

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Heyy mag hje maandag nou succes dan he we horen het wel.

5. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Zo meiden hoe is het hier?

Ik toch maar weer testje gedaan, maar natuurlijk negatief, al dacht ik iets van een streepje te zien staan, maar eigenlijk weet ik ook wel dat ik me dat had ingebeeld.

Ik heb wel steeds last van slijm (lekker he?!) en dan denk ik iedere keer dat ik eindelijk ongi geworden ben, maar dat blijkt dan toch weer niet zo te zijn.

Ergens anders las ik over vruchtbaar slijm, maar volgen smij is dat het ook niet, ik weet het allemaal ook niet meer.

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Suhe, dat schiet ook niet op! Over dat slijm kan ik je ook niet meer vertellen, ik vind dat alijd zo vaag. Volgens mij is er met zo'n lange cyclus geen pijl op te trekken.

LindaS, spannend maandag! Duurde het lang bij jou voordat je een afspraak kon maken met de gyn? Ik hoor steeds vaker dat er een "wachtlijst" is van 2 maanden. We duimen voor je dat er niks mis is!

Zoe, weet je of je je ei al hebt gehad? Ik ben er nu achter dat ik rond mijn ei altijd last heb van zere (.)(.). Na een paar dagen verdwijnt dat weer. Maar als je er al 2 weken last van hebt kan dit wel iets goeds betekenen.... Ik zal gewoon een testje proberen, een teleurstelling is natuurlijk niet leuk, maar anders zit je ook maar de hele tijd in spanning.

Hier een beetje sip: heb dus 2 weken geleden mijn ei gehad (volgens ovutesten) en moet vandaag mijn :evil: :evil: krijgen. Ik had even hoop, maar die is vanochtend weggevaagd: mijn temperatuur was ineens 36,2 terwijl hij de afgelopen week op 36,9 zat. Ik begin ook al behoorlijke ongikrampjes te krijgen :cry:
    Maar goed, kunnen we eindelijk aan ronde 3 beginnen, na 61 dagen.

Succes iedereen! Liefs Mia

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Mrs mia, je bent nog niet ongesteld, dus er kan nog van alles gebeuren...

Het is heel lullig, maar ik heb vaak de neiging om bij een ander topic te zeggen dat ze niet zo moeten zeiken. Zij worden gewoon keurig ongesteld na ongeveer 28 dagen en zitten dan te zeuren na 3 maanden dat ze nog niet zwanger zijn. Ik merk dat ik daar steeds minder tegen kan. Ik weet dat dit aan mezelf ligt en misschien is het wel beter om wat meer afstand te nemen van dit forum.

8. Niet meer actief

Hoi Suhe,

Ik snap helemaal wat je bedoelt.
    Ik ben dan nog niet zoveel overtijd maar bij mij wil de ongestedheid ook niet komen.
    Zwanger ben ik ook niet want heb negatieve test gehad.
    Ja het is me toch wat.
    Ik had alles in gedachte gehad maar dat ik niet gewoon netjes ongesteld zou worden had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht.
    Ben jij al bij de huisarts geweest of loop jij al in het ziekenhuis met de cyclus klacht?
    Nou veel succes en we wachten maar af, meer kunnen we helaas niet doen.

Groetjes Wendy

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Wij zijn bij de ha geweest en 24 juni gaan we naar het ziekenhuis. Ik word getest op chlamydia en warschijnlijk krijg ik een echo om te kijken hoe mijn baarmoeder en eitjes eruit zien.

Ik had er ook geen rekening mee gehouden dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat ik niet ongesteld zou worden, maar goed wij zijn nu ook pas 8 maanden bezig, dus wij zijn de grens van een jaar nog niet voorbij.

10. Niet meer actief

Hoi,

Chlamydia is dat geen geslachtsziekte of zit ik er helemaal naast?
    Ja misschien dom van me hoor.
    Nou spannende tijden dus voor jullie.
    Ik wens je alvast veel succes.
    Heb jij dus al die 8 maand gewoon afgewacht tot je naar de huisarts ging met je cyclus probleem?
    Ik wil nog 1 maand afwachten (dus 2 maand zonder cyclus) en dan naar de huisarts gaan en vragen wat zij ervan denkt.

Groetjes Wendy

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey ze sturen je meestal pas door als je een halfjaar niet ongesteld geweest ben. Dus die enne keer dat je het wel geweest ben mag je niet meerekene want dat kwam door de pil ;)

12. Niet meer actief

Hoe moet ik dan tellen van de vorige keer.
    Dat is bij mij +/- 25 maart dan?
    Of hoe moet ik dat gaan verwoorden.
    Ik slik namelijk al vanaf m`n 12e de pil haha dat is dus heel lang.
    Met soms een maandje ertussen, dat ik soms niet heb geslikt.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Je eerste dag van je menstruatie is dus dag 1

14. Niet meer actief

Ja dat snap ik maar ik heb dus al enkele jaren eerlijk gezegd geen echt ongesteldheid gehad dus neem nu als laatste ongesteldheid maar als de laatste bloeding aan (wel 1e dag uiteraard).
    Dat is 22 april, 18 april laatste pil.
    Dus als ik dan bijv. +/- 22 juni naar huisarts ga ben ik 2 maand niet ongesteld geworden.
    Zo tel ik dan toch goed?

15. Niet meer actief

Cyclus die korter zijn dan 3 weken (21 dagen) of langer dan 6 weken (42 dagen) worden als abnormaal beschouwd.

Dus ik heb gelukkig nog even zit vandaag op dag 36.

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Wendy, ik ben op dag 45 van mijn eerste cyclus naar de HA geweest en ik werd doorgestuurd naar de gyn. Die had een echo gemaakt waarop alles schoon was. Ik werd op dag 50 ongesteld.
    De tweede cyclus duurde (helaas) nog langer, maar ik had geen zin om weer naar de HA of de gyn te gaan. Volgens hun moest ik er rustig naar kijken en afwachten en eventuele klachten elke dag even opschrijven.
    Deze cyclus eindigde voor mij heel heel gelukkig op dag 71 (besef nog elke dag hoeveel geluk ik heb gehad) maar als ik niet zwanger was geweest was ik toch weer naar de arts gegaan. Je wordt er gewoon zo vreselijk onzeker van.

@Linnie, wat is er met jou aan de hand? Nog geen ongi? Jeetje, hopelijk kan de gyn wat vinden!

@Mia, al ongesteld?

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    He meiden,

Ja, helaas... de :evil: :evil: zijn gekomen.... en hoe! Ik was na al die jaren pil even vergeten dat ik er vroeger wat meer last van had, ha, ha.
    Na een cyclus van 53 heb ik nu dus een cyclus van 61 gehad. Die Teunisbloemolie en Etospillen hebben niet echt hun werk gedaan :(
    Maar ik ga er wel van uit dat ik een gewoon ei heb gehad: ik had een postieve ovulatietest en mijn temp ging omhoog, dus dat is op zich een fijn gevoel.
    Toch duurt het allemaal wel lang en daarom ga ik morgen de huisarts bellen voor een afspraak voor volgende week. Ik ben dan nog geen halfjaar bezig (ben eind januari gestopt met de pil), maar ik hoop dat ze toch mijn bloed willen prikken of me doorsturen. Volgens mij ligt het erg aan de huisarts die je hebt en aan hoe oud je bent. We zullen zien...

@Suhe, ik begrijp je helemaal! Ik vind ook dat sommige mensen te snel zeuren. Het is echt vervelend als je door zo'n cyclus niet eens de kans krijgt om het te proberen. Voordat ik stopte met de pil had ik veel verwacht, maar niet dat ik zo'n cyclus zou hebben. Ik was tenslotte altijd erg regelmatig (wel 35 dagen).
    Weet je waar ik ook een grote hekel aan heb: aan al die zwangere vrouwen in de omgeving die alleen maar lopen te klagen over wat ze niet meer kunnen of mogen en dat ze dikker worden. Wees toch blij dat je zwanger bent!
    Maar goed, ik mag ook nog niet zeuren, ik ben nog niet zooo lang bezig.

@Wendy, 36 dagen valt nog mee, wie weet komt het er snel aan...

@Chebu, jij blijft ons grote voorbeeld ;)

Succes allemaal! Liefs Mia

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    @Chebu, nog een dingetje vergeten:
    Chlamydia kan een verstopping van de eileiders veroorzaken, zodat je eitje, na het springen, niet door de eileider heen kan, je kan dan niet zwanger worden (is dan meestal bij 1 eileider hoor)
    Dit staat toch los van een lange cyclus? Die lange cyclus heeft met je hormonen te maken.

Alleen cystes bij je eieren kunnen wel weer een langere cyclus veroorzaken (daarom maken ze die echo), dan zou het PCOS kunnen zijn. Nog even afwachten tot de 24e dus...

P.S. Hebben jullie ook last van meer puistjes? Ik nl wel, erg vervelend!

Groetjes van Mia

19. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ook ik meld me hier weer even,

moet morgen weer naar het zh voor een echo, ben bang voor teleurstelling en zit er erg doorheen. wil eigenlijk de hele dag huilen maar er komen geen tranen...

succes iedereen

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Noa,
    Heel veel succes en sterkte vandaag! Laat je weten wat er uit kwam?
    Zet hem op meid.

Liefs Mia

Deel Deze Pagina