Hoi, Ik heb voor mijn gevoel geweldig nieuws. Ik ben eindelijk ongesteld geworden (woensdag +/- 9 uur), ik ben zo blij. Ik was zo bang dat mijn lichaam me in de steek zou laten. En niet zwanger en niet ongesteld... nou ja mensen die het ook mee hebben gemaakt snappen mijn gevoel denk ik heel goed. Nou mijn cyclus staat dus nu ook 36 dagen, ben erg benieuwd hoe de volgende keer zal lopen. Iedereen veel succes. Groetjes Wendy
zo ben net terug uit het zh en deze keer was er gelukkig wel iets te zien. de gyn kon niet met zekerheid zeggen of het een ei was of een cyste maar hij zag iets van ongeveer 16mm. volgende week weer terug en dan opnieuw kijken en bloedprikken. als het weg is volgende week dan is het een ei geweest. ben weer een beetje opgevrolijkt.
He Noa, Dat is goed nieuws! Nog even afwachten, maar er was in ieder geval iets te zien Ik heb zelf net iets nieuws gekocht in de natuursrogisterij: Menodoron van Weldeda. Het zijn druppeltjes die je moet innemen voor een regematigere cyclus. Ik had al Teunisbloemolie, maar daar werd mijn cyclus niet korter van, dus ga ik nu maar over op dit... Wie niet waagt, Wie niet wint, toch? Groetjes van Mia
Noa, wat super meid! Hopelijk is het meteen raak voor je! Ms. Mia, inderdaad, wie niet waagt wie niet wint inderdaad! Succes girls
Inderdaad Linda Ik zie dat je 2 juni naar de gyn mag, dat is al bijna.... spannend! Succes ermee. Ik heb trouwens 2 juni een afspraak gemaakt bij de HA. Ook hier geldt: wie niet waagt, wie niet wint... Liefs Mia
hallo dames! ik laat me ook weer eens zien, ben ontzettend druk in het nieuwe huis, dus ik moest net wel 6 pagina`s terug lezen! wat is er veel gebeurd hier!linda, heel veel succes maandag, ben heel benieuwd wat de gyn zegt! noa, veel klussen he? wie weet is t in 1 keer raak! ik hoop t voor je! hier komt voorlopig niks van klussen, 2 keer in de maand is al veel... we hebben besloten het rustig aan te doen, rond 1 juli verhuizen, dan nog op vakantie en dan zien we wel. we gebruiken geen voorbehoedsmiddel, ik ga zowiezo niet meer aan de pil! ik merk dat ik niet meer zo druk ben met mijn cyclus, al voel ik wel soms dingen, vorige week had ik 3 dagen echt een nare pijn in mijn onderbuik, die ik eigenlijk niet kende. kun je een eisprong 3 dagen voelen? nou, het is weer een heel verhaal geworden, ik wil echt blijven meelezen hier! liefs ellen
@Mia; Mijn huisarts heeft eerst ook verschillende onderzoeken bij mij gedaan! Ik heb me laten testen op mijn schildklier, mijn hormoonhuishouding en heb een inwendig onderzoek laten doen! Dus inderdaad, ik zou gewoon alvast beginnen! Zoals je ziet gaat er best wat tijd overheen voordat je naar een gyn kan, dus lekker doen! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Succes!
Hallo allemaal, Wel heftig allemaal om te lezen dat velen van jullie al medicijnen gebruiken omdat de menstruatie nog niet goed op gang gekomen is. Bij sommigen zie ik staan dat je al na 2-3 rondes primolut of chlomid krijgt voorgeschreven.. ik dacht altijd dat de huisarts daar heel lang mee wacht.. Weet namelijk niet zo goed wat ik met mijn cyclussen aan moet.. zit nu al weer op dag 33.... Moet ik al een afspraak maken met huisarts of zijn mijn cijfers niet eens zo heel raar? Ben heel erg benieuwd naar jullie reachtie!
Hmmm ik vind je cijfers niet zo heel raar hoor. Wel een beetje raar dat ie omhoog gaat. Heb je al getempt enzo?
Ellen, verhuizen kost inderdaad heel veel tijd en energie! Mischien is het maar goed dat je het dan even wat rustiger aan doet. Maar over die 3 dagen pijn: dat kan goed een ei zijn geweest. Ik heb laatst met ovultesten gewerkt en toen ik mijn ei voelde heb ik ook 2,5 dag krampje gehad. 14 dagen later werd ik ongesteld. Ik zou het in ieder geval even in de gaten houden. En gewoon lekker blijven meelezen Succes met verhuizen! Linda, ik dacht ook: niet geschoten is altijd mis. We zullen zien wat er maandag gaat gebeuren. Ik neem in ieder geval mijn temperatuurkaartjes en zo mee. Zoe, zoals Chebu al zegt, valt het nog mee, maar inderdaad vreemd dat je cyclus omhoog gaat. Die eerste twee maanden zien er eigenlijk heel goed uit. Temperaturen is een goede oplossing, dat doe ik ook. Ik heb vorige keer duidelijk gezien dat ik een ei had gehad. Veel succes allemaal! Liefs Mia
Nou ik heb net gekeken weer nega. Maar niet ongi ook. Dan zal het wel niet mn ei geweest zijn. Alhoewel ik nog steeds steekjes voel. We wachten maar weer af.
s1986, vervelend al dat wachten! Misschien is het dan toch niet je ei geweest. Heb je toevallig getempt? Want als je temperatuur omhoog gegaan is weet je zeker of je ei is geweest. Gewoon nog even geduld hebben ben ik bang. Ik zal voor je duimen dat je deze week een positieve test in handen hebt! Noa, goe aan de klus geweest deze week? Wanneer moet je weer terug? Ik ga morgen naar de HA. Ik hoop dat die iets voor me kan betekenen en dat ik niet terug naar huis gestuurd wordt. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Mia
@suhe gefeliciteerd weet je dat er toch wat gebeurd. Je mag nu toch nog steeds wel naar gyn? Misschien is dat eitje wel die maandag gesprongen en duurt het 18 dagen ik weet het ook niet meer. We zien het allemaal wel. Voor je het weet is het oktober daar ga ik maar vanuit. Misselijk ben ik nog steeds maar heb de griep ook dus hou het daar allemaal maar op. Valt het altijd mee.
He meiden, Suhe, wat goed dat je ongesteld bent geworden! En eind juni is niet ver weg meer, hopelijk krijg je dan meer te weten waarom je cyclus zo lang is. s1986, nog steeds niks? Vervelend al dat wachten... Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en het was niet helemaal zoals ik verwachtte: Hij vond mijn cyclus niet zo vreemd en zei dat het wel een jaar kon duren na het stoppen met de pil (en dan heb ik dus nog wel ff te gaan ben ik bang). Hij vond het nog wat vroeg om me door te sturen naar de gyn. Dat snap ik wel, maar ik had gehoopt dat ik toch mijn bloed mocht laten prikken, zonder naar de gyn te gaan, zodat we weten wat er met mijn hormonen aan de hand is en hij misschien PCOS kon uitsluiten. Ik kreeg eigenlijk een beetje het idee dat hij er niet zoveel kaas van gegeten had. Dat hij me alleen kon doorsturen naar de gyn en dat hij dat dus te vroeg vond. Dus toen kwam hij met en ander plan: het zaad van mijn mannetje te laten testen. Dat is een makkelijke test en dan kunnen we dat probleem in ieder geval uitsluiten. Maar ik dacht: daar ligt het probleem toch helemaal niet?! Het probleem ligt bij mijn lange cyclus! Ik word hier een beetje van Ik zelf moet dus nog 1 cyclus afwachten en dan stuurt hij me misschien wel door naar de gyn. Laten we hopen dat deze cyclus dus iets korter is dan 61 dagen.... Groetjes van Mia Mijn mannetje gaat het gelukkig wel laten checken volgende week,
Mia Ik zou me niet zo af laten schepen. Hoe lang zijn jullie al bezig en hoe vaak ben je al ongesteld geworden? De ha zij tegen ons dat het normaal gesproken 1,5 jaar duurt voor ik naar de gyn mocht, maar omdat ik niet zoveel kans had om zwanger te worden, mocht ik al eerder. Het duurde bijna 2 weken voordat ik gebeld werd voor een afspraak en daarna duurt het nog 6 weken voor ik terecht kan, dan zijn we toch alweer zo'n 10 maanden bezig. Ik zou zeker de volgende cyclus weer aan de bel trekken en er de nadruk op leggen dat je je zorgen maakt.
ik heb niet zo veel kunnen klussen het weekend aangezien ik vrijdag vertrokken ben naar landgraaf en daar een heerlijk pinkpop weekend heb beleefd. mijn mannetje bleef thuis dus van klussen is niet heel veel gekomen, maar donderdag nog wel even afscheid van elkaar genomen dus wie weet. woensdag moet ik weer naar het zh en dan kijken ze opnieuw met een echo of het inderdaad een eitje geweest is. ik wacht het wel weer af. succes weer hier voor iedereen verder!
Hallo lieve meiden, Gisteren bij de gyn geweest en ook ik heb PCO.. Op zich ben ik wel blij dat ik eindelijk duidelijkheid heb en ik mag 20 juni gaan starten met Clomid! Ik hoef niet eens eerst mijn ongi op te wekken aangezien de Primolut niet goed gewerkt heeft de laatste keer! Gelukkig heb ik ook al heel wat bloedtesten achter de rug en dat scheelt ook weer! Dus hopelijk snel een mooie eisprong! Ik kan jullie in elk geval wel aanraden om snel aan de bel te trekken als je dezelfde klachten hebt als ik heb, want anders blijf je wachten! Succes meiden! Dikke kus xxx