Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nou Noa sterkte!

Ok ben samen met mijn vriend naar de ha gegaan. Eerst na 5 maanden toen na 8 maanden. Ik dacht, dan weet hij in ieder geval dat we bezig zijn en worden we misschien sneller doorgestuurd.

Als jullie ha jullie niet wil doorsturen, dan zou ik idd ook wat overdrijven, bedenk van tevoren wat je gaat zeggen en laat je niet afschepen!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal,
    wat belachelijk eigenlijk dat het maar net aan je huisarts ligt of hij je doorstuurt...
    ik ben heel benieuwd wat mijn huisarts gaat doen... als ik in augustus nog steeds geen normalere cyclus heb, ga ik ook weer terug.
    ik had gehoopt dat mijn cyclus steeds iets korter zou worden, maar zit nu al weer op dag 36. hopen maar dat hij nu niet langer wordt dan 43 dagen!
    toch twijfel ik nog steeds of ik wel ECHT ongie ben geweest, want t duurde beide keren maar 3 dagen, vooral oud bloed.
    maar het is in ieder geval al wat, daar mag ik al heel blij mee zijn, want het kan ook anders zoals ik hier lees!
    heel veel succes meiden, ik heb echt bewondering voor hoe jullie het allemaal doen!
    liefs Ellen

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Noa; Ben je alweer aan de nieuwe ronde Clomid begonnen? Ben benieuwd meis, hou ons op de hoogte!

@Suhe; Inderdaad, gewoon niet laten afschepen, vind ik ook! :D

@Ellen; Ik weet ook nog steeds niet of ik een echte ongi heb gehad, mijn laatste was ook maar 2 dagen oud bloed. Nu schijnt het dat als je PCO hebt, je baarmoederslijm veel dunner is en je dus weinig opbouwt en dus ook weinig verliest :) Snap je?

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Noa, al aan de tweede ronde clomid begonnen? Heel veel succes meis!

@Suhe, ik zie dat je 24 juni naar de gyn moet. Hopelijk komt er wat bij uit, want jouw cyclussen zijn ook niet normaal! Jeetje...!

@Linda, precies. Niet laten afschepen! Je weet nooit wat er aan de hand is. Hopelijk heeft clomid effect! Er moeten wel opvolgsters komen he ;)

Hier alles ok. Bijna alweer 20 weken :confused: . Wat gaat dat hard! O ja, en flink klussen inderdaad. Want als je zwanger bent, staat dat op een laag pitje :rolleyes:

5. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    ik ben nog niet begonnen met de 2de ronde clomid. Heb gisteren mijn laatste primolut geslikt, ben dus nu aan het wachten op een ongi. dan op dag 3 beginnen met 100mg clomid.
    bedankt voor alle belangstelling

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben helemaal in shock: heb gister de zaaduitslag mijn mannetje teruggekregen: blijkt het erg matig te zijn :confused: Hij heeft maar 4 miljoen zaadcellen, waarvan 2% met een goede beweging :cry:

Ik was helemaal overdonderd, aangezien ik degene ben met het cyclusprbobleem heb ik er niet echt aan gedacht dat er bij hem ook wel iets mis zou kunnen zijn. Natuurlijk ben ik blij dat we het nu wetn en niet na een jaar proberen, maar het nieuws slaat in als een bom.

De HA heeft me nu weggestuurd met: hij moet nu naar zijn eigen HA toe en daar ligt het probleem (mijn cyclus blijft dus nog steeds lang).

Sorry, ik moet even klagen want: Ik voel me echt zwaar K*T! En mijn mannetje wil het nog tegen niemand verellen...

Liefs Mia

P.S. iedereen succes verder.

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    dat is erg vervelend! Daar houd je helemaal geen rekening mee. Wat betekent dit nu verder? Gaan jullie nu de medische molen in?

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, ik denk het wel. Hij moet nu eerst alles laten nakijken en zo, daarna zullen ze mij ook wel onderzoeken. Volgens mij is er alleen nog maar een kans m.b.v. IVF of ICSI. Als ik dan toch aan de hormonen moet, maakt mijn cyclus ook niet meer uit...

Allemaal erg vervelend dus. :cry:

Jij gaat binnenkort ook naar de gyn toch? Succes alvast!

Liefs Mia

9. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    mia -> balen zeg, dat is inderdaad nieuws wat je niet verwacht en ook helemaal niet wilt horen. veel succes met alles wat er nu komen gaat.

verder ben ik vandaag weer ongi geworden (de tweede keer met behulp van primolut) maandag ga ik dus beginnen met de 2de ronde clomid, deze keer 100mg hopen dat dit wel aanslaat.

veel succes weer iedereen

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Dank je Noa, jij ook veel succes met je nieuwe dosis Clomid!
    Ik hoop voor je dat de bijwerkingen meevallen.

Groetjes Mia

11. chrissie80

15 jun 2008
    14
    0
    0
    Mijn cyclus duren ook erg lang. De eerste was 79 dagen en nu alweer 39 dagen. Net een test gedaan en negatief ik word er helemaal gek van. Als het zo blijft ga ik maar voor mijn vakantie naar de HA. Mijn vriend zegt dat het wel goed komt maar ik wordt er erg onzeker van. Het rare is dat ik wel af en toe pijn in mijn borsten heb. Weet iemand hoe dit komt?

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Hey allemaal,
    mrs. mia, wat balen zeg! kan me voorstellen dat je schrok van die uitslag! ik hoop dat jullie snel in t ziekenhuis terecht kunnen!

noa, ik hoop dat de clomid zijn werk nu wel gaat doen! ik duim voor je!

chrissie80, ik heb ook geregeld zere borsten, vooral mijn tepels zijn dan gevoelig. de eerste keer dacht ik dat ik zwanger zou zijn, maar toen werd ik ongesteld...nu heb ik steeds 1 tot 1,5 week voor ik ongie word zere tepels.

volgens mij ben ik weer ongie geworden, gisteravond wat bruine afscheiding gevonden. even kijken of t weer doorzet.
    linda, ik word een beetje ongerust van je berichtje, het zou dus maar zo kunnen dat ik PCO heb? ik dacht dat je dan helemaal niet ongie wordt, of hele lange cyclussen hebt. en dat valt bij mij eigenlijk wel mee!
    mijn 'geluk' is dat ik nu even 'rustig' kan afwachten, omdat we de eerste maanden toch niet actief gaan klussen voor een kindje i.v.m. de verhuizing en alles wat daarbij komt kijken.

al met al weer lang berichtje geworden... ik klets gewoon alles van me af hoor!
    vinden jullie dat ook zo fijn?
    liefs Ellen

13. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    De ene kant wel, de andeer kanr niet. Vooral in het begin was ik hier vaak, maar je leest toch ook veel vervelende dingen en wordt daar ook een beetje bang van. Ik kijk nu meestal 1 a twee keer per week.

Chrissie ben je al lang gestopt met de pil? Want 39 dagen is wel mooi. Al zegt dat niet alles kijk maar bij mij. Ik zou nog een ongi afwachten en misschien is die nog wel korter, dan gaat het de goede kant op.

14. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    zo vandaag begonnen met de 2de ronde clomid en ook het zh gebeld voor een afspraak, volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo van deze cyclus.

ik haal zeker wel veel steun uit dit forum en dan vooral de pco topic.

15. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik had hetzelfde probleem toen wij voor een kindje wilde gaan. Ik ben april van dit jaar gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld, toen ben ik in juli naar de HA geweest en heb ik een kuurtje Primolut N gekregen. Dit is om je baarmoeder te schonen en alles weer op gang te brengen, dit heeft bij mij geholpen want vanaf juli werd ik elke maand gewoon ongesteld en dat was meestal tussen dag 21 en 25! Dus had een kortere cyclus, en nu ben ik al meer dan 26 weken zwanger! Dus ik zou zeggen ga zeker naar de dokter (lieg er desnoods nog een paar maanden aan vast, want sommige dokters willen je nog weleens wegsturen)

16. chrissie80

15 jun 2008
    14
    0
    0
    Ik bedoelde eigenlijk dat mijn cycli nu al 39 dagen duurt en ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik hoop niet dat het even lang duurt als de vorige keer.

Mijn HA zei bij de eerste keer dat ik moest wachten tot ik 3 maanden overtijd was gelukkig was ik het eerder. Maar als ik het nu voor mijn vakantie 11 Augustus nog niet ben ga ik weer naar de HA. Inmiddels heb ik wel Etos zwanger worden gekocht ik las hier dat dat misschien kan helpen om de cycli op gang te brengen.

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    He meiden,

Noa, goed dat je aan de tweede ronde begonnen bent. Ik zal voor je duimen dat het nu wel effect heeft!

Chrissie, als je eerste 79 dagen is geweest, dan ben ik bang dat deze cyclus ook lang gaat worden. Niet dat ik al je hoop de grond in wil boren, maar ik heb ook af en toe zere borsten, ik kan er eigenlijk geen pijl op trekken. Alleen weet ik wel dat ik tijdens mijn ei ook last van mijn tepels krijg. Dit neemt daarna weer af.
    Die Etos pillen helpen bij mij niet veel. Ik slikte toen ook zelfs teunisbloemolie. Ik ben nu aan de druppels van weleda: Menodoron. Maar ik weet niet of dat helpt... dag 22 is voorbij.

Ellen, heeft het al doorgezet? Succes met je huisje, het lijkt me wel lekker om je aandacht ergens anders op te richten.

Succes weer allemaal! Liefs Mia

18. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    helaas ook deze ronde weer veel last van opvliegers, ik weet opeens wat mijn moeder voelde toen ze in de overgang was.

volgende week woensdag naar het zh en dan weten we misschien weer iets meer

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    lekker zweten dus noa. Het is voor een goed doel. Ik zal voor je duimen dat de eitjes geod groeien.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo meiden,

@Mia; Jeetje meid, wat een schok.. Wel goed dat je het nu al weet, dan kunnen jullie er meteen wat mee.. Is natuurlijk niet wat je wilt horen, maar ik probeer positief te zijn voor je! Er zijn nog zoveel mogelijkheden, echt waar meid! Houd moed! :)

@Noa; ik hoop dat de hogere dosis aanslaat en het snel raak is :)

Hier gaat het iets minder, heb ontzettende last van mijn buik en het straalt helemaal door naar mijn liezen, bovenbenen en onderrug.. Kan zowat mijn benen niet optillen.. Heb al naar de gyn gebeld en die denkt dat ik een eisprong heb gehad, maar dat hoor ik vrijdag.. Heb alleen zo'n pijn nu, kan bijna mijn benen niet meer optillen :( Verdorie, dat rotlichaam ook :(

Nou meiden, succes!

Deel Deze Pagina