het is inderdaad lekker zweten, in ieder geval vaak 's nachts. verder hoop ik ook dat deze dosis wel iets doet, we wachten het nog even af
Mrs Mia, wat een vreselijk nieuws zeg. Dat zal wel heel erg zwaar voor jullie zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat jullie het wonder ook gauw mogen meemaken. Noa, succes met de nieuwe clomidkuur. Ik hoop dat het deze keer goed zijn werk doet. Sterkte meid. Chrissie, ik begon ook met hele onregelmatige cycli. Je weet gewoon niet wat er gaat gebeuren. Ik ben de etospillen gaan slikken en ze werkten perfect! Mijn cyclus werd kort en regelmatig en ik werd in de 2e ronde van het slikken al zwanger. Nu zit ik dus op die bekende roze wolk. Ik hoop iedereen er snel tegen te komen.
He Sucre, wat een fantastisch nieuws: Gefeliciteerd meid! Fijn om te lezen dat er meiden zijn waarbij de cyclus op den duur toch korter wordt, dat geeft ons hoop. Geniet maar goed van de roze wolk! Noa, nog even doorzweten, we hopen allemaal voor je dat deze ronde wel werkt. Iedereen bedankt voor de lieve woordjes. Ik probeer ook positief te blijven. Er zij volgens mij nog zat mogelijkheden. En ik kan het slechte nieuws beter nu hebben dan pas over een jaar. Wij gaan over een paar weekjes eerst op vakantie en daarna de molen in. We moeten toch wachten om over 3 maanden nog eens een zaadtest te doen. Succes iedereen! Liefs Mia
Hoi allemaal, ik wil me hierbij ook aansluiten bij het "clubje" als ik mag...! Ben sinds eind maart gestopt met de pil, (na 12j gebruik), en zit nu aan dag 53 en niet ongesteld geworden. Heb op dag 45 een test gedaan, maar die was negatief. Ik had wel niet gedacht dat het positief zou zijn, maar ergens hoopte ik het toch, maar dat begrijpen jullie hier allemaal Ik vind het zo vervelend dat mijn lichaam "platligt", en ik voel me ook niet zo lekker. Zou gewoon willen dat het van start gaat en we er echt aan kunnen beginnen, want nu is het één groot vraagteken! In ieder geval wens ik hier iedereen heel veel succes en dat we hopelijk allemaal snel onze eerste ongie mogen vieren Groetjes
De duiveltjes zijn gekomen dus nog vrij op tijd. De etospillen hebben goed hun werk gedaan. Ik heb nu een ovu-test gehaald zodat ik kan zien wanneer mijn eisprong is. Nu maar hopen drie maal is scheepsrecht.
hallo iedereen, vandaag naar de huisdokter geweest i.v.m. de duivels die maar niet wil komen en ze wil er niks aan doen... Pfffffft. Ik zal maandag bellen naar de gyné. Was nu eindelijk naar de dokter geweest en ik ben nu nog niet verder.
Ik ben sinds kort ook met de pil gestopt en zit nu op dag 46. Ik heb 2 en halve week geleden wel veel kramp in m'n buik gehad en had ook echt het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar helaas. In principe willen we volgend jaar pas beginnen voor een kindje maar ik moet zeggen dat ik me toch al een heel klein beetje zorgen erover maak. Al weet ik dat dat nog helemaal niet hoeft...
Kikka, er is een topic over etos zwanger worden, ga nders daar even kijken. Er zitten vitamines in die goed voor je zijn, foliumzuur die je nodig hebt en nog een stofje, die je cyclus kan beinvloeden en korter kan maken. Bij mij werkte het, maar niet bij iedereen, maar ik zou het zeker proberen! Lang leve Etos .
Tania, ik zou nog even wachten met naar de dokter stappen. Pas na ongeveer 60 dagen zou ik het gaan melden. Ik heb die etosillen ook geslikt, ik vond het niks. Ik vond ze te groot en twee keer per dag lukte vaak niet, dan vergat ik ze. ik slik nu die van davitamon. sucre gefeliciteerd!
Suhe, bedankt! Die etos-pillen zijn inderdaad heel erg groot. Ik had normaal gesproken al problemen met het doorslikken van de pil, maar deze gingen heel makkelijk. Ook ik vergat er wel eens 1, met name tijdens de honeymoon, maar dat lijkt me niet zo heel erg...
Hallo allemaal, Ik ben in maart gestopt met de pil, na 12 jaar slikken. In mei opgesteld worden, dus rond mijn vruchtbare dagen aan de slag gegaan. Ik had wel ruim gerekend, aangezien ik geen idee heb hoe mijn cyclus loopt. Helaas is de 1e poging niet gelukt, test was negatief Heel jammer, had stille hoop dat het gelukt was. Mijn borsten zijn ook gespannen en pijnlijk, dus dan denk je toch dat het een zwangerschapssymptoom is. Maar nu duurt mijn cyclus dus alweer 40 dagen, en daar baal ik van. Ik wordt er onzeker en zenuwachtig van, waarom doet mijn lichaam niet wat ik wil! Ik weet nu ook niet of ik gewoon regelmatig moet blijven klussen, of ik moet wachten tot ik weer ongesteld wordt? Ik ga in ieder geval die pillen halen bij de etos, misschien dat het voor mij werkt. Ik heb ook iets gehoord over teunisbloemolie-pillen? iemand daar ervaring mee?
mb01, lekker blijven klussen hoor. De 1e cyclus na de pil is vaak niet zoals normaal en je kan gewoon een late eisprong krijgen, dus gewoon doorgaan en plezier maken samen. Er staat wel ergens een topic over teunisbloemolie, kan je vinden met de zoekfunctie, kijk anders daar even. Ik heb na 2 cycli de etospillen gebruikt.
Bedankt Sucre voor je antwoord. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn Ik moet inderdaad gewoon gezellig doorklussen en niet meteen in de stress schieten. Maar ik had toch gehoopt dat ik een van die vrouwen ben die stopt met de pil, en meteen zwanger is. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik geheel onvoorbereid gestopt ben met de pil . Pas toen mijn maandelijkse gedruppel uitbleef ben ik me in de "materie" gaan verdiepen. En ik ben toch wel geschrokken dat het bij veel vrouwen lang duurt voordat ze weer een regelmatige cyclus hebben, wat een rommel is die pil eigenlijk! Maar jij gefeliciteerd, spannende tijd ga je tegemoet! Heeft iemand enig idee hoe ik de banner wegkrijg, want overtijd ben ik niet!
Hey Sucre, wat zie ik nou? gefeliciteerd! helemaal super voor je! hoe voel je je? hier gaat alles wel goed, de ongie is voorbij, het leek erg op de vorige keren. steeds een beetje oud bloed en 1 dag 'gewoon' ongie... daarna weer een paar dagen een paar druppels... t is heel anders dan voor mijn pilgebruik 10 jaar geleden. we wachten af! groetjes Ellen
Ha Ellen, ja wat gaaf he. Had ik niet verwacht hoor! Ik voel me prima, niet zwanger haha, maar de testen geven duidelijk aan van wel, dus ik moet het gewoon geloven . Mijn ongi was voor de pil ook heel anders, heeeeeeel heftig en pijnlijk. Na de pil veel minder en korter. En nu gewoon minimaal 9 maanden geen maandverband en tampons meer. Wat heerlijk!
He meiden, daar ben ik ook weer. Voor al die nieuwe meiden: ja, ik vind het ook maar niks dat die cyclussen zoooo lang duren! Je verwacht dat zwanger worden misschien wel iets langer duurt, maar niet dat het komt door een cyclus die niet op gang wil komen! Gelukkig kun je hier wel je "ei" kwijt (dat ei waar je de hele tijd op aan het wachten bent ) Ik heb ook die etos pillen gebruikt. Ik kreeg ze wel weg, maar ik had niet het idee dat ze werkten. Ik slikte daarnaast ook nog Teunisbloemolie, maar de cyclus ging van 53 dagen naar 61 Nu heb ik eer iets nieuws: menodoron van Weleda. Dit zijn druppels (niet erg smakelijk), je doet ze 3x per dag in een beetje water. Ik heb wel het idee dat ze werken, want ik heb vanochtend mijn ei gehad! Dus dat wil zeggen dat mijn cyclus op 42 dagen komt. Dat gaat weer de goede kant op dus Ik gebruik ook ovulatietesten van Sensitest (zijn niet zo duur) en dat vind ik toch wel heel fijn. Zo weet ik wanneer er een ei is geweest en zit je in ieder geval die laatste twee weken niet meer zo in spanning. Nou, genoeg gekletst weer. Succes allemaal! Groetjes van Mia
Hoi iedereen! Hier is nog steeds niks te bespeuren. Ben maar aan het temperaturen geslagen, om zo toch het gevoel te hebben ermee bezig te kunnen zijn, want anders jaag ik me nog meer op, en komt het mss nog later! Ik had niet verwacht dat ik al gewoonweg niet ongesteld zou worden nadat ik stopte met de pil, dus da's wel even een tegenvaller. Heb trouwens gemerkt dat in mijn eerste berichtje een foutje geslopen is, Ben gestopt eind april, en niet eind maart, maar het lijkt al wel zoooo lang geleden, hihi! Ben al bijna 31, en dan wil je er natuurlijk nog vlugger doorheen, want begin me al ongerust te maken dat het nog heeeel lang gaat duren, en zou het sowieso niet graag bij ééntje willen houden, dus... Maar ja, ik loop weer vooruit op de zaken! Zal me volgende week proberen te ontspannen, dan zijn we er een weekje tussenuit, wie weet helpt dat wel
Hallo allemaal, Sunnyke, ik ben al 31 en ben ook nu pas gestart met zwanger worden van een eerste kindje. Ik herken de stress die het niet ongesteld worden opleverd, je gaat toch denken van"het zal toch niet gebeuren dat het niet gaat lukken"?. Dat is natuurlijk onzin, maar je verwacht eigenlijk dat je lichaam de cyclus vanzelf weer oppakt (hoe naief ). In het onderwerp temperaturen heb ik me nog niet verdiept, kan je daaraan zien wanneer je eisprong is? Van mijn kant dan wel goed nieuws , aangezien ik gister ongesteld ben geworden (raar om dat ineens goed nieuws te noemen....). Cyclus duurde dus 40 dagen, ga zo maar eens uitrekenen wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben, en in die periode dan maar om de dag aan de slag. Kan mijn vriend zich ook weer ergens op verheugen haha. Mrs Mia, Ik ga die druppels van weleda eens bekijken in de winkel, koop je die bij een natuurwinkel of bij de drogist? En ovulatietesten, wat moet ik me daar bij voorstellen? Nou, ik wens iederen veel geduld toe en succes met temperaturen/ testen/klussen/ hopen/ wachten enz. enz.