Hoi Sandra13, Verstandig van je om eerst te stoppen om pas later voor het "echie" te gaan. Dat wilde ik ook, maar mijn vriend niet... Met als gevolg dat het erg frustrerend is als je cyclus zo lang duurt. Ik hrken wel de hormoonschommelingen die je beschrijft. Vooral tijdens de eerste cyclus na de pil had ik echt overal last van! Het is gewoon ontpillen. Wat je kunt doen is alle symptomen opschrijven. Ik heb dat ook gedaan en vond dat wel fijn. Zo kon ik de ronde erna ook teruglezen wat ik had gevoeld. Je leert je eigen lichaam wat beter kennen op die manier. En die ongesteldheidspijn is inderdaad weer helemaal terug van weggeweest! Ik was even vergeten dat ik er voor de pil zo'n last van had.... Succes ermee! groetjes Mia
Chebu, mooi dat het zo goed gaat! Zijn jullie al bezig met het kamertje? En hoe gaat die eruit zien? Sunnyke veel succes! Ik zit hier ook op het wachtbankje. Ik heb nu 7 dagen primolut geslikt en 2 dagen gelden de laatste pil ingenomen. Ik hoop zo dat ik nu heel snel ongesteld word. [-o<
Ik ben gestopt met de pil, en nogsteeds niet ongesteld geworden, ( 4 maanden later) Heb het aan de telefoon bij de Huisarts iets overdreven.....en gezegt 6 maanden niet, dus heb volgende week een afspraak. Hopelijk krijg ik ook iets zodat ik normaal ongesteld word. Slik ook teunisbloemolie maar nog geen resultaat. Vind het zo raar dat het bij de een zo snel gaat, en de ander jaaaren moet wachten. Hoop dat het snel raak is, word zelfs jaloers als ik weer hoor dat er iemand zwanger is.......... Maar gun het wel iedereen hoor!
Hoi! @suhe: hopelijk wordt ons wachten beloond he! Ik was gisteren aan het denken: zou 5 dagen die pillen nemen wel genoeg zijn, had er bijna zelf nog een dagje bijgedaan om zeker te zijn, maar heb het dan toch maar niet geriskeerd ! Wat die "ontwenningsverschijnselen" (hihi, zo denk ik er tenminste over, als je stopt met de pil is het net of je lichaam moet "afkicken") betreft, ik heb er ook last van hoor! Mijn vriend zei zeker de eerste maand van : wat heb jij zeg, lastig mens! Mijn humeur schoot alle kanten op, wenen om niks, hoofdpijn (dat laatste heb ik nu trouwens nog regelmatig) enz... Och ja, als ik nu weer humeurig ben, kan het tenminste terug op mijn hormonen steken, niet ! @chebu: ik ken jou natuurlijk niet echt zo, maar wil je toch ook proficiat wensen, als ik mag! Bye
Hey Be Happy, Zelf heb ik ook 10 jaar lang aan de Diana-35 gezeten. Ik ben gestopt en werd na 60 dagen ongesteld. Was ook naar de dokter gegaan en die vertelde mij dat het normaal is dat het een tijdje duurt. Maar als het langer dan 4 maanden zou duren, moest ik terug komen en zou ze verder gaan kijken. Maar 3 dagen nadat ik bij de dokter was geweest werd ik ongesteld. Succes en ik hoop dat je het snel wordt.
hallo allemaal, ik kom weer ff spieken hier! kan t allemaal niet meer zo goed bijhouden nu, maar ik blijf meelezen. ik rommel nog steeds aan met de menstruatie, maar ben al lang blij dat er iets is! vanavond weer heel iets bloed gespot, dus ik denk dat ik morgen als dag 1 tel van de volgende ronde... het is nog lang geen normale cyclus, en steeds maar 2 of 3 dagen, maar het is iets. ik heb wel besloten na de zomervakantie weer naar de dokter te gaan als er niks veranderd. Zou ik ook pco kunne hebben? of moet je dan echt veel langer niet ongie worden? ik heb wel onwijs veel puisten de laatste maanden... die twijfels zijn vreselijk! en ergens is dat dan juist de verkeerde plek, omdat je van alles leest. toch vind ik t heel fijn om jullie ervaringen te lezen. heel veel succes allemaal! Groetjes Ellen
He Ellen, lijkt me verstandig om na de zomer toch de boel eens te laten onderzoeken. Het is heel logisch da je je zorgen maakt. Aan je cyclus te zien kun je PCO hebben, maar dat hoeft helemaal niet. Dus gewoon aangeven bij de HA dat je je er zorgen over maakt! Succes ermee! Groetjes Mia
Hay dames, jeetje.. ik ben afgelopen dinsdag naar de gyn. geweest voor mijn man (raar eigenlijk hihi) maar zij zei tegen ons dat wij zeker rond september mogen beginnen en ik zei mooi dan ga ik vast ontpillen! vond ze geen goed idee! zij vertelde ons dat ontpillen maar ong. een maand duurt :O ik vertelde haar dat een vriendin van mij 9maanden bezig was, zegt ze dat zij een uitzondering was! en als ik jullie verhalen lees valt mijn mond open.. niet best.. stom maar ik zit nou ook ff met mijn handen in het haar.. @LindaS ik kom naast je zitten hoor! gezellig
@Nirak, wat een raar antwoord van die gyn. Bij mij duurde het toch echt 50 dagen. En de 2e cyclus was nog veeeeel langer. Gelukkig wel met een goed einde maar toch! @Mia en Sunnyke, bedankt! Jullie veel succes! Ik lees nog regelmatig mee hihi.
hallo iedereen, Hier nog steeds niets. M'n gevoelige tepels beginnen af te nemen. @ Mrs Mia: hoeland duurde die gevoelige tepels bij jou? Van mij is het al een weekje bezig nu,maar ze hebben op een bepaalde dag zeer gevoelig geweest en nu is het al sterk gemindert... Zou dit dan toch een ei geweest zijn? Hoe gaat het met de rest? groetjes en ik duim voor jullie
He Kikka, bij mij duurde het een paar dagen. Twee dagen heel erg gevoelig (zijn ze normaal niet zo snel, dus ik vond het erg apart) en daarna na het af. Na een week was het weg. Ik met zeggen dat ik het niet iedere keer heb bij mijn ei. Ik zou als ik jou was vanaf die eerste dag ongeveer 14 dagen erbij op tellen en dan kijken of je ongesteld wordt (of niet natuurlijk ) Succes ermee! Groetjes Mia
zo weer even een update van mij. heb nu de derde ronde clomid erop zitten, heb gelukkig minder last gehad van de bijwerkingen. woensdag naar het zh voor een echo, probeer uit te gaan van geen resultaat. ik zal jullie op de hoogte houden. succes
Noa, wat fijn dat de bijwerkingen minder zijn! Ik zal voor je duimen dat je woensdag positief nieuws krijgt. Liefs Mia
Hallo iedereen, ik heb heuglijk nieuws te melden: na 82 dagen is het dan zover: mijn eerste ongi! Het is nog wel niet "echt", meer bruinverlies en niet zoveel eigenlijk, maar ben allang blij. Vrijdagmorgen voelde ik opeens iets, en toen bleek het dus idd zover te zijn. Heb wel eigenlijk geen buikpijn of krampen of zoiets, dus daaraan merk ik wel dat het niet hetzelfde is als spontaan ongi worden zonder de medicatie. Och ja, mij maakt het nu even niet uit, ben allang blij dat er iets veranderd is in de situatie. Nu kan ik eindelijk eens aan een nieuwe cyclus beginnen. Ik weet nu wel niet of ik dit dus vanaf de eerste dag ongi moet beginnen tellen... Ik wil alvast iedereen bedanken die voor me meegeduimd heeft! Ik blijf hier trouwens voor jullie hetzelfde doen hoor! @suhe: hoever staat het bij jou? Ik ben dus drie dagen na die laatste pil ongesteld geworden. Hopelijk ben jij nu ook van de wachtbank af @Noa: succes woensdag he! Ik hoop dat ik hier eventjes verder mag blijven "hangen" ook al ben ik nu zo half en half ongi geworden, want hier voel ik me toch wel een beetje thuis Groetjes, Sunnyke
Gefeliciteerd Sunnyke! Eindelijk is het dan zo ver Gek he, dat je er zo blij mee kan zijn.... Enneh: natuurlijk mag je hier blijven "hangen" dat doen we toch allemaal? Klinkt misschien wat raar maar: geniet van je ongi! Groetjes Mia
Noa ik hoop zo voor je dat er iets te zien is! Ik ben 7 dagen na de laatste pil van primolt ongesteld geworden, ik was al bang dat er niets zou gebeuren, maar het is toch zover. Ik heb mijn banner dan ook maar meten op een cyclus van 28 dagen gezet. Donderdag moet ik beginnen met clomid en woensdag de 30ste moet ik nog even een afspraak regelen met de gyn. Ik hoop zo dat het lukt!
zo ook maar weer eens even een bannertje maken, neem 30 dagen deze keer. vind ik wel leuk. dan zie ik woensdag wel of ik hem moet bijstellen, zal vast wel want ik ga er vanuit dat de clomid niets doet bij mij (zelfbescherming)
Hi, hi, wel leuk die banners! Ik snap heel goed dat jullie blij zijn dat je er eindelijk eentje kan maken Succes allemaal! Groetjes Mia
Hey noa heel veel succes woensdag en we hopen op goed nieuws voor je. lees soms wel bij maar heb niet zo'n zin om elke keer op alles te antwoorden. Hier gebeurd nog steeds niks. Iedereen Succes verder