s1986 vind je het niet eens tijd worden om naar de dokter te gaan en je niet weg te laten sturen met een of ander verhaaltje? Als ik jou was zou ik vragen of ze het in ieder geval eenmalig willen opwekken. 30 Juli moet ik naar de gyn en wordt er gekeken naar mijn follikels.
Ik ben in totaal nu 2 keer geweest eigenlijk staat er twee jaar voor en hij wil het pas bij een jaar. Ik voel echt dat er elke maand wat gebeurd hoor. Maar twee weken erna gebeurd er niks dus denk echt aan pco. Heb ik ook best last van overbeharing en pukkels. Maar ik denk dat ik in september wel gaat iets eerder als oktober. Met het huisje hebben we het ook wel druk en ben eigenlijk een beetje benieuwd hoeland deze ronde duurt. IK heb nog van weleda druppels gekocht. En heb van het weekend me ei weer gevoeld zoalas elke maand. Dus be benieuwd of hij nu wel goed los gekomen is.
s1986 ik zou inderdaad ook maar eens naar de dokter gaan hoor, gewoon een klein beetje overdrijven en je laten doorsturen, dan heb je duidelijkheid. dit wachten is volgens mij killing succes
Het is zeker niet leuk maar ik moet zeggen dat ik er ook heel erg tegenop zie. Leg je daar in je poes
Ik beloof dat ik niet dit weekend maar die erop een testje doe. Ben ik dan niet zwanger bel ik de huisarts goed.
s1986, ik zou ook gewon de dokter opzoeken. Ik vind dit wel heel lang duren hoor. Ik begrijp dat je het niet o leuk vindt om daar open en bloot te moeten liggen, maar dat wachten op niks schiet ook niet op toch? Noa, succes morgen! Ik hoop voor je dat deze aanslaat. Ik ga morgen op vakantie dus ik hoop over 2,5 week te lezen dat het allemaal goed gegaan is Liefs Mia
S1986 Ik ben pas geleden naar de gyn geweest. De huisarts kan er niet zoveel mee, dus voor hem of haar hoef je niet met je benen wijd. Ik had speciaal gevraagd voor een vrouw, maar nu maakt het mij eigenlijk niet zoveel meer uit. Je ligt inderdaad met je benen wijd, maar ze kijken eigenlijk alleen maar op het scherm om te zien of er iets aan de hand is. Ik had extra een vrij lang shirt aangetrokken zodat dat er nog een beetje overheen zou vallen. Veel succes en je vooral niet laten afschepen, neem anders je vriend mee, heb ik ook gedaan.
Ja ik ga inderdaad ik wacht nog ff anderhalve week af en dan bel ik. Volgend weekend gooi ik er een testje tegeneaan. Is het weer verspilling van mn testen ga ik een afspraak maken. Want ooit moet je eraan geloven he. Als je gaat bevallen moet t ook. Maar dat shirt is idd een idee thnx
@S1986, gewoon naar de dokter. Niks af laten schepen. En maak je geen zorgen over de benen wijd bij de gyn. Als je zwanger bent moet dat elke maand... 8) (tenminste, hier in Duitsland wel).
Meiden, ik hoop het niet, maar misschien meld ik me weer hier binnenkort. Zwangerschap is niet goed gegaan. Een deze dagen krijg ik een miskraam of anders een curretage. Hopelijk is mijn cyclus daarna niet weer zo in de war.
Morgen ben ik vrij ik zet mn wekker vroeg en dan bel ik gelijk om 8uur. Misschien heeft hij nog plek dan. Jullie horen het wel. Noa succes morgen
Hé Sucre, wat een vervelend nieuws zeg! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe met dit verlies. Hopelijk blijft je cyclus wel een beetje op orde en hoeven we je hier niet zo veel te zien (maar je mag altijd meelezen hoor ). s1986, Succes morgen bij de dokter! Tot over 2,5 week, want ik ben lekker ff op vakantie. Iedereen veel sterkte en succes met alles! Liefs Mia
Hey iedereenè @sucre: wat erg jammer voor jullie... Veel sterkte en steun gewenst he. @Mrs Mia: geniet van je welverdiende vakantie en probeer alleen maar aan niks te denken (kan best vermoeiend zijn, hihi! @Noa: succes morgen! @s1986: ik ben blij dat je de stap durft zetten voor een nieuwe afspraak hoor! Weet je dat ik altijd nerveus ben als ik daar moet gaan liggen, en dat ik dan gewoon begin te giechelen omdat ik het zo belachelijk vind uitzien , natuurlijk lukt het dan niet om voor de dokter om op onderzoek uit te gaan, en dan wordt het steeds grappiger! Die heeft met mij al wat afgelachen hoor . Hopelijk helpt je dit een beetje om er wat losser mee om te kunnen gaan! Mijn ongi stelde na 2 dagen al bijna niks meer voor, ik had genoeg aan een inlegkruisje, dus het voelt nog niet "echt" hoor. Ben toch maar beginnen tellen met een nieuwe cyclus vanaf de eerste dag, en ben sinds eergisteren begonnen met teunisbloemolie. Eens zien of dat mijn cyclus wat op gang kan helpen houden... Groetjes, Sunnyke
@Sucre, wat ontzettend verdrietig. Een schok waarschijnlijk. Vreselijk. Heeeeeel veel sterkte, ook aan Sucreman en ik hoop dat je weer gauw zwanger bent!
Ik heb gebeld me eigen huisarts is er niet dus heb een ander half 11. Hoop dat de tijd een beetje gaat. Heb wel een lang shirt aangedaan. En zal in plaats van 5 wel 6 maanden zeggen.
Goeiemorgen, Mrs Mia rettige vakantie! Hier is er verandering, Heb sinds deze morgen bruinverlies,dat wil dus zeggen dat er dus iets gebeurd... Dus oftewel word ik ongie oftewel is het raak. Wat ben ik blij om eindelijk verandering te ontdekken. s1986: succes bij de huisarts straks. groetjes
Mrs mia Fijne vakantie Kikka hopen dat het doorzet bij je. Nou ben geweest en viel reuze mee ik heb een kuurtje primolut gekregen. Ben ik niet binnen twee weken ongi moet ik terug komen. Word ik wel ongi dan moet ik wachten tot 5 weken.Dan geen ongi weer terug beginnen we opnieuw en dan met clomid. Dus morgen beginnen we er maar gelijk mee.
allereerst even een update van mezelf. vanmorgen weer een fm gehad, was wel iets te zien, maar denk zelf dat het de cyste is de daar al zit vanaf de eerste ronde clomid. deze gyn (andere dan vorige keren) dacht dat het een eitje was. moet nu 4 augustus bloed laten prikken. daarna zien we wel weer verder. ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven en geen valse hoop te krijgen. sucre, wat vervelend voor je! ik leef met je mee en hoop dat je cyclus straks weer normaal op gang komt. s1986, ben je nu naar de ha of naar de gyn geweest. in ieder geval succes. primolut werkt bij mij altijd prima, word keurig de 3de dag na de laatste pil ongi. verder iedereen weer succes