Hey noa wat balen zeg dat het niet helemaal werkt zoals je gewild had maar geef de moed niet op hoor. Ik ben bij de huisarts geweest.
Nee ik heb nu primolut dan moet ik ongi worden . Dan moet ik het binnen 5 weken weer zijn zoniet dan weer terug. Dan krijg ik weer primolut met clomid erachteraan. En dan kijken of dat wat doet. Maar wel van de huisarts
oke, maar krijg je dan wel echo's om te kijken of de clomid aanslaat. er bestaat namelijk kans op overstimulatie te veel eitjes en dan mag je niet klussen. wil je niet bang maken verder maar vind het een rare situatie
Bedankt voor je tip daar heeft hij het niet overgehad. Maar hij heeft het dan ook nog niet voorgeschreven. Maar ik zal het onthouden in iedergeval.
oke, hou ons op de hoogte. op de bijsluiter van clomid staat ook dat je het alleen mag slikken als je onder controle van een arts staat. heeft jou huisarts de diagnose pco ook gesteld? of heb je geen diagnose gekregen? sorry voor al deze vragen maar ben gewoon nieuwsgierig.
goeiemorgen, Na 159dagen is het eindelijk zover. M'n ongie is eindelijk aangekomen! Ik heb een banner gezet van 28dagen, is een gok,weet dus niet hoelang deze cyclus zal duren ,ben benieuwd. groetjes
Kikka gefeliciteerd! Je lichaam kan het dus wel! Al moet je niet teveel hoop hebben dat het nu helemaal goed gaat. Noa, misschien is het echt iets.. Ik ben vandaag begonnen met clomid, mag je eigenlijk klussen als je nog niet naar de gyn bent geweest? i.v.m. overstimulatie?
ja hoor, waarschijnlijk ga je namelijk al ver voor je eisprong naar de gyn voor een echo. dus voor die tijd is klussen ongevaarlijk inderdaad
Hij heeft niet eens gekeken . Aan de ene kant vind ik het wel goed zo. Maar denk dat ik de volgende keer wel de pineut ben. Maar hoe doe je dat dan met je werk noa weten ze dat je bij de gyn loopt? Want soms moet je toch weg tussendoor voor je controles.
mijn directe collega's en teamleidster weten het. verder probeer ik de controles altijd zoveel mogelijk op woensdag te plannen, dat is mijn vrije dag. of anders zo vroeg mogelijk op de dag zodat ik alleen iets later kom op mijn werk. of ik ruil met een collega zodat ik op een andere dag vrij ben. ik hoop voor je dat je de clomid helemaal niet nodig gaat hebben en dat opwekken voldoende is. zal voor je duimen.
He Ik hoop het ook niet hoor. Ik voel een hoop gerommel joh. Het idee dat het nou al kan komen. Maar jij werkt op een groot bedrijf dan? Ik werk in een groentezaak. Heb wel een vaste dag vrij hoor dus is wel op te lossen maar ik kan niet zomaar later komen maarja datr zien we dan wel weer hoe ik dat op ga lossen. En ander zegik het tegen ze is ook geen probleem denk ik. Groetjes en prettig weekend
werk niet echt in een groot bedrijf hoor, ja de hele stichting is wel groot, maar het dagcentrum waar ik werk is op zich niet heel groot. werk met verstandelijk gehandicapten. heb het dus alleen aan de collega's verteld die bij mij op de groep staan, verder niet. succes met alles
Ik wil het eigenlijk ook niet vertellen aan mijn leidinggevende. Ik hoop eigenlijk dat ik niets hoef te zeggen en dat ik aan het begin van het nieuwe schooljaar zwanger ben, maar mocht het zo zijn, dat ik tussendoor naar de gyn. moet, dan zou dat zeker geen probleem zijn.
Hallo. Ik heb hier al eerder berichtjes geplaats, maar toen een tijd weer niet. Maar ik ben in februari gestopt met de pil, en nu nog steeds niet ongesteld geworden. Ben naar de dokter geweest en heb 18 augustus een afspraak bij de gyn. Nu lees ik van alles over clomid en provera? Kan ik daar bijv ook aan beginnen zodat mijn ongesteldheid op gang komt? En is dat niet schadelijk als je zwanger wilt worden? Ik wil graag van alles op de hoogte zijn zodat ik bij de gyn. ook door word geholpen! Dus dan kan ik daar naar vragen. Iemand nog tips?
Provera of primolut gebruik je om je ongi op te wekken. Mag je natuurlijk niet nemen al je zwanger bent. nadat je eerst een paar dagen provera hebt geslikt wordt je 3 tot 7 dagen daarna ongi. Op dag 5 moet je dan beginnen met slikken van clomid. Clomid zorgt ervoor dat je follikels zich ontwikkelen en je dus een eisprong krijgt. Voor dit alles moet je wel eerst naar de gyn en blijf je onder controle. Het kan ook zijn dat clomid niet aanslaat of dat er juist overstimulering plaats vindt. Vraag zo beantwoord? Goed dat je zo snel naar de ha bent gegaan en dat je doorverwezen wordt!
Bedankt voor je snelle reactie! En als ik dan ongesteld ben geworden kan ik dus zwanger worden? Want dan heb je gewoon een eisprong toch?
Als je eenmalig provera gebruikt, dan geeft dat geen garantie dat je volgende cyclus gewoon normaal is.
de ongi die je van provera of primolut krijgt is geen echte ongi. het is te vergelijken met een pilbloeding, je hebt dan dus nog steeds geen eisprong gehad. hier een heleboel wisselende gevoelens, aan de ene kant weet ik dat ik geen goede follikel had en dus ook geen ei-sprong gehad kan hebben, maar aan de andere kant door de laatste echo wel weer valse hoop gehad. dit weekend ook weer een hoop gevoeld of gedacht te voelen. ik weet het gewoon allemaal niet meer.