Noa, het kan wel, maar heb niet teveel hoop. Wat wordt anders de volgende stap? Mootje, ik loop sinds kort ook bij de gynacoloog. Morgen krijg ik mijn eerste follikelmeting en hopelijk ook de laatste
hallo, hier is de ongie al gepasseert. Nu nog wat bruinverlies,was niet meer dan toen in de pil nam hoor... groetjes
Hallo meiden, Hoe is het hier? Vlot het proces al een beetje? Ik heb even een tijdje pauze genomen van het forum, nadat ik te horen kreeg dat ik PCO had en eindelijk mocht gaan beginnen met de Clomid kreeg ik een enorme cyste.. Kon er ook nog wel bij! Maar gelukkig is de cyste weg en mag ik nu aan de duphaston om ongi te worden en te gaan starten met Clomid! Spannend! Hoe is het met jullie?
Linda dat is even schrikken. Bij dit topic gaat het niet zo goed, geen recente zwangeren. Wel een hoop met PCO. Bij Noa wil de clomid niet goed aanslaan, al hebben ze de laatste keer wel iets gezien. Ik heb ook PCO en ben begonnen met clomid en moet morgen naar de gyn voor een follikelmeting. Wanneer start je met duphaston?
Linda, dat is wel een hele grote tegenvaller zeg. Maar je hebt nu wel duidelijkheid. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!
Sucre ik zag je vraag staan bij een ander topic, ik zou me gewoon scheren, dat doe ik ook voor ik naar de gyn ga. Hoe gaat het met je? Het wordt een hele zware dag morgen. Wie gata er met je mee?
Thanks voor de update Suhe! Dat klinkt inderdaad niet hoopvol zeg Ik kan het receptje even niet vinden, maar hopelijk deze week! Mocht eigenlijk al eerder beginnen, maar vond het wel even lekker zo! Had nog geen zin in mijn ongi, haha! Jij veel succes met de Clomid en houd ons op de hoogte!
Suhe, mijn man gaat mee, die is de hele dag bij me gelukkig. Ik hoop dat het allemaal gauw achter de rug is.
hier inderdaad nog steeds geen positief nieuws, de clomid slaat niet aan of misschien toch wel...nee vast niet. deze maand ff rust en dan volgende maand (september) beginnen met spuiten. LindaS is die cyste vanzelf weggegaan? er zit bij mij namelijk ook een cyste maar de gyn doet er verder niets aan. Sucre heel veel succes morgen, zal voor je duimen!
Hoi Ik ben vandaag naar de gyn geweest. er was te zien dat 1 eiblaasje zich al iets ontwikkelde. vrijdag moet ik weer terug komen om te kijken of het zich echt ontwikkeld en of het gaat springen. Noa, ben jij al terug geweest naar de gyn? Weet je nu al iets meer of het echt iets was of niet? Sucre hoe gaat het met je?
Hey linda fijn dat je ook weer verder mag. Bij mij schiet het nog steeds niet op heb nu primolut gekregen en dan moet ik ongi worden zoniet moet ik terug wor dik het nou wel dan moet ik het binnen 5 weken weer zijn. Zoniet en ik ben niet zwanger weer terug krijg ik weer primolut met clomid erachteraan. Ben blij dat ik toch gegaan ben en niet nog 3 maanden heb gewacht.
Hoi allemaal, ik ben eventjes stil geweest omdat er ook niet veel te beleven viel. Ben nu zo'n 10 dagen Teunisbloemolie aan het nemen voor een regelmatige cyclus, zit nu op dag 14 maar mijn temp verandert geen krimp. Vandaag ook al eens een eerste ovutest gedaan, maar die was absoluut negatief dus nog niet dadelijk een ei in zicht. Het "klussen" wil ook niet echt met zo'n warm weer, en ik vind het een vervelend idee om nu te denken dat het best wel om de zoveel dagen "moet", dat lukt dus niet he. Ach ja, ik zou mij beter niet zo druk maken, als ik de andere moedige verhalen hier lees...! Meiden: kom op he! Groetjes, Sunnyke
Chebu dat dacht ik al... Hoe gaat het verder met je? Goed aan het groeien? Ik ben weer naar de gyn geweest. Mijn eitje is goed gegeroeid, waarschijnlijk heb ik over 2 dagen mijn eisprong. Ik maandag over een week terug komen om bloed te laten prikken om mijn progesteronwaarde te bepalen. Daaraan kunnen ze zien of het een goede eisprong was of niet. Mocht ik na deze ronde niet zwanger zijn dan kijken ze of de dosis clomid opgehoogd moet worden.
suhe, ook ik moet maandag (morgen dus) bloed laten prikken voor mijn progesteron waarde. ik ben benieuwd naar wat daar uit komt. succes bij het bloedprikken
Noa en dan duurt er zeker een week voordat je te horen krijgt of het echt iets was. S1986, lekker! Nu maar hopen dat je het iedere maand keurig op tijd wordt, of niet natuurlijk...