Wat een spannende tijden voor iedereen. Maar weer een gelukkige die ongi is geworden, gefeli s1986! Ik vloei nog steeds, niks aan. Buikpijn is bijna voorbij. Donderdag hoor ik of het wel of geen molazwangerschap was. Vind het heel erg spannend.
Wat betekend dat verder voor jou dan als het wel een molazwangerschap is geweest? Kan het dan zijn dat dit nog een keer gebeurt?
Dan moet ik elke week bloed prikken om te kijken of het zwangerschapshormoon daalt. Ook kunnen de cellen doorgroeien naar andere organen, waarvoor chemo nodig kan zijn. Dan mag je een half jaar tot een jaar niet zwanger worden. Komt dus heel wat bij kijken. Maar ik blijf positief...
Lieve dames , ik wil me even voorstellen. ik ben lima en 24 jaar oud. 9 maanden geleden heb ik trombos in mijn been gekregen. De oorzaak ligt bij de pil. Ik ben direct gestopt met slikken. Nu 9 maanden verder ben ik nog steeds niet ongesteld. 8 Sep. heb ik een afspraak bij de gyn. Heeft iemand hier evaring mee wat er mij misschien te wachten staat.
Welkom dan ziet je hier goed helaas Ervaring heb ik er niet mee maar ik denk dat hij even kijkt en bloed laat prikken.
Inderdaad helaas....maar het is niet anders. Ik laat het gewoon over mij heen komen. Maar stieken ben je toch zenuwachtig wat je allemaal te gebeuren staat.
Nadat ik met de pil stopte werd ik wel ongesteld, maar ontzettend onregelmatig. Ik ben toen naar de huisarts geweest en die heeft mij doorgestuurd naar de gyn. Die heeft een inwendig onderzoek gedaan om te kijken hoe mijn eierstokken eruit zagen. Daaruit bleek dat ik veel eiblaasjes had wat kan wijzen op PCOS. Ze hebben daarn nog bloed afgenomen om te kijken af ik een gebrek had aan een bepaald hormoon. Dit bleek zo te zijn. Daarna is mijn menstruatie opgewekt en ben ik begonnen met clomid, dat ervoor zorgt dat een eitje zich ontwikkelt. Wel verveldn dat je zo lang moet wachten voor je naar de gyn mag. Ik weet dat het best spannend is de eerste keer, maar het valt allemaal reuze mee. ik zelf heb een wat langer t-shirt aangetrokken omdat ik het niet zo'n fijn idee vond om open en bloot met de benen wijd op de stoel te liggen. Misschien is dat ook een idee voor jou?
Dank je wel Suhe.... Ja ik ben best wel zenuwachtig. Ik heb al het een andere gelezen over PCOS. Ik hoop niet dat ik dat heb. Aan de andere kant dan weten ze wel wat helpt.....even afwachten nog. Ik zie nog het meest op tegen een inwendig onderzoek. Ik hoor van meer mensen dat dit meevalt, laten we daar op hopen. Maar wel een goede tip om iets langs aan te trekken. Ik ga dat ook doen. Open en bloot erbij liggen vind niemand prettig.
s1986 feli met je ongi, volgende maand niet meer hè, dan gewoon lekker zwanger zijn! sucre, vervelend zeg die onzekerheid, hopen dat het allemaal nog redelijk positief uitpakt. lima, helaas welkom hier. wat sucre ook al zegt zo'n inwendige echo is minder vervelend dat het lijkt. het is meer het idee, heeft bij mij nog nooit pijn gedaan. gisteren bloed laten prikken, kan gelukkig vandaag al bellen voor de uitslag. dat scheelt weer een week onzekerheid. mijn progesteronwaarde was 2.4 voor een goede eisprong moet hij boven de 20 liggen. clomid 150mg heeft dus definitief niets gedaan. heb mijn banner ook maar weggehaald, die heeft ook geen zin meer. nu eerst lekker op vakantie en daarna weer verder praten met de gyn over hoe nu verder, dat word waarschijnlijk hormooninjecties iedereen hier weer heel veel succes
Hallo, ik ben vandaag ook naar de gyn geweest omdat ik na een jaar tijd nog maar 3 keer ongie ben geweest, zag vreselijk op tegen het inwendig onderzoek, maar het stelt inderdaad niks voor echt helemaal niet erg, wel had ik ook iets langs aan getrokken, het doet ook geen pijn. Bij mij is ook pcos vastgesteld helaas ik baal wel, de gyn zei dat we nog een lange weg te gaan hadden, ik mocht gelijk met een kuur beginnen en dan op de 1e dag van de cyclus bellen naar de fertyliteits arts om een afspraak te maken op dag 3 voor een echo om te kijken of de eitjes ook goed rijpen, toen ik bij de gyn weg ging moest ik nog langs de balie om de papieren af te geven en die vrouw die daar zat bracht mij helemaal in de war, ze zei dat ik eerts een afspraak moest maken bij de fertyliteits arts en dan pas met het kuurtje mocht beginnen ik snap er niks meer van nu, dus zei nog een keer overleggen met de gyn en inderdaad eerst naar de fertyliteites arts en dan pas aan de clomit, moest ik nu wel gelijk bloedprikken of niet pfffffff ik weet het niet meer hoor ik denk dat ik morgen maar weer ga bellen, een erg lang verhaal maar dit moest ik even aan jullie kwijt groetjes veel sucses allemaal
Wat een ellende allemaal. @Noa, hormooninjecties. Pregnyl etc? Getver. Wat zal je balen meid. Hele dikke knuffel!
Hi meiden, Hoe is het hier? @Noa; Shit meis, dat de 150g ook niets gedaan heeft.. Maar kop op, er zijn nog vele andere mogelijkheden! Inderdaad, lekker op vakantie en verstand op nul en dan weer verder kijken! Dikke knuffel! @Suhe; Succes met de Clomid meis! @Sucre; Meid, wat lees ik nu.. Miskraam van een drieling?! Dikke knuffel en sterkte meid! Ik voel me net een vrouw die flink in de overgang zit, opvliegers, overgeven, pijn in mijn buik.. Ik zit weer aan de Duphaston, alleen dit keer valt het niet zo goed Nog een paar daagjes en dan ben ik er vanaf! Joepie!
Dit is eigenlijk helemaal geen leuk topic! Noa, wat ontzettend balen! Hoe hoog is een dosis met een injectie dan en hoeveel kans geven ze je dat die wel aanslaat? Muurbloem, ook duidelijkheid voor jou dus... Als je het niet begrijpt gewoon door blijven vrae, dan leggen ze het nog wel een keer uit en nog een keer... Linda dat klinkt niet zo fijn, ach nog een paar dagen en dan ben je er weer vanaf. Ik zit hier nu op het wachtbankje. Maandag bloed laten prikken en dinsdag ga ik samen met mijn vriend en mijn neefje van 3, 3 nachten naar de ardennen. Als ik dan terug kom, kan ik gaan testen...
allereerst allemaal bedankt voor de lieve woorden! ik heb nog geen idee welke hormomen ik moet gaan spuiten en wat de dosis daarvan wordt. ook weet ik niet hoe groot de kans is dat het daarmee lukt. weet wel dat als het niets of teveel doet dat ik dan een kijkoperatie moet ondergaan. LindaS sterkte weet wat het is die opvliegers, ik kreeg ze van clomid sucre heel veel succes morgen, de dag van de uitslag
Noa, ik hoop zo voor je dat die injecties wel werken! Wanneer krijg je hem? Linda dat klinkt niet zo fijn, ik heb gelukkig helemaal nergens last van gehad. Ik heb blaasontsteking. De pillen die ik heb gekregen houden rekening met een eventuele baby, je weet maar nooit toch?!
Hallo allemaal! Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie en heb een hoop moeten bijlezen zeg. Noa, wat vervelend dat de clomid niet aanslaat. Ik hoop voor je dat je met spuiten meer succes hebt. Blijf goede moet houden meid! Sucre, wat een vervelend nieuws allemaal. Ik hoop dat jullie er samen er een beetje doorheen komen. Veel sterkte in ieder geval. Suhe, blaasontsteking is wel vervelend, maar ik heb al veel mensen horen zeggen dat ze dachten dat ze dat hadden en toen waren ze zwanger dus.... nog even volhouden LindaS, ben je al bijna van de Duphaston af? Wel minder dat je zoveel bijwerkingen hebt, even doorbijten dus! Dan een kleine update van mij: de vakantie was heeeeerlijk! Ik ben vanochtend thuis gekomen en dacht: ff kijken hoe het hier gaat.Ik ben 17 dagen lekker even niet bezig met geweest ovutestjes en temperaturen. Een nadeel: ik weet niet of ik al een ei ehad heb of niet... We hebben in ieder geval wel zeer veel geklust (of dat zin heeft met matig zaad weet ik ook niet, maar ja, we houden hoop) Ik had voor mijn vakantie gebeld naar de gyn om een afspraak te maken en ik moest formulieren invullen. Die formulieren heb ik nu dus in de brievenbus, dus eindelijk zit er wat schot in de zaak. De afspraak wordt wel pas na 25 augustus, aangezien een vriendin van ons op de poli werkt en mijn mannetje hier niet zo blij mee is. Maar ze heeft een nieuwe baan en na de 25e is ze weg Verder zit ik nu op dag 33 dus het kan nog wel even duren voordat ik ongi wordt ben ik bang... Succes iedereen! Liefs Mia
Lieve schatten, bedankt voor het meeleven. Heb gisteren een goede uitslag gehad. Het is geen mola, helaas wel meerlingen, maar we kunnen nu wel weer verder. Het vloeien is bijna over, dat is wel weer fijn. Hoe gaat het verder hier?
Hallo! Ik kom hier ook meekletsen in dit topic, fijn dat dit topic er is, ik had het nog niet eerder gezien! Ik heb 9 juni mijn Implanon laten verwijderen en sindsdien helaas nog helemaal niet ongesteld geweest al wel 1x na 4 weken negatief getest. Mocht ik begin sept nog steeds niet ongesteld zijn doe ik nog maar een test, wie weet wanneer het tijd wordt om naar de huisarts te gaan, na hoelang uitblijven v ongesteldheid zijn jullie naar de arts gestapt? En wat zou een arts dan kunnen doen? Alvast bedankt!
Ook ik kom even mee kletsen, (stiekem heb ik het uitgesteld omdat ik eigenlijk nog niet precies weet wat er aan de hand is) Ik wil wel graag even mijn verhaal kwijt: Ik ben al maanden gestopt met de pil, maar doordat mijn schoonvader plotseling heel ziek werd hebben we het veilig gedaan (het was gewoon niet het moment) Het stomme is dat ik toen niet mijn cyclus in de gaten heb gehouden, maar weet wel dat ik gewoon ongesteld werd, maar hoe vaak? Nu een half jaar later was het zo ver we gingen het proberen, ineens waren we er klaar voor en zonder te weten waar ik in de cyclus zat hebben we voor het eerst " onveilig"gevreen ik vond dat echt iets magisch hebben we gaan er voor! Drie weken na deze vrij partij begon er iets te kriebelen, zou het dan in een keer gelukt zijn? Nu 6 testen later (allen negatief) ben ik nog steeds niet ongesteld. Wat natuurlijk vervelend is omdat ik nu wel wil gaan dagen tellen etc...Ook kan ik me gewoon niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Klinkt echt debiel, zoiets mis je toch niet, maar ik weet het echt niet meer. Agenda, beste vriendin en vriend erbij we komen er niet uit! Is er iemand die eerst regelmatig was en ineens niet meer? Houd mijn lichaam me voor de gek? En zijn er geen huis tuin en keukenmiddeltjes om je menstruatie op gang te brengen. (als is een uur moet gaan touwtje springen doe ik dat vanavonv nog hahah) Ik hoor graag van jullie Liefs
Hoi allemaal, Zeepbel, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je menstruatie na het gebruik van implanon vaak langer wegblijft. Maar je kunt natuurlijk altijd even langs je HA gaan. Ik was eind januari gestopt met de pil. Werd toen na 53 dagen en 61 dagen ongesteld. Ben in juni naar de HA gegaan.Hij zei dat dit heel normaal kon zijn en wilde me nog niet doorsturen. Maar iedere HA is verschillend... Zwangerworden, ik snap dat je het vervelend vindt dat je in spaning zit. Maar kan je je echt niet meer herinneren wanneer je ongesteld bent geweest? Beetje onhandig is dat wel. Ik zou gewoon nog even afwachten en vanaf de volgende keer je agenda bijhouden! Succes ermee! Groetjes Mia