Hooii daar was ik weer. Met goed nieuws! Ik ben eindelijk ongesteld geworden! Helemaal zelf zonder provera ofzo. Ze hadden het maandag bij het onderzoek al gezien dat ik iets bloedde, dus moest afwachten of ik ongesteld zou worden en anders provera gebruiken. Maar gelukkig ben ik gisteravond ongesteld geworden Ben helemaal happy. Moet morgen bloed prikken, volgens mij op dezelfde dingen als jou calani...met LH enzo....? Nou maar hopen dat het een beetje regelmatig trug komt! Anders schiet het nog niet op he Maar ben allang blij dat mn lichaam het wel zelf kan...en toen zelf een eisprong heeft gehad. ( neem ik aan bij ongesteldheid?) Een klein stapje dichterbij bij de kinderwens..... Ben trouwens ook erg blij met deze site! Fijn om je verhaal kwijt te kunnen.
Hé mrs Mia, klussen ja hihi, manlief moet ook nog kunnen en willen maar goed maandag en gisteravond dus cava... Nu slaapt hij al dus... (ni ideaal) Leuk dat je zo goed weet wanneer je een eisprong hebt! (ik temp oraal, anaal pfff dat lijkt me zo moeilijk en tja dat zal ik binnen een paar maand mss ook wel doen, hoewel ik het dan vanginaal zou doen, is naart schijnt ook betrouwbaar) Mootje SUPER seg! op dag hoeveel was dat dan? Spannend, de bloedafname morgen! Hoop dat alles ok is! Ikzelf ben nu zelf aant ovutesten geslagen, nog geen duidelijk positieve test (kruidvat - telkens een lichte lijn, dinsdag meer roos dan woensdag en vandaag weer minder dan woensdag (elke dag dus een lichtere lijn) dus daarop zou ik precies concluderen da het ei al gesprongen is, ach zal nog maar wat voort ovu-testen, benieuwd of ik het nog eens negatief krijg of echt mooi positief (al is dat niet de trend momenteel) toedels Calani
Goh Mia ook spannend seg! wens het je echt toe hoor, meer dan aan mezelf, ben immers nog maar net begonnen... Ja dat anaal tempen word je vast gewoon, heb eigenlijk ontdekt dat ik enkel met het idee al, nogal moeite heb, stom hé, is ten slotte ook een deel van m'n lichaam, kan het niet uitleggen maar zie het mezelf niet doen... Voor die ovutesten, ik had de 19e zo'n fel gekleurd lijntje van 1mm dik tegenover een toch wel iets zachtere maar veel dikkere (5tal mm) lijn op het controlevenster... hoe is dat bij jou? en gaat de intensiteit van de kleur ook zo gradueel naar beneden na je ovulatie? Spannend seg, ben zo nieuwsgierig naar mijn temp van de komende dagen! Grts Calani PS zal duimen dat jij de komende dagen enkel en alleen een rood streepje ziet op je zw-test ipv in je slip!
Hoi Meisjes, Ik kom me hier ook even melden. 5 juli laatste ongi gehad en maar wachten. Had dit topic nog niet ontdekt. @ mootje, gefeliciteerd met ongi
hey Smallville! Welkom bij de wachters... Niet leuk hé, ben je ook pas gestopt met de pil om zw te worden? Mijn laatste ongi dateert van 30 mei snif
Ik ben zo'n 4 jaar geleden gestopt met de Diane-35 pil na deze zo'n 5 jaar geslikt te hebben. Voordat ik eindelijk eens ongesteld werd, was ik zo'n 6 maanden verder! Nadat heel mijn cyclus weer normaal was, heb ik een spiraaltje laten plaatsen. Dit is mij heel goed bevallen en zou het zo weer doen. Afgelopen 18 april is deze eruit gehaald en we zijn nu bezig voor een 1e kindje. Maar tis dus inderdaad normaal dat het lang kan duren.... Hoop voor je dat het snel allemaal stabiel is!
Hé Yoki! En na dat spiraaltje, hoe snel waren je regels dan terug? Ben aant denken dat ik toch niet snel opnieuw Diane zal nemen (op termijn als alles goed gaat wil ik er nl 2 en zie het niet zitten om 2x zo lang te moeten wachten, die onzekerheid is zo slopend! En nam je Diane voor de puistjes? Zoja, hoe was het met je spiraal en puisten? Calani
jee Calani, jij wacht ook al lang.... zeker niet leuk vorige keer dat ik stopte met de pil werd ik na 26 dgn weer ongi en was zwanger in de 2e ronde. maar nu duurt wachten erg lang. En dat terwijl ik zie dat er hier meiden nog langer wachten... WIJ WILLEN ONGI (of zwanger is natuurlijk ook goed) Hebben jullie er al veel tegen aan gegooid, zo van in de veronderstelling, overtijd dus testen?
Oja heb het in een topic apart staan maar vraag het hier toch ook eens (daar reageert zo te zien niemand snif) wil iemand naar mijn ovu-testen kijken in mijn album? Heeft er iemand al zo'n lijnen gehad zonder ovulatie? Mijn temp is nog steeds basaal (36.2-36.4) Ze liggen hier nu voor mij en het is duidelijker dan op de foto (denk ik) dat de 19e het donkerst is... maar ja ook negatief volgens de gebruiksaanwijzing...
Ooo ja toch wel heb al 4 of 5 zw-testen gebruikt (int begin klusten we nog met condoom in afwachting van mijn ongi, maar dat hebben we na 50dagen opgegen en sinds dan ongeveer elke week een zw-test) en nu net begonnen met ovu-testen zie album zijn mijn eerste 4 ovu-testen da ik gebruik, op d'een duur wordt ne mens echt wel hopeloos.. maar zo leuk, je hebt al een kindje! dan kan je ook al geruster zijn nu, j eweet dat alles werkt! Goede moed!
Heb helaas niet zo veel ervaring met de ovu testen, mijne moeten nog binnen komen. Maar ik zou zeggen toch echt de 19e het donkerst.....dus ei! Hej, jouw temp is ook niet zo hoog, mijne is 36.1/36.2..... Maarja als we het daar aan zouden moeten zien hebben we dus nog steeds geen ei.
Hoihoi, Ik ben dus afgelopen 18 april gestopt en werd direct 20 april al ongi! Dus veeeel sneller. En je bent ook direct vruchtbaar na het verwijderen van de spiraal. De Diane-35 heb ik deels genomen voor (of eigenlijk tegen ) puistjes. Ik was toen pas 15 geloof ik, dus vond het wel een fijne bijkomstigheid dat het ook werkte tegen puistjes. Toen ik een spiraal nam had ik wel ietsjes meer last van puistjes, maar dat weegt absoluut niet op tegen de ellende van de Diane-35. Ik had toen ik de pil slikte ontzettend veel vage klachten zoals moeheid, stemmingswisselingen, hoofdpijn, gewoon niet lekker in mijn vel. Ik kan de Mirena spiraal echt iedereen aanraden (hoewel ik ook mensen ken die er niet zo tevreden over zijn). Maar ik zou dus zo weer kiezen voor het spiraal. Zeker ook i.v.m. de onzekerheid. Heb ik je vraag goed beantwoord? Als je meer wilt weten, vraag gerust!
maar heb sindsdien een trage schildklier, met nodige medicatie.... In mijn achterhoofd wel dat het moet werken.... (mooi bewijs van ) Maar 2sept. naar gyn ivm schildkier/zwangerschaps wens etc. Schildklier kan het zwanger worden flink in de war schoppen. Ik snap als je nog geen kinderen hebt het helemaal niet leuk meer is. Je weet niet of het kan etc. en toch moet je blijven vertrouwen op jhe eigen lichaam (ha ha, dat zeg ik, nu zelf ook nog doen) Heb mega veel klachten van het ontpillen, sommige erger dan tijdens zw en ik heb er echt veel gehad. Hier ook al 6 testen er doorheen. Maar heb goedkope via ebay, 10 voor 6 euro. Zondag ook ovu testengekocht, hopelijk komen ze snel binnen. Temp ook pas sinds 2wk, in de hoop dat ik mijn ei kan vinden. In de veronderstelling dat ik hem niet heb gemist. Maar dat zal wel niet met temp van 36.1.
Hoihoi, Ik ben dus afgelopen 18 april gestopt en werd direct 20 april al ongi! Dus veeeel sneller. En je bent ook direct vruchtbaar na het verwijderen van de spiraal. De Diane-35 heb ik deels genomen voor (of eigenlijk tegen ) puistjes. Ik was toen pas 15 geloof ik, dus vond het wel een fijne bijkomstigheid dat het ook werkte tegen puistjes. Toen ik een spiraal nam had ik wel ietsjes meer last van puistjes, maar dat weegt absoluut niet op tegen de ellende van de Diane-35. Ik had toen ik de pil slikte ontzettend veel vage klachten zoals moeheid, stemmingswisselingen, hoofdpijn, gewoon niet lekker in mijn vel. Ik kan de Mirena spiraal echt iedereen aanraden (hoewel ik ook mensen ken die er niet zo tevreden over zijn). Maar ik zou dus zo weer kiezen voor het spiraal. Zeker ook i.v.m. de onzekerheid. Heb ik je vraag goed beantwoord? Als je meer wilt weten, vraag gerust!
Yoki ja hoor bedankt! Denk da ik ook voor een spiraal ga na een zw (als ik ooit nog een cyclus krijg en zw word maar allé, stay positive) Smallville, jep ook zo laag, denk idd niet dat je je ei gemist hebt merci voor comment op ovu-test! en hoop zo dat er effectief een ei was 19e zodat ik eindelijk ongi word begin september
@ calani, soms ga ik op FF, foto's kijken van zw of ovu testen.... mosschien kunnen we iets tussen hun testen vinden die ook zegt ei op die dag en op die van jou lijkt. @ Mootje, ben ook wel nieuwsgierig, ben je nu heel erg ongi of normaal? @ Yoki, hier komt hierna ookgeen pil meer in (had ook Diane 35) maar als alles goed gaat, nog een kindje heb, laat mijn man er een knoopje in leggen.
En Yoki! Heb je al getest? Smallville: bedankt voor je raad, zal eens zien Lieve man da jij hebt, die van mij overweegt dat zelf niet, beeld u in zijn mannelijkheid zomaar vepesten haha (ben het er ni mee eens maar begrijp hem wel - goed dat die van jou zo adequaat is!) leuk trouwens die link naar FF, ga die er bij mij ook opzetten! Vandaag temp 36.5 (maar 1 m geleden heb ik ook getempt en toen leek dat eerder mijn basale temp...)
Heb lief mannetje ja hij vind 2 kindjses genoeg, en hij kwam zelf met het idee.... Ik had eigenlijk eerde de reactie van jouw man verwacht als ik er over zou beginnen. Maar hij was me al voor. "na de 2e laat ik er een knoopje in leggen hoor" zo uit het niets maar moet er even bij zeggen dat toen ik hem leerde kennen hij geen kidneren wou, en we nu dus bezig zijn voor de 2e