Hihi goed gedaan van jou! Waar heb jij je hele mooie banner gehaald? Oja BELANGRIJK: vanmorgen bij afvegen zo een duidelijke sliert eiwitgelijkend rekbaar witverlies... En dan dus moeten wachten tot nu voor ovu-test en kijk eens in mijn album: gewoonweg ECHT POSITIEF happy happy happy happy Daarnet kwam mijn manneke thuis - direct geklust, hij vindt het ook wel leuk en spannend Mootje Yoki waar zijn jullie!?
Heb mijn banner bij: http://www.pregnancy-duedate.com gehald, en daar due date event of zoiets gekozen (zat het woord event in) zelf tekst bij gezet. Oww, wow, echt eiwit slijm en een posi ovu test (echt goed posi zi eik in je album) En het moment goed benud vanavond/morgen ochten dnog n keertje klussen just to be shure. echt super dat je je ei hebt gespot... wat goed dat je bent begonnen met ovutesten op dit momnet zeg. dat zou verder betekenen dat je cyslus ongeveer 99 dgn is dan......
hoi hoi Welkom Smallvile en Yoki Nouuu ik zou vrijdag mijn bloed prikken, ben om half 4 al bij mn werk weg gegaan, want het is normaal 45 min rijden dus ik dacht....dan ben ik zeker op tijd! Maar neee stond bijna 2 uur in de file! Eerst stonden 2 bruggen open....toen die file! Dus ik was te laat! Vond het echt heeeeeeeeeel erg. Kon wel janken! ( zal wel aan mn ongi liggen hihi ) Maargoed....nu maar hopen dat ik netjes volgende maand weer ongi word en dat ik dan mijn bloed kan prikken! Maar als ik het nu volgende maand niet netjes word heb ik een beetje een probleem want de gyn vind me nog te jong en vind dat ik nog een half jaar kan wachten..... Dusss...beetje balen. Maar erg leuk dat jullie meeleven En mn ongi is eigenlijk best normaal. Net zoveel als normaal en ik heb eigenlijk niet echt buikpijn enzo. Maar met de pil was ik eigenlijk maar 4 dagen ongesteld.....en het ziet er nu niet naar uit dat het vandaag mijn laatste dag is. Maarja ben blij dat mn lichaam wel een beetje werkt. Calani je vroeg op welke dag ik ongi werd he? Maar ik schreef die dingen nooit op! stom he? Nu heb ik daar echt spijt van. Maar de week voor koninginnedag was ik ongi....duss dan ben ik als eht goed is de 17e van april gestopt dus op dag 125 ongi geworden! Nou schrijf ik alles heel netjes op
He meiden, welkom Smallvile en Yoki! Mijn internet lag er drie dagen uit, weet je hoe frustrerend dat is Maar gelukkig doet hij het u weer! Ik heb ook een hoop gemist zie ik... Calani, ik hoef geen advies meer te geven over die ovutesten, want na iets doorlezen zag ik dat je een echte positieve hebt gehad, inclusief rekbaar slijm en dat je deze kans goed benut hebt! Heel goed meid. Nu weet je dus ook wanneer je NOD ongeveer is. Mootje, wat vervelend voor je dat je te laat was. En al helemaal als je misschien nog een half jaar moet wachten. Ik heb trouwens niet de Diane pil geslokt, maar Mercilon. Dit is het lichtere zusje van Marvalon. Het was dus al een hele lichte pil, maar de bijwerkingen na het stoppen duidelijk niet! Nou, dan nog even een update van mij: ik dacht dat ik donderdag/ vrijdag of zaterdag ongesteld moest worden (n.a.v. mijn temperatuur). Nu had ik dus gister tegen de avond een beetje licht bruine afscheiding, dus heb ik er gelijk een tampon in gedaan. Toen ik deze er later uit haalde, zag hij er wat bruinig uit, maar ik zag nog geen rood bloed. Heb er daarna een nieuwe in gedaan en toen ik de er vanochtend uithaalde was hij helemaal schoon Ik snap er niks meer van, want mijn ongi zet atijd wel door en nu dus niet. Heb wel al drie dagen krampjes (niet zo erg als dat ik echt ongesteld ben). Beetje vaag dus allemaal. Hopelijk zet het vandaag dan toch goed door. Groetjes van Mia
Hmmm, de ongi is nu dan toch echt goed doorgezet: Rood bloed en ik verga van de pijn (buikkrampen). Was even vergeten hoe die voelde omdat ik er door de pil bijnageen last van had. Groetjes Mia
Hey dag iedereen! Smallville: Bedankt voor de banner-tip! (zie eigen banner) En mijn manneke en ik hebben heel flink vanmorgen nog eens geklust (nu denkt hij dus dat het direct prijs zal zijn terwijl ik nog wat twijfel of ik wel een ei heb gehad, laat staan of ik zwanger zou worden haha, hij begrijpt maar niet dat het vaak maanden duurt...mannen) Mootje, zo stom seg, kzou ook nogal lastig zijn op de wereld, maar allé tbelangrijkste is toch dat je mooi ongi bent geworden dus waarsch doet je lichaam het weer En dag 125 man man das lang pfff, bedankt voor het duimen! Mia, zonde dat je ongi bent geworden, begon al wat te hopen voor jou! Op naar de volgende ronde hé! Als ik echt heel eerlijk die foto van mijn laatste ovu test bekijk vind ik het controlestreepje wel iets donkerder dus eigenlijk negatief? kbegin nu weer wat te wanhopen, ook omdat mijn testen op zijn en ik vandaag dus niet kon testen... Ik ga die toch maar als posi beschouwen, zo moet ik maar weer eens 14dagen wachten vooraleer ik er weer een zw-test tegen aan gooi... (heb heel flink niet getest (op zw) dit weekend, pfff) Grts Calani PS @Mia, vroeg me al af waar je bleef, hihi, leuk dat je er weer bent!
Hoi Hoi, Nou ik kom ook weer eens mee kletsen. Ben eindelijk ongesteld geworden op de 12 e ik ga ervanuit dat mijn cyclus nu wel weer wat korter wordt maar heb eigenlijk geen idee. Mijn vriend en ik "klussen"wel maar normaal niet om de dag en ik denk dat dat voor ons ook niet haalbaar is vandaar dat ik ovu testen heb besteld. Als het goed is komen ze morgen binnen. @calani misschien een domme vraag maar ik heb je ovu testen bekeken is het niet zo dat ze elke dag steeds duidelijker worden en dan is je eisprong? Ik vond namelijk die van de 19 de erg goed en toen steeds minder en toen die van de 23 ste die ik echt wel positief zou vinden?! In de bijsluiter staat wel zo moet je testen en als het donkerder is dan ga je klussen, maar als je geen idee hebt hoe lang je cyclus is.... Test je dan en als je een vage streep hebt drie dagen later weer? Of moet je gewoon 25 testen per maand ertegenaan gooien? Nou goed wat een vragen eigelijk. Voel me behoorlijk moedeloos worden. Dit is eigenlijk helemaal niet hoe ik met een zwangerschap wil bezig zijn, maar we willen zo graag een kindje..... Groetjes
Hoi, hoi, Calani, als ik naar jouw ovutsten kijk vind ik die van de 23e echt positief! Die andere zijn wel vaag, maar niet super positief, dus die moet je gewoon vergeten. Het is niet erg dat je er nu geen mee rhebt, want hij neemt alleen nog maar af na de 23e. Het kan wel twee dagen duren totdat je ei definitief geweest is, maar sperma blijft wel 3 dagen leven. Je bent dus goed bezig en we zullen duimen voor jou! Lief van je dat je ook voor mij duimt, maar ik ben bang dat het niet vanzelf zal gaan... Ik heb vandaag eindelijk de brief voor de gyn/ fertiliteitsarts op de post gedaan Dus ik hoop dat ze snel bellen voor een afspraak. Het ziekenhuis hier heeft een wachttijd van 2/3 maanden voor IVF en ICSI. Maar goed, wie weet is dat nog niet nodig... Mijn mannetje kan pas de eerste week van oktober zijn zaad voor de tweede maal laten testen. Nog even geduld dus. Zwangerworden, ik heb wel altijd veel ovutesten gebruikt (van Sensitest, is niet zo heel erg duur). Maar ik begin wel telkens later met testen, niet voor dag 20, want voor die tijd komt mij ei toch niet, ha, ha. Succes ermee! Groetjes van Mia
Hey Mia! Tuurlijk duim ik voor jou mee, je bent altijd zo lief en begaan, je wordt een schitterende mama! Oei mijn manneke gaat dodo doen, kom seffe terug xxx
Seg Mia, kan jij niet een bloedafname bij de HA laten doen? Want dat is het eerste dat de gyn zal willen weten, denk ik! Is bij ons in België toch zowat de eerste stap, en zo kan je de tijd tot je afspraak goed benutten! En klussen natuurlijk! Verdraagt je man het een beetje dat zijn eerste resultaten niet zo goed waren, daar heeft die van mij nl ook enorme schrik van. Maar allé het kan nog veel verbeteren, zeker als hij minder drinkt! REUZELEUK dat jij denkt dat ik de 23e effectief een ovu heb gehad, spannend, ben al nieuwsgierig naar mijn temp van morgenvroeg! @zwangerworden: hey snap je vraag niet helemaal ivm mijn testen, allessinds niet 3 dagen wachten na je eerste vage streep, kzou gewoon een 15tal dagen na dag 1 opnieuw beginnen en testen en dan bij voorkeur dagelijks (gezien je voorheen wel regelmatig was) je kan het ook om de dag doen... (om te sparen en dan maar hopen dat je het zo niet misloopt) Slaapwel meiden! Calani
Goede morgen! Calani, is op zich wel een goed idee om al eerder die bloedtest te laten doen (had ik ook al aan gedacht), maar mijn mannetje zegt dat we uiteindelijk toch moeten wachten tot hij in oktober voor de 2e keer een test kan doen, dus maakt het voor mij niet uit of ik die test nu doe, of over een aantal weken. Daarnaast ben ik de eerste keer bij mijn HA zelf begonnen over een bloedtest, maar hij wilde er niks van weten. Hij zei dat ik, indien nodig, nog wel een jaar kon wachten op mijn cyclus. Ik wacht dus gewoon wel op onze afspraak bij de gyn, ik verwacht deze week een telefoontje over wanneer we kunnen komen. Mijn mannetje gaat trouwens erg goed met het probleem om! Hij is van zichzelf al erg rationeel (ik heb hem in bijna 6 jaar tijd nog nooit zien huilen of zo). Hij baalt er van, maar wil ook nog ff afwachten tot de tweede test (aangezien een test geen duidelijk beeld geeft). Eigenlijk zijn we ons al aan het voorbereiden dat het IVF of ICSI zal gaan worden, dus het kan alleen maar meevallen toch? En bij beide procedures is het de vrouw die het zwaar krijgt en niet de man Hij wil alleen niet dat ik het tegen iemand vertel en dat vind ik dan weer moeilijk. We hebben wel afgesproken dat als het zeker een van die behandelingen wordt we het aan enkele mensen gaan vertellen, aangezien het erg zwaar is. Maar liever heeft dat we zeggen dat het mijn probleem is, vind ik het ook prima hoor. Nou, weer een lang verhaal... Ik mag weer gaan werken, want mijn vakantie zit er op! Dus tot later. Hoe is het trouwens met je temperatuur vanochtend? Groetjes Mia
Hey Mia! Ok dan voor je bloedafname (stomme HA, nog een jaar wachten komaan, je bent er 30, tis nu en niet binnen 5 jaar dat er iets moet gebeuren) Tof dat hij er zo goe mee omgaat, ksnap het wel dat hij ni wil dat je het aan iemand vertelt, is nu immers ook nog niet zeker, en tja das echt wel delicaat, maar mss als het nog eens negatief is dat je het dan wel aan een paar dichte vrienden/fam mag vertellen, anyway maar goed dan dat je hier anoniem erover jan spreken! En idd is erger voor een vrouw dan voor een man, maar het doel heiligt de middelen hé, en wacht toch maar eerst af! Mijn temp vanmorgen 36.5... (zie link boven banner) weet niet goed wat te denken, zoals je ziet was mijn temp de eerste dagen van mijn cyclus continu om en bij de 36.5 maar nu sinds ik herbegonnen ben met tempen zat die gemiddeld rond de 36.3 dus tja, ben nieuwsgierig, voor morgenvroeg... He leuk, ben ook vandaag beginnen werken! Succes! Calani
Hey Calani, het kan best zijn dat je temperatuur morgen iets stijgt. Bij mij doet ie er ook een dag of drie over voordat hij echt duidelijk hoger is. Meet je hem nu wel op de "goede" manier? Want dat is wel het betrouwbaarste (hoe vervelend ook...) Ben benieuwd wat hij morgen doet. Als het goed is is mijn brief aangekomen bij de gyn. Nu maar hopen dat ze snel bellen voor een afspraak... Groetjes van Mia P.S. ik moest even zoeken waar ons forum gebleven was... Ik wist niet dat we een "clubje" waren
Hey Mia Ja leuk hé een clubje Zal mee duimen voor een afspraak bij de gyn! Hopelijk bellen ze nog voort weekend! Ivm tempen.... doe het nog steeds oraal, heb het wel al 2x vaginaal en 1x rectaal (inderdaad zeer onaangenaam) gedaan en in een volgende ronde zal ik het vaginaal doen (daar ben ik wel wat bredere zaken gewoon ), nu denk ik dat ik best voortdoe zoals ik bezig ben gezien ik mijn waarden anders niet meer kan vergelijken (vaginaal was het 0,2 warmer en recaal 0,3 vandaar) Tot morgen! Calani PS Mootje Yoki Zwangerworden hoe gaat het met jullie
Hallo meiden, Hoe is het hier? Mijn eerste ronde Clomid heb ik achter de rug.. Wat een f*ckpillen zeg! Blerrgghhh! Nu wachten op mijn bloeduitslag, die krijg ik morgen en volgende week nog 1! Dan weet ik of ik een eisprong heb gehad! Spannend dus! Hoe staat het met jullie cyclussen? Al op gang, of nog steeds flut..? Dikke kus
Hoii was ik weer. Jaa Calani...ik ben niet zo trouw als jullie! Hahaha Ik was ons forum ook kwijt waar hebben jullie hem gevonden dan? Ik heb via mn geschiedenis gezocht. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van dat temperaturen niet zoveel snap...heb me er ook niet echt in verdiept. Dus kan er niet zoveel over mee praten. Mrs Mia: Mijn vriend en ik hebben ook besloten om niks te vertellen uit eindelijk weet mn moeder het nu wel....maar verder niemand. Maar dat is denk ik ook wel fijn hoor....want anders krijg je steeds vragen erover enzo...Laten we maar hopen dat we het iedereen snel kunnen vertellen Als het raak is... Kga morgen op kraambezoek bij een collega Vind het wel erg leuk voor haar hoor maaarr ik merk toch wat jaloezie op ...... Heb trouwens via zn test uitgerekend ALS ik gewoon een normale cyclus heb vanaf nu, dan zou ik 1, 2, en 3 september vruchtbaar zijn. Kan dat zo precies worden berekend? Want zal eigenlijk wel handig zijn als je dat zo precies weet.....mn vriend en ik zien elkaar niet heel vaak dus komt er niet altijd van he... Nou heb ik het met dit lange berichtje weer een beetje goed gemaakt dat ik even niks van me liet horen ?
Goede avond meiden! Calani, ik denk inderdaad dat je het beste je temperatuur kunt meten hoe je het de hele tijd gedaan hebt, anders verschilt het te veel. Ik hoop voor je dat hij dan stijgt en na 14 dagen nog steeds hoog blijft LindaS, die Clomid lijkt me ook niks, maar ja, het is voor een goed doel toch! Nu maar hopen dat je een eisprong hebt gehad en dat je snel zwanger wordt... Duurt het trouwens lang voordat je die bloeduitslagen hebt? Of weet je het op dezelfde dag nog? Mootje, goed dat je on weer gevonden hebt We zitten nu helemaal onderaan onder het kopje clubjes en dan onder zwanger worden, dus niet gelijk onder zwanger worden. Eerlijk gezegd vind ik het er niet duidelijker op worden. Ze hadden beter onder het kopje zwanger worden meerdere subgroepen aan kunnen maken. Maar ja, wie ben ik he... Ik kan me die jaloezie heel goed voorstellen! Ik heb er zelf ook last van, zeker nu er zoveel mensen om me heen zwanger zijn. In de komende drie maanden gaan er 5 stellen bevallen Ik weet trouwens niet of je erg precies kunt uitrekenen wanneer je vruchtbare periode is. Je kunt dan toch het beste ovutesten gebruiken... Hier nog niks van de gyn gehoord... ik hoop dat ze morgen bellen. Groetjes van Mia
Dag Linda, zit op dag 89 in eerste ronde, dus mijn cyclus is nog steeds flut :s Hopelijk slaat de Clomid goed aan, doet ie meestal zo te zien! succes! Mootje, hihi geen probleem, tuurlijk heb je het weer goed gemaakt lol Ik zou die dagen toch proberen klussen maar dat is natuurlijk maar een veronderstelling, dat zwanger worden, hier hetzelfde probleem, dan zijn er zo van die mensen die jammere over hun zw-kwaaltjes, daar kan ik lastig van worden, zeg dan zonder fout dat ze blij moeten zijn dat ze zw zijn! Ok zal wel ni zo leuk zijn maar ik denk toch dan "ons clubje" minder zal klagen wanneer we zw zijn (droom droom) Voor het forum te vinden: vind het ook ni zo handig maarja... Hey Mia! Hoop natuurlijk ook dat mijn temp stijgt, fertility friend heeft op basis van mijn miserabele temp toch beslist het als ovulatie te zien, ben eens benieuwd, HOOP ZO mijn regels te krijge, ongelooflijk, zwanger hoeft zelf ni (direct wel op termijn natuurlijk 8) ) maar die cyclus PLEASE d89... En idd, hoop dat ze je bellen, maar probeer in je hoofd te denken dat ze ni voor vrijdag bellen, ... en hou ons op de hoogte Calani