Hey, hey, Ik zie dat we weer teruggeplaatst zijn en nu is het WEL heel duidelijk: Dank je Je temperatuur is echt gestegen, wat goed Calani! Gefeliciteerd want dit is je eerst ei En nu maar hopen dat die ongi over twee weken wegblijft... LindaS, mijn cyclus was dus weer 47, terwijl die ervoor op 41 zat. Had gehoopt dat het beter zou worden, maar niet dus... Mootje en Calani, ik erger me ook altijd aan al die zwangeren die als maar klagen. Ik zeg dan heel simpel: "Tja, je moet er wat voor over hebben he". Maar ze hebben ook wel het recht om af en toe te klagen, alleen zijn de klagers meestalnet diegene die in een of twee cyclussen zwanger werden.... Nou, ik zal inderdaad er vanuit gaan dat ze niet voor vrijdag bellen... Fijne dag nog meiden, ik ga werken. Groetjes Mia
@Smallville; Haha! Ik was ook alles kwijt! Hihi! @Mia; Haha, ik geef je helemaal gelijk over de klagers! Toevallig was mijn schoonzus in de eerste ronde zwanger en ze doet niets anders *zucht* @Calani; Joepie! Je eerste ei! Hopelijk komt je cyclus dan lekker op gang! Ik hoop dat ik vandaag mijn uitslag krijg, want ze zei 2 tot 3 dagen, dus misschien heeft ze nog niets binnen.. Duimen dus maar!
hey heb al wat weken een beetje meegelezen en tja. ik mag me nu ook aansluiten bij jullie. ben nu 43 dagen na het begin van mijn ontrekkingsbloeding en nog steeds niet voor het eerst weer ongi geworden. grtz suus
Welkom Suusje! Vervelend he, zo'n lange cyclus, maar wel fijn om te weten dat je niet de enige bent! LindaS en Smallvile, ik ben blij dat jullie ons weer gevonden hebben! LindaS, nog geen uitslag vandaag? Wachten is echt ons toverwoord ben ik bang.... Ik heb ook nog niks gehoord van de gyn voor een afspraak, maar ja ik moet er toch vanuit gaan dat ze voor vrijdag niks laten weten... Groetjes van Mia
Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik ooit zwanger ben.....ga ik niet zoveel klagen Mn nichtje is nu ook zwanger.......ze zegt achter elke zin...."maar ik ben zwanger.......want ik ben zwanger...." Word er niet goed van! Kwil zo graag ziek en misselijk zijn! Maar dna voor een goed doel Ik ga nu ff een drukke tijd tegemoet dus ik kom over een paar daagjes weer! Allemaal sterkte en succes!
Hi, hi, heel goed Mootje! Ik zal ook plechtig beloven om niet (veel) te zeuren als ik zwanger ben. Als je er lang op moet wachten dan zijn alle kwaaltjes welkom Succes met je drukke tijd! Groetjes Mia
Hey! Sus Welkom! Inderdaad kom hier gerust je beklag doen, heb ik ook gedaan, intussen dag 90... maar met goede hoop op ongi binnen max 2 weken temp jij ook? zoja fertility friend is handig! Linda en Mia, allebei wachten, al wachten we eigenlijk allemaal hé, de ene op een telefoon, de andere op result, en allemaal op eeen deftige cyclus en liefst ook nog een zw... (wachten = BAH) Ik heb mezelf ook voorgenomen weinig te zagen zw-kwaaltjes! geef ze maar hier die kwaaltjes, idd Mootje voor het goede doel! Calani Op naar een nieuwe ochtend met hopelijk terug een hoge temp!
Wanneer zouden jullie testen? Volgende week woensdag moet ik weer naar de huisarts als ik niet zwanger ben of ongiMaarja wanneer zou ik nou ns testen? Het is zo'n teleurstelling elke keer weer maar 1 streepje. Ergens weet je dat het weer niet zo is. Voelde weer een hoop als mn ei moest komen maarja das al bijna een jaar zo elke maand.
s1986, ik zou ook niet eerder testen. De kans is groot dat hij negatief is (omdat je te vroeg test) dus met of zonder gewenst resultaat voel je je niet happy. Gewoon nog ff volhouden! Succes ermee. Liefs Mia
s1986, als ik het goed begrijp heb primolut gekregen van de HA. Of had je ook al clomid? (sorry, kan het ff niet terug vinden). Want de primolut is alleen om ongesteld te worden, maar dan heb je geen eisprong, dus kun je ook niet zwanger worden. De clomid is voor het opwekken van de eisprong, als je die hebt gehad is er een grote kans dat je wel zwanger bent. Nou, succes met wachten in ieder geval! Groetjes van Mia
Hallo meiden! Helaas nog geen eisprong gehad.. Mijn waarde was 2,4 en moet boven de 20 zijn.. Maargoed, ik heb de hoop nog niet opgegeven, maandag weer prikken! Aangezien ik wel pijn in mijn tepels heb, denk ik wel dat ik een eisprong heb gehad! Dit heb ik pas 2 keer gehad en toen heb ik ook een eisprong uit mezelf gekregen (waarvan 1 een cyste werd, maargoed) Ik blijf positief! @Mia; Heb jij al iets gehoord van de gyn? Volgens mij zou ze jou bellen toch, of heb ik het gemist? Spannend in elk geval! @s1986; Ik weet in elk geval dat het inderdaad geen zin heeft om te vroeg te testen, maar als het 5 weken is dat moet het zeker kunnen! Verder is het zo dat je met Primolut alleen een chemische menstruatie opwekt en dit ook niet bij iedereen werkt.. Bij mij werkte Primolut ook bijna niet, had alleen wat bruinverlies.. Succes ermee! @Suusje; Welkom! Hopelijk komt je cyclus snel op gang! @Mootje; Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik niet teveel ga klagen en zoveel mogelijk wil genieten! Kom maar op! @Canuli; Of niet ongesteld worden natuurlijk! Daar gaan we voor! Succes girls!
hey hey, gister en vandaag wel wat bruinverlies maar verder niks. dat had ik 2 weken geleden ookal en toen zette het ook niet door. ggggggrrrrrr. ik snap er zo niks meer van he. ja idd ben ik gelukkig niet de enigste met dit probleem. grts suus
Hey LindaS, dat van die harde tepels herken ik wel! Heb ik ook twee keer gehad tijdens mjin ei. Maar ik heb het niet iedere keer. Laten we hopen dat het allemaal aanslaat en dat jij ook een mooi ei kan leggen Hier nog niks gehoord van de gyn... Ik wacht nog even en anders ga ik maandag gewoon bellen (mag wel na een week toch?). Suusje, vervelend dat het niet doorzet! We blijven duimen voor je. Succes allemaal! Groetjes Mia
Hey! Vandaag opnieuw 36.7 dus ben best wel blij met mijn lijf voor de moment, eindelijk lijkt het in gang te schieten... En ja LindaS, tuurlijk zou een zw FANTASTISCH zijn maar gewoon mijn regels en daarna een regelmatige cyclus zou ik ook al héél mooi vinden, En dat van die tepels herken ik ook wel, gedurende de paar dagen na ovu te gevoelige tepels... dus mijn eitje is echt wel gesprongen denk ik, zal pas zeker zijn als ongi doorbreekt, bijna bijna, spannend En Mia, stom dat de gyn nog niet gebeld heeft, ja hoor, ik zou ook bellen maandag! s1986: hou ons op de hoogte van evt test-results hé Suusje, hopelijk krijg je vandaag of morgen je echte ongi! En dan op naar de volgende ronde! Calani xxx
Hello girls! @Mia; Gewoon bellen hoor! Ik heb de gyn bij elke poep en scheet gewoon opgebeld, volgens mij werd ze helemaal debiel van mij Whahaha! Maar daar zijn ze voor toch?! Gewoon doen! @Calani; Oeeehhhh, spannend meid! Ik was na 6 maanden ook wel op zo'n punt dat ik alleen nog maar ongesteld wilde worden, dus ik snap dat je ook al blij bent met een ongi! Maar we gaan uiteindelijk toch stiekem voor ' zwanger' hoor! @Suusje; Hopelijk breekt het toch door, want van dat wachten wordt je helemaal gek! We know! Ik moet maandag weer naar het ziekenhuis.. Pfff, nu maar hopen dat mijn progesteron omhoog is geschoten, want anders ga ik echt GILLEN! Mijn baarmoederslijm was trouwens vorige week maandag al 10,7 mm (bij een normale vrouw is dat rond de 8 mm) JOEPIE!
Ja ik heb laatst primolut gekregen en daar ben ik ongi van geworden ja. Maar dan moest k het zonder primolut weer worden binnen 5 weken of ik moest zwanger zijn. Zoniet moet ik een woensdag weer terug. Maandag zou het 5 weken zijn. Als ik woensdag ga krijg ik waarschijnlijk weer primolut en dan voor het eerst clomid. Ik heb mn banner goed gezet want die liep verkeerd.