Wat een gedoe zeg. Maandag is het al dag 36 dus begin week 6. Was helemaal in de war van die banner raar dat hij niet goed liep trouwens heb hem wel goed gezet laatst dacht ik.
Hoi allemaal. Ik ben 6 juli gestopt met de pil en heb daarna een onttrekkingsbloeding gekregen. Zit nu op dag 49 geteld vanaf deze bloeding. Ik hoop dat het binnenkort weer wat op gang komt.. Al wacht ik vergeleken met een aantal natuurlijk nog maar relatief kort.
Hey! Welkom Dazwa! Dag 49 is ook al lang genoeg om het niet meer leuk te vinden! Ik weet hoe je je voelt Temp je ? das handig want zo weet je een tweetal weken eerder dat je ongi/zw op komst is! s1986, woensdag komt dichter... LindaS, ziet ernaar uit dat je goed nieuws zal krijgen maandag, duim voor je en hou ons op de hoogte hé (en ja een zw zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn maar daar durf ik enkel zeer stiekem op te hopen...) Mia, heb je de gyn al gehoord? Suusje, ben je al echt ongi? Mijn temp was vandaag weer mooi 36.7 (heb nog elke ochtend schrik dat mijn temp plots weer laag gaat zijn en dat ik helemaal nog geen ovu heb gehad) Tweekend begint! Geniet ervan! Calani
maandagochtend ben ik vrij dus ga proberen om dan een afspraak te maken. Hoop het wel een beetje anders zie je er weer zo tegen op. Maar jullie horen het nog wel.
hey hey ff weer een update, het bruinverlies is helemaal gestopt net als 2 weken geleden en nog steeds niet ongi......gisteravond wel 2 kleine spatjes bloed en nu is het weer gestopt. vind het zo vreemd allemaal. maar ben niet de enigste want zie dat dazwa84 ook in dezelfde tijd zit enzo. Mia natuurlijk ff de gyn bellen he. LindaS posi blijven hoor! grtz suus
Hey meiden, Dazwa, Welkom! Wachten is niks... maar het is wel fijn dat we met zijn allen kunnen wachten LindaS, dat gaat dus goed zo! We duimen voor je dat je maandag ook fijn nieuws krijgt Calani, dat gaat helemaal goed komen met jouw temperatuur! Je hebt duidelijk een ei gehad. Als hij twee weken hoog blijft en dan ineens lager wordt, zal je ongesteld worden op die dag. Tenzij je zwanger bent dan blijft hij hoog.... en daar hopen we stiekem toch op s1986, moet je nu nog een afspraak maken of heb je die a.s. woensdag? Het lijkt me in ieder geval goed om terug te gaan. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat je zwanger was (je kunt altijd een testje doen), maar ik ben bang dat het gewoon weer een lange cyclus is en dat je lichaam de boel nog niet op orde heeft. Maar als je na de primolut met clomid kan beginnen moet het zeker goed komen Suusje, wat vervelend dat het zo vaag is allemaal Misschien nog even afwachten en anders toch eens naar de HA? Nou, hier nog niks gehoord van de gyn. Mijn mannetje zei dat het zeker twee weken kon duren, aangezien de brief eerst in het ziekenhuis terechtkomt en dan een dag later met de interne post verstuurd wordt en zo. Maar, ik denk dat ik maandag of dinsdag gewoon ga bellen (op jullie advies). Ik vind het niet erg als de afspraak pas over twee of drie weken is, maar ik wil hem gewoon in mijn agenda hebben staan! Nou succes meiden! Groetjes Mia
Idd Mia, bellen maar naar de gyn, zo heb je iets om naar uit te zien, ik zou dat ook willen En ik denk dat je gelijk hebt ivm mijn temp want vanmorgen was ie nog steeds 36.7 dus begin er stillekes in te geloven dat ik een eitje heb gehad, dan maar hopen dat er wat regelmaat zal zijn in volgende rondes! En ja Suusje, is wel vreemd jouw klachten, al kan het wel bij ontpillen horen, je lichaam zit (net als het mijne trouwens) precies een beetje in de knoei met z'n hormonen! Succes meiden en geniet van het mooie zomerweer dit weekend! Calani
hey hey, ben ik weer. toen ik gister een update op de site had gezet kwam ik erachter dat ik nog steeds bruinverlies heb. zelfs erger dan de afgelopen dagen! ongikrampjes heb ik ook dus ik ga ervanuit dat het nu toch echt gaat komen 1 dezer dagen......joepie! grtz suus
Hey Suusje, wat goed! Gefeliciteerd met je eerste ongi En nu maar hopen dat het een beetje regelmatig wordt.... Of dat je om de juiste redenen niet meer ongesteld wordt. Calani, inderdaad heerijk weer: joepie! Ik ga maandag gewoon bellen, jullie horen dan meer. Groetjes Mia
Tot mijn schaamte heb ik al tijdje niet meer gereageerd hier zie ik nu, maar wel steeds meegelezen maar had gewoon niks te vertellen Ik ben erg blij dat ik kan melden dat ik 77 dagen na verwijderen v Implanon ongesteld ben geworden Pfiew wat een opluchting zeg, ik ben nog nooit ZO blij geweest met een ongesteldheid!
hey hey tja of ik dit bruinverlies nu als een echt ongi moet beschouwen weet ik dus ook niet. maar heb dus wel die lichte ongikrampjes enzo. en tja. ben best onzeker erover merk ik wel. snif... grtz suus
Zeepbel, gefeliciteerd met je eerste ongi! En je hoeft je niet te schamen dat je wel meeleest, maar niks schrijft. Dat doen we allemaal bij sommige topics. Suusje, ze zeggen altijd dat je echt rood bloedverlies moet hebben, maar als dit zo een aantal dagen aanhoudt, inclusief ongikrampen denk ik toch dat je ongesteld bent. Nog even afwachten maar hoe het uitpakt.... Maar je hoeft er niet onzeker over te zijn hoor, dit wil helemaal niet zeggen dat er iets mis is of zo. Je lichaam moet het nu gewoon allemaal zelf doen en daar heeft het nog een beetje moeite mee. Succes meiden! Groetjes Mia
joehoe ben vanmiddag ongi geworden! ben zo blij! dus nu kunnen we gaan voor ronde 1 spannend! zeepbel jij ook gefeliciteerd met je eerste ongi! iedereen thanx voor alle adviezen enzo. en natuurlijk iedereen succes met zwanger worden! grtz suus
hoii meiden daar ben ik weer We hebben vrijdag te horen gekregen dat het zaad van mn vriend negatief is....over 3 maanden moet hij weer, want het kan zijn dat je in een soort van dal zit....dus hopelijk is het over 3 maanden weer goed! Kan er ook nog wel bij Ben ik eindelijk ongesteld geworden..........
Hey mootje hoe slecht was het dan? Soms zeggen ze dat het slecht is en valt het reuze mee en kan de gyn er nog heel veel mee. Ik heb gebeld woensdag kan ik komen 10;10 ben benieuwd. Vandaag zat al vol.
Ha meiden! @Suusje & Zeepbel; Gefeliciteerd met de eerste ongi! Wij begrijpen dat jullie er blij mee zijn @Mia; Weet je al iets van de gyn? @Mootje; Balen meid.. Hopelijk is het inderdaad een momentopname en is het over 3 maanden veel beter! Ik duim voor je! @Calani; Voor jou gaat het ook spannend worden he?! Volgens mij lopen we een beetje gelijk, mocht ik een eisprong hebben gehad dan, haha! @S1986; Fijn dat je snel terecht kunt! Hopelijk snel wat duidelijkheid!
Hallo, hallo! Suusje en Zeepbel: geniet maar fijn van jullie ongi Hopelijk is de volgende ronde korter... s1986, nog twee nachtjes slapen en dan weet je meer. Of heb je ondertussen nog een testje gedaan? Laat maar weten hoe dit afloopt... spannend! Calani en LindaS, voor jullie duurt het ook niet lang meer. Wel leuk dat jullie gelijk op lopen! Mootje, wat een vervelend nieuws! Ik weet precies hoe je je voelt. Hoe slecht was het? Heb je cijfers/ procenten? Het kan nl goed een moment opname zijn, als hij toevallig ziek is geweest of zo. Was er een speciale reden dat jullie hem getest hebben? Want zo lang zijn jullie nog niet bezig toch? Mocht het echt niet goed zijn, dan un je het beter nu weten dan over een jaar pas. aar. we hopen voor je dat het eenmalig is! Veel sterkte met het verwerken van dit slechte nieuws. Ik wilde vandaag gaan bellen naar de gyn, maar had het verschrikkelijk druk op mijn werk en kon dus geen momentje vinden helaas. Ik denk dat ik het morgen ga proberen. Ik hou jullie op de hoogte hoor! Liefs Mia
he meisjes, weer even niet geweest, dus zal zo evenbij lezen. zag al wwat meiden die ongi waren geworden, hoera wat kun je dan blij zijn met ongi worden heh. Ik mag morgen naar gyn. ivm nog niet ongi na pil en zwangerschapswens met rage schildklier. Ben benieuwd. geeft jullie daarna wel weer een update. als ik meer tijd heb zal ik op jullie berichtjes reageren.
Hey hey! Inderdaad LindaS, op welke dag ga jij je eerste testje wagen of wacht je flink op de ongi? Ik vrees dat ik zaterdag ga testen... Is sterker dan mezelf... ik weet dat ik beter zou wachten maar tja... Temp/ovu-test jij niet? (omdat je niet weet of je ovu hebt gehad) Spannend allemaal Mia zo ben je weer een dagje verder hé, wel zonde da ze nog ni gebeld hebben en mootje kop op, tegenwoordig hebben ze voor alles een oplossing! en inderdaad hoe negatief was zijn staal want dat kan wel varieren En de 2 die morgen/overmorgen bij de dokter gaan, succes