Hey mr mia ik heb gister een testje gedaan hoor maar was voor de verandering weer 1 streepje ik kijk woensdag voor de zekerheid nog even je weet maar nooit. Ik heb trouwens heel goedkope testen gevonden. Van babyboomshop .nl
Hallo! s1986, jammer dat he testje negatief was... maar gelukkig heb je morgen al een afspraak! Ik wilde net even het tel nummer opzoeken van de gyn, maar toen ik verder las zag ik staan dat ze me een brief sturen met de afspraak er op. Ben bang dat ik dus maar even moet wachten... Ik stel mijn geduld op de proef en anders bel ik vrijdag. Nou, succes meiden! Groetjes Mia
Hallo meiden! Hoe is het hier? @Mia; Wachten sucks big time! Ik loop zo wel even naar de supermarkt voor een potje geduld, wil jij er ook nog 1? @Calani; Ik krijg morgen de uitslag van mijn bloedtest, als daaruit blijkt dat ik een eisprong heb gehad dan test ik dinsdag of woensdag mocht ik nog niet ongi zijn geworden! Helaas hebben ovutesten bij mij niet veel zin, die slaan allemaal positief uit.. En deze ronde had ik nog niet veel zin om te tempen, ik heb gewoon veel geklust @s1986; Hopelijk kan de gyn je meer vertellen.. Wat een gedoe he?! @Smallville; Fijn dat je morgen naar de gyn kan! Laat ons even weten wat daaruit kwam! Succes! Ik heb gisteren enorme menstruatiekrampen gehad inclusief lage rugpijn.. Blerrgghh! Gelukkig is het vandaag weer over! Blij toe! Word er alleen zo gestoord van dat ik niet weet waar het allemaal vandaan komt.. Ik zit maar een beetje te raden.. Stom vrouwenlichaam!
Ja ik doe morgen morgen even een testje voor de zekerheid maar ik moet naar de huisarts he niet de gyn.
Geheel akkoord! Spannend, LindaS: morgen eisprongnieuws! Smallvill en s1986 ook spannend, Moest vandaag enorm zweten zou niet weten waarop dit duidt Nakende menstruatie? Dat zou een beetje sneller dan verwacht zijn maar you never know... Toedels
He meisjes weas langs gyn geweest: Gyn was een aardige man, had brief van mijn ha doorgelezen en zei toen; ja, nu nog weinig doen, eerst maar bloed laten testen op alle hormonen (schildkier, testosteron, progestron, ..... etc) dan kan ik kijken of er wat afwijkt en aan de hand daarvan een recept uitschrijven. Zodat ik ongesteld word en kan beginnen aan een 2e kindje. Dus heb meteen bloed geprikt en volgende week donderdag weer naar gyn voor uitslag en waarschijnlijk recept voor medicijnen. dus we wachten af.....
Hoihoi daar ben ik weer Ff een berichtje voor jullie allemaal want jullie reageerden allemaal lief op mijn berichtje Maar mn vriend is een keer geopereerd aan zn bal ofzo? Toen hadden ze gezegt dat er een kans was op onvruchtbaarheid....vandaar het onderzoek. En op alle 3 de dingen waar ze op testen, beweegbaarheid,kwalititeit en hoeveelheid was negatief....weet zelf ook niet zoveel erover hoor. Maar het kan dus een dal zal en hopeljik over 3 maanden dat dan alles weer goed is....maarja als dat niet zo is....kunnen ze het misschien opwekken ofzo? Weet niet psies hoe dat zou kunnen maargoed.....Heb echt een klote week deze week. Krijg alleen maar slecht nieuws....! Zou zo goed als zeker een vaste aanstelling krijgen op mn werk en dat gaat waarschijnljk ook niet meer door! Misschien mn baan wel kwijt....kan er ook nog wel blij Ben zo bang dat we niet zelf een kindje kunnen krijgen......vind het zo oneerlijk! we doen alles zo goed en netjes, volgens de regeltjes laat maar zeggen. Werken allebei, eigen huisje, goed gespaard.....waarom nou dat ene zo belangrijke in ons leven,waarom lukt ons dat niet Vind het eigenlijk heel naar om te zeggen maar ben toch 'blij' dat ik dit niet als enige meemaak.....al gun ik het jullie allemaal wel hoor dat het jullie lukt! Maarr heb het idee dat jullie me iets beter begrijpen! Al onze vrienden studeren nog enzo denken helemaal niet aan kinderen dus die begrijpen toch niet hoe belangrijk dit kan zijn...... Maar genoeg over mij Alles verder goed met jullie? hihihi ook allemaal spannende tijden lees ik.... Ook al duim ik voor mezelf het hardst ik duim ook voor jullie hoor
Hoi meiden, Mootje, wat vervelend dat het allemaal tegenzit! Soms lijkt alles wel tegelijkertijd te komen... Zo'n operatie kan inderdaad gevolgen hebben, misschien kun je maar het beste afwachten. Maar, nog niet te verdrietig zijn hoor, want ook met slecht zaad kunnen ze tegenwoordig een heleboel! We duimen ook voor jou mee, net als jij voor ons Smallville, spannend, ik hoop dat er niks mis is met je hormonen en zo. Wel fijn dat die gyn je zo snel kon helpen. Heb je nu dus nog geen inwendig onderzoek gehad? Ik dacht nl dat ze dat altijd gelijk deden. Calani,. zweetaanvallen? Heel apart, kan het geen innesteling zijn? Ongeveer zo'n dag of 8-10 na je ei? Zou leuk zijn... LindaS, wachten SUCKS inderdaad! Ik zit nog steeds in dubio of ik naar de gyn moet bellen. Ik heb vandaag in ieder geval weer geen post gehad. Het liefste had ik morgen een afspraak, maar het gaat me er vooral om dat ik weet wanneer ik erheen kan, ook al is het over 3 weken pas. Laat je morgen weten hoe de uitslag van je bloedtest was? s1986, veel succes morgen! Hou ons op de hoogte... Liefs Mia
Hey Mootje! Kop op hoor, zoals Mia zegt, er zijn meestal wel oplossingen EN als alles slecht lijkt te gaan, kan het alleen maar beteren, en denk aan de goede dingen, bijv jullie koppel, jullie huis, dat is ook allemaal al mooi hé, er zijn er die dat zelf niet hebben, laat staan een mogelijkheid tot kinderwens Ik weet het, dit relativeren helpt maar een beetje, maar alle beetjes helpen hé Mia, hihi leuk voorstel, al is dat niet echt beschreven denk ik, zit idd op dag 9 na mijn waarsch ovu (is nog niet eens zeker hé) En voor de gyn, ik zou morgen eens bellen hoor, ookal staat er dat je moet wachten, als je heel lief bent en een beetje uitleg geeft aan de secretaresse dat je aan de lijn krijgt, dan kan ze je mss helpen DOEN En smallville dat is ook weer eens spannend! Met jullie meelevend in spanning, (deze site is echt wel goud waard) Calani
Hoi meiden, Na hoelang wachten op je ongi gingen jullie naar de huisarts of gynaecoloog? Ik wacht nu iets van 52 dagen ofzo (even uit mijn hoofd) en weet dat dat nog wel veel langer kan duren als ik jullie verhalen hoor. Maar gelukkig heb ik al een gynaecoloog, dus hoef ik niet eerst naar de huisarts. Maar na hoelang zouden jullie aan de bel trekken?
hallo allemaal, ik ben net terug van vakantie en heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen en dus op iedereen te reageren. ben gisteren wel gelijk naar de gyn geweest. ik ben dus zogezegd resistent voor clomid en de gyn wil nu een leo behandeling doen. heb hier veel goede dingen over gelezen dus hoewel ik er erg bang voor ben ga ik er toch maar voor. ik ga proberen ook een beetje afstand hier van het forum te nemen dus zal niet heel veel meer posten. als mensen dingen willen weten, kan dat in een prive berichtje succes iedereen _________________
Nou ben geweest. Was weer een andere huisarts. Ik heb het hele verhaal verteld en toen ze nou ik denk dat we maar beter even kunnen afwachten. Nou voor wat betalen we tegenwoordig nou ziekefonds ](*,) Maargoed ik zei dus dat ik het daar niet mee eens was en die andere huisarts me clomid voor wou schrijven maar dat wilde ze niet want dat had ze nog nooit gedaan. Nou toen heb ik gezegd dat ze me maar door moest sturen dat dit geen zin had zo. Nou dat was ook prima maar dan moest ik vrijdag maar de brief komen halen want ze zat in tijdnood. Je dat zij zo langszaam is kan ik niks aan doen en zei dat ook ik tijdnood had en dus niet die brief een vrijdag kwam halen en dat ik hem gelijk wilde hebben. Of ik hem niet door iemand onders kon laten halen vroeg ze. Nou het moet niet gekker worden natuurlijk maar heb in iedergeval me brief en dit is zeer zeker de laatste keer dat ik bij haar geweest ben wat een k*t zeg. Dus aanstaande dinsdag mag ik naar gyn. Jullie horen hoe het afgelopen is. Groetjes S1986
Hey Dazwa, ik heb gewacht tot ongeveer 90 dagen, deels dankzij dit forum heb ik me zo lang kunnen inhouden En noa: SUCCES!
s1986, goed gedaan! Klinkt als een erg onervaren arts! wat een idee, nog even wachten, je doet al niet anders met zo'n cyclus, Echt geniaal dat je je niet hebt laten doen, op naar de gyn dan volgende week!
Heyy de meeste huisartsen gaan je pas doorverwijzen of iets doen als je na een half jaar nog niet ongesteld bent....voor die tijd zeggen ze allemaal..... "zie het nog maar even aan..."Bahh die rotzin! Maar ik zou als je na 4 maanden nog niet ongi bent gewoon beetje overdrijven en er 2 maandjes bij op tellen. Heb ik ook gedaan, is nie netjes en misschien ook nie zo best. Maar ik werd iig wel doorgestuurd...met moeite! Want dan ben je er nog lang nie he, voordat je een afspraak hebt bij de gyn.....enz enz. Ik ben wel blij dat ik heb gelogen ( om eigen bestwil...) anders zat ik nu nog te wachten.... Maar ben ik er nie zo trots op hoor ! Hihihi Success hopelijk ben je het snel!
Hey noa veel succes en je heb gelijk dat je even afstand neemt. Als je het maar wel laat horen als het zover is.
@ Dazwa, denk toch dat per ha/gyn en per persoon verschillend is, denk dat leeftijd toch ook meespeelt. Toen ik vorige keer stoptte met depil en de 2e cyclus op zicg liet wachten was ikook langs ha gegaan, die zei, wacht nog 2wk dan schrijf ik je iets voor.(wsa niet nodig, was werd zwanger die rone, ronde duurde alleen 49 dgn) Nu heb ik vervanger en die durft het ook niet zo denk ik, zelf uitschrijven, dus kreeg meteen brief mee voor, daar kon ik na 2 wk terecht (gister) Die was heel relaxt, heb bloed laten prikken en volgende week heeft ie uitslag binnen en schrijft ie me wat voor, zei hij . Veel succes, hou ons op de hoogte
Hoi, hoi, Dazwa, ik ben naar de HA gegaan toen ik 3 keer ongesteld was geweest, dus na 53 dagen + 61 dagen + 41 dagen. Mijn HA deed niks bij mij Maar hij wilde wel het zaad van mijn mannetje laten tesetn. Dit bleek dus niet zo best... Maar, ik zou zeggen: nog even aanzien, na 90 dagen niet ongi zou ik zeker gaan, al is het alleen om het daar te melden. Iedere A is weer verschillend. s1986, wat een verhaal zeg Je hebt je in ieder geval niet laten afschepen: goed zo! Ik denk dat die HA echt onervaren was (helaas zitten die er ook tussen). Maar, goed dat je hebt doorgezet. Nu alleen nog even wachten op de afspraak met de gyn, maar die is al bijna toch. Calani, ik probeer altijd positief te blijven, vandaar dat kleine beetje hoop vor jou Smallville, lekker dat je al zo snel terecht kon! Ik hoop dat er goede uitslagen volgen... Nou, en dan mijn nieuws: ik heb eindelijk gebeld! Ik kon niet langer meer wachten en jullie hebben me goed aangemoedigd. Ze zeiden dat het normaal twee weken duurde voordat ik een brief zou ontvangen. Ik dacht: "Leven we nog in het postduiven tijdperk of zo " Maar goed, gister was mijn afspraak in de agenda gezet, dus mijn brief zal morgen wel arriveren. Ze hebben me gepland op 29 september (pas over vier weken ). Dit is op een maandag en mijn mannetje wil liever een donderdag ivm zijn werk, dus misschien moeten we hem nog verzetten - zucht- Het duurt dus nog wel eventjes, maar goed er zit schot in de zaak! Succes nog allemaal! Liefs Mia