Ola meiden! Hier nog steeds geen ongi.. Dat wordt waarschijnlijk weer opwekken.. Balen! Morgen nog 1 keer uitslag van mijn bloedtest en hopelijk is mijn waarde dan iets hoger, hoewel ik dat niet verwacht! Wat een gedoe zeg! Hoe is het met jullie? @Calani; Je eerste ongi, JOEPIE! Gefeliciteerd! Ik hang meteen de rode vlag uit @Mia; Geen veranderingen? Pfff, wachten sucks! @Mootje; Heb helaas geen ervaring met tempen, maar ben wel van plan om het de volgende ronde te gaan doen Dus ik lees even mee! @Smallville & s1986; Succes bij de gyn! Hopelijk snel meer duidelijkheid!
Nou ben geweest moest bloedprikken. Ook heeft ze een echo gemaakt en daarop zag je allemaal rondjes bij mn eierstokken. Dus ook ik heb pco. Over 3 weken moet ik terug en gaan we beginnen met medicijnen.
Hallo dames! s1986, wat een vervelend nieuws! Maar gelukkig kunnen ze er met medicijnen veel aan doen toch? Wees maar blij dat ze er nu achter zijn, dan kun je in ieder geval actie ondernemen. Ook fijn dat je het op het werk verteld hebt, dan kunnen ze een beetje rekening met je houden. Succes met wachten op alle uitslagen, ik hoop voor je dat het een beetje mee valt. LindaS, dat schiet niet op zo. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal gek van wordt! Als het deze ronde niet werkt gaan ze de dosis clomid dan verhogen? Succes ermee. Calani, mijn weekendje was heerlijk! We waren met wat collega's weg en het was bere gezellig (lekker even met andere dingen bezig zijn doet goed). Smallville, succes bij de gyn! Groetjes van Mia
Goh s1986, ergens niet leuk maar aan de andere kant weet je nu waar je aan toe bent! Pco valt prima te behandelen! Goed dat ze bezig zijn met je oppuntstelling Hey Linda, bedankt voor de felicitaties! En idd balen dat je nog niet onig bent, spannend, morgen dus nog resultaten... succes bij de gyn! Hey Mia, zie net je post! Tof dat je een leuk weekend hebt gehad, idd eens even geheel niet aan je cylcus en dergelijke denken kan wel deugd doen!
Ola meiden! @1986; Join the club, helaas! Het is niet leuk, maar je weet inderdaad wel waar je aan toe bent en je kan over drie weekjes aan Clomid beginnen! Positief blijven, hoe moeilijk dat ook is! @Mia; Afleiding is wel fijn he?! Gewoon ff niet bezig zijn met zwanger worden! HEERLIJK! Als ik straks te horen krijg dat mijn waardes nog zo laag zijn, dan wacht ik nog wel een aantal weekjes voordat ik weer begin met hogere dosis Clomid.. Even rust! @De rest; Duimen jullie met me mee voor een goede uitslag? XXX [/i]
Hey meiden, ik meld me hier ook weer eens. Ik wacht op mn ongi na de curretage en het duurt me alweer veel te lang! Hoe gaat het met jullie? Flink aan het slikken allemaal. Ik geef jullie vast een knuffel, hopende dat het gaat helpen!
Hi meis! Wat balen dat je ongi nog steeds niet op gang komt Hopelijk snel weer aan de klus! Ik heb net te horen gekregen dat ik een eisprong heb gehad en binnen een week ongi moet worden (of niet natuurlijk) BEN ZO BLIJ! Heb zoveel last gehad van bijwerkingen en dacht echt dat het allemaal voor niets was geweest! Maarrrr, gelukkig toch nog gewerkt! JOEPIE!
Linda, dat is helemaal geweldig! Ook nog goed geklust rond je ei? Ik hoop echt dat je zwanger bent! Knuffie!
Ik heb helaas geen echo's gehad, dus weet niet exact de dag waarop mijn ei is gesprongen.. Maar volgens de gyn vorig weekend (het weekend van 30/31 augustus) en toen heb ik zeer goed geklust Maar ongi worden is ook goed nu! We wachten met spanning af! Had ik het nou goed gelezen dat jij zwanger was van een 3-ling? Jeetje meid, heftig.. Heb je het een plekje kunnen geven?
Hey Linda, wat een goed nieuws! Eindelijk een ei en ook nog geklust in de juiste periode: jippieeeee. Straks lekker ongi of juist niet Sucre, wat leuk dat je er weer bent (eigenlijk is dat natuurlijk minder goed neiuws, omdat je nog niet ongesteld bent geweest, maar het is goed om weer wat van je te lezen). Je hebt je afbeelding ook aangepast: erg leuk Alleen hoop ik dat we snel een zeer vrolijke calimero zullen zien Het is ook allemaal niet niks wat jou overkomen is. Ik hoop dat je het een plekje het kunnen geven. Liefs Mia P.S. inderdaad: af en toe niet bezig zijn met zwanger worden is ook lekker! Maar uiteindelijk kom je vanzelf wel weer bij het onderwerp terug...
Terug van Gyn. Heb het volgende gekregen: Provera en Clomid.... Wist wel dat ik zoiet swaarschijnlijk zou krijgen, maar toch even n traantje gelaten. Gyn is nog steeds aardig, hormonen waren allemaal goed, dus of wachten tot het eindelijk van zelf komt, wat lang kan duren, maar als je wilt beginnen met zwanger worden schrijft hij medicijnen voor.... Met brok in mijn keel; wil graag zwanger worden. Nu 7 dagen pil slikken, moet daarna na 3 dagen ongi zijn, en dan 3e dag beginnen met Clomid, als dat niet zo is zw test doen als nega is evengoed beginnen met Clomid...... Krijg dan 10e dag echo om eitjes te checken
Linda, er waren 3 tot 4 vruchtzakken te zien, dus inderdaad een meerlingenzwangerschap. Werd er echter eerst van verdacht een molazwangerschap te hebben, dus dat was nogal heftig. Ik ga zo de gyn bellen, omdat ik al 2 weken buikpijn heb. En geen ongi.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw. Ik ben 13 augustus voor het laatst ongi geworden en jah komt nu maar niet.Die 13de was trouwens de laatste ontrekkingsbloeding van de pil.ben er namelijk mee gestopt.Nu weet ik niet waneer mijn vruchtbare dagen zijn en hoe je dat voelt, zijn bepaalde vrouwen die dat voelen.Want als ik volgens de pilcyclus tel dan heb ik onveilig geklust in mijn vruchtbare periode.Had ook al een test gedaan , Misschien te vroeg maar die wes nega. gelukkig..Nou ja gelukkig is het ook weer niet.Maar ben toch wel blij dat er meer vrouwen zijn die er last van hebben.Tenminste die weten precies hoe je je voelt.Ook ben ik wel eens eerder gestopt met de pil en toen was ik meteen op regel.Ben daarna weer begonnen omdat ik met mijn vriend kreeg, en moest daarna verplicht stoppen van de HA omdat ik een week overtijd was in mijn stopweek,Heb toen Primolut gekregen en ben toen weer begonnen met de pil.Maar wou toch stoppen omdat ik me er niet prettig bij voelde, Alle dagen misselijk etc etc Domme xtra Hormonen.En jah om een lang verhaal kort te maken.Ben het nog steeds niet, En voel me er nu niet prettig bij en ben onzeker Sorry voor dit lange verhaal meiden Liefs van famke
Smallville, lijkt me inderdaad ook niet leuk om het nieuws zo te horen, ook al weet je dat het eraan zit te komen. Maar wel fijn dat je hormonen goed zijn! Medicijnen zijn niet leuk, maar ach, als het helpt... Laten we hopen dat je lichaam het toch snel overneemt. Sucre, dat lijkt me niet niks allemaal. En dan nu weer geen ongi. Ik hoop dat je vandaag een afspraak hebt kunnen maken met je gyn. Hou ons op de hoogte! Mijn afspraak voor de 29e staat nu defintief! Mijn mannetje wilde hem eers nog verzetten ivm zijn werk, maar heeft het daar nu kunnen regelen. Ik heb op mijn werk alleen gezegd dat ik naar het ziekenhuis moest voor een afspraak. Ze waren natuurlijk wel nieuwsgierig, maar ik heb ze verteld dat ik na de afspraak/ uitkomsten wel meer vertel. Leek me het beste zo. Groetjes Mia
meisjes ben beetje van slag, maar in goede zin. Met man overlegt wanneer ik zou beginnen me tpillen, ook periode van waarschijnlijk ei in ogenschouw houden. Dus dachten zelf volgende week zaterdag beginnen. Maar willen jullie alsjeblieft mijn temkaarte checken? Volgens mij heb ik ei gehad...................