Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    s1986: Bij mij is de testlijn ietsjes lichter, maar zo goed als positief! Ik snap er dus niets meer van.. Vandaar dat ik toch maar even een testje waag donderdag!

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Wat raar joh. Nou succes en ik duim voor jullie.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En ik heb exact hetzelfde....... Testlijn is ook iets lichter dan de controlestreep, maar wel gewoon duidelijk zichtbaar. Dus niks vaags ofzo. Raar hoor, of het ligt aan die testen, dat kan ook nog (al hoop ik dat natuurlijk niet!). Ik heb ze trouwens van Sensitest.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

De keren dat ik zoiets las waren ze zwanger dus ik zou zegen probeer het ;) . Maarja het dan ook weer zo tegen vallen he :( . Heeft sensitest geen klantenservice? Dan bel je ze en vraag je hoelang zo'n test positief kan aangeven met je eisprong.

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, dat is een goede! :)

Ik heb ze namelijk ook van Sensitest, haha! Misschien is er gewoon iets mis met onze testen, whahaha :)

Ik ga ze morgen wel even bellen, moet nu in overleg!

Tot morgen! Succes! X

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou laat het nog even horen hier wat ze zeiden ik heb matcare besteld ben ook wel benieuwd

7. Be Happy

Ik ga er dan maar vanuit dat het aan die testen ligt....Het zou anders wel heel erg toevallig zijn... Maar je weet nooit natuurlijk....

Ik heb verder ook helemaal geen zwangerschapssymptomen, behalve dat ik het al twee weken erg in mijn onderrug heb (en dat heb ik anders nooit). Voor de rest voel ik me gewoon zoals ik me altijd voel; mijn borsten zijn ook gewoon zoals ze altijd zijn.

Ik ga nu ook maar weer eens aan het werk :D , daarvoor zit ik hier tenslotte :p :p :p .

Liefs en groetjes!

8. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou ff zo'n test gedaan ovu he. En als je goed kijkt zie je een heeeeeeel licht roze lijntje. Naast een dikke natuurlijk dus de controle lijn is goed de test lijn is heeeeel licht. Al ik nou kijk op nieuwe testjes dan zie je helamaal niks. Dus zou mn ei eraan moet koemn dan?

9. Be Happy

Hmmm, ik snap zelf ook niet veel van die dingen (ik krijg namelijk dus steeds twee duidelijke streepjes; de teststreep iets lichter dan de controlestreep), dus ik zou het eigenlijk ook niet zo goed weten. Ik heb wel eens gelezen dat je altijd wat LH in je urine hebt. Vandaar jouw heel lichte tweede streepje. Je ei komt er volgens mij aan als je twee even dikke strepen hebt of als je teststreep donkerder is dan de controlestreep.

Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog even testen. Langzamerhand zou het tweede streepje donkerder moeten worden.

Wat je ook nog zou kunnen doen, is even een foto maken en in dit topic plaatsen:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 19&start=0
    Dan kan de rest van het forum ook even hun advies geven. (En als LindaS en ik niet zwanger zijn, kunnen wij daar onze testjes ook in plaatsen!) :D

10. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb idd net ff foto's gemaakt maar me batterij is bijna leeg uds ik moet ze ff opladen en dan kan ik ze pas op de comp zetten.

11. Be Happy

Ik heb net in mijn vorige post een link geplaatst voor vage ovulatietestjes! :D

Ben benieuwd!

12. s1986

s1986 Niet meer actief

thnx ik ben ze nu even op de pc aan het zetten. Dus hoop dat het verder lukt zo. Ik zet hier een berichtje zodra ik m daar heb gezet.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou ik het is gelukt hoor ze staan op de pc. Maar ik heb daar ns gekeken het is zo'n zelfde lijntje als hun hebben ruim voor het ei zeg maar. Op de foto's zie je eigenlijk niks. :( Als ik hem in het ligt hou dan zie ik hem me vriend ook dus het licht niet aan mij ;) Ik plaats m dus maar niet want weet zeker dat het niks is.

14. Be Happy

Gewoon over een paar dagen even weer testen. Het lijntje moet vanzelf een keer donkerder worden en dan is je ei dus in aantocht!

15. s1986

s1986 Niet meer actief

Over een dag of twee dan? Of kan je hem dan weer missen?
    En dat cervixslijm was echt een draad. Zou me eitje niet gesprongen zijn dan ofsow.

16. Lady1983

Lady1983 Lid

29 jan 2008
    28
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn met mijn probleem. Wat minder fijn is dat we er last van hebben…
    Ik zal mijn situatie even uitleggen:
    Ik slikte 8 jaar de pil waarvan de laatse 5 jaar de Diane pil vanwege mijn pukkels.
    Mijn laatse pil nam ik 10-10 daarna volgde 15-10 mijn onttrekkingsbloeding. Op 2-12 dacht ik weer ongesteld te worden, maar later twijfelde ik omdat het heel licht was en maar drie dagen duurde. Nu dus nog steeds niets… test 22-1 negatief en 26-1 weer negatief.
    Ik ben vandaag naar de huisarts geweest die super lief en begripvol reageerde op mijn onzekerheid. Vandaag bloed laten prikken en vrijdag belt de huisarts met de uitslag.

Ik heb wel last van puistjes op mijn rug, zere rug, af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Nu vraag ik me af of dit anders is als normaal of dat het nu juist opvalt.

Mijn huisarts vertelde wel dat het soms langer duurt voor het hormoon in je urine zit terwijl je al een tijdje zwanger kan zijn.

Nou, heel verhaal dus, ik hou jullie op de hoogte.

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @be Happy, wat raar, van al die testen zeg! Ben wel heeeeel benieuwd!

@Lady, ik kreeg in de eerste ronde twee weken voor mijn ongi echt een heleboel puistjes! Volgens de gyn hoorde dat erbij.

Hier nog geen ongi. Wel al wat jeukende tepels. Heb mijn ei inmiddels gehad geloof ik (aan de pijn te herkennen) dus kan begin februari naar de 3e (en hopelijk wat kortere ronde).

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi meiden!
    ik snap heel goed waar jullie mee zitten..
    ikzelf ben op 3 okt. gestopt met de pil en het heeft ruim 80 dagen geduurd dat mijn eerste ongi om de hoek kwam kijken... duurde errug lang maar je lichaam moet zelf op gang komen!
    heb wel de etos zwanger pillen gekocht en slik die nu nog steeds en ik heb nu een cyclus van 26 dagen!
    ovu testen doe ik ook zodat ik weet hoe mijn cyclus in elkaar zit en zodra ik ook maar een heeeeeeeel vaag lijntje zie blijf ik elke dag testen en zodra het lijntje goed zichtbaar is test ik zelfs 2 maal op 1 dag...
    ik wens iedereen veel succes en hopenlijk blijft onze ongi straks voor 9 mnd weg!

19. Be Happy

@ Dag: hmmm, ik begrijp je wel, maar ikzelf zit inmiddels op dag 108 en dan wil je wel ongeduldig worden en maak je je wel ongerust of alles nog wel werkt beneden!

Vanmorgen naar de huisarts geweest. Mijn verhaal uitgelegd. Mag nog geen bloedtest :x .... Moet nog 3 maanden geduldig afwachten en niet ongerust worden, zegt hij :evil: .... Als ik over 3 maanden nog niet ongesteld ben, dan moet ik weer terugkomen. Verder hebben we afgesproken dat als ik over een half jaar nog niet zwanger ben, ik een doorverwijzing van hem krijg om naar de gyneacoloog te gaan.

Hij vroeg mij ook nog of ik me anders voelde. Ik zei dat ik me gewoon voel zoals altijd. Hij zei namelijk dat ik ook zwanger kon zijn. Ik zei dat ik af en toe wel test (heb vanmorgen nog getest: negatief :( ), maar dat ik niet zwanger ben.

Hij zei dat ik me niet ongerust moet maken en dat ik binnenkort, misschien volgende week, vast wel ongesteld word (hoezo, is hij helderziend :rolleyes: ?).

* Neemt met een diepe zucht weer plaats op het wachtbankje *

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Be Happy; wat balen zeg! Die stomme dokters ook! Grrrrr :x Heb je hem ook vertelt van je positieve ovutesten? Ik hoop dat hij helderziend is en dat je snel wat duidelijkheid hebt, want drie maanden wachten zou ik ECHT niet trekken! Ik heb besloten om volgende week donderdag af te wachten, te testen en als ik dan nog niet ongi/zwanger ben ga ik toch nog een keer bellen hoor! :)

Duimen maar!

Deel Deze Pagina