@Smallville; Ik zou toch wel even afwachten als ik je tempkaartje zie Volgens mij heb je een ei gehad hoor! Ik denk 2 weekjes afwachten en anders alsnog met Provera beginnen als je niet zwanger/ ongi bent Heb je een echo gehad bij de gyn? @Mia; 29 september? Dat is al best snel toch? Hopelijk dan meer duidelijkheid he?! Linnie duimt voor jou @Famke; Helaas heb ik dit ook allemaal gehad.. Werd na het stoppen met de pil pas na 4 maanden ongesteld d.m.v. Primolut.. Het kan gewoon ontpillen zijn, maar het kan inderdaad ook andere oorzaken hebben. Als je het niet vertrouwt, gewoon weer aan de bel trekken bij de HA! Succes in elk geval! @Sucre; Heftig meid! Kun je mij vertellen wat een Molazwangerschap is? *zegt de leek*
@ LindaS, Nee geen echo, was geen rede toe.... nu best wel spannend en gewoon nog maar 2 weekjes wachten met Provera, misschein echt een ei gehad Zie dat je bijna mag testen, of wacht je nog even af? @ Famke, helaas meid, kan bij ontpillen horen, had ik ook, hopelijk heb je snel wat duidelijkheid @ Mia, 29e is redelijk snel (zag meiden die pas afspraak eind oktober konden krijgen) Hopelijk een goed bezoek bij de gyn @ Sucre, hoe gathet meisje al duidelijkheid omtrent buikpijn?
Ik zou het even afwachten meid! Je weet maar nooit! Provera is niet goed voor je als je zwanger bent, dusss Ik wacht af tot woensdag, als ik dan nog niet ongi ben! Dan ben ik wat daagjes overtijd! Ik haal ook expres geen test in huis, anders ken ik mezelf Ik duim ook voor jou hoor!
Slim Linda, kan je ook niet in de verleiding komen Ik duim ook voor jou hoor Wens het ideree nzo graag toe Maar wacht inderdaad, kan nooit goed zijn als je toch zwanger bent, kan extra wachten er wel bij
Daarom meid! Die twee weken moet nog lukken! Is voor het goede doel! En ik wordt liever nog zelf ongi, dan met die rotpillen.. Chemische troep joh! Succes meis! xxx
Hey meiden! Veel gebeurd intussen Smallville: PROFICIAT, je eerste ei, waw! (schitterend hé, als je s morgens je temp neemt en tis nog steeds verhoogd!) Je weet toch dat je luteale fase tss de 10 en de 16 dagen duurt hé, zou zeker zolang wachten! Linda, idem, schitterend gewoon! Sucre: als ik je banner goed interpreteer ben je ONGI, ook proficiat! Ikzelf zit dus vol spanning te wachten tot woensdag, dan ga ik een eerste ovu-test doen, je weet mar nooit dat mijn cyclus nu ineens mooi regelmatig wordt, hihi, hoop doet leven! Succes girls! Calani
Ja, ik ben vanochtend opgestaan en ik bloedde. Ik ben helemaal blij, al snap ik er niks van, want de gyn zei gisteren dat de ongi nog wel een paar weken op zich kon laten wachten!
Hey meiden, Zo te lezen gaat het allemaal goed hier! We zijn blij met een ei en een ongi. Smallville, ik zou ook gewoon even afwachten. Ziet er er eiig uit Sucre, vreemd dat de gyn dat zei, maar ja, wat maakt het uit: je bent eindelijk ongesteld! Calani, wij wachten met je ee tot woensdag, spannend hoor! LindaS, jij wacht ook al tot woensdag, nog spannender dus! Famke, het ziet er inderdaad uit als ontpillen, vevelend he. Gelukkig weten we allemaal hoe onprettig dat is en zo kunnen we het mooi delen Hier verder geen nieuws. Heb nog geen ei gehad (nu is het dag 22), maar had dat ook nog niet verwacht. Ik ben erg blij dat ik de 29e naar de gyn kan. Het valt inderdaad wel mee met het wachten, nu nog 3 weekjes, dus dat is te overzien Succes allemaal! Groetjes Mia
Hey Famke! welkom hoor, ik begrijp je gevoel volledig, heb 99 dagen na mijn ontrekkingsbloeding pas een spontane ongi gekregen... Niet leuk maar tkomt wel in orde, mits wat geduld (bah geduld, moet ik nu ook weer hebben, t stopt maar niet het wachten) Hey Mia, zonde seg, nog geen ei! Maar idd, bijna naar de gyn! Ik hoop dat ze je daar snel verder helpen, vooral je manneke zijn 2e uitlslag zal spannend worden, bij jou is er immers wel altijd een eitje.. Ik duim voor jullie beiden hoor! Hopelijk deze keer goed nieuws! Calani
heerlijk gevoel ja, helemaal vrolijk dus hopelijk nog n paar dagen hoog minimaal Ja wist op zijn langst 16 dgn, dus zolang wacht ik minimaal. Wacht al lang maar dat kan er dan makkelijk bij. En dan gewoon toch zelf ongi worden zonder meds... vind het nog steeds fantastich.... had echt de hoop opgegeven. Wat slim, ovutestjes, nu je weer ongi ben, kan je hem eerder spotten en optijd klussen @ Mia, ha ha eiig, leuk woord, maar ik wacht nog wel even, natuurlijk weg gaat voor pillen
Ik vind het soms best moeilijk om geduld te hebben. Respect voor jullie hoor. De ongi gaat gewoon door hier. Wat kan een mens daar blij mee zijn he. Hopelijk gaat de volgende ronde wat sneller.
@ Sucre, zou ook super blij zijn en hoop ook voor jouw dat deze ronde een stuk korter is. Hie ris temp iets gedaald, hopelijk een klein dipje en gaat ie morgen weer omhoog...... weer onzekerheid, zucht
hey smallville ik duim voor e betere temp morgevroeg! is je gegund! en ja ongi, men kan er blij mee zijn
Hi girls! Ook ik ben zaterdag ongi geworden! En flink ook Wat een buikkrampen heb ik zeg! Hoe is het met jullie?! Dikke kus
Hey meiden, Hoe is het hier? Ik zie een aantal eitjes Good going girls! Ook een aantal zie ik. Wat is dat een opluchting he als je er al zo lang op wacht... Ik hoop deze keer op een kortere cyclus... (gewoon positief blijven denken toch?) Soms duurt dat wachten me echt te lang...GRRRR Ik zal niet zo vaak een berichtje achterlaten. Ik heb weinig te melden met deze lange cyclus, maar als jullie het niet erg vinden dan lees ik wel regelmatig mee... Ik wens iedereen hier super veel succes en op naar die regelmatige cylcus en natuurlijk !
Hallo allemaal, Wat een fijn topic zeg, niet vervelend bedoeld maar ik vind het fijn te lezen dat er meer meiden met dit probleem zitten (niet ongesteld worden) Ik heb 11 Juli mn laatste pil geslikt (Diana pil) en kreeg na 2 dagen mn ontrekkingsbloeding, niks mis mee dus. Toen na 25 dagen ongeveer 2 dagen wat bruinige afscheiding, leek wat oud bloed. Volgens sommige is dit geen menstruatie, als ik dit niet als menstruatie reken zit ik nu op dag 60 en nog steeds niet ongesteld pffff echt balen! Ik heb wel allemaal het gevoel dat ik ongesteld moet worden, kramp in mn onderbuik. Heb vanmiddag de huisarts gebeld, gewoon om eens te vragen of ik me zorgen moet maken. Assistente zei dat ik het nog even af moet wachten omdat ik 11 jaar de pil heb geslikt op zich wel logisch ook natuurlijk, alles is nog een beetje in de war maar normal is het niet zei ze er achter aan. Wel heb ik 2 keer een klontje (sorry) van dat doorzichtige slijm verloren het leek op vruchtbaar slijm, dus dacht ik joepie idat is een teken dat mn eisprong er aan komt maar dan had ik toch ongesteld moet worden.... Snap er niks van, sorry voor dit lange verhaal maar ben ff mn frustraties kwijt. Succes meiden