Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Linda, ben je blij met je ongi? Natuurlijk was een zwangerschap beter he.

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi, hoi,

LindaS, gefeliciteerd met je ongi (hoewel een zwangerschap inderdaad beter was natuurlijk, maar nu kun je op naar de volgende ronde). Ik had de eerste keer na de pil niet zo veel last, maar de laatste keer verging ik van de pijn. Heb 3x een ibuprofen 400 er in moeten gooien op de eerste dag :(

Sucre, ook jij kan eindelijk weer aan een nieuwe ronde beginnen :D Zit je nog steeds aan de etospillen? Ik niet meer hoor.

Smallville, lekker die temperatuur, erg eiig dus :D

Milolove, meelezen mag altijd he ;)

Biesheuveltje, vervelend dat het bij jou ook niet zo opschiet :( Mijn huisarts zei ook al dat het gerust een jaar kan duren voordat je lichaam op orde is... nog ff wachten dus.

Succes allemaal! Groetjes van Mia

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey!

Waw Smallville, wat een mooie temp-curve, ziet er goed uit!
    Linda, proficiat met de duivels!
    Milolove uiteraard ben je welkom om mee te lezen, en nu en dan je hart eens luchten kan deugd doen! feel free
    Biesheuveltje, ik ken je gevoelens, ik zou je aanraden te tempen zo weet je toch ongeveer wanneer je ei EINDELIJK geweest is (zie mijn eerste veel te lange cyclus...99 dagen) ik leef met je mee, heb in die tijd ook 2x een slijmpropje gehad, ... was niet gelinkt aan een eisprong... had wel maar 1x van dat enorm rekbaar eiwit-lijke slijm (gewoon bij het afwrijven want ik zoek er niet echt naar en dat was wel met mijn ei)

Succes meiden,

ps Mia, bijna de 29e ;)

4. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

@ Calani -> bedankt voor je antwoord.
    Ik denk dat ik toch maar eens ga temperaturen dan, is het dan nog belangrijk op welk dagdeel je dit doet. Ik weet dat je temp s'avonds altijd al iets hoger is dan s'ochtends dus ik denk dat het dan het handigst is om s'ochtends te tempen of niet?

Thanx

5. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Hallo,
    biesheuveltje:Ik heb 159 dagen moeten wachten op m'n eerste menstruatie.En ditmaal duurt het ook alweer lang. Ook ik heb regelmatig pijn in m'n onderbuik net alsof m'n menstruatie erdoor komt maar toch is het niets.
    Ik zal kijken om zo morgen naar de dokter te gaan (weet eingelijk niet hoelaat die zit)...

Nu zit ik hier alleen, we zijn vandaag 8jaar samen vandaag... En nog steeds geen posi test :(

6. Racegirl

Hoi Kikka

Wat balen voor je meid. Na 159 dagen pas ongesteld dat is helemaal lang, ik bereid me er ook maar vast op voor dat het nog even kan gaan duren, balen dat ontpillen.
    Op welke dag zit je nu? Het moeilijke vind ik dat ik tussen door wel 2 of 3 dagen wat bruin verlies heb gehad, als dat een soort van menstruatie was zit ik nu op de 37 dagen maar zoniet ga ik nu naar de 61 dagen.
    De een zegt dat ik het niet als menstruatie moet zien en de ander zegt er gebeurt tenminste wat.

Pfff die onzekerheid daar wordt ik helemaal geki van en dat wachten lijkt zooooo lang te duren.

En nu zit je nog alleen ook :( hier nog een mn mannetje is werken.

Succes meid :)

7. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Ik zit nu aan dag 54...
    Op dag 31 heb ik lichtbruin/gelig slijmverlies gehad (sorry ervoor) maar heb echt geen idee wat dit wil zeggen.
    Heb vorige week 2 zwangerschapstesten gedaan en ik meende dat ik op 1 een zeer licht streepje zag,dus heb ik paar dagen nadien terug één gedaan maar helaas negatief...
    Zaterdag heb ik gehoort dat m'n schoonzus zwanger is,toen had ik het ff moeilijk!Maar ik wens haar natuurlijk wel al het beste toe.

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey!
    Best tempen vooraleer je opstaat! dus thermometer naast je bed leggen en zo mogelijk ook elke dag op hetzelfde uur... (zie mijn curve, de zondag heb ik 2 uur langer geslapen en mijn temp viel al uit de toon...)

Hey kikka, ik en mijn manneke zijn ook al zo lang samen allé eigenlijk zelf nog een paar maand langer... Ik zou in jouw plaats toch eens naar de dokter gaan, als hij niets wil onderzoeken, ga dan naar een andere arts tot je wel onderzocht wordt, allé dat zou ik doen...

Even over mezelf nog wat hihi, ben zo overmoedig aant worden dat ik mijn cyclusbanner op 28 dagen heb gezet hihi, mijn basale temp is nl zeer regelmatig dus begin ik ook te hopen op een meer regelmatige cyclus... (in de eerste rond was mijn temp nl totaal niet te volgen tot een week voor mijn eitje)

Hopend...
    Wish you all good luck!

9. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hi calani,
    Ik ben van plan om naar een andere dokter te gaan,want met m'n vorige cyclus wou ze me niet onderzoeken,ik moest m'n menstruatie afwachten...

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Kikka, zal ik ook doen als ik jou was! Ik vind 159 dagen wel erg lang hoor.

Calani, jij bent wel heel erg positief, maar wij hopen met jou mee: op naar de normale cyclus ;)

Biesheuveltje, temperaturen is echt een goede oplossing (alleen weet je pas achteraf dat je ei egweest is), maar voor meiden zoals wij is het wel fijn om te weten dat je ongi er eindelijk aan komt.

Enneh Calani: 29e komt inderdaad steeds dichterbij! Nog maar 2 weekjes...

Groetjes Mia.

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    tralala, zit nu op dag 65 ofzo? We wachten vrolijk (nou ja, eigenlijk kan het me niet snel genoeg komen) verder..

Succes met afwachten iedereen..

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    temp weer ietsje lager..... maar ff geef tnog steeds eisprong aan....
    Dus verwacht dat deze cyclus 81 dagen duurt....

(zit op werk, dus lees straks weer bij)

13. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hoi meiden.
    Ik laat niet meer zoveel van me horen, ik probeer er ook iets minder mee bezig te houden. Maar ik volg wel alles hoor :) en ik leef ook met jullie mee! Ben dr alleen niet zo goed in om steeds berichtjes te sturen, tgaat hier zo snel man! Weer een nieuwe pagina dr bij....haha ik kan het helemaal niet zo goed bijhouden! Knap van jullie hoor :) Hahaha...maar dat jullie niet denken dat ik ook ook nooit meer wat van me laat hore! Maar ik lees wel mee, heb ook niet veel te vertellen.....alleen maar wachten op volgende ongi en op het nieuwe onderzoek van het zaad van mn vriend. Ik hou jullie op de hoogte! Sterkte en succes!

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey!
    Kikka, goed idee, van naar een andere dokter te gaan!
    Mia ik weet het... ben nogal positief, we zullen rap zien hoe het evolueert... tja
    Smallville, ziet er nog goed uit hoor, ebn al nieuwsgierig naar je volgende temp!
    Mootje, lees gerust mee, we kwetteren maar door hé, spannend, wanneer is het nieuwe onderzoek van je manneke?
    Succes meiden!
    Calani

15. Racegirl

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Dames, ik leef nog steeds met jullie mee! Sterkte!

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi, hoi,

Chebu, wat gaat dat alweer snel met jou zeg! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie :D

Biesheuveltje, wie weet zit er wat aan te komen! Ik heb trouwens bij mijn ei ook wel eens last van gevoelige tepels, dus ff goed klussen kan ook geen kwaad ;)

Mootje, gewoon lekker meelezen hoor! Wanneer heeft je man dat 2e onderzoek? Sterkte met wachten...

Dazwa84 en de rest: succes met wachten!

Hier verder geen nieuws.... en dus ook geen ei of zo.

Groetjes van Mia

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey
    zoals Mia zegt, wat jij beschrijft had ik ook bij mijn ei!
    gevoelige tepels met name, en niet meer bij mijn ongi
    wat die slijmpropjes betekenden, ... geen idee

Shit seg Mia, nog geen ei... niet leuk, ...

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Calani, ik had eigenlijk ook niet verwacht dat mijn ei eerder zou zijn deze keer hoor. Ik zit nu op dag 26 en als mijn ei op zijn vroegst over 2 dagen is (is heb nl twee dagen ervoor een pos ovutest), komt mijn cyclus uit op 42 dagen en dan zou het nog meevallen voor mij, ha, ha.
    Ik hoop over twee weekjes meer te weten te komen...

Groetjes van Mia

20. Racegirl

Dan maar even klussen vanavond ;)
    Maar als dit mn ei zou zijn, betekent dat wel dat ik ongesteld moet worden over ongeveer 2 weken :D dat zou niet verkeerd zijn.
    Want als je een eisprong hebt moet je toch altijd ongesteld worden :(:

Nou laten we het hopen.

Bedankt voor jullie antwoorden

Deel Deze Pagina