Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Biesheuveltje, ongi of zwanger idd :) klussen maar (kan wel tot 16 dagen duren na je ei vooraleer je ongi wordt) als je aan het tempen bent zal je temp ook omhoog moeten gaan

Smallville! goed seg je temp ;)

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @MrsMia, het gaat zo snel! Als een tierelier! Nog maar ruim 7 weken. Alles gaat prima gelukkig! Het kostte wel even wat geduld om zwanger te worden, maar dan heb je ook wat.
    Ben nu met verlof, dus heel veel tijd om te internetten hihi.

3. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

@ Calani
    Toen ik vanochtend uit bed kwam heb ik mn temp gemeten die was 37.0
    vrij hoog voor de ochtend ik heb weleens vakeer mn temp gemeten zat ik altijd rond de 36.6 maar goed ik temp mezelf eigenlijk nooit. Vanochtend gewoon even uit nieuwsgierigheid. Maar ik heb geen vruchtbaarslijm gehad volgens mij. Terwijl ik een paar weken geleden wel van dat rekbare slijm had, echt een hele dot.
    Nou ja even afwachten maar

Liefs

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Biesheuveltje, klinkt goed dat je temperatuur omhoog is gegaan, dan zou je je ei misschien wel net gehad hebben :D Je hebt wel getempt voordat je opstond? Anders gaat de temperatuur nl snel omhoog.
    Wat betreft dat vruchtbae slijm: ik heb het volens mij ook niet echt, tenminste ik heb nog geen enkele keer gedacht: dit is vruchtbaar slijm...
    Maar, succes ermee!

Chebu, lekker dat je al met verlof bent! En wat fijn dat alles goed gaat. Jij blijft ons grote voorbeeld dat je met zo'n rare cyclus toch zwanger kan worden :D

Groetjes van Mia

5. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    goeieavond iedereen,
    ik heb mijn ei denk ik.
    heb sinds gisteren gevoelige tepels...
    Dus laat het ons hopen. Heb daarnet al kaarsjes klaargezet in de slaapkamer,ik zal m'n mannetje lekker masseren vanavond,haha. Hier zal zeker geklust worden :oops:

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi Kikka, iemand van ons beleeft nu een romantische avond, geniet ervan!

Biesheuveltje, goed dat je temp hoger lijkt, ideaal zou zijn moest je vanaf nu dagelijks je temp nemen, in bed, zo kan je het beter interpreteren hé, maar ziet er alvast verhoogd uit! Way to go!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    he meisjes, had het even druk gister dus geen berichtje van mij.

vandaag temo 36.3, nog steeds boven basislijntemp. denk zelf wel richtig de ongi op waarschijnlijk de 23e sept.

Maar wat zal ik blij zijn als het dan ook echt is :)
    waarschijnlijk dan 81 dagen geduurd.

@ Calani, temp ziet er toch redelijk stabiel uit... moet eisprong straks makkelijk te spotten zijn.

@ Kikka, en leuk avondje gehad..... :)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola dames!

Ik ben inmiddels ongi geworden en aan ronde nr. 2 gestart! :) Was wel een korte ongi en ik ben heel misselijk + pijnlijke boobs, dus moet van de gyn een zw-test doen.. Stiekempjes toch wel spannend!
    (okeej, ik typte net gewoon zwanger i.p.v. spannend, hoe bedoel je teveel mee bezig) :)

Smallville; Een hoge temp is goed toch?! Hopelijk snel meer duidelijkheid!

Kikka; Goed geklust! Hopelijk snel raak dan! :D

Biesheuveltje; Ik heb ook gevoelige tepels voor mijn eisprong, dus ik duim voor je! Goed klussen he?! :D

Chebu; Gaat echt hard bij jou zeg! Geniet lekker van je verlof!

Mia; Nog even afwachten dus.. Hopelijk is het raak voor je dit keer! :)

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Linda, we lopen gelijk nu wat cyclus betreft. Wanneer ga je testen?

Ik was al 2 dagen niet aan het bloeden. Kreeg gisteren ineens erg veel kramp in mijn baarmoeder en begon weer te bloeden. :confused:

Smallville, wel fijn dat je nu eindelijk eens ongi gaat worden. Wat kan een vrouw daar naar uitkijken he!

Kikka, leuke avond gehad? Voel je je ei ook of merk je het alleen aan je tepels?

Biesheuveltje, misschien was dat toch vruchtbaar slijm? Wie weet ben je nu wel zwanger. Hoop het voor je!

Mia, hoe gaat het met je?

Chebu, jij blijft ons grote voorbeeld. Fijn dat het zo goed met je gaat!

10. Racegirl

Hey meiden,

Hoe zit het nou ook alweer na je eisprong, blijf je temperatuur dan hoog tot aan je menstruatie of zakt je temp weer? Ik weet dat je temp na je eisprong iets stijgt maar houdt die stijging aan zeg maar.

Ik heb trouwens nergens geen last meer van, nog iets gevoelig tepels, maar geen kramp meer. Pff dat wachten vind ik het ergst van alles.

Liefs Biesje

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi meiden,

Biesheuveltje, je temperatuur blijft hoog tot aan je ongi. op de dag van je ongi zakt hij weer (aaraan weet je ook dat je ongi eraan komt).

Sucre, vreemd hoor, dat je gestopt was met bloeden en dat het nu weer verder gaat. Is het veel bloed?

Kikka, volgens mij voel je na je ei niet veel meer. Mocht je toch zwanger zijn dan komen de symptomen pas rond de tijd dat je ongi moet worden. Maar neem niet alles van mij aan, want ik spreek niet uit ervaring met zwanger worden (helaas).

LindaS, nu maak je het wel heeeeeel spannend! Heb je al getest? Hou ons op de hoogte he. We duimen voor je (en voor de rest natuurlijk ook).

Smallville, wij duimen voor een mooie ongi voor jou!

alani, hoe is het verder met jou?

Hier verder niks nieuws. Zit te wachten op baby's die geboren gaan worden (een van mijn broer, die waren gister uitgeteld, een van goede vrienden, een oude klasgenoot en een van een collega, tja, of je het er even in wil wrijven dat het bij ons niet zo goed lukt :( ) Gelukkig hoef ik nog maar een dikke week te wachten op onze afspraak bij de gyn :D
    Verder nog geen ei in zicht.

Succes meiden!

Liefs Mia

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Jeetje Mia, dat zoijn er veel tegelijk die op bevallen staan.

Wat kun je toch blijworden van je ongi ja.
    Ik heb er steeds meer vertouwen in dat het komende week komt, eindelijk :)

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey meiden!
    Ziet er goed uit Smallville, je temp curve! waw seg
    Ben blij voor jou, wachten in die onzekerheid is niet niks!
    Mia, dat is echt wel even slikken, al die nabije bijna bevallende zw, sterkte!
    Biesheuveltje, hoe is je temp intussen?
    Sucre, lastig, zo ineens weer bloeden... was het helder bloed?
    Kikka, hoe gaat het bij jou, leuke avond gehad hihi?
    LindaS, op naar ronde 2!

Ik heb intussen 2 ovutestjes gedaan (woensdag en vandaag, beide negatief)
    Wat betreft het spotten van een ei... fertility friend zet mijn ei mogelijk op vorige dinsdag! Lijkt me zeer onjuist, wel een beetje teleurstellend van FF... (ben verkouden geweest met een temp van 37 vrijdagochtend, die heb ik al niet laten meetellen, this sucks)

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mia, moeilijk he, in je omgeving krijgt iedereen kinderen en zelf wil je ook zo graag! Om ons heen wordt ook iedereen maar zwanger. Wij willen ook!

Biesheuveltje, na je ei kan er nog wel een dip in je tempcurve komen, dit noemen ze een innestelingsdipje en zie je zo'n week na de eisprong. Als na nog een week je temp weer zakt, komt je ongi er toch echt aan.

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Calani, op welke dag in de cyclus zit je nou? Ik ben bang voor je dat deze ronde niet gelijk op 28 dagen zal zitten... maar ik blijf wel duimen hoor!

Sucre, inderdaad is het af en toe best moeilijk als iedereen wel zwanger wordt. Ik ben blij dat ik volgende week naar de gyn kan, dan hoop ik dat ze met wat onderzoeken meer duidelijkheid kunnen geven.

Groetjes Mia

16. Racegirl

Goeiemorgen meiden,

Bedankt voor alle info! Mn temp was vanochtend 37.06 en gisterenochtend 36.97. Dus het schommelt wel een beetje.
    Gisteren kreeg ik het goede nieuws dat een vriendin van mij na 8 jaar eindelijk zwanger is en nog spontaan ook, ben super blij voor dr.

Nou wij met zn alle nog. Ben allang blij als ik deze maand ongesteld word, dat zou ik al fijn vinden.

Mrs Mia-> Hopelijk krijg je meer duidelijkheid na je bezoek aan de gyn, best spannend denk ik of niet? Heel veel succes meid!

Liefs

17. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    goeiemorgen,
    het zal deze keer weer niks zijn...
    M'n vriend was te moe die avond :cry:
    Hij heeft het heel erg druk op z'n werk. z'n baas is zelfstandig en die was het beu en is naar het buitenland vertrokken om daar te werken voor 5jaar en zo staat m'n vriend hier nu met die winkel... Hij laat teveel met z'n voeten spelen maar wil helaas niet luisteren,hij werkt soms tot 3uur snachts ,is echt niet normaal.
    Zelfs vandaag en morgen werkt hij (is de wekelijkse sluitingsdag)...
    Dus hij is oververmoeit nu, maar hij zal en moet er iets aan doen!
    Maar als m'n ongie er is binnen 2weken ben ik ook al blij, dan is het al de helft korter :D

18. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Ik heb m'n ei wel gevoeld (denk ik)
    Had zere tepels en het was alsof er iets in m'n onderbuik tegentrok en pijn maar anders scherper...
    Maja,dat zal wel voor iedereen anders zijn hé.

hoe gaat het met jullie?

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kikka, mijn gyn zei dat als je cyclus langer duurt dan 40 dagen, je in principe geen ei meer krijgt.

Gelukkig is Chebu een uitzondering, dus we geven de moed niet op!

Mia, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid. Deze onzekerheid lijkt me heel erg moeilijk. Dikke knuffel voor jou!

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey Sucre,
    Ik heb wel degelijk een ei gehad in mijn 99 dagen cyclus (was te zien op echo, ovutest en temp curve) van vorige maand dus nooit de moed opgeven
    Kikka, lastig hé die vermoeide manne, de mijne werkt hem ook te pletter...
    mrs Mia, zie banner, heb het aangepast :s, vandaag dag 16 en rara nog geen eitje maar we blijven hoopvol wachten hé
    Toedels
    Calani

Deel Deze Pagina