Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, het kan blijkbaar wel, gelukkig maar.

Bij mij werd op dag 44 een echo gemaakt. Baarmoederslijmvlies was flinterdun en mn eierstokken waren rustig. Geen tekenen van een naderende eisprong en al helemaal niet van een aankomende ongi. Toch werd ik een dag later ongi. Vreemd he. :(

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen meiden!

Sucre, dat is vreemd dat ze op de echo helemaal niks zagen. Ik heb nog nooit een echo gehad, maar heb wel al drie keer mijn ei gespot door de ovutesten en temperatuur, dus ik denk dat ik ze wel heb gehad, net als Calani.

Kikka, dit klinkt wel eiig, over een dag of 14 weet je gelukkig meer!
    Mijn mannetje werkt ook hard (en ik ook wel), maar wij proberen rond de eisprong toch altijd wat tijd vrij te maken voor elkaar, aangezien ik ook weer zooooo lang moet wachten op een nieuw ei.

Biesheuveltje, wat fijn voor je vriendin! Dat soort nieuws geeft ons altijd goede moed.

Lief dat jullie allemaal met mij meeleven :D Ik zit nu op dag 31 en de ovutesten zijn nog negatief. Ik verwacht wel een dezer dagen een ei te gaan krijgen, dus wie weet....

Fijne dag nog! Liefs Mia

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

kwam hier weer eens een x-tje kijken hoe het met jullie is. En las dit berichtje. Ik dacht ik plaats even een hoopvol berichtje. Zie mijn cyclussen in mijn onderschrift. En ik heb wel elke cyclus een eisprong gehad, ook in die van 129 dagen. Dus het kan.

Succes voor jullie.

Liefs Zora

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Dames ook ik ga hier vandoor. Heel veel succes allemaal. En als je wat wilt weten kan je een pbtje sturen. Succes allemaal ;)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Hoe is het met jullie? Nog nieuws?

xxx

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    He meisjes.

Zal zo proberen wat terug te lezen.
    Gister een dun sliertje slijm met beetje bloed.
    Ik denk dat ik vandaag ongi word.... eindelijk

Ik hou jullie op de hoogte

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Succes allemaal, wat is dat wachten lang he..

Ik zit vandaag op dag 74 ofzoiets en heb voor de zekerheid het AMC even gebeld. De assistente van de verloskundige waar ik al voor pre-onderzoek zat, vond bijna 80 dagen wachten wel erg lang en adviseerde me om naar de huisarts te gaan. Datk omt omdat de dokter die wij in het AMC hadden een verloskundige was, en geen gynaecoloog. Ik heb nu voor a.s. dinsdag een afspraak staan met de HA en hopelijk vind zij het ook lang genoeg om me door te verwijzen..

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Smallville, hopelijk zet het door!

Dazwa, jij moet ook al zo lang wachten, frustrerend he. Hopelijk stuurt je huisarts je weer door naar de gyn! Succes met wachten.

Mijn vruchtbare dagen komen er als het goed is aan. Er van uit gaande dat mijn cyclus nu wel weer normaal is :D . Ik duim voor mezelf, mag dat? :rolleyes:

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha ha, tuurlijk mag dat Sucre, ik duim met je mee.

Doe je trouwnes nog iet som je ei te vinden?
    tempen/ovu testen?

trouwens nog steeds niet ongi....

10. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    tuurlijk sucre mag je voor jezelf ook duimen!

Hier ook nog steeds niets, dat bruinverlies is alweer weg...
    mjah, nog een weekje denk ik en dan ben ik ongie... of zwanger maar dan zou het een wonder zijn.

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    Sucre, tuurlijk kan je duimen voor jezelf hihi; wij zullen meeduimen, kan nooit kwaad :)
    Kikka, allƩ nog een weekje, spannend
    en dazwa en mia allebei naar de dokter begin volgende week! Ook al spannend
    Denk of hoop bijna een ei te hebben gezien mijn afscheiding rekbaar en helder begint te worden,
    morgen testje...

12. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hoi, hoi,

Smallville, ben je al ongi? Ik hoop het voor je!

Sucre, we duimen met je mee voor een vruchtbaar ei, maar wij duimen ook voor onszelf, gelukkig hebben we genoeg tijd om te duimen ;)

Kikka, vreemd dat het bruinverlies alweer weg is... maar een weekje wachten lukt nu ook nog wel toch (tenzij er een wonder gebeurt, daar duimen we ook voor)

Dazwa, goed va je dat je toch gebeld hebt. Nee heb je en Ja kun je krijgen toch?! Ik hoop dat de HA je wel doorstuurt, maar dit is een beetje afhankelijk van je HA geloof ik. We duimen natuurlijk ook voor jou...

Zora, nog bedankt voor je positieve berichtje, wij hopen ook dat we idere keer toch een eisprong hebben.

LindaS, hoe is het met jou?

Calani, succes met testen, we hopen op een vrichtbaar ei voor jou...

Hier nog geen ei te bekennnen... Met andere woorden: duim, duim, duim :D
    Liefs van Mia

13. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    He Mia, nog steeds niet Ongi....
    Wel iets donkere afscheiding, lijkt beetje oranje, zo van ongi komt eraan... Hopelijk komt het nu snel, ben het wachten wel zat.
    En als het in het weekend nog niet is gekomen ben ik bang dat ik toch aan de medicijnen moet...

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hello!

@Smallville; Pfff, hopelijk zet het snel door! Dan weet je tenminste iets! :D

@Sucre; Jij mag zeker voor jezelf duimen! Doe ik ook hoor! :) En ook voor jou hoor ;)

@Kikka; Vreemd dat je bruinverlies over is.. Misschien even een testje wagen?

@Mia; Nog steeds geen ei? Ik ben ook voor jou aan het duimen hoor! :D

@Dazwa; Goed dat je gebeld hebt! Inderdaad even de HA inlichten en hopelijk snel doorgestuurd worden!

@Calani; Joepie! Nog een ei! Ik duim ook voor jou! :)

Hier gaat het redelijk.. Gisteren weer een huilbui gehad door de Clomid.. Zo raar is dat, ik moet dan echt huilen maar kan niet uitleggen waarom.. Hormonen zijn echt fijn, NOT! :( Nu maar hopen dat mijn ei ook in aantocht is! :)

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Smallville, ik zat net nog ff naar je tempkaartje te kijken. Als je een ei hebt gehad moet je toch wel binnen nu en twee dagen ongi worden, anders weet ik het ook niet. Misschien een testje doen? Je weet maar nooit he...

LindaS, wat vervelend dat clomid van die bijwerkingen heeft. Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt en dat je het spul dus niet meer hoeft te gebruiken :D

Hier verder rustig... de klok tikt door richting maandag, dus dat is mooi.

Groetjes Mia

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    Hey hey
    nog steeds geen eitje te vinden snif
    Smallville, je temp curve is toch nog steeds heel mooi hoor, ik denk idd dat je binnenkort een testje mag wagen, spannend
    LindaS, wat lastig, hormonale schommelingen zijn zo BAH, wish you good luck
    Mia, nog geen ei, vervelend seg! en idd de klok tikt, D-day komt snel dichter!

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    HOERA

vannacht ongi geworden :)
    kan het echte werk eindelijk beginnen :)
    Hoop ik natuurijk dat komende ronde niet belachelijk lang is maar netjes "optijd"
    Ik ga gewoon door met tempen en heb ovu testen gekocht.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Smallville, wat goed! Had liever gezien dat je zwanger was, maar ongi is dit keer ook fijn! Weet je tenminste waar je aan toe bent! :) Nieuwe ronde, nieuwe kansen! GOOD LUCK! :)

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Smallville, wat fijn dat je ongi is gekomen. Wat kan je daar blij mee zijn he. :D Hopelijk vanaf nu "normale" cyclussen en gauw een zwangerschap.

Ik temp niet en ik gebruik geen ovutesten. Dan ben ik er te veel mee bezig voor mijn gevoel. De cyclus voor mijn zwangerschap en toen ik zwanger werd heb ik mn ei duidelijk gevoeld. Nu heb ik ook al enkele dagen steken rechtsonder.

Linda, wat rot he die hormonen. Hopelijk heb jij die gauw niet meer nodig en huil je door andere hormonen ;) .

Calani en Mia, nog geen ei bij jullie? Ik duim voor jullie.

We duimen heel wat af hier voor elkaar he. Wel gezellig!

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Gefeliciteerd Smallville! Hopen dat dit je laatste lange cyclus was...

Hier verder nog steeds niks. Ik zit op dag 35 en als ik een posi ovutest heb komt mijn ei er 24 uur later achteraan, dus zoals het er nu uit ziet gaat mijn cyclus over de 50 dagen heen...
    Maandag hopelijk meer nieuws ierover.

Ik blijf duimen voor jullia allen! Groetjes Mia

Deel Deze Pagina