Waw smallville! MOOI, en wat een duidelijke temp-curve, dat helpt toch hé, als je weet dat het op komst is, goed plan van verder te tempen! geeft meer zekerheid, want bij mij ook nog steeds geen ei... (gebaseerd op tempcurve, ovu test doe ik tweewekelijks, kwestie van niet te verspillen) Op naar een kortere 2e ronde (wat goed eigenlijk dat je die pilletjes niet nodig hebt gehad om ongi te worden!) Sucre, goed dat jij voldoende geduld hebt om niet te tempen, ik vin tempen niet zo stresserend, eerder handig want dat toont je ei pas wanneer het voorbij is... Hey Mia; stom seg, jij ook nog geen ei... en op d35... ik op d20 verlang al enorm naar een ei, kan me inbeelde hoe je je voelt Kikka en LindaS, allebei goed klussen hé, zie dat jullie ei mogelijk nabij is! Succes, duimend voor jullie allemaal Calani
@ Linda, wat een rot hormonen toch, maar voor een goed doel..... hopelijk snel niet meer nodig @ Sucre, ik snap hem hoor, dat je er niet te veel mee bezig wilt zijn... Ik voel te veel en is dan niet duidelijk of het mijn ei is of iets anders (anders had afgelopen maanden wel 4 x n ei gehad en 3 x ongesteld aan het worden) kan er niet zo op vertrouwen dus beetje hulp nodig om te bevestigen dat ik wel echt een ei heb. Denk dat ik het na en tijdje als alles goed loopt ook niet meer zal doen.... We klussen trouwnes alleen als we zin hebben hoor, niet dat we dan verplicht aan de klus moeten. Zolang ik maar weet dat cyclus weer normaal is kan ik best wachten tot het raak is op ons normale kluspatroon. @ Mia, nog steeds geen ei, vedorie, duim voor je dat ie snel komt @ Kikka, welke dag zit je nu? wat is ontpillen toch k*t @ Calani, Ben zo blij dat ik dat tempen heb opgepakt, anders was ik er nooit achter gekomen dat ik een eisprong had gehad en was ik met al die medicijnen begonnen. Dus temp lekekr verder, geeft mij inderdaad meer zekerheid. Heb ovutestjes gekocht via ebay 75 ovu+25 zw voor 22 euro, dus kan er zo op los testen ha ha Maar goed blijven klussen in de tussen tijd Duim voor jullie allemaal Liefs Smalletje
Ola @Sucre; Dat heb ik ook wel een beetje hoor! Maargoed, ik merk dat ik er nu ook veel mee bezig ben, door bij elk krampje en pijntje af te gaan vragen wat het kan zijn. Haha Maar ik duim voor een mooi eitje voor Sucre! @Smallville; Gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt lijkt me wel belangrijk! Gelukkig hebben wij heeeeeeeel regelmatig sex, moest pas tegen mijn ventje zeggen dat het beter was om het om de dag te doen (vond hij een goeie smoes, hij geloofde me niet). Als het te geforceerd is, lijkt het me helemaal niets! Maar het is natuurlijk wel fijn om te weten wanneer ongeveer je ei is, zodat je een beetje kan uitrekenen wanneer je ongi gaat worden OF NIET! @Calani & Ms. Mia; Ook nog geen ei? Verdorie! Wat zijn die vrouwenlichamen ook een verschrikking af en toe! Ik ben nog steeds voor een groene teen als de eisprong komt en een rode als je zwanger bent! Zou een hoop geld besparen
Hey meiden... Ik kan me hier ook aansluiten. Ik heb de prikpil gebruik 1-malig na mijn MK in februari, toen deze dus na 3 maanden was uitgewerkt na dik 6 weken nog geen ongi te bekennen dus op verzoek van de huisarts de pil mycrogynon30 genomen 1 hele strip binnen 1 week opmaken, dus 3 tabletjes per dag om mijn cyclus weer op te wekken en dit heeft geholpen ! Ik werd 3 dagen na het stoppen met de strip ongesteld een dikke week lang, toen zijn we begonnen met klussen. Normaal had ik vroeger altijd een normale cyclus van 28 dagen, daar ben ik nu ook vanuit gegaan maar tot de dag van vandaag nog geen ongi te bekennen en heb al 2x negatief getest. manlief en ik klussen zeker minimaal om de 3 dagen dus hopelijk hebben we mijn ei niet gemist... afwachten nu maar...
Al 2 dagen een verhoogde temp... Zou er een ei geweest zijn? Ik hoop het zo Dat zou betekenen dat ik deze keer een kortere cyclus heb... [-o<
goeieavond, heb iets raars meegemaakt vanmorgen. We hebben vanmorgen geklust en ik heb gebloed!?! Iemand dit ook eens meegemaakt? Ik denk niet dat hij tegen m'n baarmoeder dat want dan voel ik dat altijd wel...
Mystic sun: welkom! Milolove, spannend seg, staat je temp curve online? Sucre, geniet van je vakantie! Kikka, gek seg, LindaS, fantastisch voorstel! groene en rode tenen, dat zou echt geniaal zijn... Nog geen ei snif... overmorgen nog eens een ovutest... grts Calani
Nu officieel Overtijd, géén enkele tekenen van ongi te bekennen en vanmorgen wéér een negatieve test in handen Ik ga nu pas volgende week vrijdag weer testen...
Hey meiden, Mystic Sun, welkom hier! Vervelend dat het allemaal zo moet lopen. Ik ben wel bang dat je gewoon een langere cyclus hebt hoor. Weer je of je een ei hebt gehad? Dan weet je ook wanneer je ongi eraan zit te komen. Kikka: jippieeeee Op naar de volgende (hopelijk kortere) ronde. Calani, ik vrees dat we in hetzelfde schuitje zitten: allebei wachtende op ons ei. LindaS, inderdaad een heel goed idee van die tenen Sucre hele fijne vakantie meid, geniet er maar van! Ik hoop dat jullie je even lekker met andere dingen kunnen bezig houden. Milolove laten we hopen dat je cyclus korer is geworden! Op hoeveel dagen zit je nu? Smallville, gaat goed zo toch?! Hier verder geen nieuws. Ik hoop dat ik maandag meer te horen krijg. Misschien kan ze dan ook wel zien hoe het er met mijn ei voorstaat. Nog maar twee nachtjes slapen... Liefs Mia
Ja ik heb ovutesten gebruikt afgelopen maand en was 1 dag dik positief vandaar dat ik mijn NOD redelijk goed kon inschatten, daarom snap ik er ook niets meer vanhelaas. Dan gewoon maar af blijven wachten denk ik, meer kan je niet doen
Hmmm, veemd, hoe lang geleden had je die positieve test? Je ei komt nl meestal pas 12 tot 24 uur na die positieve test. En dan duurt het ongeveer 14 dagen voordat je NOD is. Maar dit kunnen er ook wel eens 12 of 16 zijn heb ik ergens gelezen. Succes met afwachten! Groetjes Mia
Hallo meiden! ik kan melden dat ik gister eindelijk ongi ben geworden! En niet zo'n beetje ook maar ik ben er blij mee. Heb er even op moeten wachten, was vanaf 11 Juli gestopt maar het werkt weer Nu maar hopen dat het een beetje regelmatig wordt en dat niet elke cyclus zo lang gaat duren. Jullie allemaal nog heel veel succes en bedankt voor alle antwoorden, tips etc. Liefs Biesje
Hier nog steeds geen ongi, had gisteren wel wat last van lichte krampjes aan de linkerkant onderbuik maar is nu alweer helemaal over.. Nog even afwachten dus maar...
wow biesheuveltje dus jij was gwoon 2 maanden niet ongesteld? wel gelukkig dat je nu ongi bent. ben je in die 2 maanden wel naar de huisarts geweest of heb je gewoon rustig afgewacht..?
hey meiden Leuk Kikka en Biesje dat jullie ongi zijn! Welkom sanne, idd 2 maand niet ongi, ik was 3m lang niet ongi, hopelijk duurt het bij jou minder lang Idd mrs mia, nog geen ei intussen, ik kan wel huilen maar hou me flink, toch nog geen normale cyclus voor mij EN jij kan morgen bij de dokter terecht! super seg, eindelijk, ben blij voor jou, Vandaag mijn zw schoonzus gezien, snif snif Calani is klein beetje down xxx ps nog steeds platte temp-curve en negatieve ovu-test vandaag, blijf flink om de dag klussen, vraag me af hoelang we dat gaan volhouden.... tmoet ook leuk blijven dat is het nu ook nog anders zouden we tniet doen...
@ Sannehai Toen ik gestopt ben met de pil werd ik ongesteld maar dat is die pil bloeding dus die telt niet mee. Daarna na 27 dagen wat bruinverlies maar dat mag je niet als menstruatie tellen en nu sinds gisteren mn eerste echte menstruatie..eindelijk. Dus dat heeft idd 2 maanden geduurd. Ik ben niet naar de huisarts geweest heb het eerst maar eens afgewacht want ik hoorde en las hier op het forum dat ontpillen soms lang kan duren. Ik heb 11 jaar de pil geslikt en dan kan het schijnbaar wel weer even duren voor je lichaam alles zelf weer goed regelt, dus ik dacht ik wacht het nog maar even af. Ik heb gelezen dat meiden soms na een half jaar nog niet ongesteld zijn. Groetjes