Hoi Ellen, Van Harte Gefeliciteerd! Goed nieuws vinden wij altijd fijn om te lezen. Geniet er van he. Biesheuveltje, ik hoop dat je cyclus deze keer wat korter is. Succes met je nachtdiensten. Calani, hoe is je temperatuur? Groetjes Mia
Ik ben ook gestopt met de pil en mijn laatste bloeding was eind augustus, tot op heden nog geen ongi te bekennen en helaas alleen nog maar negatieve testen...
Hey Mrs Mia Mijn curve blijft zo maar flauw, niet zoals vorige cyclus mijn basale temp is 36.3 e nu heb ik 36.4 of 36.5 (vorige ronde na mijn ei had ik bijna continu 36.6) En hoe zit het bij jou? Hoe is je temp? Nog geen ei? Staat je curve online? Goh ik wou dat we al de 14e waren dan weet ik ten minste of ik ongi/zw/in ei-afwachting ben, (vraag me nog steeds af of ik wel een ei heb gehad) Greets Calani
GEFELICITEERD zwangere dames! Wauw! Dat zijn nog eens positieve berichten! Geniet van jullie zwangerschap! @calani, ik ken je twijfelende gevoel en hoop voor je dat je toch echt je ei hebt gehad! Bij mij lijkt het er nog steeds op dat ik op dag 83 mijn 1e eisprong heb gehad, nu een week geleden. Vanochtend was mijn temp opeens met ruim 0.2 graad omlaag, schrok ervan! Ik durf nog steeds niet goed te geloven dat ik een eisprong heb gehad, ben als de dood dat mijn temp nu opeens weer ultralaag wordt ofzo, en dat fert.friend het kruis dan weer weghaalt.... ik ben echt met bonzend hart aan het temperaturen de laatste dagen, haha! Heb gewoon nog weinig vertrouwen erin dat mijn lijf toch opeens is gaan werken.... stom he ... Anyway, als het echt een ei was (hope so!), dan zit ik over een weekje op mijn NOD, op 13 oktober. Ik kan de dagen wel voorbij denken! Mijn temperatuurkaartje t/m vandaag: http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29 Fijne avond allemaal! Liefs Bodeas
hee dames ik d8 ik zal hier nog eens ee nberichtje plaatsen.. pfffffffff ik zit al op dag 50 nu en heb gelukkig donderdag een afspraak bij de h.a. be nbenieuwd!
Succes donderdag bij de huisarts, Sannehai! Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt! Heb je al een tijdje getemperatuurt? Het schijnt helaas 'normaal' te zijn dat het na het stoppen met de pil wel tot 6 maanden of soms langer kan duren, voordat je cyclus weer op gang komt ! Laat je nog even weten wat de huisarts ervan zei? Ik zit inmiddels op dag 91 van mijn 1e cyclus ! Het lijkt er echter op dag ik op dag 83 toch nog m'n 1e eisprong heb gehad! Voor mij dus nog geen huisartsbezoek, ik wacht nu eerst even af wat er verder gebeurt! Groetjes, Bodeas
Hey Bodeas, Jouw temp-curve ziet er nog steeds goed uit hoor, een eventuele temp-daling kan wijzen op een innesteling... Je kan die link trouwens in je banner zetten zo hoef je hem niet altij opnieuw te copy pasten, die link update zichzelf elke dag (kijk naar mijn banner) En ivm je zorgen, je mag op je 2 oren slapen hoor, jij hebt zeker een ei gehad! Dat is duidelijk! IVm je ontbrekend vertrouwen in je eigen lichaam, ik had, neen correctie ik HEB dat ook... (ronde 2 na een lange cyclus is ook weer afwachten snif, maar wie weet blijft het bij jou wel 1 ronde!) Spannend hé, mijn NOD zit tss 12 en 14 oktober, vlakbij dejouwe meoten we samen geduldig zijn (blegh)
Hey meiden... Even klagen hoor want heb ineens een dikke pukkel op mijn kin, doet MEGA zeer. Heb de afgelopen dagen ineens pukkels NOOOOOOOIIIITT gehad vroeger, maf hoor. Maar ja niet gewenst want ga dit weekend lekker weg met vrienden en vriendinnen en natuurlijk manlief naar Kochum in duitsland, vrijdagmorgen vertrekken we en dan maandagmiddag pas terug, heb er veel zin in. Hopelijk vrijdagmorgen voor vertrek een positieve test i hope so, heb al lang genoeg gewacht nu dacht ik zo, ARGH wat een spanning.....
Even een kort berichtje: Heb het tempkaartje in mijn onderschrift gezet ! Vanochtend weer 36,62, ongeveer gelijk aan gisteren. Zit nu op dag 9 na eisprong en nog steeds mooi boven de rode lijn van Fert.Friend. SPANNEND allemaal! Ik hoop dat we allemaal positief gaan testen *duim duim* !
Ola! @Alle wachtende dames; Good luck! @Alle dames die ongi zijn geworden; Balen! Of juist niet (als je al heel lang op je ongi aan het wachten was) @Alle zwangere dames; Willen jullie wat HCG naar ons strooien? Misschien helpt het wel! Ik moet maandag weer bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad! Had dit weekend wel wat krampjes, maar weet echt niet of het mijn ei was.. Pfff, had ik nou maar wel gaan tempen.. Stomme ik! Ik hou jullie op de hoogte!
************************ HCGHCGHCGHCGHCGHCG voor Linda! *********************** Hoewel ik me afvraag of ik nog wel zoveel HCG heb zo ver. Misschien moeten de andere dames dat maar ff doen hihi
Hey meiden, LindaS, ik hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad en deze hebt benut natuurlijk. Anders voor de volgende keer: tempen! Dazwa, wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde. Bodeas, dat was zeker een ei! Nou maar hopen dat hij zich ook innesteld Mystic Sun, lekker ff weg. Geniet ervan! En misschien betekenis die puisten wel iets.... Sannehai, gelukkig kun je snel bij de HA terecht. Succes morgen! Calani, ik begin ook te twijfelen of je een ei hebt gehad.... nog even volhouden die onzekerheid dus. Hier ook nog steeds geen ei. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste paar dagen geen ovutesten meer heb gebruikt, maar de temp is nog steeds laag. Ik heb trouwens geen kaartje bij FF. Ik doe het gewoon in een excel bestandje. Groetjes Mia
Hey meiden, Ik zat vannacht op de wc (heb nachtdienst) en er zat een klont van dat rekbare slijm in mn onderbroek het leek wel lijm, ook bij het afvegen best veel. Zal mn eisprong eraan komen....? I hope so... Als je dat rekbare slijm hebt is toch een teken dat je eisprong eraan komt of heb je dan je eisprong al? Liefs van deze nachtegaal
Dames, Mijn temperatuur gaat als een dolle naar beneden ! Is dit een normaal beeld (uiteraard bij niet-zwanger dan ) voor na de eisprong? Ben bang dat straks blijkt dat ik helemaal geen ei heb gehad ofzi ! Wat denken jullie? http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29 Ik hoop echt dat het wel een ei was en dat de duivels dit gauw (rond maandag) gaan bevestigen! Wat zal ik blij zijn als ik voor 't eerst ongi wordt . Een zwangerschap zit er met deze temperaturen niet echt in, maar dat hoeft ook helemaal niet, ik ben allang dolblij als mijn lijf weer werkt ! Bedankt alvast! Liefs Bodeas
@ Bodeas, Ik ben niet echt een temp kenner maar ik geloof dat een blijvende daling in de temp meestal de komst van een ongi aanduidt... Een dipje (dus eerst laag dan weer hoog) kan een innesteling zijn.... Of je echt een ei hebt gehad? Het zou goed kunnen hoor. Ik lees vaker op dit forum dat je bij een cyclus van meer dan 40 dagen vaak geen eisprong hebt, maar dit is natuurlijk niet bij iedereen zo! Mijn cyclus is ongeveer 50 dagen en ik weet zeker dat ik precies op tijd (na 35 dagen) een eisprong heb gehad. (verhoogde temp en krampjes...) In de eerste cyclus na de pil kan het ook goed dat je geen eisprong hebt, maar dat je toch ongi wordt. Je lichaam regelt het uiteidelijk vaak zelf. (mits er geen medische aandoening is natuurlijk) Het zou dus kunnen dat je snel ongi wordt! (ik hoop het voor je ) @ De rest van club Veel succes met klussen, wachten, HA bezoekjes etc etc.... Groetjes Milolove
Klinkt als een zeer nabije ongi! Kan zijn dat je morgen al ongi bent hoor, was bij mij 12 dagen na mijn ei al zover hoor!