Thanks Calani! Vanochtend was mijn temp. weer iets omhoog, 36,55. Hij hangt nog steeds boven de coverline, dat wel. Ben benieuwd wanneer de komen! Groetjes Bodeas
goeiemorgen allemaal, @bodeas: hopelijk komt uw ongie er snel aan of misschien wel...posi test! @Biesheuveltje:ik had deze week ook rekbaar slijm en had dan later die dag een ovulatietest gedaan ,maar deze was negatief... Geen idee wat ik ervan moet denken. En vriend wil maar niet klussen,zo zal het nooit lukken é! Hij heeft teveel stress vanop z'n werk... Maar ,hij heeft gisteren een hotel geboekt,dus we gaan morgennacht op een hotel doorgbrengen, lief hé
Mijn temp.kaartje is op hol geslagen ! Opeens schiet de temperatuur weer omhoog : : ?! http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29 Vanochtend op 13 DPO uit pure nieuwsgierigheid getest, niks te zien, dus hartstikke negatief. Ben benieuwd wat mijn temp de komende dagen doet! Ik vind het nu maar een vreemd temp.kaartje worden, in vergelijking met de lijn die je na de eisprong bij de meeste kaartjes ziet. Eerst zakt ie echt een paar dagen omlaag (maar boven coverline) en nu weer echt omhoog. Ik snap 'em niet ! Een goede zondag iedereen ! Groetjes Bodeas
Bodeas, dat ziet er inderdaad een beetje vreemd uit. Soms heb je een innestelingsdip, maar dat is maar 1x een dipje. Even afwachten wat er gaat gebeuren... Kikka, veel plezier dit weekend! Ik hoop voor je dat dat rekbare slijm een voorteken was en dat je ei nog komt. Dus: klussen dan. Calani, hoe is het met jou? Hier nog steeds geen ei volgens mij... Groetjes van Mia
Lieve allemaal, ben weer terug van vakantie. Was echt heel erg fijn! En vandaag jarig, dus ik word flink verwend. Hoe gaat het met jullie allemaal? Zag ik nou dat er een paar zwangeren bij zijn? En Mia en Linda, hoe gaat het met jullie? Ik vroeg me af, vinden jullie het erg als ik mee blijf kletsen? Mijn cycli zijn dan wel niet zo lang meer als die van jullie, maar regelmaat zit er ook niet in bij mij.
@ Kikka, Ik heb ook niet het idee dat mn eisprong is geweest, ivm dat rekbare slijm volgens mij komt mijn eisprong pas een week na het rekbare slijm. En ook ik zit met een vent die niet wil klussen, snap er geen bal van. Maar ja we zien wel.... vanavond spring ik er maar gewoon op denk ik Succes
Biesheuveltje, meestal krijg je een dag na je slijm je eisprong. Waarom wil je vent niet klussen? Die van mij zei vanochtend dat ie wel elke dag wil. Grapjas.
Hey Sucre, Alsnog Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een beetje een leuke ag hebt gehad. En natuurlijk ook een leuke en relaxte vakantie. Je banner zegt 3 dagen overtijd, is dat echt zo, of is dat omdat je niet zeker weet wanneer je ongi is? Ik hoop natuurlijk het eerste Enneh: je mag altijd mee blijven kletsen hoor! Dat doen we toch allemaal (ik ook nu ik zeker weet waardoor mijn cyclus zo van slag is). Verder nog steeds geen ei te zien :x ik zit al op dag 52 grrrrrrr. Hoe is het met de rest? Groetjes Mia
Ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen deze keer. Ik voel me zwanger, maar had een negatieve test gisteren. Hij was eerst positief, maar na een minuut verdween de streep weer. Heel vaag. Ik denk dat ik vanaf de volgende ronde ga tempen. Om meer inzicht te krijgen in dat rare lijf van me.
@Sucre; Overtijd?! Spannend meis! Op een ander forum waar ik meeklets, was ook een meisje die eerst een posi test had en waar later het streepje verdween. Ze is toch echt zwanger! Ik zou de moed nog niet opgeven hoor Succes hoor Oh ja, nog gefeli met je verjaardag Heb je een leuke dag gehad?
Hooii meiden Heb weer een tijd niks van me laten horen maar ben vandaag eindelijk weer ongesteld geworden! (dag 54 ) Voor de meiden die zwanger zijn echt van harte gefeliciteerdd! Dankzij jullie krijgen wij weer hoop haha. Ik moest de vorige keer toen ik ongesteld op de derde dag mijn bloed al laten prikken maar toen stond k in de file van 2 uur :S dus dat lukte toen niet. Dus ik ga het woensdag weer proberen! Hoop dat het allemaal wel goeie uitslagen zijn. Mijn vriend moet eind deze maand weer zn zaad inleveren.....hopelijk is het nu beter nieuws dan de vorige keer....toen was het erg slecht. Iedereen praat over procenten enzo maar hij zegt dat de dokter alleen heeft gezegt dat het zaad op 3 gebieden negatief was. En hij heeft niet echt doorgevraagd :S En weet ook niet meer psies wat er allemaal gezegt is, alleen dat het over 3 maanden weer opnieuw moest en dat het dan misschien beter is. Dus de volgende keer ga ik maar mee met de uitslag! Khou jullie verhalen allemaal bij! Schiet allemaal niet echt op he! Sterkte allemaal!
Owjaa en ik ben vanaf vandaag ook begonnen met temperaturen! Ben benieuwd of ik daar wat wijzer van word...maar als ik jullie zo hoor is het wel handig dus doe ik het ook maar
Sucre, ik zal voor je duimen dat hij weer gewoon positief wordt! Er is in ieder geval nog hoop Hou ons op de hoogte he! Mootje, gefeliciteerd met je ongi! Ik denk dat de dokter bedoelde met op 3 gebieden negatief: te wienig zaadcellen, niet goed bewegend en vervormd. Klinkt eerlijk gezegd niet erg best. Maar wie weet is het over 3 maanden beter! Hangt er ook van af of hij ziek is geweest en zo, want dat kan van grote invloed zijn. Succes met bloedprikken! Groetjes Mia
Hi Mia, Hoe is het nu met jou? Wanneer weet jij weer iets meer? Hoop dat je snel wat meer weet en hopelijk dan wat beter nieuws! Duim nog steeds voor jou!
Dankjewel! Die van jouw heeft dus ook een 2e zaadonderzoek? Spannend! Ja het was iid de kwaliteit, hoeveelheid en beweegelijkheid. Maar we moeten maar afwachten. Jij ook succes en ik ben ook benieuwd naar jullie uitslag!
Hey meiden, dank je voor het duimen! Linda, ik duim ook nog steeds voor jou hoor meid Ik hoop dat die clomid aanslaat. Ik ben wel nieuwsgierig naar onze uitslag vrijdag. Ik ga ervan uit dat het zaad niet echt veel zal verbeteren, aangezien mijn mannetje voor de vorige meting niet ziek is geweest. Het zou evt kunnen liggen aan het alcoholgebruik (we hadden wel wat feestjes gehad toen). Deze keer heeft hij daar wel meer rekening mee gehouden. Maar de waardes waren niet zo goed dat ik denk dat het ineens goed kan zijn. Ik moet zoiezo aan de hormonen want die eisprong is erg traag. We gaan maar uit van het slechtste, dan kan het alleen maar meevallen toch? Mootje, wanneer kunnen jullie het 2e zaadonderzoek laten doen? Ons 2e onderzoek is gelijk uitgebreid, ze gaan het opwerken (dus de slechte eruit filteren), dan kunnen ze kijken of het goed genoeg is voor IUI, of dat het IVF of ICSI moet worden. Nou... nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer Liefs Mia
Hey meiden Hier nog steeds geen ei... Stomme lichaam van mij... Maar allé, had daarnet bij het afvegen wat waterig slijm, (was voorheen "droog" bij wijze van spreken) FF heeft mijn mooie rode lijn van een ei ook weggehaald.... op naar een mooie temp-verhoging... Mia spannend, bijna vrijdag! Mootje, leuk, ongi, goed seg en goed idee om te tempen, fertility friend is daarvoor zeer handig! lindas, bijna testen!? Sucre, een positieve test die daarna negatief wordt, wat gek, dat is dan toch positief!? Succes meiden!
Hoi allemaal, hier weer een berichtje van mij... Weer even bijgelezen allemaal. Weer een hoop gebeurd bij iedereen. Mia heel veel succes vrijdag! Ik zal het bijlezen na mijn vakantie denk ik. Vrijdag vertrekken we nl. even naar de zon. Heerlijk, even relaxen voordat we de 28e bij de gyn terecht kunnen. Ben erg benieuwd wat ze zo'n eerste keer gaan doen. Hoe was dat bij jullie? Ander vraagje.. Vertellen jullie in je omgeving dat je voor onderzoeken loopt, of juist niet? Groetjes
Calani, jij dus ook nog steeds geen ei.... dat schiet ook niet op he. Wie weet komt hij er nu aan, ik hoop het voor je! Witje, lekker op vakantie: heerlijk! Mijn eerste afspraak bij de gyn duurde 3 kwartier. Ze hebben ons allebei vragen gesteld (over cyclus, temp. curve, voorgeschiedenis en familiegeschiedenis). Daarna kreeg ik een inwendige echo (doet geen pijn hoor), waarop ze dus kon zien dat er meerdere eiblaasjes waren, wat PCOS verklaart. Ook hebben ze een paar buisjes bloedgeprikt om al die hormoonwaardes te testen. De uitslag daarvan (en die van het zaad van mijn mannetje) krijgen we vrijdag. Veel plezier op vakantie! Groetjes Mia
Ola! @Mia; Succes bij de gyn meis! Hopelijk wat goed nieuws! Ga je dan aan de Clomid, of is dit afhankelijk van de zaaduitslag? Spannend in elk geval! @Calani; Geen ei?! Verdorie! Hopelijk dan nu alsnog! Ik duim ervoor! Ik wil eigenlijk stiekem vandaag alvast bellen voor mijn uitslag, de gyn zei pas dat ze de uitslagen altijd dinsdag krijgt Doe gewoon of mijn neus bloed, whahaha! Spannend!