Hey Linda, Gewoon bellen (nee heb je en ja kun je krijgen toch?!) Voor ons is het even fwachten wat de zaaduitslag doet. Ik moet zoiezo aan de hormonen, want het gaat alleen maar minder met mijn cyclus (zit nu op 53 dagen en heb nog steeds geen ei ) Maar ik ben bang dat het in het gunstigste geval IUI wordt. Nog 3 nachtjes slapen en dan weten we meer... Groetjes Mia
Hey meiden Ben weer thuis, het weekend was leuk maar de thuiskomst minder... We hebben gisteravond laat plots onze 11 jarige franse bulldog in moeten laten slapen, ze kon niet meer over haar medicatie voor de ziekte van cushing en haar bloedwaardes rezen de pan uit, ze was zichzelf aan het vergiftigen.. We missen onze kleine schat zó erg, ik doen niets als huilen, ben echt een wrak, vandaar dat ik nu even niet veel hierop zit, ga wel nog testen deze week maar nu even niet, kan momenteel niet nog meer verdriet verwerken, nog geen ongi in ieder geval... Sorrie meiden maar ben echt even aan het einde nu....ik mis haar zo. Een foto van haar staat in mijn album....
@Mystic; Ahhhh meissie toch.. Zo'n hondje wordt op een gegeven moment gewoon familie van je! Ik snap dat je er helemaal kapot van bent.. Mag ook best! Heel veel sterkte meis, hopelijk kun je het een plekje geven! Ik hoop ook op snel meer duidelijkheid in je cyclus! Succes met alles meis! Dike knuffel voor joU! Shit, uitslag was nog niet binnen.. Had het voor alle zekerheid even geprobeerd (ben niet nieuwsgierig hoor ) Morgen weet ik meer! Vind het wel weer spannend hoor!
Linda, bedankt voor je lieve PB. Ik durf geen hoop te hebben. Maar als je mijn pendels ziet. Sja, ik wacht weer een week en test dan weer, als ik niet eerder ongi ben natuurlijk. Mijn moeder vertelde dat ze dit ook heeft gehad, een streep die verdween. Toch was ze zwanger van mijn jongste broer! Nee, ik heb geen hoop..
Sucre, ik heb goede hoop voor je! Een soort voorgevoel.. Ik zou nog een keertje testen als ik jou was Een week duurt Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te lang
Linda, jammer dat de uitslag er nog niet was. Spannend deze dagen afwachten he, Mia, voor jouw ook spannend vrijdag. Ik hoop idd dat het meevalt en jullie voor IUI kunnen gaan. Beter was het natuurlijk als dat allemaal niet nodig was, maar geef de moed niet op meid. We worden namelijk allemaal mama! Calani, balen dat je nog geen ei hebt. Stomme lijfen hebben we ook he.
Ik snap het hoor! Als het dan zo is, dan zal de streep in elk geval OVERDUIDELIJK zijn! Ik duim voor je!
Heb vandaag wel getest al stond mijn hoofd er totaal niet na en ja hoor een hele lichte 2de streep. Nu eerst naar de dokter morgen nog een test doen want ben bang dat dit ook nog wel een indrooglijntje kon zijn. Morgen weet ik meer..
Mystic, toch nog spannend dus! Hopelijk weet je morgen meer! Ik in elk geval wel! Als uit mijn uitslag blijkt dat ik een goede eisprong heb gehad, ga ik meteen testjes in huis halen! Ik wil in elk geval echt weten waar mijn klachten nu vandaan komen.. Word gek van mezelf!
Mystic Sun, allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen met het overlijden van jullie hondje. Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Maar, ten tweede ga ik je toch ook feliciteren, want volgens mij is een lijn een lijn bij een zwangerschapstest! Bij ovutesten heb je nog wel eens te maken met indrooglijntjes, maar niet bij zwangerschapstesten.Dat zou ergens wel heel mooi zijn he, ondanks het verdriet Ik duim voor je dat de lijn steeds dikker wordt. Sucre, voor jou duim ik ook meid. Ik gun het je echt! Maar wat een ijzeren discipline dat je zo lang kan wachten! Ik zou gewoon na 1 dag weer getest hebben. Succes met wachten en we hopen met je mee op een dikke posi test Linda, balen dat de uitslag er nog niet was meid. Maar ja, morgen weet je meer toch? Nog een nachtje slapen dan... Succes met wachten! En Sucre, ik geef de moed zeker nog niet op Liefs Mia
Linda, wat voor klachten heb je allemaal? Mia, ik geduldig? Mwoah.. Eigenlijk helemaal niet hoor. Ik bewonder jouw positiviteit. Vind ik echt heel goed van je! Je kan ook niet anders, maar velen zouden bij de pakken neer gaan zitten, wat ook begrijpelijk is. Chapoo! Of hoe schrijf je dat? Sjapoo?
Chapeau?! Hihi Inderdaad Mia, vind het ook heel goed dat je zo positief blijft! Klasse (dan weten we in elk geval dat we het goed schrijven) Sucre, ik ben sinds afgelopen weekend misselijk, ongi-pijn en zere boobs.. Maar dit kan net zo goed door die rot-medicijnen komen hoor! Daarom wordt ik zo gek van mezelf! Ben bang dat ik mezelf gek zit te maken!
Hey meiden, Lief van jullie dat jullie mijn positiviteit zo bewonderen Maar ik vind jullie ook altijd positief en lief hoor! En als jullie straks zwanger zijn dan stuur je me maar een hoop positieve HCG! Spannend Linda.... maar ook voor jou Sucre. Ik duim voor jullie allbei!Liefs Mia
hee dames ik wou nog even zeggen dat ik na 53 dagen toch gewoon ongestld geworden ben ik was er eigenlijk wel blij mee. gewoon om te weten dat mn lichaam het toch gewoon doet. groetjess
Hey meiden Lees net dat zowel Brotherhood als Smallville een miskraam hebben gehad, erg hé, wens hun sterkte... niet evident
Sannehai, gefeliciteerd met je ongi Nooit gedacht dat je er zo blij mee kon zijn he. Wat vervelend voor Brotherhood en Smallville. Helaas hoort zoiets er ook bij, alleen gun je het niemand. Ik wens hun, vanaf hier, ook veel sterkte! Calani, hoe is het met je ei? Ik zit al op dag 54 en nog niks te zien -zucht- Groetjes Mia
Hey Mia Inderdaad het hoort erbij, en langs de andere kant weten ze nu dat hun lichaam het kan... Hier dag 40 en nog geen ei, om depressief van te worden...! En jij mag overmorgen bij de dokter gaan zeker, wat goed, eindelijk nieuws voor jullie! Als ik op dag 50 nog steeds geen temp-verhoging heb ga ik een afspraak maken om opnieuw bij de dokter te gaan... Sannehai: PROFICIAT, is nog vrij snel hé, goed seg Sucré en Mystic sun: testen! ik zou nooit nog een week kunnen wachten Lindas, wat lastig al die symptomen, ... ook wel spannend hé Op naar goed nieuws voor ons allen! Calani
Hallo dames! De klachten die ik heb, hebben in elk geval niets met een zwangerschap te maken hoor.. Heb geen eisprong gehad Mijn waarde was 1,8.. Hoe is het verder met jullie? @Calani; Nog steeds geen ei meis? Inderdaad, gewoon aan de bel trekken bij de dokter! @Mia; Dag 54?! Ohhh bah, schiet niet op! Vrijdag weet je meer toch? @Sucre; En? Al getest? Spannend meissie! Ik geef mezelf nog 1 kans, aangezien deze klachten misschien wel op een eisprong duiden.. (ze moeten toch ergens vandaan komen) Dus ga niet meer aan de Duphaston en Clomid, las even een pauze in.. Heb er geen zin meer in! En dan zie ik wel of ik nog ongi ga worden..