Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh Linda, wat vreselijk naar voor je. Ik had het zo gehoopt voor je en dan krijg je deze uitslag. Dikke knuffel! Hopelijk zijn je symptomen die je nu hebt idd die van een eisprong. Worden de waarden nog een keer getest? Is tempen iets voor jou?

Ik voel me niet meer zwanger. Alle "symptomen" zijn weg. Ben alleen nog niet ongi.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee, heb niets meer tegen de gyn gezegd over deze klachten.. Ben wel later begonnen met Clomid, dus misschien wel een late eisprong.. Maar ik laat het gewoon rusten en ik zie wel of ik ongi word..

Maar dat je geen symptonen hebt, zegt natuurlijk helemaal niets! Je kunt nog steeds hartstikke zwanger zijn! Ik denk echt dat je zwanger bent namelijk :) Maar daar heb je weinig aan he?! ;)

Succes meis!

3. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik meld me hier ook weer even.

Ik zit nog steeds in mijn 1e cyclus, op dag 99 inmiddels.
    Het lijkt er op dat ik op dag 83 mijn eisprong eindelijk heb gehad (al durf ik er nog niet echt op te vertrouwen, ben het vertrouwen in mijn lijf inmiddels wat kwijt):

http://www.fertilityfriend.com/home/21bb29

Dat zou betekenen dat ik inmiddels op 16 DPO zit en dus 2 dagen over tijd ben.
    Vanochtend getest --> negatief.
    Nog geen ongi te bekennen.
    Kortom: nog totaal geen duidelijkheid!

Ik denk erover om, als ik over 2 weken nog steeds niet ongi ben, langs de huisarts te gaan.
    Ik ben dan inmiddels zo'n 4 maanden van de pil af; ik vind dat ik dan wel lang genoeg heb gewacht!

Liefs Bodeas

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bodeas, ik zou ook naar de huisarts gaan als er nog niets gebeurd. Zo is het echt niet leuk meer.

Linda, ik ben blij dat jij nog steeds vertrouwen in mijn buik hebt. :D
    Hopelijk ben jij helderziend!

Succes met afwachten. Het valt ook allemaal niet mee he. Knuffel!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Linda, balen zeg! Kan me voorstellen dat je er ff geen zin meer in hebt.
    Wordt de dosis clomid nu verhoogd?

@sucre, spannend zeg! Hoe is het nu?

@Mia, jeutje, wat een geduld moet jij toch opbrengen.

*breekt weer uit*

6. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hallooo

@Sucre : Kheb ook wel het idee dat het goed zit bij jou! Ben erg benieuwd!

@ Mia : 20 okt moet ie zn zaad inleveren. Maar wij hebben geen uitgebreid onderzoek ofzo.
    Maar dat komt misschien omdat zn zaad eigenlijk niet word getest omdat het niet lukt om zwanger te worden. Maar omdat ie een keer een ongelukje daar heeft gehad en wou dat gewoon laten testen.Eigenlijk nooit echt vanuit gegaan dat dat ook werkelijk slecht zou kunnen zijn....was een beetje een schok :s
    Maar als het nu weer slecht is dan gaan we kijken wat we verder kunnen doen, misschien ook dat IUI want dan brengen ze een paar goeie zaadcellen bij de vrouw in toch? Hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt!
    Ik krijg zelf vrijdag ook de uitslag van mijn bloed, heb ik laten prikken vandaag. Weet eerlijk gezegt niet zo goed waarvoor allemaal :$ Maar dat hoor ik vrijdag wel!
    Ik ben nu ook begonnen met temperaturen, maar als ik 0.2 graden omhoog ga heb je een ei sprong? Of heb ik dat helemaal mis?
    En als ik zoon verhoging heb gehad, wanneer zou ik dan ong mijn ei hebben gehad? Kan iemand mij dat uitleggen?

Groetjess Mootje

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen dames!

Calani, dag 40 schiet ook niet op he. Ik zou ook gewoon weer nar de dokter gaan bij dag 50. Hij had bij jou al een keer bloed gemeten of niet? Of had je al een inwendige echo gehad? Bij mij kon ze nlop die echo gelijk al zien dat het PCOS was (vandaar de lange cyclus). Dat is natuurlijk niet leuk, maar dan weet ik wel waardoor het komt.
    Mijn mannetje zegt dat ik waarschijnlijk toch iets meer stress heb (misschien wel omdat we morgen die uitslagen krijgen) en dat mijn ei daardoor alleen maar langer wegblijft :confused:

Linda, wat vervelend voor je! Het is echt niet leuk als je lichaam je zo voor de gek houdt. Ik hoop dat je klachten toch echt van de naderende eisprong komen. We duimen voor je!

Sucre, ik hoop voor jou nog steeds dat je toch zwanger bent. Maar als die symptomen verdwijnen dan weet ik het ook niet helemaal meer. Had je wel zeker een eisprong gehad? Of zijn het bij jou misschien ook klachten van een eisprong geweest? Je weet mar nooit he. Maar we blijven duimen dat je toch een posi test hebt deze week...

odeas, dit schiet niet op voor jou. Ik zou ook snel naar de dokter gaan hoor. 4 maanden is zeker lang genoeg gewacht!

Chebu, leuk om te zien dat je nog steeds meeleest af en toe! Suces met de laatste lootjes. Wat kan dat toch snel gaan zeg!

Mootje, ik hoop voor jullie dat het zaadonderzoek goed is. Wel verstandig om het te laten checken. Als het toch niet goed blijkt te zijn kun je dat maar beter snel genoeg weten toch?
    Spannend dat jij vrijdag ook de uitslagen krijgt! Ze zullen wel hetzelfde hebben gemeten als bij mij: LH, FSH, Progesteron etc. al die hormonen. Als er ergens een stoornis is zien ze dat.
    Temperaturen is wel verstandig, dan weet je in ieder geval of je een ei hebt gehad. Je moet iedere dag, voor het opstaan, op hetzelfde moment je temperatuur meten. Het liefst rectaal (ja, het is niet de fjnste plek, maar wel de betrouwbaarste). Je temperatuur moet ongeveer 0,3 omhoog gaan en zo 2 weken lang blijven. Als je ongi wordt zakt hij weer. Maar mijn temperatuur kan soms nog welk wat verschilen, alleen zie je een duidelijke lijn er in: voor mijn ei heb ik altijd 36,4/ 36,5/ 36,6. Na mijn ei gaat hij richting 36,9/ 37,0/ 37,1. Dus dan zie je het verschil.
    Succes ermee!

Meiden, iedereen veel sterkte (vooral met wachten)....
    Liefs Mia

8. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Gadverdamme, wordt ik vannacht wakker van zulke pijn in mijn borsten niet normaal meer zeg :confused:
    Lijkt wel of iemand ze als stootkussen heeft gebruikt zo beurs helemaal, wat is dit nu dan weer? :rolleyes:
    Heb er nu nog last van en kan haast mijn BH niet meer aan zo pijnlijk, ze zijn ook voller geworden dat kan ik aan mijn BH merken en de blauwe aders worden ook steeds meer en meer zichtbaar, wat is dit toch verwarrend zeg Pfffffffffff.

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Mystic Sun, klinkt toc wel heel erg veel als.......................... ZWANGER!
    Ik hoop het zo voor je!

Liefs Mia

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mystic, dit klinkt inderdaad als zwanger. Al heb ik dat niet gehad bij mijn zwangerschap, maar je hoort het wel heel vaak.

Mootje, toch goed dat ze het zaad ook controleren, vooral als hij er een ongelukje mee heeft gehad. Hopelijk krijgen jullie goede uitslagen binnen!

Chebu, wat leuk je weer te zien hier. Het gaat nu echt snel he. Nog even en jullie mixwondertje ligt in je armen. Geniet nog even van je buikje! De tijd vliegt namelijk voorbij.

Mia, hoe gaat het nu met jou?

Ik heb mijn banner veranderd. Ik werd een beetje gek van de over tijd, zonder een positieve test. Ik ga nu niet eerder testen dan op dag 45. Tenzij de zwangerschapsverschijnselen weer terugkomen.

11. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hallo Meiden

Ik ben idd heel erg blij achteraf dat ik zo snel heen ben gegaan want wat ik gezien heb daar ben ik echt héél flink van geschrokken.
    Ik heb een cyste op mijn linker eierstok zo groot als een ei, 4 bij 3 centimeter :confused:
    Aangezien deze hormonen uitscheidt werd ik niet ongi en kreeg ik idd zwangerschapssymptomen, ook is hij zo groot dat hij op mijn baarmoeder drukt, vandaar de vage krampen en vaak plassen.
    Sorrie maar ben er echt even goed kapot van, mijn man is net thuisgekomen van zijn werk om me op te vangen, dit is wel het laatste wat ik had verwacht maar ben wel blij dat ik nu meer duidelijkheid heb gekregen.
    Ik heb nu medicijnen gekregen voor 10 dagen namelijk Primolut N tabletten 5mg, die wekt tevens een fikse bloeding op waar ik volgens de gynaecoloog niet van moest schrikken zou héél heftig worden.
    Ik met over 3 weken, namelijk op 6 november weer terugkomen voor een echo om te kijken of het geholpen heeft, zo niet dan wordt ik direct de volgende dag geopereerd en halen ze op die manier de cyste weg maar dit was niet geheel zonder risico.
    Hij zit namelijk zo stijf om mijn eileider heen dat er een kan bestaat dat ik die in zijn geheel kan verliezen.
    Hij kon niet goed zien hoe het met mijn andere eileider was gesteld daar deze cyste alle ruimte innam op de echo maar het leek goed op het eerste gezicht.
    Pffff meiden, dit was wel het laatste wat ik had verwacht en ben nu ook erg bang dat onze kinderdroom in duigen zal vallen, echt deze hele week gaat er vanalles mis, kan het nog erger? :cry: :cry: :cry:

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mystic, wat vreselijk erg voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je er flink doorheen zit nu. Dit was wel het laatste wat je had verwacht. Ik hoop echt dat de medicijnen gaan werken en de cyste verdwijnt. Ik zal voor je duimen.

Heel veel sterkte!

Knuffel

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Mystic Sun,

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg! En ik nog wel denken dat je zwanger was (omdat je die symptomen had), sorry meid. Ik vind het echt heel zielig voor je, want dit was toch wel het laatste wat je had verwacht.

Ik hoop voor je dat je man je nu een beetje kan opvangen en dat jullie er samen doorheen komen. Hopelijk is het alleen deze cyste en is je andere eileider gewoon goed.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Liefs Mia

14. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    wat vreselijk mystic sun! Hopelijk gaat de medicatie helpen! Veel sterkte

15. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Mystic Sun, wat naar meid!
    Ik hoop dat het allemaal weer in orde komt. Sterkte!

Voor iedereen: goedemorgen!

Hier 4 dagen overtijd en nog steeds geen :evil: :evil: , afwachten maar! Ik zit vandaag op dag 100 van mijn 1e cyclus.... "hoera" :( !
    (Edit: Oh, ik zie dat ik al op dag 101 zit, hihi, raak de tel ervan kwijt ;) !)

Temperatuur vanochtend weer iets omlaag, maar nog boven de rode lijn, mocht 'ie morgenochtend toch weer hoger zijn dan gooi ik er weer eens een testje tegenaan (again... :rolleyes: ).
    Wat vinden jullie van mijn kaartje :(: ?

Gisteren was ik de hele dag door flink misselijk, en ik ben flink moe de laatste tijd. Verder last van steekjes in onderrug, onderbuik en borsten.

Maar toch denk ik niet dat ik zwanger ben, ik denk dat mijn hormoonhuishouding gewoon (ahum :x ?) op hol is en dat het dus wel hormonale klachten zijn, maar dat dat niet gelijk zwangerschap hoeft te betekenen.

Wie weet komen de :evil: :evil: vandaag wel, dat zou in ieder geval duidelijkheid brengen ;) !

Fijne dag allemaal..... bijna weeeeeekeeeeend :D !

Liefs Bodeas

16. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    goeiemorgen,
    badeos: van die temperatuur kaartjes heb ik echt geen verstand... ik zie dus helaas niet of het goed of slecht is.
    Gisteren gaan eten bij vrienden, en er was daar ook ne vriendin die zwanger was (moet bijna bevallen) en bijna constant over zwangerschap bezig(word er zot van!).
    En morgen naar een verjaardagsfeestje en daar zullen er 2 zwangeren zijn... Ik wil ook! :cry:
    Heb een voorgevoel dat ik algauw m'n regels zal doorkrijgen. Dat zou wel goed zijn (is m'n cyclus kort en hopelijk blijft die dan zo),maar aan de andere kant ik wil m'n regels 9maand niet meer hebben door een zwangerschap! :cry:
    Wat heb ik het moeilijk vandaag...

groetjes

17. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Knuffel voor Kikka!
    Kop op, jouw tijd en die van ons allemaal gaat ZEKER weten komen!
    (Maar al die zwangere buiken om je heen zijn soms niet leuk.. ik begrijp het ;) !)

Kikka, ben jij met jouw 1e lange cyclus ook langs de huisarts geweest, of is het uiteindelijk vanzelf op gang gekomen?

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey meiden,
    We zijn vanochtend naar de gyn waren geweest.

Mijn bloeduitslagen waren typisch PCOS, dus dat is bij deze nogmaals bevestigd (maar daar ging ik wel al vanuit).
    Het zaad van mijn mannetje was er niet beter op geworden, zoals we al hadden verwacht. Vorige keer had hij 4 miljoen, waarvan 2% goede en 13% matige zwemmers. Deze keer, na meer alcoholonthouding, was het maar 1,2 miljoen met 9% goede en 16% matige zwemmers.
    Met andere woorden: onze enige optie is ICSI. Ze hebben deze keer nog wel bloed afgenomen voor de standaard onderzoeken naar HIV/ Hepatitus B etc. en bij hem ook voor dat chromosomenonderzoek.

Over 2 weken krijgen we telefonisch de uitslag van HIV/ Hep. onderzoeken en over ongeveer 2 maanden krijgen we per brief bericht over het chromosomenonderzoek.
    We staan al op de wachtlijst (voor zover die er is), maar we moeten eerst het chromosomenonderzoek afwachten. Ook is er een korte stop rond de kerst/ oudjaar (dan doen ze geen terugplaatsingen en zo) dus wij gaan er van uit dat we in januari aan de slag gaan met alles.

Als manlief straks thuis komt van zijn werk gaan we het verhaal nog maar eens goed doornemen samen. Vooral ook over wie we wat gaan vertellen. Hij is nogal gesloten en ik ben erg open, dus we moeten hier wel wat afspraken over maken denk ik.

Ales s stiekem toch best snel gegaan...

Groetjes Mia

19. Bodeas

Bodeas Lid

25 jul 2007
    84
    0
    0
    Jeetje Mia, dat is allemaal nogal wat.
    Hoe voel je je er zelf onder? Voel je je ook opgelucht dat er duidelijkheid is?

Ik hoop in ieder geval dat de ICSI voor jullie gauw z'n vruchten gaat afwerpen!
    Succes met afwachten op de onderzoeksresultaten.

Groetjes Bodeas

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Bodeas,

Ja, het is niet niks, maar we hadden het al aan zien komen, dus het is geen enorme schok. Ik weet het ook liever nu dan dat we nog langer aan het doorsukkelen waren.

Ik hoop ook dat jullie allemaal snel zwanger gaan worden en dat die cycli eens een keertje normaal worden!

Liefs Mia

Deel Deze Pagina