bodeas:Ik ben bij de dokter langsgeweest en die lange periode, maar ze stelde voor om nog 2maanden te w8en, maar uiteindelijk is het vanzelf op gang gekomen (2weken na het bezoek),maar ze heeft me niet onderzocht ofzo... Beetje geduld hebben ,eerst moet alles uit je lichaam,ook al duurt het lang! Mrs mia, oei meid wat een slecht nieuws! Hopelijk gaat die behandeling goed lukken! Straks nog iets gaan drinken met vrienden en jawel met een dikke buik...
Mia, gelukkig hebben jullie nu duidelijkheid, al had je waarschijnlijk nog wel stiekem gehoopt op een andere uitslag. Gelukkig heeft je man wel goede zwemmers. Blijf daarom ook hoopvol in de aanloop naar de icsi. Hopelijk brengt het jullie het wonder dat jullie verdienen. Knuf!
Hey meiden, Bedankt voor de knuffel Sucre! Wij zijn nog best hoopvol, aangezien de gyn dat ook was We willen ook lekker positief blijven en zeggen dus ook dat ons dit gaat lukken! Maar hoe is het nu met jou verder? Kikka, was het nog te doen met die "dikke buik vrienden"? Calani, hoe staat het er voor? Al een ei gezien? Ik nog steeds niet ik zit alweer op dag 58... Maar ja, waarschijnlijk kunnen we mijn ei toch niet benutten, maar ik zou zo graag een normale cyclus willen (net als jullie allemaal). Bodeas, hoe is het nu met je temperatuur? Mystic Sun, hoe gaat het nu? Fijne zondag nog meiden! Liefs Mia
Nou, die is vandaag eindelijk gedaald naar 36,41, voor het eerst sinds 'de vermoedelijke eisprong' zit 'ie weer onder de coverline! Ik hoopte dan ook vandaag de eindelijk te mogen verwelkomen, maar tot nu toe nog niks... Misschien morgen?
Wat naar voor je Mia. Maar als hij wel goede zaadcellen heeft dan gaat het vast lukken. Soms kun je misschien het beter zo hebben dat ze je dus gaan helpen, want het lukt soms ook niet om zwanger te worden terwijl bij allebij niks aan de hand is.....misschein gaat het nu best snel! ik zou vrijdag mn uitslag krijgen van mn bloedonderzoek maar die wou ze ineens niet geven die secetaresse :O En moest een afspraak gemaakt worden met de dokter! Ik gelijk in de stress....want waarom kan ze het niet gewoon zeggen? Misschien stelt het wel niks voor maargoed.....Duss dinsdag afspraak! Morgen moet mijn mannetje zijn zaad inleveren, en dan dus weer 2 weken wachten op de uitslag..... Hoe gaat het met sucre? weet je al iets?
Bodeas, ik hoop voor je dat je vandaag ongi wordt! Mootje, ik denk ook dat ik het liever nu al weet dat het niet goed zit, dan later. Ook ben ik blij dat er twee oorzaken zijn (een oorzaak was nattrlijk beter...). Want je hort ook van mensen waarbij het niet lukt en die geen oorzaak hebben, dat lijkt me veel erger. Ik wi je niet bang maken, maar als je een afspraak moet maken dnek ik dat je bloeduitslagen niet helemaal goed zijn. Maw het zou goed kunnen dat je ook PCOS hebt. Je kunt er maar beter rekening mee houden, dan komt het straks niet als een schok. Maar, we hopen natruulijk nog steeds dat er niks aan de hand is Succes in ieder geval! Hoe is het met de rest? Groetjes Mia
@MrsMia, wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat je er ff door heen zit in principe. Maar volgens mij ben jij best wel iemand die positief in het leven staat niet? Ik zal heel hard voor je duimen dat de eerste ICSI gelijk aanslaat!
Hey Chebu, Ja, ik ga er gewoon vanuit dat het ons ook zal gaan lukken! Ik wil er ook nog echt niet aan denken dat dat niet zo zou zijn... Maar jij bent er al bijna wat is dat toch snel gegaan. Ik wens je alvast heeeeel veel succes met de bevalling! Groetjes Mia
Schreef ik gisteren nog dat mijn temperatuur eindelijk was gedaald, naar 36.41 graden, vanochtend was 'ie opeens weer sky-high: 36,69 ! Geen idee hoe dat kan? Ook heb ik een inimini beetje bruinige spotting, maar niet noemenswaardig. Twee dagen gelden dacht ik dit ook al een keer te zien... : : Nou ja, eerst maar eens kijken wat de thermometer er morgen van zegt . Misschien heb ik alsnog nú (gisteren) mijn eisprong, ipv dag 83?
Hey Veel gebeurd intussen, heb net een weekend gewerkt daarmee dat ik afwezig was, Mystic sun, erg seg, wat een verhaal, ik wens je veel moed, gelukkig zijn er 2 eierstokken met eileiders hé Mia, amai, ICSI, maar goed, dat is nog steeds beter dan sommigen hé Bodeas, weet ook niet goed wat ik van je temp-curve moet denke, je bent niet ziek/verkouden ofzo? spannen voor morgen... Ikzelf zit nu op dag 46 zonder ei, mag morgen een controle bloedafname laten doen... (huisarts) en als ik de resultaten heb ga ik bij de gyn een afspraak maken... ik denk toch ook wel een beetje aan PCO... Spannend...
Spannend Calani... was je trouwens al eerder bij de huisarts geweest (tijdens je 99 daagse cyclus bijvoorbeeld) of is dit de 1e keer? Mijn temperatuur was vanochtend weer 'normaal': 36.61. Ik kan zelf ook geen wijs meer uit mijn temperatuurlijstje, ik denk dat ik op dag 83 toch géén eisprong heb gehad, aangezien ik nu op 22 DPO nog steeds niet ongi ben....
Hallo meiden, Al weer even geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, het is ook allemaal rustig bij mij. Ik heb wel mee gelezen met jullie... Ik zit nu op dag 25 dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk wordt ik volgende week ongi....of niet natuurlijk Heb wel allemaal een drukkend gevoel in mn onderbuik, ik voel gewoon dat er iets gaande is zeg maar. Soort van krampjes. @ Clalani....Hoe was het bij de huisarts? Ben je al iets wijzer of moet je op die bloeduitslagen ook weer wachten? Mrs Mia wat balen allemaal zeg voor jou. Gelukkig blijf je positief, wie weet hoe snel het nu allemaal gaat. Voor de rest succes Liefs Biesje
hallo, het is goed meegevallen met de "dikke buik" vrienden,er werd niet teveel erover gepraat... Ik dacht dat ik vandaag ongie zou worden maar helaas niet (had 2weken geleden rekbaar...). Ohja,dan word het hopelijk zondag.
Hallo meiden! Hoe is het hier? @Mia; PCO dus?! Bah! Maar gelukkig had je je daar al bij neergelegd.. Maar van je vriend is minder zeg! Hopelijk is ICSI de oplossing voor jullie, het is je gegund hoor! Ik duim voor je! @Sucre; Ik hoop dat ons gevoel gaat kloppen, ik denk zelf ook aan een late eisprong en heb mijn cyclus dus op 45 dagen gezet! Ik heb weer pijnlijke tepels en dat heeft telkens nog betekend dat ik een eisprong heb gehad Heb goede hoop op een ongi! @Bodeas; Jouw tempkaartje ziet er goed uit! Hopelijk heb je toch echt je ei gehad en ga je nu eindelijk een posi test krijgen! Ik duim ervoor! @Calani; Hoe was het bij de HA? Al wat duidelijkheid? @Mystic: Wat een verhaal zeg.. Succes de komende tijd! @Mootje; Wat irritant dat ze niets willen zeggen... Bah! Dan zou ik ook in de stress schieten.. Hopelijk valt het allemaal reuze mee! @Biesheuveltje; Spannend meid! Hopelijk niet ongi natuurlijk! Ik duim voor je! @Chebu; Meid, wat gaat de tijd hard he?! Weet nog dat je hier op het forum kwam vertellen dat je zwanger was! @Kikka; Nog even afwachten dus... Erg he?! Dat wachten! Bah! Over twee maanden wel gewoon doordrammen hoor! Is belangrijk bij de HA, want ze zien er echt de ernst niet van in! Als vrouwen eenmaal de beslissing hebben genomen om zwanger te worden, willen ze natuurlijk geen maanden meer hoeven wachten Succes! Succes meiden! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!
Hoi, hoi, Calani, ik hoop voor je dat het geen PCOS is, maar aan de andere kant: dan weet je tenminste wat er is (zo zie ik het in ieder geval) en kunnen ze er wat aan doen Ik ben benieuwd naar de uitslag. Iedereen succes met alles! Groetjes Mia
heyyheyy Mijn bloeduitslagen waren gewoon goed!Niks raars gevonden..... En ze wou een afspraak maken omdat ze nog even wou weten of ik uit mezelf ongesteld was geworden of door die provera....want nu had ik de gyn zelf, en daarom werden vrijdag de uitslagen niet gegeven door de assistente......:S Heb wel gezegt dat ik het niet zo netjes vvond omdat je zo schrikt dat ze niks willen zeggen..! Maar dat was niet hun bedoeling.... Ze denken dat mijn lichaam nu weer netjes mijn ongesteldheid over neemt laat maar zeggen.....dat de cyclus steeds korter word tot het weer normaal is....dus ik ben benieuiw.. als het over een half jaar nog zo lang duurt moet ik weer bellen......... Duss dat was het hier ff aan deze kant Maar ik lees wel dat het nog veel erger kan dan bij mij dus ik mag niet zeuren
@ Sucre: knuffel voor jou! Maar: klopt jouw banner en zit je nu 4 dagen voor NOD? In dat geval weet je dat een negatieve test nog niks betekent he... hoop het voor je meid! Ik zit inmiddels op 24 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. Nog steeds geen ongi en zaterdag voor 't laatst getest, negatief. Misschien dit weekend nog eens testen voor de zekerheid, maar ik geloof er niet zo in en denk dat ik gewoon nog steeds geen eisprong heb gehad ondanks dat fertility friend (en mijn eigen gevoel / buikkramp / slijmverlies) dit wel zei.... maar dan had ik inmiddels al lang ongi moeten worden : : Kortom waarschijnlijk is mijn hormoonhuishouding gewoon nog steeds in de war. Ga denk ik volgende week de huisarts bellen (ze is deze week op vakantie) en toch maar eens een afspraak inplannen!
@Sucre, ik heb even teruggelezen en zie nu dat je niet hebt getemperatuurd en dus niet weet wanneer je ei is geweest? En dat je dus uitging van 28 dagen deze keer, en nu nog steeds niet ongi bent.... Die 45 dagen heb je dus aangehouden omdat je vorige cyclys 45 dagen duurde. Wat een gedoe allemaal zeg, met die lichamen van ons: een en al onduidelijkheid! Heb je al contact gehad met de huisarts over deze situatie?