Mootje, wat verschrikkelijk balen zeg, die uitslag. Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat de huisarts je niet nu al wil doorsturen. Kan je hem niet wat meer pushen, dat je er anders psychisch door lijdt, omdat je wens zo groot is? Of maak ik het nu erger dan het is? KNUF! Mia, jemig, weer aan de pil. Was zeker ook wel heel moeilijk die stap. Heb je een kinderwens en ga je aan de pil. Ik hoop echt dat het nieuwe jaar jou heel veel goeds zal brengen. Ik denk aan je! Hier alles goed, de hele dag misselijk, veel wc-geknuffel. Maar ja, dat hoort erbij he.
Angel, helaas welkom hier... VeraV, ik zou het gewoon vieren Sucre, wat heb je een mooie banner! Het is inderdaad wel gek om weer begonnen te zijn met de pil, maar ja, laten we hopen dat ik er snel weer mee mag stoppen. Lief dat je aan mij denkt. Ik hoop ook dat 2009 een goed jaar voor jullie (3-en) gaat worden! Groetjes Mia
Ik weet het niet of die pillen wel echt helpen....ik heb een hele tijd pillen geslikt van teunisbloem ofzo. Maar toen stopte ik er maar mee en paar weken laten werd ik ongi.....Maarja dat zegt allemaal niks natuurlijk. Toch ben ik vaak wel erg bijgelovig duss misschien koop ik ze toch nog wel...hihi
Sucre, ja erg he! Want mijn vriend had de uitslag gekregen en belde mij op het te vertellen en toen heb ik de huisarts beejte boos teruggebeld hihihi....kwas het zo zat! Ik heb ook gehuild aan de telefoon, en uitgelegd dat we in februari al een jaar bezig (met de onderzoeken van mijn vriend) zijn en dat ik het zo zat ben. en hij gaat ook nog het leger in....en dan krijgt hij helemaal geen vrij de eerste 6 maand ivm opleiding. Maar....de HA zei dat dat geen reden was om ons door te sturen en dan als we in deze molen stappen dat het voor het grootste gedeelte bestaat uit wachten..... Dusss...doen we helaas niks aan. Maar toch heb ik zelf een beetje het gevoel dat ie ons misschien nog niet serieus genoeg neemt...omdat we miss nog jong zijn? Maar hij vroeg nog wel of ik al een onderzoek had gehad of mijn eileiders goed toegangelijk zijn en of ik al temperatuurde. Dus kga van de week ff de gyn bellen vragen of ik zo'n onderzoek kan krijgen. Stomme artsen allemaal Als ik arts was stuurde ik iedereen gelijk door met deze problemen hihi
Hej dames, ik ben op zaterdag 8 november bevallen van mijn zoontje. Precies een jaar nadat ik met de pil was gestopt. Ik hoop dat iedereen snel een wondertje in zijn armen mag houden!
Chebu, Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gegaan is met de bevalling en dat jullie nu heel erg van elkaar kunnen genieten. Wij hopen jouw voorbeeld snel te kunne volgen Veel liefs Mia
Hej, Volgens mijn vriendje ben ik depressief. Erg leuk om te horen. Hij wilde er misschien zelfs mee naar de dokter, want hij zag het niet zitten. Ik voel me niet erg happy, maar depressief is misschien wel een beetje te heftig. De voornaamste reden dat hij zegt dat ik depri ben, is omdat ik eigenlijk amper iets eet. Gisteren een bakje cruesli, twee stukjes pizza en een marsepeinen muis. Verder niks. Ik heb geen honger. Verder heb ik ook even niet de energie om te doen alsof ik happy ben. Ik ben het niet. Ik heb hem maar gezegd dat ie er maar aan moet wennen. Echt blij zal ik vrees ik niet zijn totdat ik weer enigszins regelmatig menstrueer. Ik denk dat ik gewoon mijn emoties een beetje aan het uitzetten ben om de teleurstelling enzo niet meer zo te voelen. Ondertussen zit hij beneden een zak chips leeg te eten. Ofwel, bij hem zit het ook niet goed. Hij heeft er veel verdriet van om me zo ongelukkig te zien. Ik probeer me heus wel op andere dingen te richten, maar dit verdwijnt daardoor helaas nooit uit mijn gedachten. Het is niet dat ik in de afgelopen maanden niet heb gelachen, maar het ene moment kan ik nog vrolijk doen en het volgende moment dan zit ik in zak en as. En mijn vriendje heeft al meerdere malen gehad dat ik vrolijk was, hij even wegloopt en dat ie dan vervolgens een depri meisje terug vindt. En dan is ie heel teleurgesteld. Begrijpelijk. Ik doe wel mijn best om wat vrolijk te zijn voor hem... Maja, lukt verre weg nooit altijd. Vanochtend opnieuw getemperatuurd. Ik had me voorgenomen om te stoppen, maar ik heb besloten dat ik niet stop. Al wordt het mijn dood; ik blijf tempen en testjes doen totdat ik verdorie ovuleer! Ik had vanochtend natuurlijk weer een keurige 36,48. Jammer....
@ Chebu van harte met de geboorte van je zoon, geweldig. Geniet lekker van elkaar. Ik heb trouwens mn gebruikersnaam laten veranderen voorheen was ik Biesheuveltje maar nu Racegirl ivm herkenning (oooops) Misschien ook niet zo handig om mn achternaam te gebruiken, dus dan weten jullei dat. Ik had gisteren nog iets geks, afgelopen donderdag had ik een positieve ovutest, nu had ik gisteren op de wc bij het afvegen 2 x een druppeltje helder bloed. Geen bruinige derrie of slijm erbij echt alleen puur bloed zomaar 2 kleine druppeltjes Ik dascht mischien een innestelling. Het zou kunnen maar misschien ook niet. Af wachten maar weer meer kan ik nu niet doen. Hoe is het met jullie allemaal? Nog nieuws verder? xxxx
@Chebu, Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje! Genet er maar lekker van! @ Racegirl, Herkend? OEPS! Nou dat is wel erg toevallig dat juist iemand die jou kent hier ook aanwezig is! @ Verav, Wij weten hier allemaal dat het zeer vervelend is als je menstruatie uitblijft na het stoppen met de pil. Gelukkig komt het bij de meeste gewoon spontaan op gang! Ik hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen want er over stressen werkt vaak alleen maar tegen... @Mia, Iklas dat je weer aan de pil moet? Dat zal wel vreemd aanvoelen of niet? Maar inderdaad door de pil kan je wel lekker je cyclus regelen! En het is ook wel fijn tegen puistjes! (de pil heeft soms wel voordelen, hihi) Ik hoop dat met een beetje hulp het snel raak mag zijn voor jullie! @de rest, veel succes met alles! Liefs Milolove
He meiden, Hoe is het hier? Ik ben net weer uit de ongi, dus op naar de vruchtbare dagen. Aangezien ik geen flauw idee heb, hoe lang mijn cyclus nu gaat worden, gaan we vanaf vrijdag gewoon twee weken lang klussen. Dan hebben we het zekere voor het onzekere genomen. Mocht ik ineens een hele korte cyclus hebben, geen probleem. Is mijn cyclus een dag of 35, ook geen probleem. Hoop alleen dat het weer niet langer duurt. @Vera: houd hoop meid! Je kan ook even de huisarts bellen en vragen of je provera of iets dergelijks kan krijgen, om je cyclus op gang te helpen. Mijn lieve huisarts (invaller en jonge man met een zwangere vrouw...) gaf me gelijk een kuurtje. Wie weet? Weet in ieder geval dat je niet alleen bent en dat het echt wel goed komt. Als je nog iets kwijt wilt, ben je altijd welkom meid! Hou vol! Hoe is het met de andere meiden? Ben weer benieuwd! Groetjes Angel
Die onzekerheid is herkenbaar hoor. Ik zit zelf wel goed in mijn vel over het algemeen maar ik heb wel af en toe dipjes hoor. Dat ik ook ga twijfelen of ik wel door moet gaan met ovutesten en tempen. En dat ik daarna denk: ja doei, ik ga gewoon door!
Overigens heb ik de gynaecoloog weer eens gebeld, aangezien mijn gyn. weg ging en er een nieuwe voor in de plaats kwam, dacht ik: ik probeer het gewoon. En ik mag 8 december langskomen!
Hallo! VeraV, dat klinkt toch niet zo goed hoor. Ik snap dat je af en toe in een dipje zit (wie niet), amar als het iets gortere vormen aanneemt is het misschien wel verstandig om met iemand te gaan praten. Ben je misschien heel erg afgevallen door al dat niet eten? Want daarvan gaat je cyclus ook rare dingen doen he. Succes ermee meid! Racegirl, deze naam is ook goed hoor Wel apart die kleine veegjes bloed. Misschien is het wel een innesteling. Ik zal erg voor je duimen! Milolove, de pil is niet alles, maar ja, het is voor het goede doel he. En 1 ding is wel makkelijk: ik hoef eve niet meer op zoek naar mijn ei Angel83 succes met klussen de komende tijd! Dazwa, wat fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken! Hou ons op de hoogte... Groetjes Mia
Hoi, Ik weet precies hoe het voelt ,dat je ongi laat wachten is heel vervelend en brengt toch wel stress mee , ik ben nu ook zolang overtijd ben niet zwanger en mn ongi blijft weg, ik ben in mei gestopt met de pil ,was daarna regelmatig maar sinds sep niet meer,weet niet door wat het komt, maar ik ben erg in de stress geraakt , ik d8 gelijk ben ik ziek? is er iets anders aan mn eitjes,of heb ik een verkleving bla bla al die dingen, ik heb gelukkig een vaginale echo gehad ,en die zag er goed uit gelukkig, alleen die ongi blijft weg......pffff ik probeer het nu in mn hoofd los te laten en denken het komt goed! maar dat is zo moelijk vooral alsje tijdbom tikt pffffff lastig.. maar ik begrijp je verhaal wel hoor, groetjes sha
Hoi allemaal, Vandaag heb ik de echo gehad. Het zag er slecht uit. Mijn eierstokken zitten vol met zwarte gaten, ofwel cystes. Het is een enorme klap. Zeker omdat iedereen zei dat het wel goed zou zijn, omdat ik vroeger (4 jaar geleden) wel regelmatig menstrueerde. De eierstokken laten een pco beeld zien. Wrs heb ik dus pcos. De arts wilde er niks over kwijt. Want het beeld was niet voldoende om pcos te concluderen. Ik weet niet wat het anders kan zijn? Morgen heb ik een afspraak bij de huisarts voor een bloedonderzoek. Als dat allemaal conform de echo is, dan moet ik doorverwezen worden naar een pco/fertiliteits kliniek, als ik ooit kinderen wil krijgen. Het ziet er dus naar uit dat ik niet aan het ontpillen ben, maar heb zeer wrs pcos te pakken. En het gaat dus nog wel even duren voordat wij een kindje in onze armen kunnen houden. Groetjes, Vera
@Vera, meid wat rot voor je Ik hoop dat er snel vervolgonderzoeken zullen zijn en dat je snel met een behandeling mag beginnen. En daarna natuurlijk snel zwanger raakt! Liefs Milolove
VeraV, wat vervelend voor je! Ik kan me voorstellen dat je er nu enorm van baalt, maar geloof me (ik heb ook PCOS) ook dat gevoel zakt weer. En dan het positieve nieuws: met PCOS kun je best snel zwanger worden hoor Je krijgt waarschijnlijk clomid om de eisprong op te wekken. Natuurlijk is het niet leuk en was het beter als je het niet had gehad, maar het einde is nog lang niet in zocht hoor. Ook jij gaat een kindje in je armen houden. Veel sterkte met het verwerken van dit nieuws. Liefs Mia