Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Oww das balen Kika, nou maar hopen dat het snel aanslaat.

Ik heb wel goed nieuws deze keer....ik ben weer ongesteld geworden!
    Op dag 38! Duss gaat de goeie kant op.
    Kheb ook getemperatuurd dus kga maar eens even kijken op FF, of ik daar wat wijzer van wordt. Dan laat ik jullie het temperatuurkaartje wel zien.
    Verder nog nieuws hier?

2. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Wat goed mootje20.
    Van temperaturen snap ik niks van...

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Kikka, join the club. Wat vervelend voor je!
    Heb je duidelijk alle symptomen? Gelukkig kunnen ze met clomid de boel goed behandelen hoor, dus jij bent vast snel zwanger... Ik duim voor je.

Mootje, gefeliciteerd met je ongi! Fijn dat het de goede kant op gaat.

Hoe is het met de rest?

Liefs Mia

4. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Hey kikka, wat vervelend PCO, maar hopelijk werkt de clomid goed! succes.

Mootje wat fijn een ongi.

Ik wacht nog steeds, vanaf 14 januari.... Vandaag de MRI gehad voor de prolactine. Volgende week maandag de uitslag... Dit is het spannendste van alles.. Iedere keer is het wachten, maar is er nog niets gedaan.. En nu het idee dat ze aan het kijken zijn naar mijn foto's en (wederom) bloed, maakt me wel nerveus.. herkennen jullie dat?

Mrs. Mia, hoe is dat weer om terug aan de pil te zijn?

5. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Ik had tegen te gyn gezegd wat m'n cyclussen zijn,hij heeft mij dan onderzocht en had dan gezien dat ik wel eitjes heb maar dat ze dus niet "rijpen" er is ook bloed getrokken en een uitstrijkje genomen.
    Ik moet nu iets nemen om m'n ongie op te wekken en dan moet ik climod nemen en op dag 13 of 14 moet ik nog eens langskomen.

6. VeraV

VeraV Actief lid

31 okt 2008
    116
    0
    0
    Hoihoi,

We zijn hier rustig aan het wachten. Ik heb af en toe nog mijn twijfel momentjes. Dan vraag ik me echt af of het nog ooit goed zal komen, maar ik heb wel vertrouwen in de huisarts. Ik wacht ook nog maar drie maanden. Nou ja, nu is het al bijna vier maanden. Dus tijds technisch zou het helemaal goed kunnen komen en zou het prima ontpillen kunnen zijn. Nog steeds...
    Helaas heb ik nog altijd geen ovulatie pieken gezien, dus het is spannend wanneer het moment eindelijk daar zal zijn... Verder probeer ik deze site zoveel mogelijk te vermijden. Zodat ik niet te depri word dat er nog geen eitjes gesprongen zijn. Maja, ik hoop dat het volgende week eens echt raak zou mogen zijn. :) Eigenlijk gaat het verrassend goed nu. Ik ben er ook niet al te veel mee bezig sinds die echo.
    Ik hoop dat voor iedereen dat ze maar snel zwanger mogen zijn. Desnoods dan maar zonder menstruatie! ;)

Liefs,
    Vera

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey iedereen
    Mia wat goed dat jullie chromosomen goed zijn! Op naar mer goed nieuws hé Wanneer mag je gaan voor een pick up?
    kikka, balen maar is goed te behandelen dus hou de moed en het klusplezier erin!
    Bodeas, goed hoor van je dat je zo mooi geduldig kan blijven!
    Witje, inderdaad héél spannend bij jou, bijna de resultaten!
    VeraV, vervelend dat wachten... ken dat, al wacht jij al langer dan 99 dagen zeker, echt stom ik weet het maar tkomt wel goed!

Hier bij mij, zit op cyclusdag 30, volgens FF dag 11 post ovulation, had vanmorgen tempdaling en vandaag wat spotting, dus waarsch niet zw maar toch wel mijn eerste mooie cyclus van 31 dagen als morgen mijn ongi voor echt doorbreekt wel te verstaan... ook best spannend voor mezelf.

greets
    Calani

8. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Calani, spannend!
    laten weten hoor!

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen!

Kikka, klinkt inderdaad als PCO, wel minder dus, maar ja, nu unnen ze er wat aan doen toch!

Calani, wat geweldig dat je lichaam het weer overneemt :D En wat een mooie lengte van een cyclus. Klinkt raar, maar: genit van je ongi!
    Ik zit nu te wachten op een brief van de gyn dat we een afspraak mogen maken voor het pre-ivf spreekuur. Na dat spreekuur mag je je opgeven bij je eerstvolgende menstrutie en dan gaat het beginnen (op dag 21 begin je pas met spuiten, dus eerst 3 weken niks). Aangezien ik nu weer aan de pil ben en hem doorslik kan ik gelijk stoppen als ik dat spreekuur heb gehad, zodat ik daarna ongesteld wordt. Ik ben het wachten nl wel een beetje zat... Ik hoop alleen dat die brief een beetje snel komt.

VeraV, vervelend allemaal, maar ik zou ook gewoon vertrouwen hebben in je HA, nog even afwachten dus!

Witje, ij jou is het ook alleen maar wachten he. Ik hoop dat je maandag goede uitslag krijgt van die MRI. Ik duim voor je! Laat je weten oe het gegaan is?

Hoe is het met de rest? Liefs Mia

10. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik ben ongeveer 6jaar een de pil gweest en ben nu gestopt met de pil. Maar het kan dus dat ik volgende keer pas over heel lang ongestelt wordt?
    Maar moet je dan moet testen of je zwanger bent? Of heb je dan geen ei-sprong?
    Kan iemand een beetje uitleggen dan weet ik wat me te wachten staat voordat ik meteen denk o ik wordt niet meer ongestelt zal het raak zijn...

11. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo danna,
    dat verschilt van persoon tot persoon.
    Het kan zijn dat je lang zal moeten w8en op uw ongie maar het kan ook zijn dat je derickt een korte cyclus hebt.
    Ik heb wel een zwangerschapstesten gebruikt,je weet maar nooit. Toch?

groetjes

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Danna, veel meiden hoeven helemaal niet te ontpillen. Probeer er van uit te gaan dat het even kan duren, dan ben je in ieder geval voorbereid. Mocht je cyclus echt lang gaan duren, dan kan je wel zwangerschapstesten gaan gebruiken. Maar ik zou er niet te snel mee beginnen. Succes!

De rest, hoe gaat het met jullie?

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    en vandaag 2x rood bloed bij afvegen op toilet, nog niets in slipje maar ik beschouw mijn ongi toch maar als gestart na een cyclus van 31 dagen
    wat een primeur!
    Op naar de 4e ronde...
    En Witje, maandag komt wel zeer dichtbij hé
    Mia, goh weer zo spannend, elke dag met een hart in de keel naar de brievenbus... ik hoop dat er snel post zal zijn!
    Aan alle andere meiden : Succes!

14. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Dag lieve meiden van het megacyclus clubje!

Ik geloof het zelf nog niet echt, maar ik heb vandaag positief getest!
    (foto in album)

Dus alle meiden met een megacyclus: het kan dus wel!

Het is natuurlijk super pril, maar misschien krijgen jullie nog meer goede hoop van mijn berichtje!

Liefs Milolove

15. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

wow milolove van harte meid!

Duidelijk een positieve test, gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs

16. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Milolove, geweldig! Gefeliciteerd!

Calani, wat goed weer een veel kortere cyclus, dit is goed!

ik wacht hier lekker af tot maandag.... voor de verandering mag van mij het weekend snel gaan.....

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    PROFICIAT Milolove!

18. Sha29

Sha29 Actief lid

Wat goed om te horen!

ja ik d8 geen slijm = geen ei , maar het hoeft dus niet..
    nou ik kan pas over 3 dagen testen maar heb sinds 3 dagen last van een ongi gevoel en hartkloppingen...
    heel vaag zal wel in mn hoofd zitten

Gefeliciteerd meid!
    groetjes

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Milolove: Van Harte Gefeliciteerd meid! Geniet er van.

Calani, lekker zo'n korte cyclus, gaat dus ook helemaal goed komen met jou.

Liefs Mia

20. VeraV

VeraV Actief lid

31 okt 2008
    116
    0
    0
    Hejhej,

We zijn nog altijd aan het wachten.... Ik hoop dat er nu eindelijk iets op handen is. Ik meen telkens mijn borsten te voelen. Ik vraag me steeds af of ik het verzin of niet. Ik ben ook af en toe licht misselijk en ik eet veel... Dat is echt niet normaal! Ik probeer nog steeds gezond te eten, maar ik heb afgelopen week een pak koekjes gekocht. Mijn lief mannetje heeft ze ergens in het huis steeds verstopt, zodat ik ze niet eet. ;) Maar ik heb zo'n honger dat ik overal heb lopen zoeken naar de koekjes. Pfff, ik eet minstens twee keer zoveel als normaal.
    Ik begin zelfs een beetje te denken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn met die vreet manie, maar dat kan gewoon niet. De echo is nu ruim twee weken terug (16 dagen) en toen stond er niks op springen. Ook tot nu toe geen positieve ovulatie test gehad (wel braaf elke dag getest). Mijn temperatuur is ook laag. Dus ik heb geen zwangerschapstest gedaan. Het lijkt me niet zinnig. Ik snap alleen niet waarom ik zoveel honger heb. Pre-ovulatie vreetbuien? Ik weet het. Het betekent waarschijnlijk niks. En we wachten dus nog wat meer.

Zijn er nu alweer wat mensen ongesteld geworden?!

En voor alle zwangeren, GEFELICITEERD!

Liefs,
    Vera

Deel Deze Pagina