IK dacht eigenlijk dat je nooit zelf zomaar een afspraak kon maken dacht echt dat je huisarts je door moest sture. Anders had ook ik veeeeeeel eerder gegaan maarja is niks meer aan te doen he. Ga je nu met clomid beginnen ofzo?
Wij hadden de 'mazzel' dat we anderhalf jaar geleden al in de medische molen zijn gestapt. Ik heb namelijk een lichamelijke handicap en voordat we gingen proberen zwanger te worden wilden we eerst het een en ander onderzoeken. Namelijk of ik het lichamelijk aankan en hoeveel procent kans we hadden om mijn handicap door te geven. Een half jaar geleden bleek dat we een positief advies kregen van de gyn. en internist, en dat ook de kans om mijn handicap door te geven nihil was. Dus toen konden we er 'echt' voor gaan. 22 januari heb ik een afspraak bij de gyn. staan en dan hoor ik of het PCO is en of we dan mogen starten met Clomid. En hopelijk kunnen we er dan echt echt écht voor gaan!
Nou gelukkig voor je dat je snel terecht kon. Is minder natuurlijk dat je er al eerder bij liep he Maargoed ik gat lekker de gaaitjes in de kooi zetten en douche en dan lekker naar bedje toe des te sneller is het weer morgen doeidoei truste voor straks en morgen laat ik het nog even horen.
Nou ben net terug maar er was niet 1levende zaadcel te vinden. we moeten 5 januari naar de fert.arts en dan stuurt hij ons door naar het erasmus. Hoop zo erg dat ze wat vinden bij hem,
Jezus meid.. wat een klap.... weer wachten, pff.. Heel veel sterkte en ik hoop echt voor jullie dat er toch nog wat uit gaat komen..
hey! s1986, sterkte meid! Dat is echt wel minder goed nieuws, maar goed dan kan je nu gerichter werken, ICSI dus... succes! Witje waw, jij hebt dan weer schitterend nieuws, proficiat! Je medicatie slaat dan toch goed aan hé, Op naar de volgende ronde Ivm PCO en uitblijvende menstruatie, ik wil hier toch even benadrukken dat er bij mij (voorlopig) geen PCO gevonden is (echo en labo beiden negatief) en dat ik toch ook wel 100 dagen na pilstop heb moeten wachten op een eerste cyclus, 50 dagen op een 2e menstruatie dus het is niet allemaal PCO hé maar ja PCO is wel relatief frequent, er zou zelf 1/10 vrouwen enige vorm van PCO hebben maar dit wil niet zeggen dat 1/10 vrouwen hulp nodig heeft om zw te worden Succes girls Bij mij niets speciaal, ben in afwachting van een eisprong, die hopelijk mooi op tijd komt... Calani
Hoi meiden, sorry weer lang niets van me laten horen! Maar ook erg druk, lees wel mee hoor Wat een nieuws en verhalen allemaal zeg! En even over dat het opvalt dat veel PCO hebben.....ik vond juist dat het wel opviel dat vanaf het begin dat ik hier nu zit......dat HEEEL veel eindelijk ongi zijn geworden En ook best veel ZWANGERR! Duss we gaan de goeie kant op! Hopelijk moeten ze deze club binnekort sluiten wegens te weinig mensen hehe... Maargoed.... hier verder weinig nieuws. Ben druk aan het temperaturen...zag de laatste keer ook wel duidelijk een temperatuursteiging en toen ongi. Dus zijn nu na mijn ongi om de dag aan het oefenen hehe...zodat we het eitje niet missen! Maargoed....waarschijnlijk weinig kans omdat het zaad van mijn vriend zo slecht is.....maarja je weet het maar nooit! 20 januari moet hij voor de 3e keer ( !) zijn zaad inleveren. Komt er dan weer een slechte uitslag....dan worden we pas doorgestuurd! Duss....we moeten maar weer afwachten... Groetjess
S1986 wat een vervelend bericht zeg! Heel veel sterkte! Ook voor jou Mootje 20! Ik hier inderdaad erg blij met de eerste ongi sinds zo lang. de buikpijn was zelfs niet erg! heel veel succes weer allemaal!
hi hallo, Ik ben nog maar 4 jaar aan de pil, ook de diana, tegen acne enz. Ik ben nu al 12 weken overtijd. We hebben het niet veilig gedaan, zwangerschap is dus een kans. De dokter zegt gewoon dat ik moet wachten, zwangerschapstest zijn negatief, maar me buik begint wel wat op te zwellen, borsten zijn gespannen, 's morgens misselijk en zo zo moe. Ik weet niet meer wat we moeten doen.! Help! Liefs
Hey Cindy Als je het echt zeker wilt weten kan je een bloedafname vragen bij je huisarts (zeg gewoon dat je een positieve zw-test hebt gehad) maar ik denk en vrees dat je aan het ontpillen bent, en dat je dus zal moeten wachten op je eerste spontane ongi... Ben je echt al 12 weken over tijd dus ben je 4 maand terug gestopt met de pil?
ja de laatste periode was begin september, zo lang geleden alweer... Opzich klaag ik niet, was niet me hobby ongi worden, maar wil wel weten waar ik aan toe ben, zwanger of niet! Me periode was hiervoor altijd perfect... Liefs
Goh lastig Cindy, ik duim voor je dat je snel een normale cyclus hebt en hou ons op de hoogte hé, van hoe het verder verloopt!
Hey meiden hoe gaat het hier? Wij zijn druk bezig Hopelijk heb ik deze week....of volgende week een eisprong.... Kzou het echt niet weten....maar dat denk ik Dus om de dag hard aan het werk...hehe...want elke dag lukt ons niet hoor ivm werk enz. Hoe doen jullie dat? Wel elke dag?
hallo! Nee niet elke dag hoor, dat redden we ook niet, maar wel om de dag ,elke dag is ook niet nodig, zaad is 3 dagen lang 'houdbaar' Ik weet niet eens of ik zwanger ben of nu vruchtbaar, doen het nu ook om de dag zodat het wel raak kan worden. Ga morgen bloedprikken, als daar niets uit komt, dan krijg ik medicijnen om mijn ongi op te wekken! Maandag de uitslag, ik houd jullie op de hoogte! Liefs
Elke dag klussen is echt niet nodig. Gewoon wanneer je er zin in hebt. Cindy, succes en hopelijk krijg je medicijnen en word je gauw ongi.
hey allemaal, ik ben hier nieuw, en wat ik allemaal lees, is voor mij een "groot feest" van herkenning. Ik ben in juni 2008 gestopt en ben toen 28 dagen later ongesteld geweest, daarna niet meer.. Erg frustrerend maar daar weten jullie alles van lees ik! ik ben vorige week naar de HA geweest en ik heb nu een kuur van provera om de menstruatie op te wekken, ben erg benieuwd! Ik moet over 3 maanden terug komen als er dan niks veranderd is dan moet ik naar de GYN, maar 3 á 4 maanden duurt zolang voor mijn gevoel! Veel om me heen zijn snel zwanger en regelmatig ongesteld, maar helaas ik niet! Maar we wachten rustig af! Veel sterkte allemaal! liefs willemijn
hey willemijn welkom... in ons clubje... hier bij mij nog steeds geen eisprong dus deze cyclus zal alvast langer duren dan de vorige snif...
Ik hoop dan dat je hem niet mist, gebruik je middelen om je ovulatie bij te houden? Heb ik nu wel gedaan, omdat ik wilde weten of ik zowieso nog wel ovulaties had omdat ik niet ongi word, ik had hem gisteren, wellicht raak en anders weet ik iedergeval dat me hormonen het nog doen! Liefs