Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Morgen naar de gyn, pff ik hoop zo dat het een ''meevaller'' is waarom ik maar niet ongesteld word..

2. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    gisteren naar de gyn geweest.
    Uit de vorige onderzoeken blijkt dat ik geen eisprong heb gekregen uit mezelf.
    Dan de echo gehad op dag 13 met clomid en helaas weer geen eitje.
    Dus na het weekend iets nemen om ongie te worden en dan clomid 100mg nemen...

groetjes

3. Cindy89

Cindy89 Lid

8 dec 2008
    19
    0
    0
    Balen Kikka, hopenlijk gaat het de volgende ronde wel allemaal goed met behulp van medicijnen, maar wel fijn dat je zo goed geholpen wordt bij de gyn! Veel succes he en zet hem op!

Liefs

4. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Heb niet alles teruggelezen, maar wil iedereen succes wensen met het wachten op ongi's :)

@Calani, Balen meid dat je cyclus nog niet echt mee wil werken...

@Kikka, Sh*t helaas geen eije :( . Heel veel succes met de hogere dosis.

@Zeepbel, heel veel succes bij de gyn en ik hoop dat het niks ernstigs is!

@ iedereen die ik vergeten ben, veel succes meiden!

Liefs Milo

5. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ben net weer terug, heb inwendig onderzoek gehad waarbij ze mijn baarmoeder heeft opgemeten en gevoeld en gekeken heeft naar mijn eierstokken. Dit zag er allemaal goed uit, niks raars op te zien.
    Het viel me ook 200% mee, er was zelfs een co-assistente bij en het deed echt helemaal geen pijn!
    Er is ook een uitstrijkje gemaakt.

Daarna bloed laten afnemen wat een groter spektakel was, ik ben blijkbaar moeilijk te prikken.
    4! medewerkers,beide boven en onderarmen geprikt,geklopt en onder de pleisters later, is het dan toch gelukt in de bovenkant van mijn hand, 2 buisjes zijn afgenomen oa om te zien of ik PCO heb en of mijn hormonen wel juist zijn.
    22 januari terugkomen v uitslag uitstrijkje en uitslag bloed

Ik ben wel opgelucht,al zou er wat uitkomen weet ik wel dat ik vast geholpen kan worden daar, en ben al blij dat de inwendige echo geen rare dingen liet zien.

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik zie dat ik op dezelfde datum moet terugkomen als jij Dazwa, en ook nog eens voor precies hetzelfde!

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    ik doe enkel aan tempen
    ik heb mss toch een eisprong gehad, net 3 dagen op rij wat verhoogde temp, spannend voor morgenvroeg...
    Zeepbel, wat lastig, moet je nogal veel pijn hebben gehad, maar alles voor het goede doel hƩ
    Kikka, spijtig dat er geen eitje te zien was, maar met de medicatie zal er vast wel een ei tevoorschijnkomen!
    EN last but not least, milolove, hoe verloopt het zw-zijn, niet te ziek? waw seg, mooi hƩ, ben toch wel een beetje jaloers, geniet maar met volle teugen!
    Calani

8. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Heb de hele maand goed om de dag geklust.....deze week vanaf maandag tot en met zaterdag niet, omdat mn vriend zo ziek was.......en vanochtend had ik een hogere temp.
    Gaat me toch niet vertellen dat ik dan psies in die week mn eitje heb gehad :(
    Hoeveel dagen voor je een eitje hebt gehad gaat je temp omhoog?
    En stel dat je op vrijdag bijv je ei hebt gehad, en op zaterdag geklust dan helpt dat niet he?
    Misschien beetje stomme vragen maargoed...Zou wel balen zijn zeg....

9. Cindy89

Cindy89 Lid

8 dec 2008
    19
    0
    0
    hi mootje20!

Van wat ik heb gelezen als je temp omhoog gaat krijg je net of heb je net de eisprong gehad, maar een dag ervoor hebben geklust is goed hoor! Zaad kan ongeveer 5 dagen leven, dit is wel erg lang hoor, maar 2 dagen redden ze het wel! Een weetje, weet nie of het waar is, zaadcellen wat een meisje maakt die zijn wat langzamer..

Maar veel succes!

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    Mijn temp-curve lijkt nergens naar... snif
    terug een langere cyclus waarschijnlijk
    had toch nooit gedacht dat we zoveel moeite zouden hebben om zw te raken
    verdorie toch
    :(

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    Belgiƫ
    en inderdaad zaadcellen met een X (meisje) zijn iets trager dan de jongetjes

12. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Ach Calani, wat vervelend nou... :(
    Zo'n lang cyclus is echt :x . Ik weet er alles van, helaas.
    Maar goed, alles kan he! (kijk maar naar mij ;) )
    Dus geef niet op hoor meid [-X !

Ik hoop echt dat ook jij snel een beebje mag verwelkomen!

PS: Tot nu toe valt het best mee met de kwaaltjes. Beetje misselijk dat is alles :D

Liefs Milo

13. Cindy89

Cindy89 Lid

8 dec 2008
    19
    0
    0
    hi allemaal!

Ik zou jullie nog op de hoogte houden, ik ben gestopt met de pil en werd niet ongesteld en had allemaal klachten voor zwangerschap, ik heb een bloedtest gedaan en nu blijkt dat mijn lh is verhoogd, ik heb waarschijnlijk cystes in beide eileiders zitten, niet echt het nieuws waar ik op gehoopt had en natuurlijk kun je pas in januari terecht, maar nu wel eerder dokter heeft zelf afspraak gemaakt voor 6 jan nu... Ik hoop dat ze snel weggaan met medicijnen, hoop nu alleen maar dat het niet raak is geweest dit keer want dan kan het niet naar de baarmoeder toe en zit het daar vast! Hoop dat jullie dit allemaal niet krijgen!

Liefs

14. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Cindy
    Wat vervelend zeg! Superspannend. Wat kunnen ze eraan doen?

ik moet 7 januari weer terug naar de gyn, dan krijg ik weer uitslagen van bloedonderzoeken.. ben benieuwd.

Fijne kerst allemaal!

15. Cindy89

Cindy89 Lid

8 dec 2008
    19
    0
    0
    vaak kan het verholpen worden met medicijnen anders operatie! jij ook veel succes witje!

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ben al 4 mnd gestopt met de pil, en pas 3 x 1 dagje een beetje bloed verloren, dus niet echte ongi.. Maandag eindelijk naar de gyn :)

17. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,
    Vandaag even wat zitten rond neuzen op het forum. Ik dacht dat ik een lange cyclus had, maar hier zie ik nog langere cyclussen:S Heb je dan bij voorbaat al kans op PCO? of kunnen die lange cyclussen ook gewoon van het 'ontpillen' komen?

Ben overigens afgelopen vrijdag voor de 2e keer ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Eerst 43 dagen, nu 78 dagen... hopelijk is het de volgende ronde raak(ronde 3)...
    Ik ben nog niet begonnen met temperaturen, wel een paar ovu-testjes gedaan, maar elke keer negatief. Vindt het eigelijk nog wat vroeg daarvoor, als het na 6 maanden nog niet raak is probeer ik het wel weer een keer ... iemand nog andere tips?
    Groetjes!

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mammamia, het hoeft idd niet altijd pco te zijn. Ik heb van ontpillen ook veel last gehad. Ik heb toen de etos zwanger worden pillen gebruikt. Die hielpen mijn cyclus korter te maken en zie hier het resultaat.

Ik bedoel niet dat het bij iedereen zo "makkelijk" gaat, maar bij mij heeft het geholpen.

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb al eens gedacht over die pillen van de etos ja, maar ik gebruik ook al ijzertabletten van baby&mama care, kan dat geen kwaad dan?
    Als mijn volgende cyclus weer zo lang duurt ga ik daar maar mee beginnen... maar ik ben nog maar bij ronde 3 joh, dus het kan nog alle kanten op... maar jah ben ook wel een beetje ongeduldig en hoop natuurlijk gewoon z.s.m. zwanger te zijn;)

20. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hoi mammamia,
    ik willemijn ben in juli gestopt en ben net voor de 2e keer ongesteld geworden door middel van provera(via de HA)Ik ben ook gestart met etos zwanger worden, alles zit daar in, dus je kan dan stoppen met het ijzer, etc!
    Het hoeft echt niet gelijk PCO te zijn, je kan ook gewoon onregelmatig ongesteld zijn of je bent nog aan het ontpillen!
    sterkte ermee!

groet willemijn

Deel Deze Pagina