Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Nu is het zo dat ik rood slijm verkies!
    Zal ik dan eindelijk ongi worden?

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    even een ego-bericht
    ik heb allerle klachten en ik voel me helemaal anders, ben CD10 a11 na mijn ovu
    lutealz fase duurt bij mij 10a12 dagen,
    heb al paar dagen een zeurende last in mijn rechteronderbuik en extreem gevoelige borsten, sinds gisteren heel moe
    sinds vandaag ook misselijk
    mijn temperatuur is ongewoon hoog
    WAT DENKEN JULLIE
    ik test overmorgen....

3. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Ai spannend meid, het klinkt goed

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    wat bedoel je eigenlijk?
    wat voor slijm heb je nu?

en ja hé, deze keer lijkt het anders... zal wel een serieus dipje hebben als ik negatief test... of morgen bijv spontaan ongi word...

5. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Nou dan kom ik mij hier ook maar melden.
    Met oud en nieuw was ik ongesteld en ben 2 jan. weer met de pil begonnen. Omdat we toch besloten voor een kindje te gaan ben ik 5 jan. met de pil gestopt daarna 10&11 jan. bloed verloren en daarna nog niet weer.
    Ik heb 11 jaar Mercilon geslikt.

Sind het stoppen met de pil, allerlei vage klachten gehad maar geen drupje bloed verloren.
    Gister voor het laatst getest maar niet zwanger.

6. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Hallo Susan27,

Ik zou gewoon nog even geduld hebben. Het is pas 2 maand geleden. Het kan even duren voordat het op gang komt. Als het te lang duurt kun je altijd contact opnemen met de huisarts, maar 2 a 3 maanden is heel normaal volgens mij.

Ik moet over 2 weken naar het ziekenhuis omdat het bij mij na 8 maanden nog niet op gang is gekomen.

7. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Sorry, ik bedoel 7 maanden

8. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    TheGirl1980, zo te lezen zit je in precies hetzelfde schuitje als ik, ook jij bent al naar de gyn geweest en daar te horen gekregen dat er niks te vinden was?
    En je bent toen dus wel doorgestuurd meteen?
    Ik dus niet, dus ben heel benieuwd naar wat ze nu gaan doen voor jou, ik hoop op goed nieuws!
    Weet alleen niet of dat zin heeft dat ze je medicijnen meegeven om een bloeding op te wekken; want dat is dan nog steeds geen ''echte'' ongesteldheid met eisprong enzo, of hoop je dat die medicijnen de boel op gang gaan helpen?
    iig succes en ik volg hier je verhaal wel!

Ondertussen wacht ik nog steeeeeeeeeeeds wanneer ik eens ongesteld ga worden

9. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Hoi weer,
    Calani en? Nog getest? ben nieuwsgierig!

@thegirl1980 hebben ze bij jou al bloedgeprikt? Bij mij bleef t weg omdat de prolactine te hoog was. Nu alles weer goed en met dostinex ook weer een enigszins normale cyclus.
    Succes!

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey witje
    sinds vanavond ongi-buikpijn en daarnet wat bruinig slijm bij afvegen op wc-papier
    ziet ernaar uit dat we een 6e ronde gaan beginnen
    god ja dan is het maar zo, daarnet kon ik wel wenen maar het idee went alweer
    bovendien zie je hier opt forum veel meiden die in dezelfde of analoge miserie zitten
    hoe gaat het bij jou?
    En zeepbel en thegirl; jullie wachten nu wel al héél lang, ook lastig!
    k*tvrouwenlichaam grrrrr

11. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    wat balen! volgende ronde dus...
    maar je mag ook bijna naar de gyn he. Dus dat is ook wel weer fijn.
    wij zitten nu officieel in ronde 3 (als we het wachten van het eerste jaar niet meerekenen enzo) dus ja ook afwachten.......
    soms (beter gezegd toch ook wel vaak...) word ik er wel moedeloos van hoor... om ons heen lijkt het zo makkelijk te gaan. Maar ik blijf positief en we gaan ervoor. Als t na de zomer nog niet zo ver is, dan mogen wij weer terug...

12. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    volgens mij zitten wij redelijk in het zelfde schuitje. Ik heb nog geen bloed laten prikken oid. Ze weten alleen dat mijn baarmoeder en eierstokken er goed uitzien. verder hebben ze niets onderzoch bij mij toen bij de gynaecoloog. Ben benieuwd naar 19 maart. Wat betreft de medicijnen, ik hoop dat ze gaan helpen een cyclus op gang te brengen. Je hoort vaak dat mensen door het slikken van deze medicijnen de boel snel weer op de rit hebben. Ik hoop dat dat bij mij ook het geval is. Ik heb nu heel wisselende stemmingen. het ene moment heel vrolijk en het andere heel verdrietig. Kan nu op de gekste momenten heel emotioneel worden.
    Ga jij nog verder actie ondernemen of wacht je tot juni?

13. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    hallo Witje,

Bij mij hebben ze nog geen bloed geprikt. Ik hoop dat ze dat de 19e doen en dat daar wat uitkomt, zodat er snelheid in komt. Want van het wachten word je ook gek. Althans ik!

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Eindelijk komt het dan toch door?

Zonet bij het afvegen een roze veeg.
    Na 54 dagen dan eindelijk

15. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey meiden..
    ik werd ook lange tijd niet ongesteld..nu bij de gyn geweest, heb PCO..ga over twee weken aan de provera en aan de clomid..eindelijk erkenning gekregen voor mijn probleem! ik wens jullie sterkte met jullie hele proces, laat je niet zo maar afschepen, mijn gyn vond dat mijn HA mij te laat heeft doorgestuurd, want als je zo weinig ongesteld wordt heb je ook minder kansen!terwijl ik "pas" 9 maanden bezig! dus vecht ervoor!
    groet willemijn

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja is balen ,weer eens
    maar goed jij bent ook al even bezig
    afspraak gyn is verlaat... maar goed die 2 extra weken geven niet zo
    mijn ongi zet vooralsnog niet door... heb al sinds eergisteren wat bruinig slijmverlies maar nog geen (rood) bloed, heb net getest, negatief verdorie, 6e ronde dus ... maar eerst nog eens rood bloed... pffff

hoe gaat het nog met jou?
    liefs
    calani

17. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Dat is balen dat t niet doorzet. Vorige ronde was t bij mij ook zo dat t drie dagen duurde voordat t doorzette. Dat is niet leuk, ik had dan toch een beetje hoop dat t misschien raak was.

met mij gaat het wel redelijk hoor. Zit nu op dag 12 van de cyclus, maar ja hoe lang is ie in totaal?
    Volgende week mag ik ook weer naar het oogziekenhuis en dan krijg ik uitslagen van onderzoek naar mijn oogzenuw. Hoop alleen maar dat ze iets hebben gevonden. Deze onzekerheid is ook niets. Ok. enige wat nu zeker is, is dat er geen verband meer is met de prolactine, maar ja wat is het wel?
    En om me heen veel zwangeren, dus eigenlijk als ik eerlijk ben........ voel me soms wel zielig...

Waarom is je afspraak verzet?

@ willemijn: wat fijn voor je dat je huisarts je in verhouding zo snel doorstuurde. Wat een verschil zit er toch weer in huisartsen he?!

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    witje
    ben het helemaal met je eens, eigenlijk zijn we wel een beetje zielig maar goed we moeten er vooral aan denken dat alles vast wel goed komt en we op een dag een homemade babietje in onze armen mogen houden
    maar gog wat zeg je nu?geen verband met de prolactine? moet je die medicatie nog nemen? wat gek allemaal, jij hebt echt wel pech hé, heb je nu nog symptomen?
    ik duim voor jou meid!

19. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Nee, nouja ik weet niet of dat zin heeft als ik bij de huisarts/gyn aanklop..
    Hoop dat ze bij jou ''iets'' vinden of gaan doen zodat er wat gebeuren gaat!
    Dat wachten is ook maar niks he, ben benieuwd!

20. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    We zijn inderdaad allemaal wel een beetje zielig, maar we moeten positief blijven... Alleen ik vind t wel verrekte moeilijk hoor. Ik krijg steeds meer een gevoel dat het niet zonder nog meer medische hulp gaat lukken.. Maar ik kan niet wachten om een baby van onszelf vast te houden!

Ja oog..... Nu komt een verhaal hoor ;)
    Doordat ik wazig/zwarte vlekken zag en ik al meer als een half jaar niet ongesteld werd had de HA een bloedonderzoek uitgevoerd voor hormonen, maar ook suikergehalte, HB en nog wat dingen. Die laatste vooral voor die oogklachten. Dat was allemaal goed, maar de prolactine dus niet. Dit kon een hypofysetumor betekenen dus hup naar de gyn en een MRI. Zo'n hypofysetumor geeft ook zichtklachten dus ja zou kunnen... Gelukkig niets gevonden, maar ja ik houd wel de oog/zichtklachten. Prolactine is onder controle met medicijnen dat dan wel en ik moet dat blijven slikken. Anders komt er helemaal geen eisprong en dan kan ik sowieso niet zwanger worden.
    Dus het deel voor eisprongen en evt ongesteld worden (liever niet maar dan met een positieve test natuurlijk) is onder behandeling. Mocht ik na de zomer niet zwanger zijn, dan gaan we een verder medisch traject in met allerlei controles.

Maar ja ik zie nog steeds slecht en wazig aan een oog en dat stond toch los van prolactine of de mogelijke hypofysetumor. Dus dat zijn ze nu aan t onderzoeken.... Ach ja na in totaal 15 maanden dokteren (eerst ook voor hoofdpijnen, later dus voor het niet ongi worden en het slecht zien) heb ik alleen bereikt dat ik dus weer ongi wordt, alleen ook niet regelmatig....
    Maar ik ben niet zielig, t gaat allemaal goedkomen!

Sorry voor mijn hele verhaal.

lieve allemaal, de wens van Calani dat we een homemade babietje mogen krijgen, ik sluit me er helemaal bij aan!
    dikke kus

Deel Deze Pagina