Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey witje
    wat vervelend seg! ik hoop dat men je snel kan helpen met je oog, en je hoeft je niet te excuseren voor je verhaal, we leggen hier toch allemaal ons hart bloot...
    en idd laten we hopen dat we voor eind 2009 zwanger zijn, dan wordt ons kindje geboren in 2010 dan kan die makkelijk zijn leeftijd onthouden :)

2. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    Toen wij nog helemaal niet bezig waren voor kinderen heb ik altijd 2010 gezegd.. Mijn man is van 75, ik van 80 getrouwd in 2005. 2010 was dan idd ook een makkelijk jaar... Wie weet komt het nog uit ook!
    Gisteren belde een vriendin om te zeggen dat ze zwanger was, dat was wel weer een moeilijk moment hoor. Ben super blij voor haar natuurlijk, maar ik moest daarna toch wel even heel hard huilen.
    Helemaal omdat ik het bij haar niet verwacht had...

3. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    hoi,

Ik kom mij ook maar even melden hier. Ben 1 feb met de pil gestopt. Heb daarna een pilbloeding gehad en ben nu 4 dagen overtijd. Heb wel een posi zw test gehad met sensi test. Maar lees dat die vaker vals resultaat geven dus ga daar maar van uit. heb allerlei vreemd e kwaaltjes maar ga er maar van uit dat het van het ontpillen komt.

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    claartje
    denk dat jij je beter bij een andere topic aansluit
    die testen zijn zelden fout
    test gewoon nogmaals met kruidvat, dan ben je zeker

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Heb ik dit weekend ook gehad, plots een kennis bevallen, helemaal niet leuk, dit doet pijn...

6. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    hee meiden
    k ben niet meer zo vaak te vinden hier, namelijk vooral op het topic over vruchtbaarheidsbehandelingen. Maar ik lees hier nog wel altijd mee!
    Heeft je ongi al doorgezet calani? Aan de ene kant balen dat je ongi bent geworden ( dus niet zwanger) maar wel fijn dat het niet meer zo heeele lange cyclus is he!
    En je hebt dus een afpsraak bij de gyn? Gaat dat voooral om jouw met je cyclus?

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey Mootje
    inderdaad gezien mijn te lange cyclus ga ik binnen een maand naar de gyn, spannend, ja ben wel blij dat het niet meer zo heel lang is maar toch wel balen dat ik slechts 5 rondes heb gehad op 10 maanden... niet dat het bij jou veel beter is zie ik...
    heb jij al een behandeling? (sorry als je het al eens verteld hebt)

8. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Ja balen is dat he, denk je dat je al bijna een jaar bezig bent maar het je inderdaad maar 5 kansen gehad.....
    Wij hebben eind maart een gesprek bij de fertiliteitskliniek. Maar bij ons is het vooral omdat mijn vriend zo slecht zaad heeft. Bij mij is voor zover we nu weten, niks mis, behalve onregelmatige cyclus dan....
    Ben benieuwd hoe het bij ons gaat lopen.

Is niet erg dat je het vraagt hoor, dr zijn zoveel mensen met allemaal hun eigen verhaal enz. Ik hou het soms ook niet meer bij!

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    ben ook benieuwd wat het zal worden bij jullie!
    en bij mezelf hihi, jij zit ook in je 6e ronde hé, ben jij totaal nog niet nagekeken?
    calani
    xxx

10. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    en gisteren kwam er nog een vriendin bij.... Maar bij hun had ik het heel erg verwacht, en was het daardoor wel anders. Maar ik was wel jaloers hoor... Maar dat begreep ze ook.

11. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Ik weet niet zo goed wat ik moet.
    Zoals jullie weten wordt ik maar niet ongi.

Eind juli gestopt met de pil. Er volgt 1 bloeding (van de pil)
    In november na de HA en een kuurtje om mijn ongi op te wekken.
    Ik wordt ongi.

Ik start eind dec met de pil omdat ik sukkel, buikkramp maar geen ongi. Na ee dag of 6 krijg ik hoofdpijn (ik dacht van de pil en stop direct) Ik wordt ongi op 9 januari.

Nu dus nog geen ongi weer. Wat zouden jullie doen? Nu al naar de HA gaan of afwachten?
    Ik ben nl dat hij zegt ik kan je niet helpen want je moet eerst afvallen. (Ik ben overigens al aan het afvallen.

12. witje

witje Lid

16 jul 2008
    74
    0
    0
    @ Boots, ik zou naar de HA terug gaan hoor! Succes.

13. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Boots, een afspraak maken met je arts!
    Ik ben sinds juni aan het wachten, en in november naar de huisarts gegaan wegens uitblijven v menstruatie, en kreeg meteen een doorverwijzing voor de gyn die bloed heeft laten onderzoeken op hormoonwaardes en een uitstrijkje en inwendige echo gemaakt heeft. (overigens ''helaas'' niks afwijkends gevonden).
    Ook ik ben wat te zwaar, en bezig met afvallen, in juni zou ik weer contact mogen opnemen met de gyn.
    Het is nog lang wachten, maar gelukkig dus wel wat in werking gezet op weg naar een zwangerschap!

Doen hoor, hopelijk stuurt de arts je door, al zolang geen natuurlijke menstruatie hebben is echt wel reden v een doorverwijzing

14. lbunny

lbunny Lid

5 mrt 2009
    22
    0
    0
    Hoi,

Ik ben 1 januari gestopt met de pil, heb daarna een onttrekkingsbloeding gehad maar ben sindsdien niet meer ongesteld geworden.
    Ik heb vrijwel constant klachten die ik normaal ook had wanneer ik ongesteld moest worden (hoofdpijn, buikpijn, rugpijn), ik wordt echter maar niet ongesteld! Ik heb met de huisartsassistente afgesproken dat ik maandag een afspraak maak met de huisarts als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
    Ik las dat sommigen van jullie ook een erg lange eerste cyclus hebben gehad (van meer dan 90 dagen), zijn julie uit jezelf ongesteld geworden of hebben jullie medicijnen gekregen van de huisarts om je menstruatie op te wekken? Hebben jullie ook veel last gehad van menstruatie-verschijnselen?

Groetjes, lbunny

15. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Hallo LBunny,

Ik wacht sinds juli 2008 op mijn menstruatie en heb vaak last van mijn hormonen. 's nachts wakker liggen, het erg warm hebben, veel stemmingswisselingen, soms buikpijn en hoofdpijn waardoor je denkt dat je ongi wordt. Helaas blijft het nog steeds uit. Hoop volgende week meer te horen als ik naar de fertiliteitsarts moet.

16. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Zeepbel en Boots,

Ik weet hoe jullie je voelen. Zit in hetzelfde schuitje. Ook sinds juli aan het wachten op mijn ongi. Heb alleen geen overgewicht. Ik zal jullie laten weten wat de uitslag is van het gesprek a.s. donderdag.

Ik word soms echt gek van de hormonen en snap mezelf niet. Hebben jullie dit probleem ook? Hoeveel mensen in jullie omgeving weten van jullie probleem?

17. lbunny

lbunny Lid

5 mrt 2009
    22
    0
    0
    Thegirl1980:
    Als ik jou verhaal hoor heb ik (nog) niks te klagen,
    jij bent al erg lang aan het wachten op je menstruatie... Ik wil je heel veel succes wensen voor donderdag (fertiliteitsarts), en hoop dat hij je een beetje kan geruststellen.

Groetjes, lbunny

ps. heb je wel eens medicatie gehad om je menstruatie op te wekken?

18. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik voel wel van alles onderin mijn buik, dan denk ik steeds dat ik vast wel binnen paar dagen ongesteld wordt, maar niks hoor..
    en heb meerdere keren per maand gevoelige borsten

Bij mij weten mijn ouders het, en mijn collega's , maar het is niet zo dat ik daar vaak met ze over praat, zij weten alleen dat er een kinderwens is.

Jij heel veel succes donderdag, ben erg benieuwd, hopelijk krijg je toch wat antwoorden!

19. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt!

Ik wordt ook gek van de hormonen hoor. Opgezwollen borsten, krampjes, heel veel witte afscheiding.
    In mijn omgeving weten ze wel dat mijn menstruatie uitblijft maar niet dat er nog een kinderwens is.

20. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hee nee bij mij is nog niks nagekeken. Ik ben 1x naar de gyn geweest omdat ik toen al zo lang niet ongi werd. Toen hebben ze wel even in mij gekeken * laat maar zeggen* maar naar hun idee zag het er wel goed aan, en toen zeiden ze dat ik vloeide...en dus ongi werd! Na een half jaar niet ongi....hehehe zul je altijd zien he! Hoop nu dat ik op mijn eerste afsrpaak bij de fertilitetiskliniek ineens zwanger ben ;) maar dat zal wel niet haha.
    Maar verder dus geen onderzoeken gehad. Hoop dat het bij mij allemaal wel goed zit! En bij jou? heb jij wel veel onderzoeken gehad al?
    ben ook er benieuwd ja wat het word bij ons en bij jullie! Als er maar iets word gedaan.....ben zo bang dat ze ons nog zo jong vinden ofzo en zeggen probeer het zelf naar maar een jaartje! Maarja....we zullen wel zien!

Deel Deze Pagina