Gestopt met de pil, maar na lange tijd nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Be Happy, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    vanaf welke dag tel jij, ik tel mijn cyclus dagen dus ik tel vanaf de eerste dag van mijn laatste pil bloeding.

maar hier is ongi inderdaad ook van harte welkom.
    zullen we zeggen dat het bier koud staat ofzo.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik tel vanaf 16 oktober 2007 (de eerste dag van mijn onttrekkingsbloeding).

Hahahaha, ja, de deur staat wagenwijd open: er is bier en wijn, we gaan een feestje bouwen, als jij maar komt ongi! Hahaha. (En zodra ongi op visite komt, hopen we dat die de eerstvolgende keer weer wegblijft omdat we zwanger zijn....)

We kunnen helaas niet meer doen dan afwachten, hoe irritant dat ook is. :(

3. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    hier word het inderdaad ook een feestje als die ongi er is....eindelijjk weer lekker wijntje drinken, nu kan dat niet want wie weet....
    zullen we afspreken nu snel 1 keer ongi en dan een mooie positiefe test!..lijkt mij een goed plan

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Lijkt mij ook een goed idee

5. noa1980

noa1980 Actief lid

31 okt 2007
    372
    0
    0
    weer een dag voorbij met vage buikpijntjes, hoop zo dat ik binnenkort de rode duivels mag verwelkommen!

6. Krisje1983

2 feb 2008
    12
    0
    0
    Hoi dames,

Op advies van een vriendin heb ik net Shatavari capsules besteld (www.nova-vitae.nl) dit zou een normale menstruatie ondersteunen en helpen bij de vruchtbaarheid. (En het werkt libidoverhogend :D hihi ook fijn als je al een tijdje bezig bent...)

Heeft er iemand ervaringen mee?

Nog steeds geen tekenen van een menstruatie, net wel nog een keer een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid maar het is echt niets...hopelijk heb ik baat bij bovenstaande capsules, bij mijn vriendin hebben ze erg goed geholpen! Ennuh ik feest met jullie mee hoor als ik ongesteld word :D

Veel liefs

7. Be Happy

@Krisje1983: nee, heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb wel een tijdje monnikspepercapsules (zie link: http://www.vitotaal.nl/117?navId=5 ) geslikt.

(O.... :D .... Volgens mij staat jouw Shatavari daar ook tussen.... :p )

Monnikspepercapsules hebben mij niet geholpen. Dit werkte trouwens ook libidoverhogend (en dat was echt zo.... :p!)

Misschien anders die Shatavari ook maar eens proberen....

8. Be Happy

Hmmm.... Die Shatavari kan ook tijdens de Menopauze worden gebruikt.... Ik weet het niet hoor. Ik denk dat ik dan liever voor de Eenhoornwortel ga....

Ik ben helemaal niet van het pillen slikken, heb er juist een enorme hekel aan. Maar in dit geval wil ik gewoon alles proberen!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo dames op het wachtbankje! ;)

Ik hoop zo dat het bij een van ons nu snel eens doorbreekt, want het is niet zo hoopvol he?! Ik heb dinsdagavond negatief getest (zw-test) dus hoop wel dat het bij mij nu snel gaat doorbreken, anders word ik GEK! Haha ;) Ik heb besloten om maandag nog even te bellen als ik nog niet ongi ben, want heb ontzettende buikpijn.. Ik hoop dat hij me iets geeft dan!

Nou damesm, succes met wachten!

Dikke kus

10. Be Happy

Ben ik nog een keer :D ....

Ik zie dat Eenhoornwortel helpt als je menstruatie wegblijft (en je niet zwanger bent....).

Zie link: http://www.starmanproductions.nl/kruide ... ortel.html

En deze is helemaal positief over Eenhoornwortel (het helpt ook na langdurig pilgebruik): http://www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=14183439

Het kan ook in combinatie worden genomen met Monnikspeper (Vitex Agnus-Castus) en dat zit..... in de Etos Zwanger Worden capsules!

Ik denk dat ik in mijn lunchpauze even weer langs De Tuinen ga.

11. Be Happy

@ LindaS: was al benieuwd naar je berichtje! Ik wist namelijk dat je weer zou gaan testen. Jammer dat het negatief is. Ik heb vanmorgen ook maar weer eens getest. Ook negatief helaas. Ik heb af en toe steekjes onderin mijn buik en ook af en toe wat lichte buikpijn.

Ik ga nu eens de Eenhoornwortelcapsules proberen. De Tarwekiemoliecapsules laat ik dan even staan. (De Tuinen is erg blij met mij denk ik... hahahaha).

Liefs van mij!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha! Vaste klant bij 'de Tuinen' ;)

Ik vergeet nu ook telkens mijn tarwekiemolie in te nemen, haha! :)

Ik vind het nog steeds raar dat we allebei een streepje op de test hebben gezien.. En nu weer zo negatief als het maar kan! Maargoed, laten we hopen dat het een aankomende ongi is! :)

Als ik eindelijk ongesteld ben dan stuur ik een kaart 'In blijde verwachting van mijn ongi!" :)

13. Be Happy

HAHAHAHAHAHA :p :D :p !

Ik weet nog wel dat ik eerder altijd ongesteld zijn vreselijk vond, ook de pilbloedingen. Vies gedoetje, die ongi! En je voelt je er ook vaak niet al te lekker bij.

Nu kan ik haast niet wachten tot het weer komt. Dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent.

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Same here! Ik vind het een verschrikking, maar nu wil ik het ZOOOO graag! :) Haha!

Komt goed meis!

Heb je trouwens wel je bloed laten testen bij de dokter? Ik ben getest op mijn hormonen (schildklier enz), misschien kan je dat aan de dokter vragen?

15. Be Happy

Neee.... Ik moet van de huisarts nog 3 maanden wachten of ik al dan niet ongi word... Pas dan mag ik terugkomen en krijg ik een bloedtest.

Maar daar ga ik niet op wachten.. Over 2 weken is de beste man een maand vrijwilligerswerk aan het doen in Afrika. Hij heeft een vrouwelijke collega die dan waarneemt. Ik ga gewoon een afspraak met haar maken: van vrouw tot vrouw zeg maar. Hopelijk toont zij meer begrip.

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou, dat hoop ik dan ook voor je! Zoveel moeite is een bloedtest toch niet? En hopelijk kan die vrouw dat wel begrijpen! Ik duim ervoor!

Mijn dokter is er maandag weer, dus ik laat nog wel even weten wat hij gezegd heeft!

Kus

17. Be Happy

Ik hoop dat die Eenhoornwortel beter zijn werk doet dan die Monnikspepercapsules die ik al had geprobeerd.... [-o<

Mensen, schrok me rot! 1 potje met 50 Eenhoornwortelcapsules kost maar liefst......... € 19,95! :confused: :confused: Dacht dat ik flauwviel. Je moet 3x daags 1-2 capsules innemen. Ik hou het maar op 3x daags 1 capsule.

Als het resultaat oplevert, laat ik het uiteraard weten.

Liefs!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hou me op de hoogte! Want als jij nu heel snel ongi wordt, dan vind ik het de €19,95 wel waard hoor! :D

Succes meisie! :D

19. Be Happy

Ik weet het, ik had het niet moeten doen, maar ik heb het momenteel nogal rustig op mijn werk en dan ga je wel eens Googlen.... Ik zat dus naar PCOS te Googlen.....

En nu ben ik dus bang! 8-[ (Wil jullie verder niet bangmaken hoor, trouwens!)

Want ik heb erg last van acné, ik word maar niet ongesteld, mijn armen zijn vrij erg behaard en ik heb een pigmentvlek op mijn hoofd... Dit kunnen dus symptomen zijn. Ajakkes. Had ik dat nu maar niet gelezen!

Nu weet ik zeker dat ik over 2 weken bij de huisarts zit, desnoods met de uitgeprinte informatie van deze link:

http://www.freya.nl/web_folders/folder18.php

:confused: :(

Ik wil echt weten of ik dit heb of niet. Tja, ze zeggen wel eens dat je nooit moet gaan internetdokteren, maar tja, als je huisarts niet naar je wil luisteren :rolleyes: ...

Liefs van mij!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach meisje toch, geen zorgen maken! Ik hoop echt niet dat je dat hebt hoor!

En ik vind gewoon dat als je je daar zorgen over maakt, die dokter gewoon NU een bloedtest moet doen! Waar gaat dit nou over?! Moet je gewoon nog 3 maanden in onzekerheid zitten! Is ie gek ofzo?!

*Linnie gaat in staking*

Kop op meis! Geen zorgen! En gewoon meteen die vrouw bellen als je eigen dokter de hort op is!

Deel Deze Pagina