Ja, ik ook, afgelopen donderdag en vrijdag wat bloed verloren. Vorige maand ook al, misschiend dat lichaam toch bezig is te herstellen? Fijn Sunshins82! Echt goed gevoel moet dat geven
Heeft doorgezet en ik bloed nu flink. Nu maar hopen dat het woensdag voor de echo is gestopt met bloeden.
Ze zeggen wel eens, wat lang duurt, wordt goed, dus ja het lange wachten wordt uiteindelijk toch wel 'beloond' Boots, alvast succes voor woensdag!
donderdag en vrijdag wat bloedverlies. Heb gisteravond na lange tijd weer eens ovutestje gedaan: knalpositief! Vanmorgen met ochtenurine: weer knalpositief! Ik heb toch hele goede hoop dat ik echt een eisprong heb na maanden wachten! Hou jullie op de hoogte, ik ga komende dagen testen om te zien of ovustreep weer lichter wordt
Bijna ongeloofwaardig dit, zo na dat andere hele goede nieuws, maarre... [imghttp://i390.photobucket.com/albums/oo350/Poppejans/BILD0733.jpg[/img] IK BEN ZWANGER Na 9 maanden geen menstruatie, ik heb vermoed ik dus do/vrij een kleine innestelingsbloeding gehad
Ik vind het toch wel heel bizar dit, bijna eng, dat binnen zeer korte tijd 2 mensen zwanger zijn op deze manier Ja ik ben helemaal hyper! Morgenvroeg maar huisarts bellen aangezien ik geen flauw idee heb hoe lang ik zwanger ben, wil echt wel graag een uitgerekende datum horen!
Uhm, Ja eigenlijk wel goed. Ik ga er vanuit dat het toch mijn 'eerste menstruatie' is geweest sinds augustus vorig jaar.... Het was niet zoals anders, stelde niet zoveel voor, maar toch....een begin hihi Dus ik wacht maar af of het nu ook doorzet volgende maand... En bij jou Boots? Jij moet vandaag voor die echo gaan? Spannend! Ik wens je veel succes! Ben benieuwd...
Ik heb PCO maar we hebben besloten om eerst niet aan de hormonen te gaan. We willen eerst kijken of het ons zelf lukt. Lukt het niet trekken we aan de bel.
Balen Boots Hebben ze dat nu door die echo kunnen zien? Hopelijk lukt het jullie zonder hulp van hormonen! Blijf positief! Sterkte! Liefs
Ja idd. Maar ik heb al 2 kids en achteraf had ik toen ook al deze klachten dus ik heb er het volste vertrouwen in!
Owh dat wist ik niet! Wat gaaf dat je al twee wondertjes hebt! Ah, maar dan zou ik er idd ook het volste vertrouwen in hebben als ik jou was! Mag ik vragen hoe oud ze zijn? Wish you good luck!
Wow zeepbel wat gaaf! Ik heb net even de ha gebelt en de assistente wou dat ik langs kwam maar dan voel ik me weer zo'n zeur en ga ik met goede hoop op antwoorden en ik word weer naar huis gestuurd met het antwoord dat ik maar moet afwachten. Dus ik word nu tussen 11 en 2 uur gebelt tijdens het telefonisch spreekuur. Ik had vanochtend opnieuw een negatieve test terwijl ik een vreemd gevoel had in mijn buik al een aantal dagen en misselijk ben. Hopelijk kan de ha me iets van me onzekerheid afhelpen want zo vraag ik me echt af of mijn lichaam wel doet wat het hoort te doen :S Bah zit er doorheen!
Hallo, Done, Ik ben even benieuwd wat de huisarts zei. Kijk elke dag even maar zie nog steeds geen reactie. Ben benieuwd....
Hoi, Ik mocht over 4 weken langs komen als ik nog niet positief had of onbgi geworden was maaaaaaaaaaar....... Ik ben vandaag ongi geworden na 88 dagen! Ben wel blij hoor want nu wet ik iig iets en ik ga ook weer tempen!