Daar zou ik ook helemaal blij van zijn geworden als ik jou was. Heerlijk dat je lichaam weer begint te werken zoals het hoort
Ik heb vanochtend mijn echo gehad om te kijken of het hartje klopt en ja hoor! Wat een opluchting was het zeg...
Mooi moment he? Dat hartje voor de eerste keer zien kloppen vond ik zo geweldig! *Nog gefeliciteerd trouwens* (volgens mij helemaal vergeten ) Ik ben echt blij met me ongi en nu hoef ik gelukkig niet naar de ha (als alles mooi blijft gaan natuurlijk) en heb ik er weer veel meer vertrouwen in want ik was echt even het hele vertrouwen in mijn vrouwen lichaam kwijt....
@TheGirl1980, hoe gaat het met je? Ben je al een beetje aan het idee gewend? @Done, fijn dat je ongi weer op gang is gekomen! Dan blijft je verder onderzoek bespaart. En je hoeft ook niet meer onzeker te zijn...fijn gevoel lijkt me dat. Hoe is het verder met iedereen?
He meiden vorig jaar hoorde ik hier ook bij! Wilde jullie dus ff een hart onder de riem steken. Ook met lange cycli raak je zwanger! Liefs!
hoi hoi ik ben op dit forum al heeeel lang niet meer geweest. wel leuk om zo weer eens wat te lezen hier. Ik heb ook heel lang moeten wachten na dat ik met de pil ben gestopt. ruim een jaar later zit ik op ongeveer 34 dagen. Dus langzaam aan lijkt er een ritme in te komen. Succes meiden en het komt langzaam heus wel goed!
Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier binnen deze club, dus een intro is op z'n plaats: Ik ben 30 jaar en ben eind januari dit jaar gestopt me de pil. Na de nep-menstruatie is er geen drupje bloed meer geweest. Ik zit nu inmiddels op dag 138 Ook al schijnt het normaal te zijn, vind ik het erg frustrerend! Sinds een aantal weken ben ik begonnen met menstruasan van dr Vogel. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of met iets anders? En hoe lang hebben jullie gewacht om bij de huisarts langs te gaan?
@1979, ik ging gelijk de eerste cyclus na een dag of 45 naar de HA. Verwijzing naar de gyn. Ik werd daarna 5 dagen later ongesteld. De tweede cyclus had ik m'n ei op eens op dag 54 (zie banner resultaat). We gaan nu heel snel voor een tweede want m'n cyclus is ook weer erg slecht. Zit ook al ver over dag 100 nu. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en als je het niet vertrouwd dan gewoon naar je HA gaan.